Die kan gewoon de druk niet aanquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zestiende plek, voor iemand die een maand of 2 geleden nog voornemens was de maandprijs te gaan pakken. Dit kan écht niet hoor!
Succes.quote:
Bottas is gewoon slecht. En Hamilton is zeker een goede coureur, maar niet de beste.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Bottas rijdt gemiddeld toch ook wel een stuk minder dan Hamilton. Mercedes is natuurlijk verreweg de beste auto. En Hamilton heeft weinig pech gehad de afgelopen twee jaar. Maar het is wel gewoon een hele goede coureur.
Zegt me niks dat nummer. Maar nummers van Maan zeggen me sowieso niks.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:51 schreef molloot200 het volgende:
Zet Ze huilt maar ze lacht van Maan maar op het lijstje van nieuwe nummers in de Top 2000 van dit jaar. Die staat al in de keuzelijst want die komt uit 2019 maar werd dit jaar pas een hit
Ughquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:51 schreef molloot200 het volgende:
Zet Ze huilt maar ze lacht van Maan maar op het lijstje van nieuwe nummers in de Top 2000 van dit jaar. Die staat al in de keuzelijst want die komt uit 2019 maar werd dit jaar pas een hit
Sowieso vrij triest dat ze dat op 1 december al bekend maken maar goedquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Gijs Staverman
Smakeloos Nederland
Vanochtend maakte Spotify ook de meest gestreamde muziek van het jaar bekend, de top 5 artiesten:
1. Snelle
2. Boef
3. Frenna
4. Lil Kleine
5. Josylvio![]()
De beste allertijden op basis van racekwaliteiten valt zeker te betwijfelen ja. Maar we moeten ook niet gaan doen dat het niet een van de betere coureurs is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bottas is gewoon slecht. En Hamilton is zeker een goede coureur, maar niet de beste.
Jammerquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:40 schreef Redefine het volgende:
En weer eens een update over het Douglas pakketje. Kreeg bericht dat ze die weer retour ontvangen hebben. En het geld terug storten. Maar ik wil het juist wel weer ontvangen. Mits deze week dan, nog zonde van de eerste dagen, maar dat is nog wel te overzien.
Heb ze maar weer via Twitter benadert anders duurt het te lang. Ben benieuwd wat ze zeggen.
Lewis en Max zijn wat mij betreft de twee beste coureurs van de huidige gridquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
De beste allertijden op basis van racekwaliteiten valt zeker te betwijfelen ja. Maar we moeten ook niet gaan doen dat het niet een van de betere coureurs is.
Och hemelquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:51 schreef molloot200 het volgende:
Volgens mij krijg je hem op je mail als je hem opstuurt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gestemd, maar hoe krijg ik mijn stemlijstje nu opgeslagen, zodat ik niet vergeet waarop ik heb gestemd?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Gijs Staverman
Smakeloos Nederland
Vanochtend maakte Spotify ook de meest gestreamde muziek van het jaar bekend, de top 5 artiesten:
1. Snelle
2. Boef
3. Frenna
4. Lil Kleine
5. Josylvio![]()
man man man.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Gijs Staverman
Smakeloos Nederland
1. Snelle
2. Boef
3. Frenna
4. Lil Kleine
5. Josylvio![]()
Ja klopt. Heb 'm binnen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je hem op je mail als je hem opstuurt.
Moet overigens wel zeggen dat van dit lijstje de nummer 1 ook wel echt het fijnste is. De rest is voor mij verwaarloosbaar. Deze lijst is in mijn ogen ook al jaren ongeveer hetzelfde trouwens.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Gijs Staverman
Smakeloos Nederland
1. Snelle
2. Boef
3. Frenna
4. Lil Kleine
5. Josylvio![]()
nr 3 en 5 heb ik zelfs nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Gijs Staverman
Smakeloos Nederland
1. Snelle
2. Boef
3. Frenna
4. Lil Kleine
5. Josylvio![]()
Dat laatste is zeker waar. Maar dat is ook lastig vergelijken. Zeker bij de F1 zijn de periodes zo verschillend.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lewis en Max zijn wat mij betreft de twee beste coureurs van de huidige grid
Lewis wel enigszins overschat qua GOAT-status, dat wel
Ik vind dat Leclerc ook wel goed rijden, heeft toch met een mindere auto vaak genoeg podium gereden dit jaar.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lewis en Max zijn wat mij betreft de twee beste coureurs van de huidige grid
Lewis wel enigszins overschat qua GOAT-status, dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |