abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:08:47 #151
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_196619819
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vorig jaar waren de packs matig maar waren ze op zich wel te grinden.
En dat grinden wil EA niet dus maken ze bijna alles untradeable en geen speler aan het eind. En ik heb nu juist wel zin om te grinden.. ook al zijn de packs niet goed, je kan nog steeds heel veel spelers van league SBCs door bpm en bronze upgrades. De CL is een rip off en Ligue 1 is ook te duur. De Saudi league is goedkoop te doen maar packs zijn niet best.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 16:31:38 #152
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196620158


gister toch maar overstag gegaan en 100k erdoorheen gejaagd aan carrasco, benzema en ramos.
Vandaag de knoop maar doorgehak en mn laatste coinst aan joa felix uitgegeven. Had de blauwe kaart en 160+ goals in 80 wedstrijden, die gozer speelt zooo fijn. Nu de upgrade dan maar, gezien de SBC kaart sowieso niet haalbaar is voor me.

Lekker team dit wel _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:36:18 #153
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196621439
Ben nu bezig met deulofeu, niet omdat ik die speler wil hebben maar gewoon omdat ik gomez untradable heb en hem op die manier kan gebruiken want in m'n hoofd team heb ik hem echt nooit nodig :)

En omdat ik de packs wil hebben in die Deulofeu doelstellingen. Als die klaar zijn dan heb ik als het goed is a eet voldoende coins om het volgende 77 rated team te bouwen :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:38:17 #154
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196621491
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]

gister toch maar overstag gegaan en 100k erdoorheen gejaagd aan carrasco, benzema en ramos.
Vandaag de knoop maar doorgehak en mn laatste coinst aan joa felix uitgegeven. Had de blauwe kaart en 160+ goals in 80 wedstrijden, die gozer speelt zooo fijn. Nu de upgrade dan maar, gezien de SBC kaart sowieso niet haalbaar is voor me.

Lekker team dit wel _O_
Wel een nice team, als je nog centjes over hebt zou ik Marcelo vervangen door mendy of alba :)

En benzema voor een Griezmann :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196628386
Vorige week verloor ik alles, nu lijkt het wel of ik niet kan verliezen.

Vandaag Bellerin en Gravenberch vrijgespeeld. Ik ben vooral benieuwd naar Gravenberch, ziet er echt goed uit. 82 rated, maar onderliggende stats zijn echt wel in de categorie van de betere b2b spelers.

Iemand trouwens enig idee wanneer CL upgrades komen? Deze week al?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 9 december 2020 @ 08:33:20 #156
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196632365
Ik blijf ook het gros van m'n wedstrijden winnen, ook vorige week :)

Zeker met een 77 rated team gebouwd om Gomez, win ik vrijwel alles :)

Mijn serie a team is dit:

Gervinho - Osimhen - Lazzari
Tello - Gomez - Kessie
Mojica - Smalling - Nkoulou - Bruno Peres
Musso

Ja er zit veel snelheid in en het speelt best lekker :)
Denk dat m'n volgende spelers die ik vrij wil spelen Gravenberch en Coman

Bellerin heb ik geen zin in want PL :P
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196632609
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 08:33 schreef Dopekoe het volgende:
Ik blijf ook het gros van m'n wedstrijden winnen, ook vorige week :)

Zeker met een 77 rated team gebouwd om Gomez, win ik vrijwel alles :)

Mijn serie a team is dit:

Gervinho - Osimhen - Lazzari
Tello - Gomez - Kessie
Mojica - Smalling - Nkoulou - Bruno Peres
Musso

Ja er zit veel snelheid in en het speelt best lekker :)
Denk dat m'n volgende spelers die ik vrij wil spelen Gravenberch en Coman

Bellerin heb ik geen zin in want PL :P
Bellerin heb ik gedaan omdat ik rechts mid met Rule Breaker Llorente speel en voor de rechter CB mid Hierro wil gaan halen. Heb nu op rechts back Jesus Navas, maar stats van Bellerin zijn toch wat beter. Vooral PHY.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 09:35:53 #158
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196632899
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:38 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Wel een nice team, als je nog centjes over hebt zou ik Marcelo vervangen door mendy of alba :)

En benzema voor een Griezmann :)
klopt, de LB gaat er ook nog uit binnenkort.

Griezman een tijdje gehad, vond hem verschrikkelijk juist. Benzema is echt geweldig als CAM, d ie gozer is letterlijk overal als je hem nodig hebt _O_ Het is alsof ik nu met 3 spitsen speel (wat ik ook een soort van doe) en met een extra verdediger.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 9 december 2020 @ 10:50:24 #159
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196633912
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:35 schreef Jimbo het volgende:

[..]

klopt, de LB gaat er ook nog uit binnenkort.

Griezman een tijdje gehad, vond hem verschrikkelijk juist. Benzema is echt geweldig als CAM, d ie gozer is letterlijk overal als je hem nodig hebt _O_ Het is alsof ik nu met 3 spitsen speel (wat ik ook een soort van doe) en met een extra verdediger.
Blijft toch leuk om te zien hoe eenzelfde speler voor iemand anders veel beter is. Bij mij scoort Griezmann aan de lopende band, en nu helemaal icm record breaker silva met hunter chem erop :)

Het is dat ik geen coins genoeg heb anders zou ik llorente rule breaker ook nog gehaald hebben en felix ook idd

Carrasca IF heb ik untradable...

In mijn hoofdteam krijgen straks rttf Herrera en rttf Kounde een goede upgrade naar respectievelijk 86 en 84 als ik het goed heb gelezen :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 9 december 2020 @ 10:52:09 #160
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196633946
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Bellerin heb ik gedaan omdat ik rechts mid met Rule Breaker Llorente speel en voor de rechter CB mid Hierro wil gaan halen. Heb nu op rechts back Jesus Navas, maar stats van Bellerin zijn toch wat beter. Vooral PHY.
Op zich ben ik het wel eens met dat Bellerin betere stats heeft dan Navas, maar ik kan hem niet linken in mijn hoofdteam, want ik heb Frenkie, Ocampos en Kounde daar nu staan, geen mogelijkheid dus voor Bellerin om op een goede chem te spelen
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196635295
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:52 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Op zich ben ik het wel eens met dat Bellerin betere stats heeft dan Navas, maar ik kan hem niet linken in mijn hoofdteam, want ik heb Frenkie, Ocampos en Kounde daar nu staan, geen mogelijkheid dus voor Bellerin om op een goede chem te spelen
Ik gebruik Bellerin als invaller op rechtsmidden in 3-5-2.

Maar de vraag of je het gaat doen, hangt vooral af of je het leuk vindt om te doen.

Ik haal alle spelers binnen die via vriendschappelijk binnen te halen zijn. Van Bergen ga ik ook doen, maar waarschijnlijk niet gebruiken.
Maar ik vind het een leuke spel optie. Leuker dan Rivals of squad battles. (Alleen weekend League vind ik mooier)

En soms zit er nog een verborgen parel tussen. King blijkt bijvoorbeeld ook een hele nuttige invaller voor Lukaku te zijn.
  woensdag 9 december 2020 @ 12:18:13 #162
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196635407
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:11 schreef papert het volgende:

[..]

Ik gebruik Bellerin als invaller op rechtsmidden in 3-5-2.

Maar de vraag of je het gaat doen, hangt vooral af of je het leuk vindt om te doen.

Ik haal alle spelers binnen die via vriendschappelijk binnen te halen zijn. Van Bergen ga ik ook doen, maar waarschijnlijk niet gebruiken.
Maar ik vind het een leuke spel optie. Leuker dan Rivals of squad battles. (Alleen weekend League vind ik mooier)

En soms zit er nog een verborgen parel tussen. King blijkt bijvoorbeeld ook een hele nuttige invaller voor Lukaku te zijn.
Ik vind die management meesterwerk erg leuk idd, squad battles wordt saai na verloop van tijd en rivals te eentonig in mijn divisie met alleen maar PL team :)

Dan blijft het spelen voor die speciale kaarten toch het leukst idd :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 12:43:51 #163
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196635854
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:50 schreef Dopekoe het volgende:
ik geen coins genoeg heb anders zou ik llorente rule breaker ook nog gehaald heb
Llorente was ook echt te relaxed op CAM, maar benzema is gewoon net dat tikkie beter.

Maar sowieso lijkt het dir jaar (vorig jaar ook wel) dat je gewoon de speler moet fixen die voor jou goed aanvoelt, zal iets met de speelstijl tem akne hebben denk ik
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196636130
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Llorente was ook echt te relaxed op CAM, maar benzema is gewoon net dat tikkie beter.

Maar sowieso lijkt het dir jaar (vorig jaar ook wel) dat je gewoon de speler moet fixen die voor jou goed aanvoelt, zal iets met de speelstijl tem akne hebben denk ik
Met FIFA moet je gewoon grote, sterke en snelle negers hebben. Kun je die niet vinden dan haal je telkens 1 van die voorwaarden van het lijstje af, net zolang tot je bij de speler aankomt die je wel kunt bekostigen.
pi_196636354
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Llorente was ook echt te relaxed op CAM, maar benzema is gewoon net dat tikkie beter.

Maar sowieso lijkt het dir jaar (vorig jaar ook wel) dat je gewoon de speler moet fixen die voor jou goed aanvoelt, zal iets met de speelstijl tem akne hebben denk ik
Llorente Rule breaker is ook een box to box speler en veel minder een CAM of CF. Die speel je op cdm of cm.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:34:24 #166
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_196636625
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:18 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik vind die management meesterwerk erg leuk idd, squad battles wordt saai na verloop van tijd en rivals te eentonig in mijn divisie met alleen maar PL team :)

Dan blijft het spelen voor die speciale kaarten toch het leukst idd :)
Welke divisie speel je? Ik speel soms met een maatje die een Braziliaans team heeft mensen compleet gek met dat team.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  woensdag 9 december 2020 @ 13:35:56 #167
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_196636660
Ik ga denk ik even een pauze inlassen voor fut. Ik heb best een sterk untradeable team en zit er over na te denken iedereen donderdag te koop te zetten. Misschien van dat geld RTTF Sisokko & Renato Sanches te halen als investering voor als ik weer wil spelen. De spelers die ik nu heb gaan waarschijnlijk toch alleen maar minder waard worden. Wat denken jullie?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  woensdag 9 december 2020 @ 14:01:52 #168
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196637061
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:03 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Met FIFA moet je gewoon grote, sterke en snelle negers hebben. Kun je die niet vinden dan haal je telkens 1 van die voorwaarden van het lijstje af, net zolang tot je bij de speler aankomt die je wel kunt bekostigen.
Iemand zoals Pierre Webo ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 9 december 2020 @ 14:02:43 #169
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196637077
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:34 schreef leeroy het volgende:

[..]

Welke divisie speel je? Ik speel soms met een maatje die een Braziliaans team heeft mensen compleet gek met dat team.
Divisie 6 en 7 :)
Blijf tussen die 2 altijd wel een beetje hangen :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196639376
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:02 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Divisie 6 en 7 :)
Blijf tussen die 2 altijd wel een beetje hangen :)
In 4 en 5 is het nog steeds voornamelijk PL
  woensdag 9 december 2020 @ 16:57:16 #171
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196639841
Open net een Jumbo zeldzame spelers pakket :')

Van de beek als beste speler eruit :')
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 9 december 2020 @ 18:03:45 #172
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_196640754
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:35 schreef leeroy het volgende:
Ik ga denk ik even een pauze inlassen voor fut. Ik heb best een sterk untradeable team en zit er over na te denken iedereen donderdag te koop te zetten. Misschien van dat geld RTTF Sisokko & Renato Sanches te halen als investering voor als ik weer wil spelen. De spelers die ik nu heb gaan waarschijnlijk toch alleen maar minder waard worden. Wat denken jullie?
Dan zou ik gewoon liquid blijven die RTTF kaarten kunnen ook ineens flink kelderen
pi_196641225
Gisteren helemaal blij, won negen wedstrijden op rij en promoveerde naar divisie 3.

Vandaag acht potjes gespeeld, 1 gewonnen, 1 gelijk en 6 verloren ..... en direct weer terug in divisie 4. Gewoon vier wedstrijden verloren in blessuretijd en een wedstrijd verloren waarom ik vijf strafschoppen tegen kreeg _O-
  FOK!fotograaf woensdag 9 december 2020 @ 20:02:51 #174
364681 over_hedge
pi_196642832
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 18:45 schreef Oliver23 het volgende:
Gisteren helemaal blij, won negen wedstrijden op rij en promoveerde naar divisie 3.

Vandaag acht potjes gespeeld, 1 gewonnen, 1 gelijk en 6 verloren ..... en direct weer terug in divisie 4. Gewoon vier wedstrijden verloren in blessuretijd en een wedstrijd verloren waarom ik vijf strafschoppen tegen kreeg _O-
Strafschoppen tegenhouden is heel simpel :P Je kan zien welke kant de speler aan het richten is :')

Het is bizar. Maar het zit er echt in :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 9 december 2020 @ 21:20:38 #175
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_196644533
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:02 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Strafschoppen tegenhouden is heel simpel :P Je kan zien welke kant de speler aan het richten is :')

Het is bizar. Maar het zit er echt in :')
Ja tot iemand links kijkt en rechts schiet
  FOK!fotograaf woensdag 9 december 2020 @ 21:22:27 #176
364681 over_hedge
pi_196644559
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ja tot iemand links kijkt en rechts schiet
Ja dan hebben ze je. Alleen 80%, als het niet meer is weet niet dat dit een ding is. Dus doen dat dan ook niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 10 december 2020 @ 09:14:32 #177
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196649790
Dat van die penalties zit er al in sinds fifa 19....

Ik schiet mijn penalties altijd door het midden door naar rechts of links te richten en tijdens de aanloop de richtknop los te laten.
Daardoor gaan 9 van de 10 penalties raak :)

Zelf blijf ik altijd gewoon in het midden staan bij een penalty als keeper, 33 % kans dat je op de goede plek staat :P
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 10 december 2020 @ 12:46:34 #178
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_196652936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 09:14 schreef Dopekoe het volgende:
Dat van die penalties zit er al in sinds fifa 19....

Ik schiet mijn penalties altijd door het midden door naar rechts of links te richten en tijdens de aanloop de richtknop los te laten.
Daardoor gaan 9 van de 10 penalties raak :)

Zelf blijf ik altijd gewoon in het midden staan bij een penalty als keeper, 33 % kans dat je op de goede plek staat :P
Een stapje naar links of rechts en dan een hoek kiezen dan heb je hem ook nog als hij door het midden schiet
  donderdag 10 december 2020 @ 17:23:36 #179
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_196658157
Ik kom er niet meer uit, Ben ingame van 4-2-2-2 naar 4-1-2-12 gegaan, alleen Kante verzuipt daar, dat is niks.

Nu heb ik op de bank nog Werner IF zitten, die eigenlijk gewoon moet gaan spelen. Alleen heb ik Neymar, Ronaldo, Mbappe nog in het team, die wil ik eigenlijk ook niet kwijt.

Socrates gaat verkocht worden, op de bank nog 160.000 munten.
Van Dijk vind ik ook niet echt super.

Wat zouden jullie voor oplossingen hebben? Hoe krijg ik Neymar, Mbappe en Ronaldo gelinkt aan Werner?



Alvast erg bedankt
pi_196658459
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kom er niet meer uit, Ben ingame van 4-2-2-2 naar 4-1-2-12 gegaan, alleen Kante verzuipt daar, dat is niks.

Nu heb ik op de bank nog Werner IF zitten, die eigenlijk gewoon moet gaan spelen. Alleen heb ik Neymar, Ronaldo, Mbappe nog in het team, die wil ik eigenlijk ook niet kwijt.

Socrates gaat verkocht worden, op de bank nog 160.000 munten.
Van Dijk vind ik ook niet echt super.

Wat zouden jullie voor oplossingen hebben? Hoe krijg ik Neymar, Mbappe en Ronaldo gelinkt aan Werner?

[ afbeelding ]

Alvast erg bedankt
Wat een luxeproblemen. Ik denk dat je die niet gelinkt krijgt met iedereen op chem 10. Zou dan eerder voor andere spelers gaan, met een hogere chem.
pi_196663406
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kom er niet meer uit, Ben ingame van 4-2-2-2 naar 4-1-2-12 gegaan, alleen Kante verzuipt daar, dat is niks.

Nu heb ik op de bank nog Werner IF zitten, die eigenlijk gewoon moet gaan spelen. Alleen heb ik Neymar, Ronaldo, Mbappe nog in het team, die wil ik eigenlijk ook niet kwijt.

Socrates gaat verkocht worden, op de bank nog 160.000 munten.
Van Dijk vind ik ook niet echt super.

Wat zouden jullie voor oplossingen hebben? Hoe krijg ik Neymar, Mbappe en Ronaldo gelinkt aan Werner?

[ afbeelding ]

Alvast erg bedankt
https://www.futbin.com/21/squad/4058587

Telles voor Mendy, Portugese trainer voor PL. Krijg je iedereen op full chem, behalve Salah (8) en Ronaldo (5). Stuk beter wat je nu hebt. Ga je ingame naar je formatie die je wilt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Moderator donderdag 10 december 2020 @ 21:54:13 #182
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196663473
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kom er niet meer uit, Ben ingame van 4-2-2-2 naar 4-1-2-12 gegaan, alleen Kante verzuipt daar, dat is niks.

