23/35 van mijn nummers zijn van voor mijn geboortequote:Op dinsdag 1 december 2020 11:15 schreef ijs_beer het volgende:
Nu ik m'n stemlijstje zo zie ,althans het concept, is het toch wel weer veel oude meuk. Ach, daar is het de top 2000 voor denk ik dan maar.
Ik wilde er sowieso al op stemmen maar ik denk dat Arjen Lubach laatst dat nummer ook weer in de herinnering der menschen heeft gestopt misschien.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:17 schreef BillDauterive het volgende:
De drie geposte lijstjes bevatten allemaal Drs P - Dodenrit.
Geen slecht lied hoor, maar wel verrassend dat die in alle lijstjes voorkomt.
Maak daar maar 4 van.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:17 schreef BillDauterive het volgende:
En we hebben het er hier in de SC ook over gehad.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wilde er sowieso al op stemmen maar ik denk dat Arjen Lubach laatst dat nummer ook weer in de herinnering der menschen heeft gestopt misschien.
Die staat bij mij er wel gewoon ieder jaar in.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:17 schreef BillDauterive het volgende:
Nee, ík zeg het tegen Hamilton! Anders zou het wel tussen aanhalingstekens hebben gestaan hèquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee incorrecte TT! Nu lijkt het net alsof Hamilton dit zegt ipv KG3
Dan nog is de dubbele punt geen correct leestekenquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ík zeg het tegen Hamilton! Anders zou het wel tussen aanhalingstekens hebben gestaan hè
Was het een leuk iemand?quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:26 schreef Strani het volgende:
Zo, sollicitatiegesprek klaar. Nu maar eens m'n lijstje maken
Ik ben het zeer met je oneensquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan nog is de dubbele punt geen correct leesteken![]()
Maar ik hou nog steeds van je hoor, ik zal je familie en vrienden even vermoorden om je daaraan te herinneren xoxo
Ja was best leuk inderdaad. We twijfelen nog tussen 2 mensen nu waaronder deze maar ik denk dat we ze wellicht nu alletwee part-time aannemen en dan uitbreiden naar full-time in het nieuwe jaar.quote:
Ach. Altijd beter dan dat je 'dat is van voor mijn tijd' zou zeggenquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
23/35 van mijn nummers zijn van voor mijn geboorte
Ik probeer mijn lijstje samen te stellen als een mix van wat ik gewoon echt goed vindt, en schijt dat het geen kans maakt, nummers die sowieso altijd wel hoog eindigen en wat strategische keuzes van nummers die er bijna uit dreigen te vallen (top 10/100 of sowieso 2000).quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:14 schreef Redefine het volgende:
Ik zie al mooie lijstjes voorbij komenZelf ga ik er vanavond wel mee aan de slag. Nog even bedenken hoe ik ga kiezen. Gewoon wat ik het beste vind of vooral kijken naar nummers die dreigen te verdwijnen, vorig jaar zijn verdwenen of uit de top 10/100 dreigen te vallen.
Je kunt het hier niet mee oneens zijn, je doet het gewoon fout!quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben het zeer met je oneens
Maar ik ook van jou
JWquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:42 schreef molloot200 het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)oen-kijk-in-de-vegte
Zijn jullie Jeroen of JW?
Hier ook JWquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:42 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben niet de molquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:42 schreef molloot200 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |