abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_196486594
Allen,

Mijn vader is plotseling al zijn e-mails in zijn Postvak In kwijt. Daarnaast kreeg hij de volgende melding:

Folders with these names can't be downloaded by your IMAP e-mail program.

Junk

Please connect to your mailbox using your Web browser and rename those folders. Once renamed, those folders will be displayed in your IMAP e-mail application correctly.


Na wat Google kwam ik het advies tegen om via web de map Junk anders te noemen... dat heb ik gedaan. Echter zijn de mails nog steeds niet terug.

Heeft iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn?

Aanvulling: Mails die eerder naar submappen zijn gesleept zijn nog wel zichtbaar. Tevens als de mails in de map verzonden. Ook lijkt het er op dat de mails niet per ongeluk zijn verwijderd. Ze staan immers niet bij verwijderde items of bij terughalen verwijderde items.

[ Bericht 9% gewijzigd door AToontje87 op 30-11-2020 17:53:53 ]
pi_196487209
Account verwijderen en opnieuw toevoegen? Eventueel eerst een backup maken van je huidige mail. En gebruik je de juiste client? Browser? Ken namelijk iemand die Windows mail was gaan gebruiken na een update terwijl hij eigenlijk Outlook had.
  maandag 30 november 2020 @ 18:55:52 #3
468652 denattedweil
Act dumb, be smart
pi_196487498
Misschien staat deze niet zichtbaar bij beeld o.i.d.?

Postvak in zelf toevoegen als map?

Of je account idd opnieuw toevoegen
Stille wateren, diepe gronden
pi_196494278
en in de mappenlijst staat niet toevallig een andere subfolder ofzol
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')