Nu heb ik op de bank nog Werner IF zitten, die eigenlijk gewoon moet gaan spelen. Alleen heb ik Neymar, Ronaldo, Mbappe nog in het team, die wil ik eigenlijk ook niet kwijt.

Socrates gaat verkocht worden, op de bank nog 160.000 munten.
Van Dijk vind ik ook niet echt super.

Wat zouden jullie voor oplossingen hebben? Hoe krijg ik Neymar, Mbappe en Ronaldo gelinkt aan Werner?

[ afbeelding ]

Alvast erg bedankt
jezus wat een team _O-
Had je een kerstbonus over?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 10 december 2020 @ 21:57:32 #183
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_196663528
Ik ga dit weekend Werner IF de kans geven, als invaller heeft hij 115 wedstrijden gespeeld met 14 goals.
Terug naar de 4-2-2-2 in game met Kante en Gatusso als cvm's.

Centraal duo achter ook aangepast, van dijk verkocht en Rulebreaker Laporte gekocht, hoor zulke goede verhalen over hem.

Zit alleen nog over de keeper te denken, Ederson of Courtois. En hebben de IF versies nou echt nog meerwaarde bij hun?

  donderdag 10 december 2020 @ 22:25:43 #184
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_196664102
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga dit weekend Werner IF de kans geven, als invaller heeft hij 115 wedstrijden gespeeld met 14 goals.
Terug naar de 4-2-2-2 in game met Kante en Gatusso als cvm's.

Centraal duo achter ook aangepast, van dijk verkocht en Rulebreaker Laporte gekocht, hoor zulke goede verhalen over hem.

Zit alleen nog over de keeper te denken, Ederson of Courtois. En hebben de IF versies nou echt nog meerwaarde bij hun?

[ afbeelding ]
IF voor keepers vind ik altijd maar nutteloos, keepers stapelen toch fout op fout, die ene punt hoger in de stats gaat daar geen verandering in brengen imo.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 11 december 2020 @ 01:25:22 #185
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_196666203
Nieuwe League SBC zijn al stuk beter
  vrijdag 11 december 2020 @ 08:46:45 #186
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_196667771
Ik kijk een keer niet en ineens zijn er 4 nieuwe bijgekomen.. nog steeds veel untradeable maar wel een aantal goede pakketten bij de Serie A waarvan een paar tradeable zijn en een 100k pack aan het eind. Nu is er in ieder geval wel weer wat meer te doen in de menu's.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  Redactie Sport vrijdag 11 december 2020 @ 10:26:03 #187
274204 crew  Mexicanobakker
pi_196668888
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

https://www.futbin.com/21/squad/4058587

Telles voor Mendy, Portugese trainer voor PL. Krijg je iedereen op full chem, behalve Salah (8) en Ronaldo (5). Stuk beter wat je nu hebt. Ga je ingame naar je formatie die je wilt.
Ik zou in dit geval dan voor Base Makelele gaan ipv Salah, anders heb je geen middenveld meer over. Bruno Fernandes op beperkte chem zou ook nog kunnen. Heeft Ronaldo ook nog eens hogere chem.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_196668926
Zo maar weer eens beginnen aan de Weekend League/FUT Champions. Twee weken geleden nog keurig ''Goud 1'' behaald, maar werd beloond met keuzes uit het slechtste TOTW ooit _O-
pi_196668989
Ik skip de WL, ga vanavond effe kijken wat er allemaal met de icon swaps te doen is.
pi_196669691
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik zou in dit geval dan voor Base Makelele gaan ipv Salah, anders heb je geen middenveld meer over. Bruno Fernandes op beperkte chem zou ook nog kunnen. Heeft Ronaldo ook nog eens hogere chem.
Ja ik snap sowieso niet waarom ie zo aanvallend ingesteld is, maar dat is aan hem. Alleen beetje gepuzzeld aan de hand van zijn wensen. Ik zou zelf ook met twee echt middenvelders gaan spelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_196670479
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kom er niet meer uit, Ben ingame van 4-2-2-2 naar 4-1-2-12 gegaan, alleen Kante verzuipt daar, dat is niks.

Nu heb ik op de bank nog Werner IF zitten, die eigenlijk gewoon moet gaan spelen. Alleen heb ik Neymar, Ronaldo, Mbappe nog in het team, die wil ik eigenlijk ook niet kwijt.

Socrates gaat verkocht worden, op de bank nog 160.000 munten.
Van Dijk vind ik ook niet echt super.

Wat zouden jullie voor oplossingen hebben? Hoe krijg ik Neymar, Mbappe en Ronaldo gelinkt aan Werner?

[ afbeelding ]

Alvast erg bedankt
Die keeper kan weg. Pope is de beste.
pi_196670491
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga dit weekend Werner IF de kans geven, als invaller heeft hij 115 wedstrijden gespeeld met 14 goals.
Terug naar de 4-2-2-2 in game met Kante en Gatusso als cvm's.

Centraal duo achter ook aangepast, van dijk verkocht en Rulebreaker Laporte gekocht, hoor zulke goede verhalen over hem.

Zit alleen nog over de keeper te denken, Ederson of Courtois. En hebben de IF versies nou echt nog meerwaarde bij hun?

[ afbeelding ]
Kanté is een CDM.
  vrijdag 11 december 2020 @ 13:47:22 #193
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_196671843
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga dit weekend Werner IF de kans geven, als invaller heeft hij 115 wedstrijden gespeeld met 14 goals.
Terug naar de 4-2-2-2 in game met Kante en Gatusso als cvm's.

Centraal duo achter ook aangepast, van dijk verkocht en Rulebreaker Laporte gekocht, hoor zulke goede verhalen over hem.

Zit alleen nog over de keeper te denken, Ederson of Courtois. En hebben de IF versies nou echt nog meerwaarde bij hun?

[ afbeelding ]
Waarom moet Werner spelen? Je hebt toch meer aan iemand die een betere Pass heeft. Neymar, CR7 & Mbappe zijn het beste in de spits. Neem aan dat je liever die spelers daar houdt.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  vrijdag 11 december 2020 @ 13:48:50 #194
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_196671856
Tevens waarom zou je voor een poep icon kiezen zoals Gatusso. Als je Werner wilt laten spelen zou ik iemand van die andere 3 weg doen om een goede icon te halen zoals baby Blanc of Vieira.

https://www.futbin.com/21/squad/4077525

[ Bericht 29% gewijzigd door leeroy op 11-12-2020 13:53:51 ]
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  Redactie Sport vrijdag 11 december 2020 @ 14:05:00 #195
274204 crew  Mexicanobakker
pi_196672078
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:48 schreef leeroy het volgende:
Tevens waarom zou je voor een poep icon kiezen zoals Gatusso. Als je Werner wilt laten spelen zou ik iemand van die andere 3 weg doen om een goede icon te halen zoals baby Blanc of Vieira.

https://www.futbin.com/21/squad/4077525

Baby Blanc vind ik elk jaar overrated.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 11 december 2020 @ 19:49:44 #196
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_196677687
Je kan zeggen wat je wil maar EA doet dit erg sterk.
  vrijdag 11 december 2020 @ 20:08:00 #197
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_196678140
Prima promo op het eerste gezicht inderdaad. Weet niet voor ik moet gaan bij Swaps, eigenlijk niemand die mij aanspreekt.. Vidic + 2 ultimate packs ofzo dan? :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 11 december 2020 @ 20:19:17 #198
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196678383
Die icon swaps zijn wel gaaf om te halen :)
Tenminste niet doelloos rivals of squad battles hoeven doen nu :)

Wel jammer dat het net begint op het weekend dat CP uit is gekomen :')

Gelukkig werk ik nog altijd thuis en heb ik dus alle tijd om de objectives te halen :)

Wel binnen 20 dagen, maar dat moet lukken, CP kan ik toch niet tussen het werk doorspelen, Fifa wel :D
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  vrijdag 11 december 2020 @ 20:44:48 #199
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_196678883
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Prima promo op het eerste gezicht inderdaad. Weet niet voor ik moet gaan bij Swaps, eigenlijk niemand die mij aanspreekt.. Vidic + 2 ultimate packs ofzo dan? :P
Vidic zou ik niet doen. Zou zelf voor koeman gaan of sukur
  vrijdag 11 december 2020 @ 20:48:42 #200
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_196678976
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Vidic zou ik niet doen. Zou zelf voor koeman gaan of sukur
Vidic heeft toch best prima stats zo op het eerste gezicht? Sukur is ook een goede optie inderdaad, aanvallers zijn alleen altijd zo snel passe in dit spel heb ik het idee. De powercurve geldt iets minder voor verdedigers.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')