abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 november 2020 @ 19:14:15 #26
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196487795
Ze is niet eerlijk en/of oprecht (en een beetje raar), wegwezen!
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196487900
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het ook maar een bijzonder verhaal, als het echt zo is gegaan dan moet je maar blij zijn dat je daar vanaf bent.
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:38 schreef Hexagon het volgende:
Wellicht een onzeker type die ineens boos is als je even geen aandacht voor haar kon hebben.
Als het echt zo is gegaan denk ik inderdaad aan een paranoïde vooringenomen type. Alsof iemand zich niet een keer plotseling niet lekker kan voelen.
pi_196488175
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 19:20 schreef Chia het volgende:

[..]

[..]

Als het echt zo is gegaan denk ik inderdaad aan een paranoïde vooringenomen type. Alsof iemand zich niet een keer plotseling niet lekker kan voelen.
Nou ja, het is ook wel een beetje gek om in het prille begin zo dronken te zijn dat je op dezelfde avond al hoofdpijn hebt. Je kent iemand nauwelijks en het kan best zijn dat er iets is voorgevallen wat zijn date niet prettig vond door zijn dronkenschap. Ze durft het waarschijnlijk niet concreet te benoemen om een discussie te voorkomen en is er helemaal op afgeknapt.
pi_196488288
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 19:41 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Nou ja, het is ook wel een beetje gek om in het prille begin zo dronken te zijn dat je op dezelfde avond al hoofdpijn hebt. Je kent iemand nauwelijks en het kan best zijn dat er iets is voorgevallen wat zijn date niet prettig vond door zijn dronkenschap. Ze durft het waarschijnlijk niet concreet te benoemen om een discussie te voorkomen en is er helemaal op afgeknapt.
TS antwoordt zelf op de vraag of hij dronken was dat hij twee wijntjes op had en daar ga ik dan vanuit. Lijkt me nogal sterk dat een volwassen man daar dronken van wordt.

Sinds wanneer is plotselinge hoofdpijn trouwens een symptoom van dronkenschap? Denk dan eerder dat het waarschijnlijker is dat hij de hele dag niet gedronken heeft of iets dergelijks.
pi_196488360
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 18:10 schreef flikss11 het volgende:
Afgewezen na niet lekker voelen

Hi ik gebruik even het account van mijn broer, omdat ik nog geen account kan aanmaken. De automatische registratie werkt nu even niet. Hij is hiervan op de hoogte, dit wil ik van mij afschrijven.

TLDR staat onderaan de tekst.

Ik 29 zij 27.

We hadden een geweldige band/klik met elkaar, maar afgelopen zaterdag ging alles bergafwaarts en ineens is het voorbij.

We hadden onze 3e date afgelopen zaterdag, hadden al seks op de vorige, wat geweldig was voor ons allebei.

Ze arriveerde een beetje later (30 minuten), en ik zei met een glimlach; dus je bent eindelijk aangekomen, ik stond te popelen om je te zien! Ze glimlachte terug. We hadden allebei al een paar drankjes op het moment dat ze arriveerde.

We keken naar een film en hadden een praatje op de bank, toen ze zichzelf wilde opfrissen omdat ze dacht dat ze de geur van alcohol bij zichdroeg. Ze ging naar de badkamer, deed haar ding en kwam terug.

Later stond ze erop om in mijn kamer te gaan liggen, waarna wij naar de kamer vertrokken.

Hier is waar het begon: ze lag eerst met al haar kleren in bed en ze liet me alles uittrekken, we knuffelen verder. Binnen 15 minuten begon ik me niet zo goed te voelen, wat hoofdpijn en ze zag het ook. Laten we zeggen dat de drankjes naar mijn hoofd kwamen, maar de hele nacht voelde ik me goed en oké.

We vertelden elkaar dat ik naar de keuken ga om een glas water te halen om me beter te voelen. In eerste instantie leek ze te begrijpen dat ik ook niet had verwacht dat ik me zo zou voelen.

Ik was slechts 2 minuten in de keuken en ze stond al achter me, volledig aangekleed. Ik schrok omdat het glas water me hielp om me een beetje beter te voelen, en ik heb haar ook verteld.

Ze vertelde me dat ze het liefst in haar eigen bed slaapt en dat ik waarschijnlijk wat rust nodig had. Ze gaf me een kus en zei dat we elkaar volgende week zouden zien.

Ze ging weg en ik voelde me er kapot van, mezelf de schuld geven dat ik hoofdpijn had.

Ze stuurde me geen appje toen ze thuiskwam, dus de volgende dag vertelde ik haar dat ondanks datde nacht niet verliep zoals gepland voor ons allebei, ik genoot van de date en gezellig was haar weer gezien te hebben.
(want voor de hoofdpijn en toen we naar mijn kamer gingen, kusten we elkaar en hielden we elkaar vast op de bank, lachend met elkaar).

Geen reactie gedurende ongeveer 8 uur.

Gebeld, geen reactie

Appje gestuurd met het feit dat zij onlangs van mij vroeg eerlijk te zijn mbt mogelijke gevoelens en alles in zn algemeenheid, ik dit ook deed en zij nu niet hetzelfde laat zien mbt mij in het ongewisse laten.

Ze berichtte me terug met het volgende ;

Dat ze niet blij iwas met hoe onze date liep. Volgens haar wist ik allang dat ik ‘dronken’ was? Ze heeft een afstandje (20km) gereden en vind dit niet kunnen. Daarnaast vond ze mijn grap mbt de tijd niet fijn (terwijl wij beide erom gingen lachen). Je had al hoofdppijn toen ik aankwam. Ik merk dat ik geen ruimte en tijd wil maken om elkaar weer te zien’

Ik vertelde haar via sms dat ik 's nachts oké voelde, en het gevoel mij overdonderde en onverwachts opspeelde. Het was niet de bedoeling om de abond zo te laten te gaan en dat ik ook de date / avond anders wilde laten lopen. Ik heb haar ook gevraagd of ik haar kan bellen om dingen wat beter uit te leggen.

Ze antwoordde dat ik niet hoef te bellen en dat het zo oké is.

Ik voel me rot, alles was in orde. Ik wist niet dat ik me zo zou voelen als ik eenmaal op mijn bed ging liggen.

Ik ben ook geschokt dat ze doet alsof ik al wist dat ik hoofdpijn had, al dronken was alsof ik het expres deed. Ik kan nog steeds niet geloven hoe het zo snel escaleerde en blijf mezelf de schuld geven.

TLDR; had een 3e date, alles ging geweldig. Einde van de nacht voel ik me een beetje rot (onverwacht) vanaf het moment dat we in bed gingen liggen. Ze merkte het ook, vertelde elkaar dat ik een glas water moest halen. Ondertussen kleedde ze zich weer aan, vertelde me dat ze weggaat en dat ik rust nodig heb. De volgende dag is ze boos omdat ze zo liep en niet meer wil daten. Voel mij er kapot door en geef mijzelf de schuld hiervan.

Aan de andere kant denk ik fuck it, ze heeft geeneens de moeite genomen om te vragen hoe het gaat/hoe ik mij voel en doet alsof dit niemand kan overkomen. Zij dacht op dat moment en tot nu puur aan haar eigen gevoel en daarnaast maakt zij allerlei assumpties.
Thats women for you. Toen je zei dat je even weg ging wist ik al hoe het ging aflopen :D

Ze had zin in seks en toen kapte jij er ineens mee, ook al was het met een reden. Daardoor was ze pissed off (want geil) en verdween haar gevoel waarschijnlijk. De spanning die jullie aan het opbouwen waren verdween ineens als sneeuw voor de zon, vergelijk het met een ballon die leegloopt. En vrouwen hebben die opbouw nodig, ze zijn niet ineens turned on zoals wij mannen.

Als je eenmaal begint met uitkleden en dergelijke moet je het vaak ook afmaken, anders krijg je dit.

Als man zijnde begreep ik dit eerst ook niet, maar geloof me, het komt voor. Als je me niet gelooft, Google het maar eens :')

Overigens ben ik van mening dat je zo iemand ook niet moet willen, maar dit is in mijn ogen wel de verklaring.
pi_196488460
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 19:47 schreef Chia het volgende:

[..]

TS antwoordt zelf op de vraag of hij dronken was dat hij twee wijntjes op had en daar ga ik dan vanuit. Lijkt me nogal sterk dat een volwassen man daar dronken van wordt.

Sinds wanneer is plotselinge hoofdpijn trouwens een symptoom van dronkenschap? Denk dan eerder dat het waarschijnlijker is dat hij de hele dag niet gedronken heeft of iets dergelijks.
Edit: Nevermind, zie net dat ze zelf wiskey gedronken had, niet meegenomen.

[ Bericht 11% gewijzigd door 01100101 op 30-11-2020 20:07:52 ]
pi_196488526
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 19:41 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Nou ja, het is ook wel een beetje gek om in het prille begin zo dronken te zijn dat je op dezelfde avond al hoofdpijn hebt. Je kent iemand nauwelijks en het kan best zijn dat er iets is voorgevallen wat zijn date niet prettig vond door zijn dronkenschap. Ze durft het waarschijnlijk niet concreet te benoemen om een discussie te voorkomen en is er helemaal op afgeknapt.
Zoals eerder aangegeven was ik niet dronken, we hebben het over 2 wijntjes. We hebben gewoon op de bank gehangen, filmpje gekeken en wat gekroeld/gezoend. Ze gaf aan te willen ‘liggen’ en dat was prima. Ze lag in bed met al haar kleren aan en bij het knuffelen kleedde wij elkaar een beetje uit.

Ze voelde mij benauwd worden en vroeg of het gaat, waarbij ik aangaf wat hoofdpijn te voelen. Ik vertelde haar dat ik even wat water ging pakken in de keuken waarbij date zegt dat dat inderdaad handig is.

Net 2 slokken water genomen en ze staat achter mij aangekleed en wel, aangevend dat ze liever in haar eigen bed gaat slapen.

Ik reageerde door te zeggen dat het weer een beetje ging en gaf aan dat ik niet wist waar het opeens vaandaan kwam en ik haar geen ongemakkelijk gevoel heb willen geven, voor het geval dat wel zo is.

Date zegt dat dit niet het geval is, ik lekker moet gaan rusten en wij elkaar volgende week zien. Gaven elkaar een kus en weg was ze.

Misschien heb ik de daad die zij verwachtte gewoon niet verricht en is haar blik op mij veranderd. Het kan ook zijn dat zij denkt dat het alsnog aan haar ligt?

Ze is ook op gaan frissen toen ze hier net was , ze dacht dat ze naar alcohol rook, wat niet zo was
pi_196489431
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:22 schreef Hydrogeny het volgende:
Ik zie jou niet ontkennen dat je te veel gedronken zou hebben. Is dat zo?
Ze heeft een afstandje (20km) gereden en vind dit niet kunnen. -> We hadden allebei al een paar drankjes op het moment dat ze arriveerde. Dus ze rijd met drank op? Doeiiii
Verhaal rammelt aan alle kanten. Ben maar eerst eens eerlijk tegen jezelf.
Plus het feit dat deze meid 20km ver rijden vind :')
Ik ga stuk.
pi_196489478
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 20:00 schreef flikss11 het volgende:

[..]

Zoals eerder aangegeven was ik niet dronken, we hebben het over 2 wijntjes. We hebben gewoon op de bank gehangen, filmpje gekeken en wat gekroeld/gezoend. Ze gaf aan te willen ‘liggen’ en dat was prima. Ze lag in bed met al haar kleren aan en bij het knuffelen kleedde wij elkaar een beetje uit.

Ze voelde mij benauwd worden en vroeg of het gaat, waarbij ik aangaf wat hoofdpijn te voelen. Ik vertelde haar dat ik even wat water ging pakken in de keuken waarbij date zegt dat dat inderdaad handig is.

Net 2 slokken water genomen en ze staat achter mij aangekleed en wel, aangevend dat ze liever in haar eigen bed gaat slapen.

Ik reageerde door te zeggen dat het weer een beetje ging en gaf aan dat ik niet wist waar het opeens vaandaan kwam en ik haar geen ongemakkelijk gevoel heb willen geven, voor het geval dat wel zo is.

Date zegt dat dit niet het geval is, ik lekker moet gaan rusten en wij elkaar volgende week zien. Gaven elkaar een kus en weg was ze.

Misschien heb ik de daad die zij verwachtte gewoon niet verricht en is haar blik op mij veranderd. Het kan ook zijn dat zij denkt dat het alsnog aan haar ligt?

Ze is ook op gaan frissen toen ze hier net was , ze dacht dat ze naar alcohol rook, wat niet zo was
Ja dan is er gewoon iets niet goed in dr hoofd, als je zo snel een moodswing kan hebben van: nou doei. Terwijl iemand anders ook gewoon nog zich niet lekker voelt. Hoe dan. Ik zou ervoor zorgen dat diegene paracetamol neemt en ff gaat liggen of zo. En zou misschien vragen van zal ik weggaan zodat je kan slapen, maar niet zelf ineens de biezen pakken. Gekke meid.
pi_196489545
Overigens heb je niks verkloot, TS. Zij heeft het eerder verkloot door zo te reageren terwijl iemand zich echt niet lekker voelt. Alsof je dat expres doet, koekkoek 8)7

Ik heb ook wel eens gehad dat ik een date had en dat diegene zich niet lekker voelde. Toen gewoon gezegd van yo, als je wilt slapen of ik moet je alleen laten, zeg maar. Maar hoefde niet. Toen maar gewoon samen film gekeken, ondanks dat een leuke avond gehad. Dus zo kan het ook.
pi_196489577
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 20:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Plus het feit dat deze meid 20km ver rijden vind :')
Ik ga stuk.
Fietsend is het wel ver :P
Ow nee, rijden is niet fietsen. :@

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2020 21:05:30 ]
pi_196489599
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 21:04 schreef Amee het volgende:

[..]

Fietsend is het wel ver :P
Fair enough. Dan zou het ook kunnen kloppen dat ze alcohol gehad heeft (en dus moet fietsen). Maar wie komt er nou smoordronken bij een 3e date aan :')
pi_196490628
- weg met je denigrerend gedoe -

[ Bericht 94% gewijzigd door CoolGuy op 30-11-2020 22:25:23 ]
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196490690
Wat een onzeker wijf zeg. Type die bij een kleine teleurstelling meteen in jankmodus gaat. Waarschijnlijk vind ze het lekker om zichzelf te tergen met teleurstelling ("zie je nou wel!") en is ze verwend as fuck.

Hoe meer jij (TS) nu blijft bedelen om aandacht, hoe slechter het contact gaat worden.
pi_196490821
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 20:00 schreef flikss11 het volgende:

[..]

Zoals eerder aangegeven was ik niet dronken, we hebben het over 2 wijntjes. We hebben gewoon op de bank gehangen, filmpje gekeken en wat gekroeld/gezoend. Ze gaf aan te willen ‘liggen’ en dat was prima. Ze lag in bed met al haar kleren aan en bij het knuffelen kleedde wij elkaar een beetje uit.

Ze voelde mij benauwd worden en vroeg of het gaat, waarbij ik aangaf wat hoofdpijn te voelen. Ik vertelde haar dat ik even wat water ging pakken in de keuken waarbij date zegt dat dat inderdaad handig is.

Net 2 slokken water genomen en ze staat achter mij aangekleed en wel, aangevend dat ze liever in haar eigen bed gaat slapen.

Ik reageerde door te zeggen dat het weer een beetje ging en gaf aan dat ik niet wist waar het opeens vaandaan kwam en ik haar geen ongemakkelijk gevoel heb willen geven, voor het geval dat wel zo is.

Date zegt dat dit niet het geval is, ik lekker moet gaan rusten en wij elkaar volgende week zien. Gaven elkaar een kus en weg was ze.

Misschien heb ik de daad die zij verwachtte gewoon niet verricht en is haar blik op mij veranderd. Het kan ook zijn dat zij denkt dat het alsnog aan haar ligt?

Ze is ook op gaan frissen toen ze hier net was , ze dacht dat ze naar alcohol rook, wat niet zo was
Ze rijdt met alcohol op en vraagt je nadat je niet lekker werd niet meer hoe het gaat, richt je daar eens op ipv vast klampen aan wat er wel goed ging.

Wie weet knapte ze af omdat ze denkt dat je niet met alcohol overweg kan. Misschien heeft ze slechte ervaringen met mensen die niet goed met alcohol om kunnen gaan. Maar ja, als ze daar niet over praat, kun je er niet aan werken..

Misschien wilde ze zichzelf graag wijsmaken dat dit 'm ging worden en is het three strikes out. Dat hoeft niet aan jou te liggen per se en het is niet handig om dan eerst wel zo onverdeeld positief te doen. Maar ja, daar heb je niks aan als ze zich zo terug trekt. Je kan nergens aan werken met zo een tactiek, dus ik zou me ook niet teveel vast klampen aan het idee dat je iets recht kan lullen als je nu nog de kans zou krijgen.
Van relatiemateriaal verwacht je beter een constructievere houding.

Lullig, maar lik je wonden en ga door naar iemand waar je wel mee kan "werken".

Lik je wonden en ga je energie steken in iemand die
pi_196491817
- jaja heel flink en zo -

[ Bericht 78% gewijzigd door CoolGuy op 01-12-2020 00:24:32 ]
.
pi_196492113
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 19:51 schreef TucoRamirez het volgende:
Thats women for you. Toen je zei dat je even weg ging wist ik al hoe het ging aflopen :D

Ze had zin in seks en toen kapte jij er ineens mee, ook al was het met een reden. Daardoor was ze pissed off (want geil) en verdween haar gevoel waarschijnlijk. De spanning die jullie aan het opbouwen waren verdween ineens als sneeuw voor de zon, vergelijk het met een ballon die leegloopt. En vrouwen hebben die opbouw nodig, ze zijn niet ineens turned on zoals wij mannen.

Als je eenmaal begint met uitkleden en dergelijke moet je het vaak ook afmaken, anders krijg je dit.

Als man zijnde begreep ik dit eerst ook niet, maar geloof me, het komt voor. Als je me niet gelooft, Google het maar eens :')

Overigens ben ik van mening dat je zo iemand ook niet moet willen, maar dit is in mijn ogen wel de verklaring.
Ik vind ook dat je zo iemand niet moet willen. Het gaat alleen maar om de seks. Ts is alleen maar daar goed genoeg voor en als het niet lukt hoeft ze hem niet meer. Ze had notabene zelf ook gedronken en daar rekent ze hem nu op af. Dit gaat niet meer werken denk ik zo, om iemand te laten vallen omdat die hoofdpijn heeft ipv mee te leven is geen fatsoenlijk gedrag.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196496361
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 22:29 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ze rijdt met alcohol op en vraagt je nadat je niet lekker werd niet meer hoe het gaat, richt je daar eens op
Dit, zo'n leuke vrouw is dit niet.
pi_196496595
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 18:50 schreef heywoodu het volgende:
Wat een wappie man, binnen minuten lekker flippen om zoiets. Don't stick your dick in crazy again.
pi_196498565
wat een raar wijf man!

Mogelijkheid 1: ze is gewoon te laf om je te vertellen dat ze het toch niet zo ziet zitten. In dat geval; lekker op zoek gaan naar de volgende.

Mogelijkheid 2: ze heeft the crazy eyes. Heb je dat al gecheckt? Indien ja; dan zeker op zoek gaan naar de volgende. Indien nee; dan is het mogelijkheid 1.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 1 december 2020 @ 14:48:00 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_196499623
Ze moet je niet.

Ik zou er geen moeite mee instoppen, vooral omdat je totaal niet gelukkig gaat worden van zo'n passief/agressief iemand. Het feit dat ze geen moeite doet om het op een fatsoenlijke manier af te ronden en naar een excuus lijkt te zoeken zijn hier flinke rode vlaggen.
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:15:40 #47
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196500009
Die was al twee dates aan het twijfelen en nu de derde niet "perfect" verliep had ze geen zin meer. Laat gaan.
pi_196500063
Klinkt als een enorm zeikwijf wat iets niet kon hebben en hoppa jij bent passé.

Kun je nagaan hoe het zou zijn gegaan als het toevallig wel was goed gegaan en het bij iets anders allemaal teveel zou worden voor mevrouwtje.

Gewoon op naar de volgende.
pi_196500403
Jaa precies mensen, ik deel de gedachtengangen hier.

Was even in de war omdat ik 3 weken lang aanhoorde hoe leuk ze mij wel niet vond, hoe geweldig de seks was en steeds wederzijdse bevestiging zocht of ik haar ook leuk vond.

Dingen lopen soms zo gek hahaha
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:04:17 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196501704
Lekker blokkeren een mens met zulke stemmingswisselingen. Want misschien neemt ze nog wel weer contact op en je kan ze beter kwijt dan rijk zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')