abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 december 2020 @ 14:04:32 #1
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196498770
quote:
Seksfeest met Europarlementariër stilgelegd
Brussel - De politie in Brussel blijkt vrijdagavond een ’Covid-orgie’ stilgelegd te hebben in de Steenstraat, vlakbij het hoofdbureau van politie.
Dat schrijft de Waalse krant La Dernière Heure en het nieuws is bevestigd door het parket. In de kelder van een homobar troffen de agenten 25 personen aan, allen grotendeels naakt, die een gangbang hielden.

Een van de aanwezigen zou een Europarlementslid geweest zijn. Er waren ook diplomaten op het feest en er is drugs aangetroffen. De Europarlementariër zou nog geprobeerd hebben te ontsnappen via de bovenverdieping. Eenmaal opgepakt, beriep hij zich op zijn immuniteit.

De aanwezigen krijgen een boete, omdat het feestje in strijd was met de coronamaatregelen.
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf

Foei, niet meer doen he!
Niks mis met een seksfeestje, wel met Europarlementariërs die denken boven de wet te staan. :')
pi_196498841
Als ik een partij zou starten, zou ik direct pleiten voor hogere straffen voor politici die de wet (ernstig) overtreden. Zo hoort het namelijk, omdat de maatschappij er harder door geschaad wordt.
pi_196498918
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:09 schreef Cockwhale het volgende:

.. omdat de maatschappij er harder door geschaad wordt.
Leg dat eens uit, waarom wordt de maatschappij harder geschaad door een politicus dan wanneer een ander persoon niet aan de regels over groepsvorming houd?

In dit geval hebben bv Europese parlementariers helemaal niks te zeggen over regels die door de federale regering van Kanton Brussel uitgevaardigd zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_196498954
Wie was het? :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196498972
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Leg dat eens uit, waarom wordt de maatschappij harder geschaad door een politicus dan wanneer een ander persoon niet aan de regels over groepsvorming houd?

In dit geval hebben bv Europese parlementariers helemaal niks te zeggen over regels die door de federale regering van Kanton Brussel uitgevaardigd zijn.
Het vertrouwen in de politiek neemt af. De beste man heeft een voorbeeldsfunctie. Hij staat in dienst van het volk (niet andersom). Hij schaadt vertrouwensbanden en plichten die hij heeft als hoge/publieke ambtenaar, en maakt op dat moment per definitie misbruik van zijn functie.

Daarnaast dient elke vorm van misbruik, corruptie en criminaliteit in de politiek geweerd te worden. Dat doe je niet door milder te straffen, maar door harder te straffen.
  dinsdag 1 december 2020 @ 14:17:02 #6
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196499003
En het dan raar vinden dat mensen meer en meer schijt krijgen aan die EU :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 1 december 2020 @ 14:17:04 #7
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196499004
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:04 schreef BasEnAad het volgende:
In de kelder van een homobar troffen de agenten 25 personen aan [...] die een gangbang hielden.
Ik neem aan dat de 25 op de gang van de homobar aangetroffen zijn.
pi_196499014
Flopflopflop *25
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 1 december 2020 @ 14:19:47 #9
186611 Haags
pi_196499048
Hier moet ik eigenlijk om lachen :') _O-
Zonder wrijving geen glans
pi_196499052
Ik hoop dat het een homofobe parlementariër uit het Oosten van onze federale staat is. Een parlementslid van de gristenunie die al heel wat preken heeft gedaan over familiewaarden zou ook grappig wezen.
pi_196499058
quote:
drugs aangetroffen
, dat is zo 1980.
genotsmiddelen heet het nu en feest zonder genotsmiddelen is geen feest
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_196499266
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:15 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat doe je niet door milder te straffen, maar door harder te straffen.
Je had het niet over 'milder' straffen


Je stelde voor dat er zwaarder gestraft zou worden en een overtreding door een parlementariër zwaardere schade zou veroorzaken.


Dat moet je dan uitleggen...
Ik zie gewoon een overtreding door een persoon en ik snap niet waarom de ene harder bestraft moet worden dan de ander...


Waarom zijn de andere gangbangers volgens jou 'minder erg'?
En vind jij dat zij wel milder bestraft moeten worden?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_196499306
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:15 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Het vertrouwen in de politiek neemt af. De beste man heeft een voorbeeldsfunctie. Hij staat in dienst van het volk (niet andersom). Hij schaadt vertrouwensbanden en plichten die hij heeft als hoge/publieke ambtenaar, en maakt op dat moment per definitie misbruik van zijn functie.

Daarnaast dient elke vorm van misbruik, corruptie en criminaliteit in de politiek geweerd te worden. Dat doe je niet door milder te straffen, maar door harder te straffen.
Maar wat als dit nu een politicus was die altijd heeft gepleit voor lichtere coronamaatregelen?

En het is niet zo dat hij per definitie zijn positie misbruikt.
Dat zou zo zijn als bijvoorbeeld de commissaris van politie de politiesurveillance naar een andere wijk stuurt dan waar hij zijn seksfeest heeft.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  dinsdag 1 december 2020 @ 14:47:26 #14
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196499614
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:20 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik hoop dat het een homofobe parlementariër uit het Oosten van onze federale staat is. Een parlementslid van de gristenunie die al heel wat preken heeft gedaan over familiewaarden zou ook grappig wezen.
Dat zou wel de kers op de aars zijn ja.
  dinsdag 1 december 2020 @ 14:57:13 #15
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196499783
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:20 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik hoop dat het een homofobe parlementariër uit het Oosten van onze federale staat is. Een parlementslid van de gristenunie die al heel wat preken heeft gedaan over familiewaarden zou ook grappig wezen.
Het lijkt er wel op, iemand van Orban's partij :D

twitter
pi_196500012
Zal me niks verbazen als het een D66'er is.
Dit soort activiteiten zijn tekenend voor de morele teloorgang van het Westen.
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:17:45 #17
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196500041
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:57 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op, iemand van Orban's partij :D

[ twitter ]
Mwahahahaha, super nieuws dit!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_196500058
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:57 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op, iemand van Orban's partij :D

[ twitter ]
Welke vrouw wil nou met zo'n baard sex hebben :?
pi_196500072
Wel bijzonder dat de NOS hier niks over bericht.
pi_196500102
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:15 schreef uncucked het volgende:
Zal me niks verbazen als het een D66'er is.
Dit soort activiteiten zijn tekenend voor de morele teloorgang van het Westen.
Helaas.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')