Ja, maar ... maaar ....quote:Op woensdag 2 december 2020 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben er zelf mee opgehouden helemaal uit te zoeken welke ik precies en niet wil. Uiteindelijk maakt het weinig uit als je een keertje een nummer vergeet, dan stem je daar volgend jaar op als je er echt spijt van hebt. Ik ben gewoon tevreden met mijn lijst, ook al weet ik zeker dat er nummers langs gaan komen waarbij ik dacht 'shit, daar had ik op moeten stemmen' maar dat ga je welke nummers je ook kiest wel krijgen
Je hebt eigenlijk gewoon gelijk...quote:Op woensdag 2 december 2020 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben er zelf mee opgehouden helemaal uit te zoeken welke ik precies en niet wil. Uiteindelijk maakt het weinig uit als je een keertje een nummer vergeet, dan stem je daar volgend jaar op als je er echt spijt van hebt. Ik ben gewoon tevreden met mijn lijst, ook al weet ik zeker dat er nummers langs gaan komen waarbij ik dacht 'shit, daar had ik op moeten stemmen' maar dat ga je welke nummers je ook kiest wel krijgen
Leven en laten levenquote:Op woensdag 2 december 2020 07:05 schreef peaceman het volgende:
Ik zie soms lijstjes voorbij komen op smoelenboek dat je denkt: er is toch meer muziek gemaakt dan alleen metal?
Jamaar Death Metal dannnquote:
Ik heb een Spotify lijstje. En dat zijn er ongeveer 35. Die wisselen wel eens. En dat komt in mijn lijst. Dat het na een aantal maanden weer anders is, is logisch.quote:Op woensdag 2 december 2020 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
Daar heb je nu eenmaal veel trouwe lijstjesstemmers die dan ook echt bijna alleen in die hoek stemmen. Ik hoop vooral elk jaar dat de metal die er nu in staat niet teveel wordt uitgebreid met extreem irrelevante nummers, want voor mijn gevoel gaat dat vooral ten koste van licht vergeten klassiekers. (De echt vergeten liedjes staan er al lang niet meer in)quote:Op woensdag 2 december 2020 07:05 schreef peaceman het volgende:
Ik zie soms lijstjes voorbij komen op smoelenboek dat je denkt: er is toch meer muziek gemaakt dan alleen metal?
Hey! Jij was diegene met de dochters naar de liedjes van Herman van Veen? Toen die langskwamen bij andere lijsten moest ik daaraan denkenquote:Op woensdag 2 december 2020 07:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kom ook maar eens even langs hier... Ik moet mijn stemlijstje nog maken trouwens.
Het zou wel een mooie lijst zijn met alleen maar metal, maar de laatste jaren zijn er al klassiekers in de lijst gekomen die er echt in horen. Die Nightwish hype vanwege floor vind ik wat overdreven. Maar Slayer, System of a Down, Korn en Motorhead horen echt wel in de lijst thuis. Nu Tool nog!!quote:Op woensdag 2 december 2020 07:05 schreef peaceman het volgende:
+1quote:Op woensdag 2 december 2020 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je nu eenmaal veel trouwe lijstjesstemmers die dan ook echt bijna alleen in die hoek stemmen. Ik hoop vooral elk jaar dat de metal die er nu in staat niet teveel wordt uitgebreid met extreem irrelevante nummers, want voor mijn gevoel gaat dat vooral ten koste van licht vergeten klassiekers. (De echt vergeten liedjes staan er al lang niet meer in)
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey! Jij was diegene met de dochters naar de liedjes van Herman van Veen? Toen die langskwamen bij andere lijsten moest ik daaraan denken![]()
(of was dat toch iemand anders?)
Ja ik ben verdorie weer vergeten op sinnerman van Nina Simone te stemmenquote:Op woensdag 2 december 2020 09:24 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Het zou wel een mooie lijst zijn met alleen maar metal, maar de laatste jaren zijn er al klassiekers in de lijst gekomen die er echt in horen. Die Nightwish hype vanwege floor vind ik wat overdreven. Maar Slayer, System of a Down, Korn en Motorhead horen echt wel in de lijst thuis. Nu Tool nog!!
Ik zelf stem zeker op een paar metal klassiekers of bands die er echt in moeten (wat mij betreft), maar daarnaast ook op andere muziek zoals jeugdsentiment en zwarte muziek(dat ook ondervertegenwoordigt is).
Diaan en ik hebben wel een zoon die Lennon heet.quote:
Jij hebt jouw dochter niet XXX Anne genoemd?quote:
Sssssstttttt Diaan weet dat nog nietquote:Op woensdag 2 december 2020 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt jouw dochter niet XXX Anne genoemd?
Helaas hebben we geen dochter.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt jouw dochter niet XXX Anne genoemd?
"Alshijkontoveren en Hilversum3, komen jullie eten?"quote:Op woensdag 2 december 2020 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey! Jij was diegene met de dochters naar de liedjes van Herman van Veen? Toen die langskwamen bij andere lijsten moest ik daaraan denken![]()
Die stond niet in de keuzelijst. Ik wilde er ook op stemmen. Toen op Aint got no gestemdquote:Op woensdag 2 december 2020 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja ik ben verdorie weer vergeten op sinnerman van Nina Simone te stemmen
Er waren mooie babys bijquote:Op woensdag 2 december 2020 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan en ik hebben wel een zoon die Lennon heet.
Nou ben ik toch wel erg nieuwsgierig wie dat dan wel is!quote:Op woensdag 2 december 2020 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |