abonnement Unibet Coolblue
pi_196480208
Het Corona beleid is meten met twee maten, dat vinden we normaal en sociaal in Nederland?
  maandag 30 november 2020 @ 09:03:28 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_196480225
Ik zie het probleem niet. Waarom is dit meten met twee maten dan?
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_196480229
quote:
3s.gif Op maandag 30 november 2020 09:01 schreef SmaRTeY het volgende:
Het Corona beleid is meten met twee maten, dat vinden we normaal en sociaal in Nederland?
Nee, maar hebben wij nog wat te vertellen dan?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  maandag 30 november 2020 @ 09:04:40 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196480234
Goed topic met een duidelijke OP waarin de mening van TS goed naar voren komt maar er toch voldoende ruimte is voor objectieve achtergrondinformatie. En dat alles zonder spelfouten. Chapeau!

10/10

Edit : Foutje, het is duidelijk gewoon weer de dagelijkse zeikbui van TS in een vers topic dat totaal geen bestaansrecht heeft.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196480236
Laat ze de scholen maar sluiten, dat is een behoorlijke bron van besmettingen en de cijfers lopen alleen maar op.
pi_196480244
quote:
11s.gif Op maandag 30 november 2020 09:03 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zie het probleem niet. Waarom is dit meten met twee maten dan?
Mensen massa's in winkelstraten, volle winkels (mensen zijn helemaal klaar met Corona en dat snap ik, is ook terecht) maar we mogen niet aan tafeltjes gezellig zitten en een hapje drankje nuttigen terwijl het daar waarschijnlijk door hun excellente aanpak Corona veiliger is dan op straat...... ik zie het probleem ook niet omdat het geen probleem is maar een enorme BRAIN FART!
pi_196480250
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:04 schreef Dries4Ever het volgende:
Laat ze de scholen maar sluiten, dat is een behoorlijke bron van besmettingen en de cijfers lopen alleen maar op.
Ben benieuwd of de kerstvakantie voor een daling zorgt omdat de scholen dicht zijn of een stijging omdat iedereen bij familie op bezoek gaat.
pi_196480252
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 09:03 schreef halfway het volgende:

[..]

Nee, maar hebben wij nog wat te vertellen dan?
ALLES! De overheid staat in dienst van het volk, jij bent gewoon onderdeel van het volk en als een overheid fouten maakt (dat mag) dan is het de plicht van het volk om de overheid hier op te wijzen en als je dan burgerlijk ongehoorzaam moet zijn dan is het niet anders.
pi_196480258
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:04 schreef Dries4Ever het volgende:
Laat ze de scholen maar sluiten, dat is een behoorlijke bron van besmettingen en de cijfers lopen alleen maar op.
jA mAaR DiE aRmE KiDs
pi_196480260
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:08 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ben benieuwd of de kerstvakantie voor een daling zorgt omdat de scholen dicht zijn of een stijging omdat iedereen bij familie op bezoek gaat.
de kerstvakantie is te kort om voor het effect te zorgen dat jongeren elkaar niet meer besmetten, daarnaast zoeken ze elkaar nog steeds op buiten schooltijd. als beide verboden worden voor een week of 3 en mensen gaan niet samen klitten met de kerst en gaan niet funshoppen, dan komen we een heel eind. maar dat gaat allemaal niet gebeuren.
pi_196480263
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2020 09:04 schreef Dven het volgende:
Goed topic met een duidelijke OP waarin de mening van TS goed naar voren komt maar er toch voldoende ruimte is voor objectieve achtergrondinformatie. En dat alles zonder spelfouten. Chapeau!

10/10

Edit : Foutje, het is duidelijk gewoon weer de dagelijkse zeikbui van TS in een vers topic dat totaal geen bestaansrecht heeft.
Jij ergert je he? :)
pi_196480269
Ik ben het wel met TS eens. Die onduidelijkheid kunnen de meest simpele figuren niet aan, ze worden er helemaal gek van; zie TS.

Daarom pleit ik er voor om beiden maar volledig te verbieden.
pi_196480272
quote:
3s.gif Op maandag 30 november 2020 09:01 schreef SmaRTeY het volgende:
Het Corona beleid is meten met twee maten, dat vinden we normaal en sociaal in Nederland?
Waarom?

Het laat wel een dikke middelvinger naar de zorg en het horeca personeel zien.

Die hebben van deze domheid straks de ellende. Extra covid19 patienten en langer dicht.
Allemaal voor een paar euro korting.

Het is wel in een zekere zin vanuit de burgers met 2 maten meten. Eerst klappen we voir ze, nu geven we ze de middelvinger.
We begrijpen de maatregelen, totdat we onze plezier belangrijker vinden.

January gaat weer een drukke maand voor de zorg worden.
  maandag 30 november 2020 @ 09:12:10 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196480283
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:10 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Jij ergert je he? :)
Laten we nu niet doen alsof jij zo'n grote invloed hebt op mijn emotionele status. Ik geef aan dat het een kuttopic is en rapporteer het zodat dit subforum niet overspoeld wordt door zinloze topics. Dat is alles.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196480295
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben het wel met TS eens. Die onduidelijkheid kunnen de meest simpele figuren niet aan, ze worden er helemaal gek van; zie TS.

Daarom pleit ik er voor om beiden maar volledig te verbieden.
Je probeert de waanzin van anderen van een ander te maken, grappig reversed insanity bekt wel lekker maar of het ook getuigt van brains.....
  Moderator maandag 30 november 2020 @ 09:14:12 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196480299
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2020 09:04 schreef Dven het volgende:
Goed topic met een duidelijke OP waarin de mening van TS goed naar voren komt maar er toch voldoende ruimte is voor objectieve achtergrondinformatie. En dat alles zonder spelfouten. Chapeau!

10/10

Edit : Foutje, het is duidelijk gewoon weer de dagelijkse zeikbui van TS in een vers topic dat totaal geen bestaansrecht heeft.
Ja dit, maar daar is dit hele account voor geregistreerd joh. Roeptoeteren over Corona.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 30 november 2020 @ 09:14:39 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196480301
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben het wel met TS eens. Die onduidelijkheid kunnen de meest simpele figuren niet aan, ze worden er helemaal gek van; zie TS.

Daarom pleit ik er voor om beiden maar volledig te verbieden.
Nouja, 'black friday' is natuurlijk geen sector die afgesloten kan worden maar een niet officiële viering waar geen regulatie voor bestaat. In principe komt dit dus neer op de welwillendheid van de organisatoren welke niet meer zijn dan de marketingafdeling van eender welk bedrijf.

Wat dat betreft is dit appels en peren vergelijken. Zinloos topic.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196480302
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:08 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

ALLES! De overheid staat in dienst van het volk, jij bent gewoon onderdeel van het volk en als een overheid fouten maakt (dat mag) dan is het de plicht van het volk om de overheid hier op te wijzen en als je dan burgerlijk ongehoorzaam moet zijn dan is het niet anders.
Ik wil graag dat de overheid over mijn gezondheid waakt en dat de zorg zoveel mogelijk normaal kan doordraaien.

Probleem is alleen, dat we eigen zoveel domheid hebben rondlopen, dat dit eigenlijk onmogelijk is.

We willen omen sommige kunnen het gewoon niet begrijpen waar we het voor doen, of wat de consequenties zijn van ons gedrag.
pi_196480304
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2020 09:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Laten we nu niet doen alsof jij zo'n grote invloed hebt op mijn emotionele status. Ik geef aan dat het een kuttopic is en rapporteer het zodat dit subforum niet overspoeld wordt door zinloze topics. Dat is alles.
WoW ik had geen idee dat dit onderwerp je zo enorm zou raken, ik zal er voortaan rekening mee houden (not!) _O_
pi_196480309
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:13 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Je probeert de waanzin van anderen van een ander te maken, grappig reversed insanity bekt wel lekker maar of het ook getuigt van brains.....
Bitch please :')
pi_196480310
Kan prima in het centrale topic.
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')