abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:44:59 #1
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_196500432
Beste lezers,

Voor sommigen hier zal het allicht nu geen verrassing meer zijn, maar voor 'n handjevol anderen komt het volgende best als een zeer welkome boodschap voor u na een jaar vol onrust. :|W
In Haarlem evenals op een normaliter drukke Zuidas te Amsterdam *), waar het gehele jaar flink doorgewerkt werd aan verschillende projecten ten behoeve van algemeen welzijn, is men aangenaam verrast door het vooruitzicht in kwestie en heeft men onlangs geproost B:)B onder strikte corona voorschriften. :7 ~

De EMA te Amsterdam, tevens het in maart 2019 van Londen hierheen verhuisde Europese Medicijnagentschap (European Medicines Agency), waarmee wij op steenworp afstand als organisatie en tevens belangrijke schakel in landsbelang recentelijk druk waren naar aanleiding van reeds genoemde ophanden zijnde vaccins tegen Corona in NL :9~ :s) :s) :s), zal binnenkort met de eindresultaten komen. Geld zal geen probleem zijn en de verwachtingen zijn hooggespannen, kan ik u vertellen. Als vanzelfsprekend zal men u dus tijdens deze decembermaand hierover belangrijk op de hoogte blijven houden. *)

Enfin, ongeacht het onaangename gegeven dat we nu nog massaal in de corona 'modus' verkeren met inachtneming van alle preventieve maatregelen van dien :M :M :M, is men in de beste Haerlemsche kringen (gelieerd aan de VVD en gezinden - waarbij stevig eten :Y) :9 of borrelen normaal gesproken inherent is aan de goede gang van zaken) *) eigenlijk nu al in een feeststemming. ~:) Bijna 100 procent corona vrij en andere prima vooruitzichten zoals het de onzen betaamt, zien wij de eindejaarsdagen ook voor de rest in NL met passend vertrouwen tegemoet. :7 ~

Sowieso bij het Amerikaanse Pfizer en het Duitse BioNTech zit men al helemaal niet stil. Behalve hier in NL, staan de veelbelovende vaccins ook elders op het punt om snel goedgekeurd te worden. *)
Vanaf begin volgend jaar zal er veel werk aan de winkel zijn, maar de opmaat naar betere tijden heeft zich nu eigenlijk goed en wel aangediend. Alleen al met Pfizer is maar liefst ¤118 mln gemoeid. *)
Beide genoemde vaccins zijn reeds beoordeeld als voor 95 procent werkzaam, en uiteraard zeer deugdelijk. *)

Voor jong en oud is dit best erg hoopgevend, mij dunkt!
Maar voordat het werkelijk zover is :s) :s) :s) laat de wet inderdaad geen misverstanden bestaan over wettelijke goedkeuring, waardoor een spoedig release van de vaccins wellicht een feit wordt. ;)
En ja, "hoewel het vaccin van Pfizer en BioNTech alsnog door de keuring heen moeten :M, kan het middel eigenlijk nu al worden gezien als 'n prachtig cadeau voor het einde van dit jaar *O*, waarbij zoal door u alvast goede voornemens gemaakt mogen worden voor het nieuwe jaar'', aldus welingelichte bronnen. :7 ~

Welnu: zelfs wanneer de kogel straks voor u en ons door de kerk is O~), blijven de samenwerkende farmaceuten echter voorlopig nog druk in de weer. :s) :s) :s)
Het Moderna-vaccin zal bij de EMA pas op 12 januari aan bod gaan komen, waar het product naar verwachting op 17 december in de VS bij geneesmiddelenautoriteit FDA al over de tongriem zal gaan. *)

Goed, tot zover de OP, geniet alvast van dit vooruitzicht en ik wens u verder nog 'n mooie dag! :7 ~

Scjvb

++++

Eindejaarssurprise? Coronaprik mogelijk al op 29 december goedgekeurd

quote:
3 uur geleden in FINANCIEEL

NEW YORK - De Amerikaanse farmaceut Pfizer en het Duitse biotechbedrijf BioNTech hebben een vergunning aangevraagd om hun coronavaccin in Europa op de markt te brengen. De Europese geneesmiddelenautoriteit EMA brengt op 29 december een advies uit over het vaccin van Pfizer en BioNTech, als de aangeleverde gegevens voldoen aan de eisen. Bij een positief oordeel kan het vaccin naar verwachting binnen een paar dagen worden uitgerold.

Nederland heeft voor ¤118 miljoen aan Pfizer-vaccins gereserveerd.
Ⓒ BLOOMBERG


De wettelijke goedkeuring is de laatste grote stap die genomen moet worden voordat de vaccins in Nederland en de rest van de Europese Unie verkocht mogen worden. De EMA gaat kijken naar de effectiviteit van de vaccins en of ze voldoen aan de veiligheidseisen. Het vaccin van Pfizer en BioNTech zou voor 95% effectief zijn bij het bestrijden van corona, bleek uit een onderzoek met 40.000 deelnemers.

Eerder werd bekend dat de Europese Unie met Pfizer een prijs van 15,50 euro per dosis is overeengekomen. Nederland krijgt 11,7 miljoen vaccins van het bedrijf, wat zou neerkomen op een totaalbedrag van 181 miljoen euro.

De farmaceuten dienden eerder al een aanvraag in voor de goedkeuring van het vaccin in de Verenigde Staten. Daar werd 10 december genoemd als datum waarop het toelatingsbesluit valt. Groot-Brittannië zou mogelijk deze week al goedkeuring verlenen aan het vaccin dat Pfizer en BioNTech hebben ontwikkeld.

De samenwerkende farmaceuten gaan nek aan nek met het farmaceutische bedrijf Moderna, dat maandag een goedkeuring aanvroeg voor zijn coronavaccin voor zowel de EU als de VS. Het Moderna-vaccin, dat voor ongeveer 94% effectief zou zijn, wordt op 12 januari besproken door de EMA, en op 17 december door de Amerikaanse geneesmiddelenautoriteit FDA.

© https://www.telegraaf.nl/(...)december-goedgekeurd
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_196500471
Geef maar, kunnen we weer door
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:48:05 #3
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_196500477
Irritante emoticon tekst overgeslagen en gelijk naar het nieuwbericht gegaan. ^O^
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:51:19 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_196500520
Iedereen prikken (behalve ik) zodat we die kutcrisis achter ons kunnen laten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_196500545
Deze TS elke keer met z'n smileys :')
Niet gelezen.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 1 december 2020 @ 15:54:32 #6
186611 Haags
pi_196500560
Eerst zien...
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:02:27 #7
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_196500677
De Jonge: als het meezit, begint vaccinatie rond 4 januari
https://nos.nl/collectie/(...)natie-rond-4-januari
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_196500682
Ze doen maar,
Ik ben niet tegen vaccinaties, zelfs recent nog laten vaccineren tegen hepatitis A+B.

Maar een experimenteel vaccin tegen een virus waar ik waarschijnlijk niet zieker van zal worden dan een stevige verkoudheid bedank ik voor.
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:03:53 #9
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_196500697
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:02 schreef LanaMyst het volgende:
Ze doen maar,
Ik ben niet tegen vaccinaties, zelfs recent nog laten vaccineren tegen hepatitis A+B.

Maar een experimenteel vaccin tegen een virus waar ik waarschijnlijk niet zieker van zal worden dan een stevige verkoudheid bedank ik voor.
Wellicht is dat ook zo, maar onderschat het corona virus niet. Laten vaccineren is best handig, ook in algemeen belang.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:04:07 #10
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_196500703
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:02 schreef LanaMyst het volgende:
Ze doen maar,
Ik ben niet tegen vaccinaties, zelfs recent nog laten vaccineren tegen hepatitis A+B.

Maar een experimenteel vaccin tegen een virus waar ik waarschijnlijk niet zieker van zal worden dan een stevige verkoudheid bedank ik voor.
Je gaat dat vaccin gewoon nemen hoor, daar zorgen ze wel voor.
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:04:24 #11
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_196500708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:02 schreef LanaMyst het volgende:
Ze doen maar,
Ik ben niet tegen vaccinaties, zelfs recent nog laten vaccineren tegen hepatitis A+B.

Maar een experimenteel vaccin tegen een virus waar ik waarschijnlijk niet zieker van zal worden dan een stevige verkoudheid bedank ik voor.
Een vaccin dat getest is, lijkt me niet meer experimenteel. En het hele idee is natuurlijk dat je hiermee degenen die wel kwetsbaar zijn beschermt door het virus geen kans te geven zich te verbreiden.
pi_196500762
Was er laatst niet zoiets dat er nogal grove fouten waren gemaakt qua halve doseringen wat niet eens opviel en pas daarna, op het einde van al het testen, werd de boel aangepast en is het opeens 95% effectief.. wat je dus niet kan weten als praktisch alle metingen van aantal proeven en proefpersonen dan al die tijd niet of niet in zijn geheel klopte?

Ik wacht nog wel even ondanks het redelijke risico wat ik loop als ik Corona (weer) zou krijgen.
pi_196500783
Dat uitrollen zal ook nog wel een jaartje of wat gaan duren..
blablablabla
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:13:16 #14
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_196500849
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:09 schreef Elan het volgende:
Dat uitrollen zal ook nog wel een jaartje of wat gaan duren..
Ik denk dat bijna iedereen wel genoeg heeft van het nieuwe (ab)normaal en men dus zijn uiterste best zal doen het niet járen te laten duren.
pi_196500883
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:02 schreef Scjvb het volgende:
De Jonge: als het meezit, begint vaccinatie rond 4 januari
https://nos.nl/collectie/(...)natie-rond-4-januari
De Jonge heeft al zoveel geroepen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_196501049
IK WIL NIET NAAR KANTOOR REEEEEEEEE
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196501180
quote:
..........Welnu: zelfs wanneer de kogel straks voor u en ons door de kerk is O~), ........
Ach, ik kan wel merken dat u uit het Haerlemsche komt, gezien dit spreekwoord. Toen echter de kogel door de Sint-Bavokerk ging, vond dat men wel ongepast, ondanks dat het een zwaardere tijd was dan nu tijdens de coronacrisis. :s)
  dinsdag 1 december 2020 @ 20:25:54 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_196505380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:02 schreef LanaMyst het volgende:
Ze doen maar,
Ik ben niet tegen vaccinaties, zelfs recent nog laten vaccineren tegen hepatitis A+B.

Maar een experimenteel vaccin tegen een virus waar ik waarschijnlijk niet zieker van zal worden dan een stevige verkoudheid bedank ik voor.
En waarom dat extreme gedram dat iedereen dit MOET nemen, anders nooit meer buiten of op vakantie of naar een restaurant. Dus DOE het of je doet niet meer mee.
Ik vertrouw het niet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')