Ze mag gaan, maar alleen namens een land dat de finale niet gaat halenquote:Op maandag 30 november 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Van mij niet. Dus ik vrees dat we een compromis moeten zoeken.
Hmm oké dat kan, maar om nog even verder te onderhandelen zet ik dan wat lager in: Ze mag meedoen voor een land dat niet naar het ESF gaat.quote:Op maandag 30 november 2020 20:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze mag gaan, maar alleen namens een land dat de finale niet gaat halen
Het komt nooit meer goedquote:Op maandag 30 november 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
@:molloot200 leuk dat Tröckener Kecks p je lijst staatMijn ouders zijn daar heel erg fan van en ik had er een tshirt van als dreumes
![]()
quote:
Waarom haat jij Loreen?quote:Op maandag 30 november 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik háát niemand, Emquote:
Oh dit wordt oorlog.quote:Op maandag 30 november 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe DURF je.quote:Op maandag 30 november 2020 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik háát niemand, EmZélfs Gerard Joling (net) niet.
Nou ik ben nooit zo'n fan van die 'kijk mij eens anders zijn'-acts. Gör normalt, dĺ är du galen nog.
Statements was wel een beetje bizar jaquote:Op maandag 30 november 2020 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik háát niemand, EmZélfs Gerard Joling (net) niet.
Nou ik ben nooit zo'n fan van die 'kijk mij eens anders zijn'-acts. Gör normalt, dĺ är du galen nog.
Ik vind Statements nog steeds een sterk nummer.quote:Op maandag 30 november 2020 20:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Statements was wel een beetje bizar ja
Ja nummer vond ik ook geweldig, maar die hele act een beetje tequote:Op maandag 30 november 2020 20:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind Statements nog steeds een sterk nummer.
PI is overbodigquote:Op maandag 30 november 2020 20:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind Statements nog steeds een sterk nummer.
Wij Friezen houden daar gewoon niet van, al die show.quote:Op maandag 30 november 2020 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja nummer vond ik ook geweldig, maar die hele act een beetje te
Een Spanjool in een luie stoel, vooroordeel wederom bevestigd.quote:Op maandag 30 november 2020 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon, vanuit m'n luie stoel. Is harstikke makkelijk hoor, durf ik prima.
Maar wij konden helemaal niet op haar stemmenquote:Op maandag 30 november 2020 20:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
PI is overbodig
Nederland is een smakeloos land, maar dit heeft het moeten afleggen tegen Shawn Mendes kopie #307.
Kan ik mee levenquote:Op maandag 30 november 2020 20:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een Spanjool in een luie stoel, vooroordeel wederom bevestigd.
Ze mag meedoen, maar alleen voor ESF-edities die al geweest zijnquote:Op maandag 30 november 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm oké dat kan, maar om nog even verder te onderhandelen zet ik dan wat lager in: Ze mag meedoen voor een land dat niet naar het ESF gaat.
I think we have a deal, good sir!quote:Op maandag 30 november 2020 20:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze mag meedoen, maar alleen voor ESF-edities die al geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |