SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
houden zoquote:Op maandag 30 november 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Zijn niet echt enge beesten in de OP.
Dat is er zo een die zout in je koffie gooit als je even niet oplet en je dan zo aan gaat zitten kijken ja.quote:Op maandag 30 november 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
nou ja die kwok moet je niet vertrouwen met zon kop. Te blij ei is dat
Dat wist je al toch?quote:Op maandag 30 november 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.buzzfeed.com/(...)cretly-evil-gremlins
preciesquote:Op maandag 30 november 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is er zo een die zout in je koffie gooit als je even niet oplet en je dan zo aan gaat zitten kijken ja.
Die komt ook uit Australiëquote:Op maandag 30 november 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
nou ja die kwok moet je niet vertrouwen met zon kop. Te blij ei is dat
jaaaaaaaaaaaaaa sugar glidersquote:Op maandag 30 november 2020 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt ook uit Australië
Net als deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of als je slecht geslapen hebt en de wekker gaat veel te vroeg zit hij je zo aan te staren op je nachtkastje terwijl hij een hoog piepgeluid maaktquote:
hij was waarschijnlijk ook de oorzaak van je slechte slaapquote:Op maandag 30 november 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of als je slecht geslapen hebt en de wekker gaat veel te vroeg zit hij je zo aan te staren op je nachtkastje terwijl hij een hoog piepgeluid maakt
Dat je van die natte plekken voelt overal als je eenmaal je ogen goed open hebt.quote:Op maandag 30 november 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij was waarschijnlijk ook de oorzaak van je slechte slaap
quote:Op maandag 30 november 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je van die natte plekken voelt overal als je eenmaal je ogen goed open hebt.
En na een uurtje ontdek je een nieuw jeukend bultje op je schouderblad.quote:
Ik ook wel eigenlijk, en dan was het nog wel volle maan.quote:Op maandag 30 november 2020 10:26 schreef gianni61 het volgende:
Zal ik dan maar zeggen dat ik uitzonderlijk goed geslapen heb voor een zondagnacht.
schijterdquote:Op maandag 30 november 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel mijn reactie trouwens als ballie weer eens met rare plannetjes komt
[ afbeelding ]
ALs je dat wildrooster wat er voor ligt verbouwt tot bbq past het misschienquote:Op maandag 30 november 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, heb ‘m geprobeerd op de bbq, paste niet
"zullen we samen een zondag in bed blijven liggen?"quote:Op maandag 30 november 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel mijn reactie trouwens als ballie weer eens met rare plannetjes komt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |