abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196492439
Heb jij je uitvaart wensen (digitaal) vast gelegd?
Zo ja hoe heb je dat gedaan?

Doel: Nabestaanden weten wat je precies wilt na overlijden / samen invullen en dit dan officieel vastleggen.
pi_196492496
Nee, voor mijn part word ik in een kliko gedumpt, ik ben er toch niet meer bij.
  dinsdag 1 december 2020 @ 02:25:33 #3
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_196492510
pi_196492554
Degenen die het moeten weten, wéten het.
Google is your friend, abuse your friends
pi_196493084
Mensen die hun eigen begrafenis helemaal hebben gepland en vastgelegd... _O-

Rot op joh. Dat is net een moment wat niet voor jou is, maar voor je geliefden.
pi_196493201
Zoek hulp!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_196493217
Sowieso vind ik mijn uitvaart niet erg boeiend, grote kans dat iedereen dan opeens mij een goeie kerel vond en dat ze het allemaal heel erg vinden dat ik er niet meer ben.
Leugens, allemaal leugens.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_196493244
In een Google doc document en die gedeeld met mijn vrouw en broer.

Bij mijn ouders staan er twee word documenten op het bureaublad. Ik hoop niet dat ze omkomen in een huisbrand :+
pi_196493357
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 02:13 schreef Black_Phillip het volgende:
Nee, voor mijn part word ik in een kliko gedumpt, ik ben er toch niet meer bij.
  dinsdag 1 december 2020 @ 07:53:59 #10
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_196493405
Zeker, bij mijn moeder! haha

Ze is uitvaart verzorgster haha, en ik rijd zelf motor dus ja..
Altijd handig.
pi_196493522
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 05:40 schreef opgebaarde het volgende:
Mensen die hun eigen begrafenis helemaal hebben gepland en vastgelegd... _O-

Rot op joh. Dat is net een moment wat niet voor jou is, maar voor je geliefden.
Deze man _O_

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2020 08:11:35 ]
pi_196493858
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 06:37 schreef halfway het volgende:
Zoek hulp!
_O-
pi_196493946
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 05:40 schreef opgebaarde het volgende:
Mensen die hun eigen begrafenis helemaal hebben gepland en vastgelegd... _O-

Rot op joh. Dat is net een moment wat niet voor jou is, maar voor je geliefden.
Ik heb ook niets vastgelegd.

Toch kan het verstandig zijn dat wel te doen, ik heb een paar jaar geleden bij mijn schoonfamilie gezien wat de gevolgen kunnen zijn als de nabestaanden het onderling moeten regelen. Daar kan flink ruzie van komen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_196494646
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 09:03 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik heb ook niets vastgelegd.

Toch kan het verstandig zijn dat wel te doen, ik heb een paar jaar geleden bij mijn schoonfamilie gezien wat de gevolgen kunnen zijn als de nabestaanden het onderling moeten regelen. Daar kan flink ruzie van komen.
Dit en het kan ook rust geven .
pi_196494718
Lijkt mij vreselijk als mijn familie een kerkdienst en dingen gaat regelen :')
Misschien een keer over hebben inderdaad ^O^
  dinsdag 1 december 2020 @ 12:41:18 #16
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_196497191
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:09 schreef Leonos het volgende:
Lijkt mij vreselijk als mijn familie een kerkdienst en dingen gaat regelen :')
Misschien een keer over hebben inderdaad ^O^
Hoe heb jij hier last van dan? :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_196497395
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:41 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Hoe heb jij hier last van dan? :')
Uhm, nee :P
pi_196497643
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:04 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dit en het kan ook rust geven .
Juist
pi_196497684
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 06:37 schreef halfway het volgende:
Zoek hulp!
Als je in de verpleging werkt zie je veel. Ook mensen die vroeg sterven van de een op de andere minuut. En dat mensen dan denken: wat wilde hij nu eigenljjk"

Dingen op papier geeft rust in een turbulente tijd, en zorgt voor duidelijkheid en geen ruzie.
pi_196500428
Ik heb mijn ouders gezegd dat ze mogen doen wat ze willen. Interesseert me dus echt niet. Stop me in een mooie urn en ga verder.
pi_196500816
Enige wat ik heb vast laten leggen is dat ik graag orgaan donor wil zijn. Verder maakt het mij niet uit.
pi_196505539
ik ga er vanuit dat mijn partner mij goed genoeg kent om er wat leuks van te maken :P
hardcoholic
  woensdag 2 december 2020 @ 08:48:58 #23
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196511146
Ik heb het niet vastgelegd, maar we hebben het er wel over gehad nadat mijn vader was overleden. Hij wou het nooit hebben over zijn uitvaart, ook niet toen duidelijk was dat hij niet lang meer te leven had, en ik vond het persoonlijk nog best lastig om te bedenken wat voor muziek we dan moesten kiezen, en hoe het er allemaal uit moest zien.

Een tante van me had het wel helemaal zelf geregeld, tot aan de overlijdenskaarten, de locatie, de muziek en het tijdstip aan toe, maar zij heeft euthanasie laten plegen dus ze stond er sowieso al anders in.
pi_196511226
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 20:35 schreef Ferdii het volgende:
ik ga er vanuit dat mijn partner mij goed genoeg kent om er wat leuks van te maken :P
Okay, maar zal je familie dan wel eens zijn?
Toen een oom stierf en mijn tante het wilde doen zoals ze dacht dat haar man het zou willen, was er een hele ruzie ontstaan omdat zijn moeder, broers en zussen het liever op hun manier wilden doen.
  woensdag 2 december 2020 @ 09:20:52 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196511520
Ik heb bij DELA vast laten leggen wat ik wil:

Lijkwade, geen kist
2 of 3 van mijn lievelingskiedjes
Simpele dienst
Cremeren, niet begraven
Uitstrooien, geen urn!

Mijn familie is nogal van het begraven maar ik vind het zonde om ruimte in te nemen als je toch dood bent. En ik zie ook dat de graven in onze familie binnen een jaar vol staan met onkruid, dus no thanks. Plant maar een boom op mijn as. Kist vind ik ook echt zonde, ding gaat toch in de hens (of vergaat) en je bent er gewoon teringveel geld aan kwijt.
Resistance is futile.
pi_196513065
quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2020 09:20 schreef Seven. het volgende:
Ik heb bij DELA vast laten leggen wat ik wil:

Lijkwade, geen kist
2 of 3 van mijn lievelingskiedjes
Simpele dienst
Cremeren, niet begraven
Uitstrooien, geen urn!

Mijn familie is nogal van het begraven maar ik vind het zonde om ruimte in te nemen als je toch dood bent. En ik zie ook dat de graven in onze familie binnen een jaar vol staan met onkruid, dus no thanks. Plant maar een boom op mijn as. Kist vind ik ook echt zonde, ding gaat toch in de hens (of vergaat) en je bent er gewoon teringveel geld aan kwijt.
Ik hoop dat je nog zeker zestig jaar leeft en ik benieuwd of je kinderen en kleinkinderen die liedjes en de andere eisen dan kunnen waarderen.
pi_196513127
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 05:40 schreef opgebaarde het volgende:
Mensen die hun eigen begrafenis helemaal hebben gepland en vastgelegd... _O-

En dat zegt iemand genaamd 'opgebaarde' :')
  woensdag 2 december 2020 @ 19:01:21 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196520456
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik hoop dat je nog zeker zestig jaar leeft en ik benieuwd of je kinderen en kleinkinderen die liedjes en de andere eisen dan kunnen waarderen.
Ik zie niet in waarom mijn zoon m'n lievelingsliedjes en goedkope lijkwade niet zou kunnen waarderen.
Resistance is futile.
pi_196520556
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik hoop dat je nog zeker zestig jaar leeft en ik benieuwd of je kinderen en kleinkinderen die liedjes en de andere eisen dan kunnen waarderen.
Het is niet gegoten in beton. Wellicht verandert haar muzieksmaak en hebben kinderen en/of kleinkinderen ook inspraak.

Dankzij jou zal ik ruimte voor mijn familie laten. Zeggen wat ik graag wil en daar waar ze willen is er een optie voor hun muziek.
pi_196520652
Nee.
Of die wensen nu wel of niet gerespecteerd worden; daar heb ik toch geen weet van.
pi_196520947
quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2020 19:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom mijn zoon m'n lievelingsliedjes en goedkope lijkwade niet zou kunnen waarderen.
Ow dat zal hij vast en zeker en ik denk dat het voor hem een groot voorrecht is om iets terug te doen. Hij zal natuurlijk doen wat zijn moeder graag zou willen, dat is het minste wat hij voor je kan doen en dat zal hij doen.

Het is alleen gek als jullie nog zoveel mooie en emotionele momenten meemaken, dat er toch nog twee liedjes gespeeld moeten worden terwijl dat vijftig jaar geleden was, in een andere fase van het leven, met heel andere herinneringen. Wellicht past die muziek niet eens meer bij jou in het (dan) nu.

Wat ik poog te stellen: het is zijn afscheid, het is zijn verlies, het is zijn trauma en zijn verdriet. Samen met de familie, vrienden en geliefden rouwen zij. Als zij er gelukkig van worden om het net iets anders te doen dan jij hebt beschreven, is dat dan niet mooier en persoonlijker? Natuurlijk met jouw wensen en hoe jij bent, dat altijd voorop. Willen zij een zaal afhuren voor 200 man, waarom dat dan tegenhouden?

Weet je wat ik naar vond toen mijn moeder overleed: de kist de enorm koude kille grond in laten zakken. Dat was erger dan de koeling, veel erger. Wellicht vindt jouw zoon dat ook en zou hij een kist prettiger vinden dan een lijkwade en voelt hij zich er niet prettig bij om een paar honderd euro te besparen (wat toch al verzekerd is (ik besef me dat dit een aanname is). Waarom hem dan niet de regie geven, voor de dienst waarmee hij aan de hele wereld kan laten zien hoe belangrijk jij voor hem bent?

Maar ieder zijn ding, zolang je geliefden weten wat je leuk vindt en onacceptabel, kom je denk ik het verste. Mijn partner kent mij, ik vertrouw haar, het is haar ding

[ Bericht 1% gewijzigd door opgebaarde op 02-12-2020 19:39:19 ]
  woensdag 2 december 2020 @ 23:07:49 #32
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196524738
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 19:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ow dat zal hij vast en zeker en ik denk dat het voor hem een groot voorrecht is om iets terug te doen. Hij zal natuurlijk doen wat zijn moeder graag zou willen, dat is het minste wat hij voor je kan doen en dat zal hij doen.

Het is alleen gek als jullie nog zoveel mooie en emotionele momenten meemaken, dat er toch nog twee liedjes gespeeld moeten worden terwijl dat vijftig jaar geleden was, in een andere fase van het leven, met heel andere herinneringen. Wellicht past die muziek niet eens meer bij jou in het (dan) nu.

Wat ik poog te stellen: het is zijn afscheid, het is zijn verlies, het is zijn trauma en zijn verdriet. Samen met de familie, vrienden en geliefden rouwen zij. Als zij er gelukkig van worden om het net iets anders te doen dan jij hebt beschreven, is dat dan niet mooier en persoonlijker? Natuurlijk met jouw wensen en hoe jij bent, dat altijd voorop. Willen zij een zaal afhuren voor 200 man, waarom dat dan tegenhouden?

Weet je wat ik naar vond toen mijn moeder overleed: de kist de enorm koude kille grond in laten zakken. Dat was erger dan de koeling, veel erger. Wellicht vindt jouw zoon dat ook en zou hij een kist prettiger vinden dan een lijkwade en voelt hij zich er niet prettig bij om een paar honderd euro te besparen (wat toch al verzekerd is (ik besef me dat dit een aanname is). Waarom hem dan niet de regie geven, voor de dienst waarmee hij aan de hele wereld kan laten zien hoe belangrijk jij voor hem bent?

Maar ieder zijn ding, zolang je geliefden weten wat je leuk vindt en onacceptabel, kom je denk ik het verste. Mijn partner kent mij, ik vertrouw haar, het is haar ding
Je zegt eigenlijk dat ik egoďstisch ben door mijn eigen wensen voor die van mijn kind te stellen. Je mag er van alles van vinden, hoor. Maar uiteindelijk zijn dit persoonlijke keuzes die iedereen voor zichzelf mag maken. Het is mijn lijf en ik bepaal zelf wat daarmee gebeurt na mijn dood. Ik ga er maar vanuit dat mijn zoon zijn eigen behoeften daarin en mijn wensen wel weet te verenigen. Al organiseert hij een festival bij het uitstrooien en wordt hij ladderzat met al zijn vrienden na de uitvaart. Ik wil niet dat een enorme groep mensen zich herinnert hoe ik weg gereden werd. En ik wil al helemaal niet dat mensen een laatste groet brengen aan mijn koude grijze lijk in een open kist. Ik herinner me die begrafenissen heel levendig. En ik herinner me ook vooral de tranen en het trauma van iemands stoffelijke overschot achterlaten in de koude grond, dat raakt me ook na 8 jaar nog steeds. Ik persoonlijk zie niet in waarom je dat schuldgevoel doelbewust mee zou willen geven, en ik wil niet dat mijn zoon dat later ook zo ervaart.

Jouw uitvaartwensen zijn niet superieur aan de mijne, zelfs al wil je dat zelf heel graag geloven.
Resistance is futile.
pi_196524938
Joh
pi_196526686
Ik heb vastgelegd. Ik wil bijvooreeld een gesloten kist en wat stoeptegels erin voor een leuke herrinering dan laat ik wat vrienden me dragen. En na de uitvaart laat ik een filmpje zien waar de tegels in de kist worden gestopt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 3 december 2020 @ 08:44:57 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196526965
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 07:59 schreef vipergts het volgende:
Ik heb vastgelegd. Ik wil bijvooreeld een gesloten kist en wat stoeptegels erin voor een leuke herrinering dan laat ik wat vrienden me dragen. En na de uitvaart laat ik een filmpje zien waar de tegels in de kist worden gestopt.
Stoeptegels :+ _O-
Resistance is futile.
pi_196529328
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 07:59 schreef vipergts het volgende:
Ik heb vastgelegd. Ik wil bijvooreeld een gesloten kist en wat stoeptegels erin voor een leuke herrinering dan laat ik wat vrienden me dragen. En na de uitvaart laat ik een filmpje zien waar de tegels in de kist worden gestopt.
Of vooraf een bandje inspreken met "Help! Laat me eruit!"
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_196530039
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 11:38 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Of vooraf een bandje inspreken met "Help! Laat me eruit!"
Dan laat ik me liever smincken als horrorclown en dan als een soort duveltje uit een doosje uit de kist komen met een It muziekje.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 4 december 2020 @ 16:23:33 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196551523
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 11:38 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Of vooraf een bandje inspreken met "Help! Laat me eruit!"

:D :D :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196555531
Bij de laatste begrafenis zag ik een steen waar een stel lag en in hetzelfde graf lag ook de broer van die vrouw. Soort macaber oreokoekje de man en de vrouw zijn de buitenkanten en die broer was de vulling. Zo raar ze waren wel al in de jaren 70 overleden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196556064
Ik heb 3 nummers uitgekozen voor nu, misschien verander ik nog van gedachten. gesloten kist, 1 rode roos, geen condoleance avond van te voren, cremeren en uitstrooien ik ga zoals ik was bescheiden en met een muziek smaak niet zozeer geschikt voor begrafenissen/crematie (voor nu) :)
  vrijdag 4 december 2020 @ 23:42:36 #41
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196557335
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:03 schreef Sorella het volgende:
Ik heb 3 nummers uitgekozen voor nu, misschien verander ik nog van gedachten. gesloten kist, 1 rode roos, geen condoleance avond van te voren, cremeren en uitstrooien ik ga zoals ik was bescheiden en met een muziek smaak niet zozeer geschikt voor begrafenissen/crematie (voor nu) :)
Frans Bauer - "Heb je even voor mij?"?
pi_196562390
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 23:42 schreef the-eye het volgende:

[..]

Frans Bauer - "Heb je even voor mij?"?
Meer in de metal richting :)
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:15:52 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196562558
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 21:33 schreef vipergts het volgende:
Bij de laatste begrafenis zag ik een steen waar een stel lag en in hetzelfde graf lag ook de broer van die vrouw. Soort macaber oreokoekje de man en de vrouw zijn de buitenkanten en die broer was de vulling. Zo raar ze waren wel al in de jaren 70 overleden.
Wij hebben een familiegraf waar 13 mensen in begraven liggen. De eerste persoon die er in begraven werd, overleed al in 1885. Er liggen ook 3 baby'tjes. De tantes van mijn vader werden als drieling geboren in 1916. Twee meisjes gingen dood na 6 weken en 10 weken. Daar hebben ze nog een min bij gehad, maar dat mocht niet baten. En het broertje van m'n vader die bij de geboorte overleed. De oudste oom van m'n vader ligt er ook, die heb ik ook nog gekend. Was een bijzonder figuur, geestelijk beperkt (zuurstoftekort bij de bevalling). Dus je vrijgezellen broer bij in het familiegraf is op zich niet gek, maar wel bizar dat het bij 1 generatie blijft.
Resistance is futile.
  zaterdag 5 december 2020 @ 14:46:17 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196564793
dubbel
  zaterdag 5 december 2020 @ 14:47:05 #45
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196564804
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:03 schreef Sorella het volgende:

[..]

Meer in de metal richting :)
Ik zei het uiteraard uit een geintje maar bij nader inzien lijkt mij het wel wat om op te nemen als laatste wens. Het laat goed zien hoe ik in het leven sta, niks serieus nemen dus ook m'n begrafenis niet, en een tof idee dat de enkele bezoeker die er dan is moeite zal hebben om z'n lachen in te houden. Een soort laatste joke van mij.
pi_196565032
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wij hebben een familiegraf waar 13 mensen in begraven liggen. De eerste persoon die er in begraven werd, overleed al in 1885. Er liggen ook 3 baby'tjes. De tantes van mijn vader werden als drieling geboren in 1916. Twee meisjes gingen dood na 6 weken en 10 weken. Daar hebben ze nog een min bij gehad, maar dat mocht niet baten. En het broertje van m'n vader die bij de geboorte overleed. De oudste oom van m'n vader ligt er ook, die heb ik ook nog gekend. Was een bijzonder figuur, geestelijk beperkt (zuurstoftekort bij de bevalling). Dus je vrijgezellen broer bij in het familiegraf is op zich niet gek, maar wel bizar dat het bij 1 generatie blijft.

Ik vond het gewoon iets raars hebben, maar goed ik heb al niets met begraven
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196565116
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:03 schreef Sorella het volgende:
Ik heb 3 nummers uitgekozen voor nu, misschien verander ik nog van gedachten. gesloten kist, 1 rode roos, geen condoleance avond van te voren, cremeren en uitstrooien ik ga zoals ik was bescheiden en met een muziek smaak niet zozeer geschikt voor begrafenissen/crematie (voor nu) :)
Ik wil het 4de movement van the new world van Dvorak of de emerror march uit starwar als ik binnenkom. max van Paulo Conte voor de tranen en keep the fire burning van Gwen Mccree als ik die oven in ga.
Ooit heb ik tegen vrienden gezegd dat ik een 3 uur durende kerk dient wil met een momoloog op een toon zonder pauze tussen de zinnen, en elke keer als er iemand geluid maakt beginnen we opnieuw net zolang tot het met respect kan mij maakt het niet uit of we er dagen zitten ik ben toch dood
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196565533
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:08 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik wil het 4de movement van the new world van Dvorak of de emerror march uit starwar als ik binnenkom. max van Paulo Conte voor de tranen en keep the fire burning van Gwen Mccree als ik die oven in ga.
Ooit heb ik tegen vrienden gezegd dat ik een 3 uur durende kerk dient wil met een momoloog op een toon zonder pauze tussen de zinnen, en elke keer als er iemand geluid maakt beginnen we opnieuw net zolang tot het met respect kan mij maakt het niet uit of we er dagen zitten ik ben toch dood
Ik wil tarja en doro met walking with angels, epica / floor jansen met stabat matar delerosa en leonard cohen met you want it darker of rene froger met denk aan mij.

Maarover 20 jaar denk ik er misschien wel anders over :) en ga ik mischien wel voor: waarheen waarvoor van mieke telkamp en ave maria met sarah brightman.
pi_196577318
Mijn vraag is meer: hoe kom je op het moment dat je denkt "ik ga even uitschrijven hoe ik mijn begrafenis wil hebben".
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  maandag 7 december 2020 @ 10:19:40 #50
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196595245
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 21:33 schreef vipergts het volgende:
Bij de laatste begrafenis zag ik een steen waar een stel lag en in hetzelfde graf lag ook de broer van die vrouw. Soort macaber oreokoekje de man en de vrouw zijn de buitenkanten en die broer was de vulling. Zo raar ze waren wel al in de jaren 70 overleden.
Een oom van mijn moeder is begraven in het graf van zijn schoonouders, dat vind ik ook zo weird.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')