Ik wil gewoon Nemo er in (al dan niet in plaats van Elan), maar dit jaar die ik mee met de Greatest Show on Earth campagne van @Kyranquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Poet and the Pendulum is dus zo'n nummer waar ik enorm graag op zou willen stemmen, maar ik denk dat Ghost Love Score (samen met PatP wel mijn favoriete Nightwish nummer) veel meer kans maakt om er dit jaar ook weer in te blijven staan, dus krijgt die mijn stem.
Dan mogen ze wel nóg 12 minuten eerder beginnen.quote:
Ahh, fack, dat is ook een favoriet van mequote:Op dinsdag 1 december 2020 12:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Nemo er in (al dan niet in plaats van Elan), maar dit jaar die ik mee met de Greatest Show on Earth campagne van @:Kyran
Na afloop zenden ze wel altijd de bubbling under uit van nummers die het net niet hebben gehaald.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:28 schreef Guanabana het volgende:
Je zou eigenlijk moeten kunnen zien wat er op 'nummer 2001 t/m 2500' staat ofzo, zodat je dingen erin kan stemmen.
Nou ik merk hetquote:
Heb ik ook ja, met pijn in m'n hart nu wel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh, fack, dat is ook een favoriet van meMaar ik wil gewoon niet meerdere nummers van een artiest als het even kan.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Nemo er in (al dan niet in plaats van Elan), maar dit jaar die ik mee met de Greatest Show on Earth campagne van @:Kyran
Ah, even kijken of daar nog wat tussen staat.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Na afloop zenden ze wel altijd de bubbling under uit van nummers die het net niet hebben gehaald.
Maar daarvan is dan weer geen lijst te vinden.
Wel van nummers die vorig jaar verdwenen.
https://www.top2000nl.com/verdwenen-nummers-uit-top-2000-2019/
Zit jij ook op Nightwish fan discord?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:39 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd of dat gaat lukken, ondanks mijn mega lobby bij één van de grotere fanclubs van Nightwish hebben zij er voor gekozen om een nummer van hun laatste album erin te stemmen (How's the Hearth?). Leuk nummer hoor, maar geen meesterwerkje. Zijn gaan dus voor Elan, Ghost Love Score en How's the Hearth?. Een paar facebook groepen met toch aardig wat leden ook gaan wel voor The Greatest Show on Earth stemmen, dus ben benieuwd.
Denk dat ik Elan, Ghost Love Score en How's the Hearth wel kan laten vallen van mijn lijstje. Die halen het waarschijnlijk wel en ik wil vaak maar één nummer per artiest/band, dus dan wordt het The Greatest Show on Earth.
Precies dat laatstequote:Op dinsdag 1 december 2020 12:39 schreef Kyran het volgende:
Die halen het waarschijnlijk wel en ik wil vaak maar één nummer per artiest/band, dus dan wordt het The Greatest Show on Earth.
Ik ga dan toch voor Ghost Love Score denk ik. Zo enorm hoog staat die ook weer niet in de lijst van vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb ik ook ja, met pijn in m'n hart nu wel.
Freestyler ben ik aan het overwegen, die moet er weer in!quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:43 schreef Guanabana het volgende:
Freestyler Bomfunk MC
Feel It Still Portugal. The Man
The Greatest Sia
15 Miljoen Mensen Fluitsma & Van Tijn
Y.M.C.A. Village People![]()
Diggin' Kovacs
Never Alone 2 Brothers On The 4th Floor
Een of meerdere van deze nummers zou ik er wel weer in willen stemmen, die lagen er vorig jaar uit.
Zij hadden dus besloten om iets van Human || Nature in de lijst te krijgen en How's the Heart? eindigde met 3 stemmen verschil bovenaanquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Precies dat laatste
Maar kan er oprecht niet bij waarom dan How's the Heart wordt voorgedragen. Er moet nog gewoon eentje van voor 2005 in.
Dan doe ik die ook, dan staat hij er straks in door onsquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Freestyler ben ik aan het overwegen, die moet er weer in!
Ik heb het ook even op mijn reserve gezet! Wie weet.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan doe ik die ook, dan staat hij er straks in door ons
Dan stem ik er ook opquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zij hadden dus besloten om iets van Human || Nature in de lijst te krijgen en How's the Heart? eindigde met 3 stemmen verschil bovenaan(tweede was Shoemaker). Als ik dan een nummer moet kiezen was het Pan geweest
@:Momo Ja, er is op FB een Floor Jansen groep waarbij ik wel aardig wat "support" kreeg (10.900 leden). Ook bij Dutch Symphonic Metal groep met ruim 1000 leden werd het wel gedragen, dus poging waard. Die andere nummers komen er toch wel in.
Ik zou je nooit meer aankijken. Nooit, Guana!quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Strani met je meekomt, dus dat wordt gezellig!
Weet ik zo niet, dacht wel zoiets.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:49 schreef Kyran het volgende:
Hoeveel stemmen heb je nodig trouwens om in de top 2000 te komen, ongeveer?
Stuk of 300?
Dat wordt straks 17 miljoen mensen van Snelle en Davina gok ikquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:43 schreef Guanabana het volgende:
Freestyler Bomfunk MC
Feel It Still Portugal. The Man
The Greatest Sia
15 Miljoen Mensen Fluitsma & Van Tijn
Y.M.C.A. Village People![]()
Diggin' Kovacs
Never Alone 2 Brothers On The 4th Floor
Een of meerdere van deze nummers zou ik er wel weer in willen stemmen, die lagen er vorig jaar uit.
Hoeft er van mij niet in. Maar wel raar dat die er niet instaat inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens.
Wat ik ook raar vond is dat Willeke Alberti er helemaal niet eens in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |