abonnement Unibet Coolblue
pi_196503498
Een publiek toegankelijke ruimte heeft een gedeelte wat alleen toegankelijk is voor personeel.

Winkel 1 heeft een balie, met een hekje om erachter te komen. Alleen personeel mag door het hekje lopen. Boven de Bali hangen een paar spatschermen van plexiglas.



Winkel 2 heeft geen balie, maar alleen bureau’s waar medewerkers aan werken. Op de grond zijn lijnen geplakt, met de tekst: hier wachten aub.



Mogen mensen die in het niet toegankelijke deel aan het werk zijn, zonder mondkapje werken? Je zou zeggen het is niet toegankelijk, maar daarintegen is wel dezelfde ruimte.
.
pi_196503584
Wat was ook alweer één van de argumenten voor de plicht?

Onduidelijkheid voorkomen.

Is wat ze zeiden.

8)7
I'll give you something to do
pi_196503861
quote:
0s.gif [b]

Onduidelijkheid voorkomen.

8)7
Lekker dan met die k*tschermen, medewerkers met muikorven op, Wat zeggie? Versta U niet...
Staan ze door het gat in het scherm te schreeuwen of erlangs...
pi_196504071
Dat is hetzelfde als een winkel die nu alleen op afspraak werkt.
Het is dan geen publieke ruimte want niet iedereen kan zomaar in en uit lopen. En zo zijn er nog veel meer onduidelijkheden waardoor je er gelukkig makkelijk onderuit kan komen.
pi_196504766
Als binnen dezelfde ruimte iedereen kan in- en uitlopen dan is het een publieke ruimte.

Niks onduidelijk aan.

Wie dit niet snapt zoekt gaten in de regels die er niet zijn.
pi_196508760
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:55 schreef spinazieruiker het volgende:
Als binnen dezelfde ruimte iedereen kan in- en uitlopen dan is het een publieke ruimte.

Niks onduidelijk aan.

Wie dit niet snapt zoekt gaten in de regels die er niet zijn.
Dus bij binnenkomst staat na 3 meter een balie. 10 meter achter de balie ben ik aan het werk, moet ik dan een mondkapje op?
.
pi_196508772
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:31 schreef Fer het volgende:

[..]

Dus bij binnenkomst staat na 3 meter een balie. 10 meter achter de balie ben ik aan het werk, moet ik dan een mondkapje op?
Als je in dezelfde ruimte bent bevindt je je in een publieke ruimte.

Wil je het gewoon niet begrijpen of en je echt zo dom?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')