Oh!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De vertaling zegt '57', maar Andy zegt '75'
Haha, hier moet je eigenlijk ook niet te lang over nadenkenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh ik dacht alquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
2 van die jonge blondines vond, en vind, ik een beetje creepy.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:28 schreef Em31 het volgende:
Heb het begin dit jaar gemist en ken deze vrouwen eigenlijk helemaal niet
Ik zou het eigenlijk heel raar vinden als één van de vrouwen terugkomt. Zóveel weken gemist en dan weer mee mogen doen, voelt ergens ook oneerlijk.quote:
Ja, maar ja, het zijn ook momentopnames. Kijk maar naar deze bizar moeilijke opdracht!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk heel raar vinden als één van de vrouwen terugkomt. Zóveel weken gemist en dan weer mee mogen doen, voelt ergens ook oneerlijk.
Ja als Eric en Conor het verprutsen kunnen ze sowieso niet anders, normaal konden ze het nog wel een beetje sturenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, maar ja, het zijn ook momentopnames. Kijk maar naar deze bizar moeilijke opdracht!
Jep, ook wanneer iemand weggestuurd wordt wil het niet per se zeggen dat hij/zij een slechte kok is. Zo bedoelde ik hetquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als Eric en Conor het verprutsen kunnen ze sowieso niet anders, normaal konden ze het nog wel een beetje sturen
Inderdaad! Dat tempereren is altijd zo'n zenuwslopend gebeuren.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:05 schreef WheeleE het volgende:
Ik krijg de kriebels van deze opdracht. Zoveel gepriegel met chocola!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |