abonnement Unibet Coolblue
pi_196493359
Zondag- en gisteravond was er een tweedelige docuementaire over de zaak Jos Brech te zien op rtl 4. Erg goed gedaan vond ik.
Maar..... veel te weinig over de zoektocht naar Brech vanaf dat Chalet tot dat ze hem in Spanje vonden. Die zoektocht was hier op FOK een heel spannende periode. Van de rechtszaak had wel wat minder getoond mogen worden.
En natuurlijk werd de politie in het zonnetje gezet, zou ik ook als voorwaarde gesteld hebben als ik bij de politie werkte, maar dat leidde er wel toe dat er NIETS werd gezegd over de aanhouding van Brech DESTIJDS en andere blunders.
Mijn indruk van politie Limburg? Hmm, niet zo dom als ik dacht, zo erg nou ook weer niet maar echt superslim komen ze ook niet over.
De documentaremaker vond ik super, ze lieten hem ook vaak zien zodat je een goed beeld kreeg of hij nu alleen nieuwsgierig was, of dat hij een integere docu wilde maken en dat laatste was overtuigend.
Goeie vragen op het juiste moment, natuurlijk een huilende Peter R. de Vries en het werd goed voelbaar waarom Peter de Vries het allemaal zo aangrijpt.
En dat jochie Nicky Verstappen werd alleen maar liever en liever, dat zo'n schatje dit moest overkomen.

Zei Brech nou dat het twee dagen geduurd had? Oftewel hij heeft twee dagen met het jongetje lopen klooien?
Eindbeeld van moeder Verstappen was heel sterk.
pi_196493396
Gister was de herhaling van zondag toch?
pi_196493437
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 07:52 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Gister was de herhaling van zondag toch?
Uitgemolken deel 2 over de rug van een slachtoffer, typische tv weer wat enkel gemaakt is voor de kijkcijfers

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2020 07:59:41 ]
pi_196493656
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 07:52 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Gister was de herhaling van zondag toch?
Nee, gisteravond was deel II.
pi_196494679
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 07:58 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Uitgemolken deel 2 over de rug van een slachtoffer, typische tv weer wat enkel gemaakt is voor de kijkcijfers
Dit
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_196498043
Omdat ik het nieuws een tijd niet volg heb ik het helemaal niet meegekregen dus de verbazing was groot bij mij dat ze de dader hebben. Gelukkig! Had een enorme impact twintig jaar terug en kon het maar niet verteren dat ze geen dader konden vinden.

De docu vond ik niet zo goed, het was niet echt een uniek kijkje, af en toe werd de presentator erbij gevraagd en mocht wat vragen stellen. Wel klasse dat dat monster uiteindelijk is opgepakt en goed werk van de politie!
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196500106
In tegenstelling van wat ik verwacht had van RTL vond ik het juist een heel integere docu. Niet sensatie zoeken en geen dader bashen. Gewoon netjes laten zien hoe dat werk van politie en OM achter de schermen gedaan wordt. Uiteraard horen de emoties van werknemers daar ook bij.

Compliment voor RTL en in het bijzonder voor de documaker.
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:31:39 #8
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196500251
Zeer goede docu. Een mooie inside hoe de politie te werk gaat en ook laat zien dat andere bushcrafters graag mee wilden werken.
Gaf me wel een brok in mijn keel. Arme ouders. Wat zijn die door een rothel gegaan.
Praat over de hel en je komt er.
pi_196531123
Ik lees net dat Genemans vroeger ranzige tv maakte. '
'Hoe het ranzigste jongetje van de klas ineens een integer tv-maker werd'
https://www.ad.nl/show/ho(...)maker-werd~a63fb169/

Beter dan omgekeerd.

'Ewout', kindje van rijke ouders?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')