abonnement Unibet Coolblue
pi_196504062
Wie kent er een leuk Landal park voor de zomervakantie 2021?

Eisen:
- iets te doen zijn voor kinderen (ons zoontje is dan 3)
- ongeveer max 1,5 uur a 2 uur rijden vanaf regio Eindhoven
- liefst vrijstaand en wat luxer huisje
pi_196504400
Het Vennenbos 14.gif
pi_196504674
Normaal gesproken:

1. Vennenbos
2. Miggelenberg
3. Coldenhove

Al zou ik me in Coronatijd niet blindstaren op voorzieningen op het park. Naar een zwembad gaan is momenteel echt niet leuk daar (reserveren, druk, korte tijdslots). Let ook op de omgeving en wat je daar kunt doen.

Een park als Dunimar (geen voorzieningen, gaat per 1-1-2021 over naar Roompot) is minstens zo leuk als je vooral in het huisje eet (koken of ergens to go afhalen) en je zit heerlijk in de buurt van bos, duin, strand en midden tussen de bollenvelden.
pi_196505779
TS kan dus mooi op het fietsie _O-
pi_196506019
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:23 schreef hartloper het volgende:
Wie kent er een leuk Landal park voor de zomervakantie 2021?

Eisen:
- iets te doen zijn voor kinderen (ons zoontje is dan 3)
- ongeveer max 1,5 uur a 2 uur rijden vanaf regio Eindhoven
- liefst vrijstaand en wat luxer huisje
Cauberg is luxe genoeg, op het park niets voor kinderen wel in de buurt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_196506390
In Zutendaal (BE) heb je mooie JdB huisje met een Jacuzzi voor de deur. Zwembad in het park. Wandelroutes in de buurt. Veel speeltuintjes. En kidsclub.
Dat laatste vond ik altijd fijn met de kinderen. Wil je van het park af zit je ook zo leuke Belgische stadtjes. Bokrijk een openlucht museum. Hoge kempen een nationaalpark. Of in Zutendaal (stad) een blote voetenpad.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196506405
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 20:59 schreef halfway het volgende:

[..]

Cauberg is luxe genoeg, op het park niets voor kinderen wel in de buurt.
Keertje Valkenburg in. Of naar het Sprookjesbos. De grotten. Maar op het park zelf is er inderdaad niets.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196506486
Landal Lommerbergen is niets luxe aan maar wel leuke kinderhuisjes. Leuke activiteiten (ook voor jongere kinderen). Een kids club. Mooie heuvels. Leuk zwembad. Leuke speeltuintjes. Zijn we inmiddels vaak geweest. En zonder corona hadden wij er onze kerst gevierd :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196506571
Vennebos is ook erg leuk. Maar ook geen luxe en vrijstaande huisjes. En als die er wel zijn zijn ze geloof voor grote groepen. Maar zwembad is hartstikke gaaf. Ook een kidsclub. Mooie omgeving. Veel te doen.

Wij hebben bijna alle Landals gehad met kidsclub :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196506579
Landal Vaals! Ontzettend veel mogelijkheden in de buurt om te ondernemen. Erg naar ons zin gehad daar.
pi_196506910
Wij waren vorige week bij Landal 't Loo-Oldebroek. Mooie, wat luxere huisjes, bosrijke omgeving en met een kinderboerderij, een (klein) zwembad, binnenspeeltuintje en knutselatelier is er genoeg te doen voor een peuter. Ook buiten is er voldoende speelgelegenheid en een meertje. Ik zou er best nog eens naar toe willen met beter weer. Land van Bartje vind ik ook leuk, is wel nog wat verder weg.
pi_196507297
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 21:26 schreef Tally het volgende:
Vennebos is ook erg leuk. Maar ook geen luxe en vrijstaande huisjes.
Luxe zou ik het niet gelijk noemen maar het interieur van de huisjes is de laatste jaren flink aangepakt en 100x beter geworden dan daarvoor.
pi_196507498
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:07 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Luxe zou ik het niet gelijk noemen maar het interieur van de huisjes is de laatste jaren flink aangepakt en 100x beter geworden dan daarvoor.
Niet alle huisjes. Sommige zijn nog echt aan opknappen toe. Maar ze zijn bezig om ze op te knappen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196507745
Reden voor Landal? Wij hebben laatste jaren juist goede ervaringen met Roompot?!
  dinsdag 1 december 2020 @ 22:42:26 #15
342418 VKV
Plausibel
pi_196508068
Afgelopen zomer in Landal Rabbit Hill geweest en beviel goed met zoontje van bijna 2. Leuke speelvoorzieningen en we hadden een kinderhuisje, dat was knus ( :') ) maar wel erg leuk voor kinderen.
pi_196512500
Vennenbos is duidelijk oud centerparcs. Een heel leuk zwembad en een mooi park, maar de huisjes zijn relatief klein en grotendeels geschakeld.

De nieuwe huisjes in Aalderholt vonden wij top en zijn ook vrijstaand. Mooi park en leuke maar niet al te grote indoor speeltuin (met peuterdeel evt). En genoeg in de omgeving te doen, waaronder Plopsaland.

Rabbithill, Miggelenberg en Coldenhove lijken me voor in de zomer ook erg leuk, die hebben een grote buitenspeeltuin (wij komen alleen in de winter bij Landal). De binnenspeeltuin van Rabbithill is leuker voor kinderen vanaf kleuterleeftijd. Liggen ook allemaal bij elkaar in regio Apeldoorn waar genoeg te doen is.

En als de kosten wat minder belangrijk zijn is hof van Saksen misschien nog een goede optie, maar ons bezoek daaraan is door Corona uitgesteld dus zelf geen ervaring mee.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  woensdag 2 december 2020 @ 13:13:30 #17
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_196515126
De enige leuke parken zijn Vennenbos en Lommerbergen naar mijn mening.
Niet qua huisje, maar vooral omgeving/faciliteiten.
pi_196520006
Thanks mensen.

Waarom Landal?
De kleine is zeer groot fan van bollo
  woensdag 2 december 2020 @ 19:44:30 #19
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_196521155
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:34 schreef hartloper het volgende:
Thanks mensen.

Waarom Landal?
De kleine is zeer groot fan van bollo
Is die er nog dan? Vennenbos is meer van de Puk en Pelle.
pi_196521300
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 19:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Is die er nog dan
Ja.

Puk en Pelle is hij ook fan van
pi_196600243
In september naar Orveltermarke geweest, best leuk voor de kinderen.
Relatief klein zwembad maar wel een mooie speeltuin binnen en buiten een avontureneiland.

Maar toch zijn die huisjes altijd maar zozo, ik ben van mening dat je in comfort niet op achteruit moet gaan als je op vakantie gaat maar dat is dus wel zo bij dergelijk parken.

Maar dat de kinderen tevreden zijn is het meest belangrijke.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_197672507
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:26 schreef wieksel het volgende:
Reden voor Landal? Wij hebben laatste jaren juist goede ervaringen met Roompot?!
Onze zoon is fan van bollo en puk en pelle.
Mogelijk komt later eens roompot naar voor.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 21:45 schreef Gogo83 het volgende:
Wij waren vorige week bij Landal 't Loo-Oldebroek. Mooie, wat luxere huisjes, bosrijke omgeving en met een kinderboerderij, een (klein) zwembad, binnenspeeltuintje en knutselatelier is er genoeg te doen voor een peuter. Ook buiten is er voldoende speelgelegenheid en een meertje. Ik zou er best nog eens naar toe willen met beter weer. Land van Bartje vind ik ook leuk, is wel nog wat verder weg.
Hier waren wij juli 2019.
Mooi park inderdaad. Fantastische huisjes.

--

Lommerbergen ook mooi. Hebben we in december 2018 een huisje gehad.
Helemaal nieuw destijds en prachtig park
pi_197672571
Voor Puk en Pelle bestaat de keus uit Vennenbos en Lommerbergen. Alleen op deze parken van Landal zul je ze vinden.
pi_197672991
vergeet niet code 'm2129l' te gebruiken. 30/50/100 korting afhankelijk van wanneer je verblijft

ik heb verbleven in

Esonstad
Volendam
Waterparc Veluwemeer
Kaatsheuvel (nieuw)
Amerongse Berg

En momenteel zit ik in Reeuwijkse plassen.

Allemaal gedurende Corona tijd. Reeuwijkse plassen heeft als enige nog wat activiteiten. Kaatsheuvel is nog vrij nieuw en erg weinig privacy maar wel nette nieuwe huisjes. Amerongse berg vond ik erg comfortabel maar weinig huisjes en de huisjes voor minder dan 8 personen zijn heel snel uitverkocht momenteel.

Wel fijn dat het zo goedkoop is momenteel Beter alternatief dan hotel momenteel.

De leistert lijkt me voor kids trouwens helemaal te gek. Daar vorige week geweest en je hebt er zoveel speelruimte (buiten dus zelfs in corona tijd leuk0 en huisjes zijn echt mega schoon en goed. Het is wat duurder dan landal maar echt top kwaliteit daar. Niet boeken via roompot trouwens maar direct bij ze want anders betaal je veel hoger bedrag.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197673376
landal heideheuvel daar heb je vrijstaande huisjes
pi_197677922
Miggelenberg heeft een erg toffe speeltuin en midden in de bossen.

En als je wat luxer wil: de Leistert in Roggel, maar dat is wel Roompot.
pi_197696832
Het is coldenhove geworden.
Huisje comfort 4CE.

Kijk er nu al naar uit :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')