SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door bitterbal op 30-11-2020 21:05:01 ]
Ja maar das ook wle het ultieme. Zal kijken of ik em kan vindenquote:Op maandag 30 november 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon minder dan die rode panda toen die dame om het hoekje kwam
gewoon terugzoeken in de reeksquote:Op maandag 30 november 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een springende gevonden
Die nodigt wel uit tot tekstwolkjes ja.quote:
quote:
Aaaaaaanvalllllllluuhhquote:Op maandag 30 november 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die nodigt wel uit tot tekstwolkjes ja.
quote:Op maandag 30 november 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar das ook wle het ultieme. Zal kijken of ik em kan vinden
quote:Op maandag 30 november 2020 21:10 schreef bitterbal het volgende:
k moet het weg klikken kan zoveel schattigheid niet aan
Konijntje is beter.quote:Op maandag 30 november 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een springende gevonden
Waarom?quote:Op maandag 30 november 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk wel dat ze naar dood vogeltje uit hun mondje ruiken.
quote:Op maandag 30 november 2020 21:10 schreef bitterbal het volgende:
k moet het weg klikken kan zoveel schattigheid niet aan
en irl zijn ze zeker fucking venijnigquote:Op maandag 30 november 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
Kan nog steeds niet bevatten hoe schattig zon beestje nou is hoor. Tis echt net een knuffel
Alleen wel zielig hoe ze hem vasthouden.quote:Op maandag 30 november 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja konijntje uit op is idd bizar schattig
Nee geloof ik niet.quote:Op maandag 30 november 2020 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
en irl zijn ze zeker fucking venijnig
Misschien was dat net voordat die aan een grote slang werd gevoerd.quote:Op maandag 30 november 2020 21:12 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Alleen wel zielig hoe ze hem vasthouden.
Maar misschien hoort dat wel zo.
Serieus?quote:Op maandag 30 november 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien was dat net voordat die aan een grote slang werd gevoerd.
Hmm ja ze zijn wel verdacht schattigquote:Op maandag 30 november 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat te cute, dan zit er altijd een addertje onder het gras verborgen.
blik in de ogenquote:Op maandag 30 november 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel hetzelfde kapsel en lange dunne benen
Ik heb echt ander haarquote:Op maandag 30 november 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel hetzelfde kapsel en lange dunne benen
Het tongetje uit de mondquote:
Van Jos B?quote:Op maandag 30 november 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
Indrukwekkende aflevering wel, tot zover
Laat mijn vader er buiten wil jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2020 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kende je hem goed?
Die man heeft ook tbs toch?quote:Op maandag 30 november 2020 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heel in 't begin van mn carriere heel kortstondig mee gevaren. Hij is toen uit dienst gegaan.
ja komt dichtbij dan hequote:Op maandag 30 november 2020 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ergens in 2004 is de zus van een vriend waar ik toen veel mee omging vermoord door haar ex en de vader van haar kinderen..
Heb dus gewoon ooit wel eens met hem gesproken....
Was een van de heftigste en raarste uitvaarten waar ik ben geweest...![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja dat kan ik mij voorstellenquote:Op maandag 30 november 2020 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ergens in 2004 is de zus van een vriend waar ik toen veel mee omging vermoord door haar ex en de vader van haar kinderen..
Heb dus gewoon ooit wel eens met hem gesproken....
Was een van de heftigste en raarste uitvaarten waar ik ben geweest...![]()
![]()
![]()
![]()
Een paar jaar geleden kreeg hij zelfs een onderscheiding omdat hij iemand van de verdrinkingsdood heeft gered... Vond het heel vreemd omdat te lezen .............quote:
Is die weer vrij dan?quote:Op maandag 30 november 2020 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden kreeg hij zelfs een onderscheiding omdat hij iemand van de verdrinkingsdood heeft gered... Vond het heel vreemd omdat te lezen .............
Blijkbaar. Weet ook de straf niet enzo. Maar natuurlijk wel ruim 10 jaar na datoquote:
Tja zo kennen wij eigenlijk allemaal wel een crimineel. Al dan niet via viaquote:Op maandag 30 november 2020 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik was vroeger bevriend met deze jongen, heb nog een platenspeler van hem hier staanhttps://www.bndestem.nl/m(...)ld-betalen~a233235f/
wtfquote:Op maandag 30 november 2020 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik was vroeger bevriend met deze jongen, heb nog een platenspeler van hem hier staanhttps://www.bndestem.nl/m(...)ld-betalen~a233235f/
mja sinds die zedenzaak hier hecht ik niet zoveel waarde meer aan 'tbs met voorwaarden' voor een bepaalde groep mensenquote:Op maandag 30 november 2020 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Ze zitten er niet omdat ze koekje gejat hebbenquote:Op maandag 30 november 2020 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
In deze flat worden ook zo nu en dan mensen geplaatst met een TBS verleden. Zijn natuurlijk niet per definitie moordenaars/verkrachters e.d. Maar toch is het niet altijd prettig om dat te weten..
Ja alleen UitStraling kent dan meteen weer een double digit seriemoordenaarquote:Op maandag 30 november 2020 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja zo kennen wij eigenlijk allemaal wel een crimineel. Al dan niet via via![]()
![]()
Ja, snap ik. Hoe ga je daarmee om dan? Ik zou dat slecht trekken denk ikquote:Op maandag 30 november 2020 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
In deze flat worden ook zo nu en dan mensen geplaatst met een TBS verleden. Zijn natuurlijk niet per definitie moordenaars/verkrachters e.d. Maar toch is het niet altijd prettig om dat te weten..
Nee, dat niet. Hoewel 1 persoon overkomt als gewoon heel aardig en vriendelijk.. Soms leert men dus wel van zijn fouten..quote:Op maandag 30 november 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze zitten er niet omdat ze koekje gejat hebben
Terwijl in de tijd dat ik hem kende was het best een 'normale' jongen. Aantrekkelijke jongen die de dames voor het uitkiezen had en tevens rijke ouders en dito leefstijl. Organiseerde wel een feestjes bij zijn huis waar die ook bekende dj's kon regelen en alles. Toch is het dus schijnbaar ergens misgegaan.quote:
Ja je krijgt ook niet tbs om het delict zelf maar om de psyche. Tbs is ook geen straf voor de misdaad.quote:Op maandag 30 november 2020 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Hoewel 1 persoon overkomt als gewoon heel aardig en vriendelijk.. Soms leert men dus wel van zijn fouten..
En ik weet waar hij TBS voor heeft gehad, tenminste hij heeft het mij verteld. En eigenlijk geloof ik hem wel.. Geen heel zwaar vergrijp iig... Maar wel zwaar genoeg om TBS op te leggen..
Ik probeer gewoon normaal mogelijk tegen ze te doen. Hoewel ik voor sommigen wel een beetje terughoudend ben. Maar dat ben ik sowieso wel...quote:Op maandag 30 november 2020 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Hoe ga je daarmee om dan? Ik zou dat slecht trekken denk ik
Maar krijg je dan ook TBS voor het stelen van een dropje? Ook al moest de dader dat van stemmen in zijn hoofd??quote:Op maandag 30 november 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je krijgt ook niet tbs om het delict zelf maar om de psyche. Tbs is ook geen straf voor de misdaad.
Nee dan krijg je tbs van de mentale stoornis die je hebt. NIet voor het stelen van het dropje.quote:Op maandag 30 november 2020 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar krijg je dan ook TBS voor het stelen van een dropje? Ook al moest de dader dat van stemmen in zijn hoofd??
in de basis zou het wel kunnen.quote:Op maandag 30 november 2020 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar krijg je dan ook TBS voor het stelen van een dropje? Ook al moest de dader dat van stemmen in zijn hoofd??
quote:Op maandag 30 november 2020 21:51 schreef Modus het volgende:
Nichtje van me is vermoord door OJ Simpson. Er is altijd baas boven baas he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, dat is die gast die onder andere die jonge jongens doodgeschoten heeft in Hilvarenbeek en jaren later zelfmoord pleegde "de ogen van die jongens toen ze omkeken terwijl ik ze door het hoofd schoot bleven me achtervolgen"quote:Op maandag 30 november 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen UitStraling kent dan meteen weer een double digit seriemoordenaar
Mijn verre voorvader door Balthasar G. nu jij weerquote:Op maandag 30 november 2020 21:51 schreef Modus het volgende:
Nichtje van me is vermoord door OJ Simpson. Er is altijd baas boven baas he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bos van Oranjequote:Op maandag 30 november 2020 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Hoewel 1 persoon overkomt als gewoon heel aardig en vriendelijk.. Soms leert men dus wel van zijn fouten..
En ik weet waar hij TBS voor heeft gehad, tenminste hij heeft het mij verteld. En eigenlijk geloof ik hem wel.. Geen heel zwaar vergrijp iig... Maar wel zwaar genoeg om TBS op te leggen..
Hahaha die is geweldig.quote:Op maandag 30 november 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
@:amarantha
https://www.etsy.com/list(...)bcc717be791e16db1f98
Verkoopt ze hoeden?quote:Op maandag 30 november 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk is er wel een vage link tussen mijn nichtje en die moorden, beiden hebben Maxima als klant
Schoenen?quote:Op maandag 30 november 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, Maxima is dol op iets anders
Tofffelsquote:Op maandag 30 november 2020 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Macrons,
Sierraden,
Pantoffels,
Lingerie,
nee haal het morgenquote:Op maandag 30 november 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je dat maagzuurspul al of nog niet?
Ben benieuwd wel of het helpt.quote:
Nou vandaag nog geen gerrie gedaan hoorquote:Op maandag 30 november 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben benieuwd wel of het helpt.
Zou er op dat doosje staan? "tegen overmatige gerries en bijbehorende klachten"
Dacht dat het ad ook een rubriek heeft wat mijn Allesie heetquote:Op maandag 30 november 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo’n leuk dartelmeisje en dan met zo’n saaie accountant.
https://www.ad.nl/dossier(...)-uiterlijk~a0d2a78c/
Mijn wat?quote:Op maandag 30 november 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat het ad ook een rubriek heeft wat mijn Allesie heet
*werkt zijn Excel schema bij.quote:Op maandag 30 november 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou vandaag nog geen gerrie gedaan hoor
misschien zo nogquote:Op maandag 30 november 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*werkt zijn Excel schema bij.
Ik probeerde me een beetje in te leven in Maximaquote:Op maandag 30 november 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje ordinair toch?
Er zit wel wat klasse bij de rest heur
Maxima is zelfs een keer vreemd gegaan, wel met onze Willem dan maar nogquote:Op maandag 30 november 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeerde me een beetje in te leven in Maxima
Zou ze het nou gedaan hebben met oog op de toekomst met willen trouwen?quote:Op maandag 30 november 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maxima is zelfs een keer vreemd gegaan, wel met onze Willem dan maar nog
Denk dat ze wel klaar was met ruziegrage Dietertje.quote:Op maandag 30 november 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou ze het nou gedaan hebben met oog op de toekomst met willen trouwen?
@Modusquote:Op maandag 30 november 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon ontspannen en Modus zijn posts lezen, dan gaat het vanzelf borrelen.
Ja maar hoezo willem? Waren toch nog wel adnere leukere mannen denk ikquote:Op maandag 30 november 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze wel klaar was met ruziegrage Dietertje.
Denk dat zijn opa het goed geregeld heeft voor hemquote:Op maandag 30 november 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
Ja maar hoezo willem? Waren toch nog wel adnere leukere mannen denk ik
nou ja maxima heeft het niet slechtquote:Op maandag 30 november 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat zijn opa het goed geregeld heeft voor hem
Zeker niet, mooi mens.quote:Op maandag 30 november 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja maxima heeft het niet slechtWij ook niet meer haar denk ik
Volgens mij hebben die twee het erg leuk samen, zouden ze koosnaampjes voor elkaar hebben?quote:Op maandag 30 november 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat WimLex precies zo is als in de lucky TV filmpjes.
En dat Máxima echt steeds in een deuk ligt om hem.
Inb4 verzonnen kutverhaal van US.quote:Op maandag 30 november 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
Die dochter van een van de oranjes heeft insta toch en die zei blijkbaar dat ze willen alexander in de familie gewoon alex noemen.
Lijkt mij ook wel wat vreemd. familie te zijn van de koning.
https://www.instagram.com/eloisevanoranje/
Je oma is dan gewoon beatrix
Lijkt me ook wel een gewone kerel voor zover dat mogelijk is.quote:Op maandag 30 november 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
Die dochter van een van de oranjes heeft insta toch en die zei blijkbaar dat ze willen alexander in de familie gewoon alex noemen.
Mooi varkensneusjequote:Op maandag 30 november 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
De koning he.quote:Op maandag 30 november 2020 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een gewone kerel voor zover dat mogelijk is.
Mijn nichtje was vroeger dol op prinsesjes en dan tekende ik altijd expres lelijke prinsesjes voor haar, begon ze te huilen, dit lijkt er een beetje op.quote:
Stiefzusje van Assepoester.quote:Op maandag 30 november 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje was vroeger dol op prinsesjes en dan tekende ik altijd expres lelijke prinsesjes voor haar, begon ze te huilen, dit lijkt er een beetje op.
Ik helpt wel even meequote:
Trouwens, voorheen moest ik poepen bij jouw postsquote:Op maandag 30 november 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje was vroeger dol op prinsesjes en dan tekende ik altijd expres lelijke prinsesjes voor haar, begon ze te huilen, dit lijkt er een beetje op.
Wacht, dan gaat er iets misquote:Op maandag 30 november 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Trouwens, voorheen moest ik poepen bij jouw posts
Maar ik ben een bitterbal?quote:Op maandag 30 november 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch geen smiley voor een dame?
Koen, Bitterbal annex Jasmin kan niet poepen.quote:
Nee onzijdigquote:Op maandag 30 november 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vrouwelijke bitterbal, toch? Of hebben die geen geslacht?
quote:Op maandag 30 november 2020 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koen, Bitterbal annex Jasmyn kan niet poepen.
quote:
zo zie ik er helemaal niet uit johquote:Op maandag 30 november 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat vind je van Elle Bandita?
Nee maar die is toch ook onzijdig geboren, net als een bitterbalquote:Op maandag 30 november 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
z
[..]
zo zie ik er helemaal niet uit joh
Is dat een hermafraudiet?quote:Op maandag 30 november 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar die is toch ook onzijdig geboren, net als een bitterbal
Zie niets drijvenquote:Op maandag 30 november 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen idee
[ afbeelding ]
Ze is wel grappig
Oh maar dat is Rianne van Dorst.quote:Op maandag 30 november 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen idee
[ afbeelding ]
Ze is wel grappig
ja daar gaat hetoverquote:Op maandag 30 november 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh maar dat is Rianne van Dorst.
Echt hčquote:Op maandag 30 november 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh maar dat is Rianne van Dorst.
quote:Op maandag 30 november 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat vind je van Elle Bandita?
quote:Op maandag 30 november 2020 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah okay, ik dacht Elle Bandita.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Interseksequote:Op maandag 30 november 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
![]()
Sorry, moet feesten. Dit is onhoudbaar. Hellup![]()
Dan moet je wat eten en niet zo lopen janken.quote:
quote:Op maandag 30 november 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik lust ook wel wat
[ afbeelding ]
that sucksquote:Op maandag 30 november 2020 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koen, Bitterbal annex Jasmin kan niet poepen.
Bij gebrek aan een feest UI in ieder geval eens iets andersquote:Op maandag 30 november 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen, waar is je bier-UI gebleven?
Ik vind het maar verwarrend.quote:Op maandag 30 november 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
Bij gebrek aan een feest UI in ieder geval eens iets anders
quote:Op maandag 30 november 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je wat eten en niet zo lopen janken.
Ja.quote:
quote:Op maandag 30 november 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik lust ook wel wat
[ afbeelding ]
sommigen veranderen hun UI wekelijks, ik doe het 1x en gelijk verwarringquote:
ja, maar we weten dat je je niet kunt inhoudenquote:Op maandag 30 november 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dacht dat het nu tussen ltvdk en uitstraling was
quote:Op maandag 30 november 2020 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, maar we weten dat je je niet kunt inhouden
Ik heb geen ruzie met US hoor, maar 1 zo'n hongerig wezen is wel genoeg.quote:Op maandag 30 november 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dacht dat het nu tussen ltvdk en uitstraling was
verdammt jahquote:Op maandag 30 november 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit een bitterbal met een bengelend slurfje eraan op?
ik zou ook wel een erwtje lustenquote:Op maandag 30 november 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen ruzie met US hoor, maar 1 zo'n hongerig wezen is wel genoeg.
