abonnement Unibet Coolblue
pi_196497210
Hi,

Als dochter van een schizofrene moeder had ik geen steun van een gezonde standaardmoeder en het was altijd best moeilijk voor mij. Mijn jeugd was dat ik mijn moeder zag slapen, angstig was en een vader die soms te weinig aanwezig was en zijn eigen problemen had.Ook mooie dingen maar ik denk heel anders dan een standaard gezin

Ik ben in de afgelopen tijd afgewezen door iemand omdat ik kennelijk te weinig contact heb met mijn familie en passief ben, niet ambitieus...
Ik leerde dat indirect, hij vertelde het me niet echt, ik werd genegeerd. Hij wisste toch over mijn moeder, dat had ik heel kort gezegd en hij begreep wel, hoe heftig dat kon wel zijn

Ik heb lang gestudeerd, zonder veel steun.., en ondanks de neiging van mijn moeder probeer ik constant uit het gat te komen, bijvoorbeeld met sport (6000 km per jaar tussen andere ..)..

Maar ja door corona en het feit dat oorspronkelijk niet nederlands ben ben ik tijdens het daten veel thuis op de bank gebleven.

Plotseling weten dat ik om dit soort redenen afgewezen ben, doet veel pijn voor iemand met mijn verleden ...

Misschien is het voor een normale standaard niet veel, als je veel van je familie en alles krijgt, maar als je dat niet heb, denk ik dat ik behoorlijk wat goede stappen in mijn leven heb gemaakt. Ik worstel nog steeds, maar ik denk dat het niet is dat ik geen gebrek heb aan energie

Denk je dat dit geldige redenen zijn ?
Hoe kom je over jezelf heen / denk je meer aan jezelf?
Ik citeer deze persoon, maar ik heb de indruk dat ik andere soortgelijke ervaringen met daten heb gehad. Ik weet nooit of ik over deze dingen zou praten of niet, ik doe het nu omdat het ook deel van me is, maar is wel heftig
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 12:44:13 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196497243
Dat het geldige redenen zijn voor wat precies?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196497338
quote: