abonnement Unibet Coolblue
pi_196506012
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 20:55 schreef Vasilevski het volgende:
Wel leuk dat er ineens allemaal mensen over de zeik zijn dat de EU geld uitgeeft aan overbodige propaganda. What else is new?
Zeker. Maar welke afdeling gaat dat eigenlijk over. Ik weet het niet en jij ook niet w.s. Waarom bestaan dat soort organen en wat heeft de burger hier aan? Vragen vragen en geen antwoorden. Je zou kunnen zeggen dat de EU wel aan propaganda en sponsoring van het bedrijfsleven doet maar de burger hier totaal niet over informeert. Dat geeft aan wat een door- en door slechte club het is. We weten dat het gebeurt maar volstrekt niet waarom en waartoe. Dat is toch gek...
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 1 december 2020 @ 21:42:36 #52
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_196506848
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 20:59 schreef Bart2002 het volgende:
Zeker. Maar welke afdeling gaat dat eigenlijk over.
Deze: https://ec.europa.eu/chafea/agri/en
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 20:59 schreef Bart2002 het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat de EU wel aan propaganda en sponsoring van het bedrijfsleven doet maar de burger hier totaal niet over informeert.
Als je meer wilt weten kun je ze gewoon mailen: https://ec.europa.eu/chaf(...)cuments/index_en.htm

Overigens blijft je punt staan. Je zou er een fulltime baan aan hebben om elk initiatief van de EU inzichtelijk te maken.

[ Bericht 32% gewijzigd door Scuidward op 01-12-2020 21:50:07 ]
  dinsdag 1 december 2020 @ 21:58:48 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_196507149
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:24 schreef Farenji het volgende:

[..]

https://joop.bnnvara.nl/k(...)gne-word-vleestarier
https://www.euronews.com/(...)ed-red-meat-campaign

De EU laat weer duidelijk zien waar hun belangen liggen: in ieder geval niet bij de leefbaarheid van de aarde, het klimaat en het milieu. Nee hoor, ze smijten er gewoon even 3,6 miljoen euro tegenaan om mensen meer vlees te laten eten met een spotje waarin grote lappen vlees verheerlijkt worden, want "beefatarians" zijn cool. Boeit allemaal niks dat de vleesindustrie een van de allervervuilendste industrieen is, en dat deze verantwoordelijk is voor enorm veel CO2 en methaan-uitstoot en het verdwijnen van bossen en natuurgebieden. De portemonnee van de vleesindustrie is namelijk veel belangrijker dan hippiegezeik als het mileu en het klimaat. Fuck de wereld en alles wat erop leeft, eet gewoon meer vlees. "Enjoy, it's from Europe!"
De Vleesindustrie is hiermee goed af, maar de CO2-lobby krijgt nog veel meer geld om vleesloos (=CO2-arm) te promoten. De reclamebureau's zijn met beide gevallen goed af, maar het aller-allerbeste zijn de EU-parlementariers af, die van twee kanten lobbygelden ontvangen.

Nog erger: Zo'n tweetaktbrommertje is letterlijk vele malen vervuilend dan 10 grote moderne dieseltrucks. Die trucks zijn echt hypermodern en bijzonder schoon. In zo'n tweetakt verbrandt de helft van de benzine maar deels. Toch worden die tweetaksbrommertjes niet verboden. Waarom niet? De Italiaanse brommermaffia die handig de Italiaanse parlementariers bespeeld. Op de tafel werkgelegenheid en cultuuraspecten, onder de tafel gewoon cash. En zo zijn straks de binnensteden verboden terrein voor superschone diesels maar tuffen er wel overal smerige brommertjes rond.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 1 december 2020 @ 21:59:43 #54
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_196507304
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat klopt. Dan kan ook haast niet op Fok! inderdaad. Als mensen vragen gewoon niet beantwoorden op een discussie forum, ga je de nuance ook niet vinden.

Zeker als blauwe zou je best wel eens 3x kunnen nadenken over wat een filmpje nu eigenlijk wil zeggen. Even kijken naar wat nu eigenlijk werkelijk het punt is. En zeker niet binnen 2 posts en 1x de titel gelezen te hebben je onderbuik gaan legen.

Dan ga je nuance niet vinden.
Gast jij beantwoord nooit vragen en zeikt altijd over de vega religie. Doe alsjeblieft niet of jij ooit een nuttige bijdrage in welke discussie dan ook hebt gedaan op dit forum.
pi_196507455
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:53 schreef Red_85 het volgende:
Serieus?

Wat is er mis met het spotje?
Het is beter om vlees uit Europa te eten dan het uit Argentinië te halen. Dit is een spot voor Europees vlees in een gebalanceerd dieet waarin ook groente wordt gepromoot.

Ik zie hier heel veel mensen het punt gewoon missen. Keihard.
Hetzelfde met bontfokkers. Hele stampij dat het fokken voor bont onetisch zou zijn en het moet worden afgeschaft. Drie keer raden naar welke landen met hoge standaarden voor mensen- en dierenwelzijn deze fokkerijen zijn verhuisd.
pi_196507524
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:07 schreef soeverein het volgende:

[..]

Gast jij beantwoord nooit vragen en zeikt altijd over de vega religie. Doe alsjeblieft niet of jij ooit een nuttige bijdrage in welke discussie dan ook hebt gedaan op dit forum.
Wat een bult kansloos gejijbak.
Kom jij hier alleen om een volslagen nutteloze post te plaatsen?

Dan ben je niet veel meer dan waarvan je een ander beschuldigd. Nog wel minder eigenlijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196507553
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat een bult kansloos gejijbak.
Kom jij hier alleen om een volslagen nutteloze post te plaatsen?

Dan ben je niet veel meer dan waarvan je een ander beschuldigd. Nog wel minder eigenlijk.
Ik ken jou uit genoeg vega topics. En jou ongekende hypocrisie is gewoon stuitend. Zonde dat je dat zelf niet inziet.
pi_196507606
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:15 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Hetzelfde met bontfokkers. Hele stampij dat het fokken voor bont onetisch zou zijn en het moet worden afgeschaft. Drie keer raden naar welke landen met hoge standaarden voor mensen- en dierenwelzijn deze fokkerijen zijn verhuisd.
Dat bont blijft toch wel gemaakt worden. Want er is vraag naar in de wereld.

Waarom dan die dieren niet hier laten bestaan onder betere omstandigheden dan china...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196507650
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat bont blijft toch wel gemaakt worden. Want er is vraag naar in de wereld.

Waarom dan die dieren niet hier laten bestaan onder betere omstandigheden dan china...
Als je geeft om het lot van de dieren moet je gewoon geen dierlijke producten consumeren. Anders doe je puur aan concern trolling.
pi_196507719
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:19 schreef soeverein het volgende:

[..]

Ik ken jou uit genoeg vega topics. En jou ongekende hypocrisie is gewoon stuitend. Zonde dat je dat zelf niet inziet.
Ik hypocriet in vega topics :')

Nou, dat kansloze ongefundeerde gewijs naar mij maakt je zelf zeker niet meer. Komt ook lekker slim over. Zeker als je alleen maar daarvoor hierkomt posten. Leuk man, je druk maken om een onbekende user op een forum op het internet. Wat een leven heb jij (y)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196507789
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik hypocriet in vega topics :')

Nou, dat kansloze ongefundeerde gewijs naar mij maakt je zelf zeker niet meer. Komt ook lekker slim over. Zeker als je alleen maar daarvoor hierkomt posten. Leuk man, je druk maken om een onbekende user op een forum op het internet. Wat een leven heb jij (y)
Ik geef jou even een spiegel en dat doet blijkbaar pijn.
pi_196507836
Komop jongens, geen ruzie maken in mijn topic. Laten we elkaar vinden in onze gemeenschappelijke afkeer van de EU. Stelletje corrupte zakkenvullers met dubbele agenda's.
pi_196507945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:28 schreef soeverein het volgende:

[..]

Ik geef jou even een spiegel en dat doet blijkbaar pijn.
Ik kijk dwars door die spiegel heen en zie iemand die hier alleen komt om een user ongefundeerd op een nummer probeert te zetten. Geen discussie niks. Een postje misschien als dekmantel. Weinig argumenten, veel onzin
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196508000
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:30 schreef Farenji het volgende:
Komop jongens, geen ruzie maken in mijn topic. Laten we elkaar vinden in onze gemeenschappelijke afkeer van de EU. Stelletje corrupte zakkenvullers met dubbele agenda's.
Dat is zeker zo. Maar wel even eerlijk blijven. Met deze commercial voor de promotie van europees 'lokaal' is niet zo veel mis.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 1 december 2020 @ 22:40:54 #66
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_196508033
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:30 schreef Red_85 het volgende:
Eerste hit op google.
https://www.euroveg.eu/

Dus doen ze ook.
Ik denk laat ik eens op je link klikken.
quote:
The main activities of the EVU are:

To lobby governments, European institutions and organisations for greater recognition of vegetarian issues in policy decisions;
To support and represent member societies on a European level, and to offer a platform for close cooperation;
To raise public awareness of, and promote vegetarianism, vegetarian issues and the benefits of a vegetarian lifestyle;
To further promote the successful V-Label scheme, in the interest of all vegetarian and vegan consumers across Europe.
Het is een lobbyorganisatie. Dus geen EU geld.
pi_196508057
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is zeker zo. Maar wel even eerlijk blijven. Met deze commercial voor de promotie van europees 'lokaal' is niet zo veel mis.
Europa zet vol in op duurzaamheid. Rundvlees is het minst duurzame vlees dat er is. Dan laat je dus verschillende departementen elkaar tegen werken.

Verder is het natuurlijk bizar dat de EU reclame maakt voor commerciële producten. Dat geld ook voor de brood reclames.
pi_196508114
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is zeker zo. Maar wel even eerlijk blijven. Met deze commercial voor de promotie van europees 'lokaal' is niet zo veel mis.
Het is vooral promotie van vlees, en dat mag de EU lekker aan de slagers en slachthuizen overlaten. Bovendien als de EU een spotje had gemaakt over hoe lekker de vega producten van lokaal in Europa geteelde groente zijn en dat echte mannen vegetarier zijn, dan had jij briesend met een rode waas voor je kop op je achterste poten gestaan.
pi_196508196
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:58 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom ziet de EU dit als hun taak?
Dat doet de EU niet.

Wat veel mensen niet snappen is dat er honderden subsidiepotjes zijn waar allerhande bedrijven aanvragen op doen om campagnes te voeren. Er zijn eveneens miljoenen subsidies uitgegeven aan campagnes om meer vega te eten.
pi_196508202
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:23 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Fixed.

Maar wat de EU doet is wel een kamp kiezen en promoten.
Dat heb je verkeerd.
pi_196508206
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:48 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat doet de EU niet.

Wat veel mensen niet snappen is dat er honderden subsidiepotjes zijn waar allerhande bedrijven aanvragen op doen om campagnes te voeren. Er zijn eveneens miljoenen subsidies uitgegeven aan campagnes om meer vega te eten.
Dan staat nog steeds de vraag: waarom subsidieert de EU vleespromotie?
  dinsdag 1 december 2020 @ 22:49:45 #72
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_196508211
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat heb je verkeerd.
Bij nader inzien heb jij gelijk dat ik het verkeerd had.
pi_196508234
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:49 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dan staat nog steeds de vraag: waarom subsidieert de EU vleespromotie?
Omdat Europees vlees goed is. Duh.
pi_196508276
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:48 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat doet de EU niet.

Wat veel mensen niet snappen is dat er honderden subsidiepotjes zijn waar allerhande bedrijven aanvragen op doen om campagnes te voeren. Er zijn eveneens miljoenen subsidies uitgegeven aan campagnes om meer vega te eten.
Subsidie voor vega eten sluit aan bij de klimaat doelen.

Waarom er subsidie is voor vlees reclame ontgaat mij volkomen. Die subsidie wordt beschikbaar gesteld met een bepaald doel.
pi_196508295
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:52 schreef soeverein het volgende:

[..]

Subsidie voor vega eten sluit aan bij de klimaat doelen.

Dat slaat nergens op.
  dinsdag 1 december 2020 @ 22:57:22 #76
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196508354
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:48 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat doet de EU niet.

Wat veel mensen niet snappen is dat er honderden subsidiepotjes zijn waar allerhande bedrijven aanvragen op doen om campagnes te voeren. Er zijn eveneens miljoenen subsidies uitgegeven aan campagnes om meer vega te eten.
Dat snap ik wel. Vraag is waarom het logisch is dat de EU miljarden aan gemeenschapsgeld mag verdelen onder sectoren voor reclame.
pi_196508428
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:57 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Vraag is waarom het logisch is dat de EU miljarden aan gemeenschapsgeld mag verdelen onder sectoren voor reclame.
Om de waarden van de EU te promoten. Niet zo moeilijk toch?
  dinsdag 1 december 2020 @ 23:17:33 #78
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_196508580
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Om de waarden van de EU te promoten. Niet zo moeilijk toch?
Ze willen hun concurrentiepositie versterken is mijn indruk, zowel op de interne markt als internationaal. Ik zou echter niet durven stellen dat de Europese waarden zich het best laten uitdrukken in brie, wijn, ham en mozzarella. Maar om vervolgens helemaal geen subsidie aan de vleessector te besteden zou omgekeerd ook niet netjes zijn want dan is het oneerlijke concurrentie, ook iets waar de EU tegen is.
pi_196508596
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:30 schreef Fugue het volgende:
Achterlijk gezeik om iedereen van het gas af te halen terwijl vlees eten weer wordt gepromoot

Is dit een speld artikel ofzo
Sowieso één grote wassen neus en een gigantische grap. In Duitsland (hilarisch wel ja) zetten ze juist iedereen aan het gas.
pi_196508598
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:17 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ze willen hun concurrentiepositie versterken is mijn indruk, zowel op de interne markt als internationaal. Ik zou echter niet durven stellen dat de Europese waarden zich het best laten uitdrukken in brie, wijn, ham en mozzarella. Maar om vervolgens helemaal geen subsidie aan de vleessector te besteden zou omgekeerd ook niet netjes zijn want dan is het oneerlijke concurrentie, ook iets waar de EU tegen is.
'Waarden' kan inderdaad nogal vrij geinterpreteerd worden. Maar op zich is de boodschap hier niet zo diep, 'koop Europees' komt het min of meer op neer.
  dinsdag 1 december 2020 @ 23:36:33 #81
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_196508806
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:19 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

'Waarden' kan inderdaad nogal vrij geinterpreteerd worden. Maar op zich is de boodschap hier niet zo diep, 'koop Europees' komt het min of meer op neer.
Ja ze zeggen niet hoeveel je moet kopen. Fair enough.

In deze hele klimaatdiscussie ben ik voor een sterke overheid maar dat is een ander onderwerp voor een ander topic.
pi_196508823
Lekker die politici die zich laat omkopen door lobbies. Democratie :')
pi_196508831
Ik eet vlees omdat ik die beesten een leven gun.
pi_196508931
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:53 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op.
Plantaardig eten is beter voor het milieu dat is imo gewoon algemene kennis...
  woensdag 2 december 2020 @ 01:11:33 #85
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_196509400
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:24 schreef Farenji het volgende:

[..]

https://joop.bnnvara.nl/k(...)gne-word-vleestarier
https://www.euronews.com/(...)ed-red-meat-campaign

De EU laat weer duidelijk zien waar hun belangen liggen: in ieder geval niet bij de leefbaarheid van de aarde, het klimaat en het milieu. Nee hoor, ze smijten er gewoon even 3,6 miljoen euro tegenaan om mensen meer vlees te laten eten met een spotje waarin grote lappen vlees verheerlijkt worden, want "beefatarians" zijn cool. Boeit allemaal niks dat de vleesindustrie een van de allervervuilendste industrieen is, en dat deze verantwoordelijk is voor enorm veel CO2 en methaan-uitstoot en het verdwijnen van bossen en natuurgebieden. De portemonnee van de vleesindustrie is namelijk veel belangrijker dan hippiegezeik als het mileu en het klimaat. Fuck de wereld en alles wat erop leeft, eet gewoon meer vlees. "Enjoy, it's from Europe!"
Terechte klacht.

Het is nu niet de tijd om vlees te promoten. Valt nog mee dat de EU geen vleermuizensoep promoot, alles voor de centen immers.
De planeet kan het niet aan, we moeten echt veel minder vlees consumeren en liefst zo veel mogelijk vegetarisch of veganistisch leven.

Dit is echt onverantwoord van de EU. :{
  woensdag 2 december 2020 @ 06:31:01 #86
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196510366
Ik ben minder vlees gaan eten, maar paar dagen in de week echt nog wel beefatarian _O_

Volgens mij wordt die balans ook wel genoemd in de spotje.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 2 december 2020 @ 06:38:23 #87
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_196510397
Haha, de toon ook van dat "nieuwsbericht" van de Joop...

"het eten van dode dieren"
"de stoffelijke resten van de circa 80 miljoen Europese koeien, het zogeheten rood vlees"

normale mensen noemen dat gewoon 'vlees' maar nee, de schrijver (waarschijnlijk zo'n naief geitewollensokkenmeisje die amper 18 is en denkt dat ze zonder enige kennis de wereld kan verbeteren) moet het er even inwrijven dat het dode dieren zijn en dat dat smerig is.
  woensdag 2 december 2020 @ 07:34:35 #88
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196510645
Vlees! ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 2 december 2020 @ 07:51:51 #89
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196510726
Beetje vreemd om een green deal te pushen en tegelijkertijd vlees te promoten maar wat een hysterisch soyboy artikel :')
  woensdag 2 december 2020 @ 07:59:56 #90
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196510786
Was hiet niet al eens een topic over, hadden ze niet een speciale bus ofzo? de Beef Mobiel? Of misschien heb ik dat gedroomd.
  woensdag 2 december 2020 @ 08:00:53 #91
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196510825
Natuurlijk moet Joop weer gaan janken. Die willen liever dat mensen allemaal sprinkhanen gaan eten en leven als insecten. Met een mondkapje op en socially distanced van elkaar in een tiny house capsule. Nooit meer menselijke interactie of privébezit, een onderklasse van werkmieren.
pi_196522340
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat bont blijft toch wel gemaakt worden. Want er is vraag naar in de wereld.

Waarom dan die dieren niet hier laten bestaan onder betere omstandigheden dan china...
Dat vraag ik mezelf dus ook al een tijdje af. Het is niet alsof de bonthandel in landen buiten Europa binnen nu en tien jaar helemaal verdwenen zal zijn.
pi_196524957
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 06:38 schreef Jan_Lul het volgende:
Haha, de toon ook van dat "nieuwsbericht" van de Joop...

"het eten van dode dieren"
"de stoffelijke resten van de circa 80 miljoen Europese koeien, het zogeheten rood vlees"

normale mensen noemen dat gewoon 'vlees' maar nee, de schrijver (waarschijnlijk zo'n naief geitewollensokkenmeisje die amper 18 is en denkt dat ze zonder enige kennis de wereld kan verbeteren) moet het er even inwrijven dat het dode dieren zijn en dat dat smerig is.
Daar gaat het juist toch om? Dood dier?
Maar inderdaad, je hebt het over een joop artikel.

Zo'n typisch meisje van een jaar 18, grauwe huid, ingevallen gezicht, uitspringende jukbenen, geen randje vet om haar graten en vooral een futloze blik.

Doe mij maar een gevarieerd dieet van groenten, vruchten, noden, zaden, vlees, vis. Gewoon, een omnivoor. Wat we al een paar 1000 jaar zijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196525045
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 23:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Daar gaat het juist toch om? Dood dier?
Maar inderdaad, je hebt het over een joop artikel.

Zo'n typisch meisje van een jaar 18, grauwe huid, ingevallen gezicht, uitspringende jukbenen, geen randje vet om haar graten en vooral een futloze blik.

Doe mij maar een gevarieerd dieet van groenten, vruchten, noden, zaden, vlees, vis. Gewoon, een omnivoor. Wat we al een paar 1000 jaar zijn.
Was jij niet net aan het klagen over persoonlijke aanvallen?

Splinter/balk...
pi_196525117
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 23:42 schreef soeverein het volgende:

[..]

Was jij niet net aan het klagen over persoonlijke aanvallen?

Splinter/balk...
Heb je hem weer hoor.
Probeer het nog eens :W
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196525191
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 23:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Heb je hem weer hoor.
Probeer het nog eens :W
Je was aan het klagen over mijn gebrek aan bewijs een paar posts terug. Maar op dezelfde pagina slaag je erin om je eigen hypocrisie aan te tonen die ik je voor aan het houden was.
pi_196525210
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 00:11 schreef soeverein het volgende:

[..]

Je was aan het klagen over mijn gebrek aan bewijs een paar posts terug. Maar op dezelfde pagina slaag je erin om je eigen hypocrisie aan te tonen die ik je voor aan het houden was.
Je toont helemaal niks aan. Ik post hier voor het eerst vandaag en je komt direct weer met een post die niets toevoegt aan de discussie. Helemaal niets. Je haakt nergens op in en komt hier alleen maar om iemand op jouw persoonlijke mening te wijzen.

Pleur op man. Het jeugdjournaal is al geweest. Bedjestijd voor je.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 3 december 2020 @ 00:28:55 #99
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196525256
Hoe durven ze vlees te promoten :( Beter promoten ze vegetarisch vlees!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196525406
quote:
84s.gif Op donderdag 3 december 2020 00:28 schreef Starhopper het volgende:
Hoe durven ze vlees te promoten :( Beter promoten ze vegetarisch vlees!
Dat mag je dan ook meteen in je reet stoppen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')