Dan pak je die en eet je die gewoon geruisloos op.quote:Op maandag 30 november 2020 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik zou ook wel een erwtje lusten
chagrijnquote:Op maandag 30 november 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan pak je die en eet je die gewoon geruisloos op.
Nee hoorquote:
Hoe kun je erwtjes nu met heel veel lawaai eten?quote:Op maandag 30 november 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan pak je die en eet je die gewoon geruisloos op.
quote:
Je hebt geluk dat ballie al naar bed is anders had ze die vis dwars door je strot heen geramdquote:
Ex van me at graag rauwe ham maar dan kon ze niet zo goed eten want haar slikreflexen waren een beetje raar, ze noemde het ook stikham, ik ging altijd een blokje om als ze stikham zat te eten op de bankquote:
Heb ik toch nog mijn vipsquote:Op maandag 30 november 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ballie al naar bed is anders had ze die vis dwars door je strot heen geramd
In dat geval eerder een bevrozen vips in je bips.quote:
heb jij uberhaupt normale exen gehad?quote:Op maandag 30 november 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me at graag rauwe ham maar dan kon ze niet zo goed eten want haar slikreflexen waren een beetje raar, ze noemde het ook stikham, ik ging altijd een blokje om als ze stikham zat te eten op de bank
Ja mijn jeugdliefde was wel lief, sociaal, warm, nuchter en vrolijk, achteraf dan.quote:Op maandag 30 november 2020 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt normale exen gehad?
Awwwhquote:Op maandag 30 november 2020 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn jeugdliefde was wel lief, sociaal, warm, nuchter en vrolijk, achteraf dan.
hmmmm jammer dat je je dat dan achteraf pas reaiseertquote:Op maandag 30 november 2020 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn jeugdliefde was wel lief, sociaal, warm, nuchter en vrolijk, achteraf dan.
Twee zoontjes, getrouwd met een oude punker die in natuursteen handelt en ze ziet er nog verbluffend hetzelfde en klassiek mooi uit, zelfde hechte vriendenkring nog, een mooi voldaan compleet leven wel denk ik en hoop ik.quote:Op maandag 30 november 2020 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Awwwh
Wat is van haar geworden?
Ach zo kruimelt het koekje van 't leven toch, geen spijt van hoor, hele leuke tijd gehad samen en dat is het belangrijkste en dat is een soort van rijkdom die we toevallig delen.quote:Op maandag 30 november 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm jammer dat je je dat dan achteraf pas reaiseert
True truequote:Op dinsdag 1 december 2020 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach zo kruimelt het koekje van 't leven toch, geen spijt van hoor, hele leuke tijd gehad samen en dat is het belangrijkste en dat is een soort van rijkdom die we toevallig delen.
hier was het toch echt regenquote:
meh supermarkten hier in de wijk pas om 8:00 openquote:Op dinsdag 1 december 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vaker zo vroeg boodschappen doen.
Was het lekker rustig?quote:Op dinsdag 1 december 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
speciaal op het bejaardenuurtje gegaan?quote:Op dinsdag 1 december 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Al die bejaarden ziedend.quote:Op dinsdag 1 december 2020 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
speciaal op het bejaardenuurtje gegaan?
Ja, echt praktisch niemand daar.quote:
Die moesten nog door de thuiszorg uit bed gehaald worden volgens mij.quote:Op dinsdag 1 december 2020 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
speciaal op het bejaardenuurtje gegaan?
twee keer zo nat ookquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:01 schreef CherryLips het volgende:
Het is nu al twee keer zo warm als gisteren.
seniorenuurtjequote:Op dinsdag 1 december 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, echt praktisch niemand daar.
[..]
Die moesten nog door de thuiszorg uit bed gehaald worden volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |