abonnement Unibet Coolblue
pi_196681240
Vier keer inmiddels, op drie verschillende locaties :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_196681490
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 22:50 schreef Sfancta het volgende:
Keer of 35 denk ik
Wat uitleg misschien.
Vrouw is longpatient, en als ik wat voel gelijk gaan (beiden), om misschien wat "voor" te kunnen zijn.
pi_196702557
Een half uur geleden voor het eerst. Werd verkouden wakker en heb toen gelijk een afspraak gemaakt.

Kreeg alleen een staafje in mijn neus, niet in de keel.
pi_196703749
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 10:46 schreef Chia het volgende:
Een half uur geleden voor het eerst. Werd verkouden wakker en heb toen gelijk een afspraak gemaakt.

Kreeg alleen een staafje in mijn neus, niet in de keel.
Negatief *O*
pi_196712852
Morgen voor de eerste keer. Stiekem wel een beetje tegenop als je soms die verhalen hoort.
pi_196720069
Ik ga zo een sneltest laten doen, binnen een kwartier de uitslag. Moet er wel voor betalen. Dan slaat ook de twijfel toe of het wel betrouwbaar is....maar ik heb geen zin om kilometers te rijden en lang te wachten op het resultaat.
pi_196720118
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 10:46 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ga zo een sneltest laten doen, binnen een kwartier de uitslag. Moet er wel voor betalen. Dan slaat ook de twijfel toe of het wel betrouwbaar is....maar ik heb geen zin om kilometers te rijden en lang te wachten op het resultaat.
Ik had gisteren na een test in de GGD teststraat dus al binnen 2 uur het resultaat (ze hadden uiterlijk na 3 uur gezegd), maar is dat ondertussen niet overal de norm dan? Of is dat voor jou alsnog te lang?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2020 10:50:26 ]
pi_196720146
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 10:50 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik had gisteren na een test in de GGD teststraat dus al binnen 2 uur het resultaat (ze hadden uiterlijk na 3 uur gezegd), maar is dat ondertussen niet overal de norm dan? Of is dat voor jou alsnog te lang?
Oh, ik lees je bericht net, dat is ook een snelle uitslag inderdaad. Ik kwam er net achter dat ik op loopafstand kan laten testen, dat leek me wel handig. En het geld heb ik er wel voor over.
pi_196720239
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 10:50 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik had gisteren na een test in de GGD teststraat dus al binnen 2 uur het resultaat (ze hadden uiterlijk na 3 uur gezegd), maar is dat ondertussen niet overal de norm dan? Of is dat voor jou alsnog te lang?
De GGD heeft PCR straten en snelteststraten. Welke welke is, zijn ze niet zo open over helaas.

Ik heb net, na 23 uur, de uitslag van de mijne gekregen. Negatief, gelukkig :) degene waardoor ik in quarantaine moest had wel een sneltest en die kreeg het slechte nieuws al na twee uur.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_196720290
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 10:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De GGD heeft PCR straten en snelteststraten. Welke welke is, zijn ze niet zo open over helaas.

Ik heb net, na 23 uur, de uitslag van de mijne gekregen. Negatief, gelukkig :) degene waardoor ik in quarantaine moest had wel een sneltest en die kreeg het slechte nieuws al na twee uur.
Ja, het is vrij onduidelijk wáár je terecht kunt en wanneer precies. Daar waar ik nu heen ga kon ik zelf een tijdstip kiezen, wel zo prettig.
pi_196720364
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 11:00 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

Ja, het is vrij onduidelijk wáár je terecht kunt en wanneer precies. Daar waar ik nu heen ga kon ik zelf een tijdstip kiezen, wel zo prettig.
Nou, dat is niet zo moeilijk, maar of je een PCR test of een sneltest krijgt is van buitenaf gewoon niet te zien.

Bovendien zit er nog wel verschil in afhandeltijd ook. Ik ken meerdere verhalen van mensen die tegelijk door dezelfde teststraat zijn gegaan maar waarbij er vervolgens wel 12 uur zat tussen de twee uitslagen. :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_196720402
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 11:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou, dat is niet zo moeilijk, maar of je een PCR test of een sneltest krijgt is van buitenaf gewoon niet te zien.

Bovendien zit er nog wel verschil in afhandeltijd ook. Ik ken meerdere verhalen van mensen die tegelijk door dezelfde teststraat zijn gegaan maar waarbij er vervolgens wel 12 uur zat tussen de twee uitslagen. :')
Ah, zo. Groot verschil zeg. Als het goed is heb ik binnen een kwartier de uitslag.
En ik voel me beroerd dus ik wil het gewoon snel weten!
pi_196720445
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 10:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De GGD heeft PCR straten en snelteststraten. Welke welke is, zijn ze niet zo open over helaas.

Ik heb net, na 23 uur, de uitslag van de mijne gekregen. Negatief, gelukkig :)
Zo lang het van de GGD is voel ik me niet verantwoordelijk voor de betrouwbaarheid van die test. Bovendien heb ik nu zo ongeveer die verkoudheidsklachten al niet meer. :@ Maar ja, beter zo dan andersom.

quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 11:00 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

Ja, het is vrij onduidelijk wáár je terecht kunt en wanneer precies. Daar waar ik nu heen ga kon ik zelf een tijdstip kiezen, wel zo prettig.
Ik kon kiezen uit 2 of 3 locaties en daar stonden gelijk tijdstippen bij? Gewoon via de officiële weg. Ik kon ook kiezen voor vandaag om 12:30 en 19:00, maar toen ik die zag van 10:15 op nog dezelfde dag op 10 minuutjes fietsen heb ik die snel gedaan.

Er stond wel niets bij over hoe snel ik de uitslag zou krijgen, maar dat komt misschien door wat BlackLining zegt.
pi_196720485
Nou vanochtend geweest. Pff dat ding in je neus is idd niet echt heel fijn. Doet geen pijn, maar het is wel een irritant gevoel dat die zo diep moet.
pi_196720496
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 11:11 schreef Chia het volgende:

[..]

Zo lang het van de GGD is voel ik me niet verantwoordelijk voor de betrouwbaarheid van die test. Bovendien heb ik nu zo ongeveer die verkoudheidsklachten al niet meer. :@ Maar ja, beter zo dan andersom.
[..]

Oh maar dat bedoel ik ook niet he :) er is helemaal niks mis met die tests. Ik ben Lamme Frans niet.

Maar de GGD hanteert verschillende testen en dat heeft nogal invloed op hoe lang je moet wachten. Maar goed, als ze dat openbaar zouden maken zou natuurlijk iedereen persé naar de snelteststraat willen, dus ik begrijp dat ook wel.

Voor wat ik heb gehoord geven ze het in de teststraat zelf wel aan als je een sneltest hebt gehad.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_196720620
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 11:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oh maar dat bedoel ik ook niet he :) er is helemaal niks mis met die tests. Ik ben Lamme Frans niet.

Maar de GGD hanteert verschillende testen en dat heeft nogal invloed op hoe lang je moet wachten. Maar goed, als ze dat openbaar zouden maken zou natuurlijk iedereen persé naar de snelteststraat willen, dus ik begrijp dat ook wel.

Voor wat ik heb gehoord geven ze het in de teststraat zelf wel aan als je een sneltest hebt gehad.
Oh oké, nou ja ik denk dat ik die sneltest dan wel heb gehad, maar niet bij stilgestaan. Mijn vriend werkt in een groep waarin hij voorrang heeft en in oktober kon hij dan de volgende dag terecht, maar moest nog wel 2 dagen wachten op de uitslag. Dat ik nu als gewone sterveling gelijk de dag zelf terecht kon was ik al blij mee. :P

Het zou wel handig zijn als mensen in cruciale beroepen nog een soort voorrang op die sneltesten kunnen krijgen. Als ik bijv. basisschoolleraar was geweest had ik door de snelle uitslag vandaag weer voor de klas kunnen staan en had er geen vervanging geregeld te hoeven worden. Maar ik kan gewoon thuis werken, dus pas na 24 u de uitslag was voor mij ook prima geweest.
pi_196722762
Gelukkig negatief!
pi_196757475
Morgen voor de 3e keer :'(

2x verplicht door de baas (had wat griepsymptomen en morgen nadat de corona-app alarm sloeg en er op één dag vier collega's positief getest werden.

De vorige (afgelopen maandag, na symptomen) was een sneltest bij de GGD (Rijswijk), morgen een PCR.
  One tough cookie woensdag 16 december 2020 @ 03:06:04 #69
169210 liesje1979
pi_196757495
Een half keer.
Maar omdat die optie er niet bij staat heb ik 1 en 1-2 keer gekozen.
Was toen er weer even een beetje ruimte was en ik naar het vasteland van Griekenland ging. Je moest zo'n formulier in vullen en ik kom uit Den Haag wat toen nog een brandhaard was dus ik zweette peentjes. En ja hoor, ik mocht afslaan naar de teststraat
Gelukkig vriendelijke man, ik kon nog zeggen dat ik het heel eng vond, Was alleen keel, vandaar een halfje. En ik denk dat hij me ook nog een beetje matste. Neus lijkt me vreselijk.
pi_196762248
Vanochtend de uitslag gekregen, negatief, maar dat verwachtte ik al. Vriendin is 3 maanden geleden op haar werk besmet (anesthesioloog) en is toen flink ziek geweest.

De test zelf is voor mij een fluitje van een cent. Voel alleen wat gekriebel achter in mijn neus en verder niets. Ook geen last van kokhalzen met de keel swab.
pi_196762396
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 10:46 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ga zo een sneltest laten doen, binnen een kwartier de uitslag. Moet er wel voor betalen. Dan slaat ook de twijfel toe of het wel betrouwbaar is....maar ik heb geen zin om kilometers te rijden en lang te wachten op het resultaat.
Wat kost dat nou?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_196762527
nul keer omdat er geen een in de buurt is, anders had ik het wel gedaan, niet op loop afstand niet op fiets afstand, niet door iemand overnagedacht, bekijk het maar
dit is schandalig, ik wil me laten testen maar ik moet godverdegodver eerst een paar hobvbels over, zoals totaal geen hugo de schoenen beleid
pi_196762574
Vandaag de vierde keer @Caland
Scheelt wel dat het sneltest is op kosten van de baas anders had ik me misschien niet laten testen :@
blablablabla
pi_196762575
over die app zal ik maar vrij kort zijn, leuk idee, voor de eventuele 2de golf, nou is het te laat dus ophouwen nou

het was al een dubieuz idee, kappen maar weer
pi_196762672
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:55 schreef Elan het volgende:
Vandaag de vierde keer @:Caland
Scheelt wel dat het sneltest is op kosten van de baas anders had ik me misschien niet laten testen :@
de tijd kan 14 dagen zijn
wanneer je besmet bent en 2 weken later toch ziek wordt

dat kan niet met dit soort tests, je werkgever probeert ook maar wat, hou vol, over een of twee maandjes kan misschien meer, na het verstrekken van een vaccin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')