Befquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hé hé leuk jullie hier te treffen.
wie ben jij?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik word minister-president van dit land.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
idd zag dat baudet weer partijleider wil worden
14e verdieping graag lift boyquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik word minister-president van dit land.
At your service.
Lul niet, Hannes. Ik heb je vorig jaar op tweede kerstdag met een stuk in je reet zien hossen daar.quote:
Ik durf er nog steeds niet goed naar te kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dood-de-ogen-gekeken
Die van Juno toch? Vond ik wel een mooie vrouw. Nu een mooi mens dan gok ik.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Ellen Page is nu Elliot Page en ik ben in de war.
Ja ben top2000 lijst bij elkaar aan het zoekenquote:
Ook erg fijnquote:
Ja nu ben je homo.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van Juno toch? Vond ik wel een mooie vrouw. Nu een mooi mens dan gok ik.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Ellen Page is nu Elliot Page en ik ben in de war.
mja.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk altijd dat mensen die dat op latere leeftijd doen gewoon psychisch in de war zijn.
De analbeads maar in het nachtkastje laten vanavond.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Bohh.. teveel kaasfondue gegetenHeb het idee dat er een kilo kaas in m'n maag ligt.
Yep.. Kan niet elke dag feest zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De analbeads maar in het nachtkastje laten vanavond.
Sneeuwt het al?quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Bohh.. teveel kaasfondue gegetenHeb het idee dat er een kilo kaas in m'n maag ligt.
Als ik in Zwitserland zou wonen zou ik iedere week racletten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |