abonnement Unibet Coolblue
pi_196523289
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 21:21 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Maar ze hebben niemand die ook maar een beetje in de buurt komt van de aantrekkingskracht van Baudet. Dus het is eerder kiezen tussen ten onder gaan met Baudet of ten onder gaan met Baudet.
Wie weet wat voor kandidaat er op staat bij een leuke verkiezing.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196523381
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 21:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wat is dan opgebouwd? Hopelijk gaan ze gewoon voor Baudet, dit soort fascistische organisaties moeten worden platgebrand. Wat kan iemand nog zien in FvD tenzij je zelf natuurlijk fascistisch bent.
Volgens de leden opgebouwd, natuurlijk. FvD fracties in de Staten, Europa en de Eerste Kamer natuurlijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196523463
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 21:48 schreef Hanca het volgende:

[..]

Volgens de leden opgebouwd, natuurlijk. FvD fracties in de Staten, Europa en de Eerste Kamer natuurlijk.
Volgens mij interesseren de dingen die je noemt de leden totaal niet. Het draait allemaal om Baudet en zijn bevestiging van een achterlijk wereldbeeld. Ik heb nog nooit een FvD'er enthousiast zien worden van hun plekje in het Europees parlement, wat hebben ze daar dan mee gedaan tot nu toe? Hetzelfde in de eerste kamer.
pi_196523506
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 21:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Volgens mij interesseren de dingen die je noemt de leden totaal niet. Het draait allemaal om Baudet en zijn bevestiging van een achterlijk wereldbeeld. Ik heb nog nooit een FvD'er enthousiast zien worden van hun plekje in het Europees parlement, wat hebben ze daar dan mee gedaan tot nu toe? Hetzelfde in de eerste kamer.
Dat kun je net zo goed zeggen in de tweede kamer. Daar zijn ze niet meer dan stemvee dat grotendeels met VVD mee stemt (behalve als VVD door de coalitie wat linkser moet stemmen) en zelf nauwelijks aanwezig is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196523599
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 21:55 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat kun je net zo goed zeggen in de tweede kamer. Daar zijn ze niet meer dan stemvee dat grotendeels met VVD mee stemt (behalve als VVD door de coalitie wat linkser moet stemmen) en zelf nauwelijks aanwezig is.
In de tweede kamer voert tjerrie zijn toneelstukjes op. Dat krijgen de leden echt wel mee en vinden ze geweldig hoor, volgens mij knipt FvD dat altijd tot youtube en facebook filmpjes. Zelfs niet leden krijgen dat vaak mee want sommige van die clownsacts zijn uitgebreid in het nieuws of bijvoorbeeld in lubach geweest. Ik denk dus dat dat totaal niet vergelijkbaar is, ik kan geen een prestatie van FvD in eerste kamer of Europarlement noemen jij wel?
pi_196524019
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 21:43 schreef Hanca het volgende:

[..]

Wie weet wat voor kandidaat er op staat bij een leuke verkiezing.
Als je zo kort voor de verkiezingen nog iets moet opzetten moet je iemand hebben met enige bekendheid en meer charisma dan een Eerdmans, Otten of Nanninga. Die zijn me buiten Hiddema en Baudet in hun gelederen niet echt opgevallen.
pi_196524646
Utrecht calling
twitter
pi_196524751
Bij Beau:
Otten noemt fractiekamer FvD Tweede kamer: boreale bunker _O- :o
Hij blijft vaag of hij de hiddemazetel zal overnemen. Zegt geen Ja of Nee.
De kiesraad heeft hem nog niet gevraagd.
Frits Wester zegt dat Baudet zich ingestort voelde vanmiddag
  woensdag 2 december 2020 @ 23:14:08 #284
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196524804
Nou ik ben benieuwd hoe de FvD daar uit gaat komen. Een volledig aftreden van het bestuur en de lijstselectie geheel opnieuw doen?
pi_196524971
Baudet heeft het bestuur gechanteerd door de sociale media van FvD in bezit te houden
Die konden ze terugkrijgen door een kies-Thierry-verkiezing te organiseren.
Dit bestuur moet nieuwe bestuurders aanwijzen die de ALV moet aannemen.
Het kan best zijn dat een pro-baudet ALV voorgedragen pro-baudet bestuurders wel accepteert , maar B-critici afwijst als bestuurders.. Nog meer kritiese leden haken af. En wat rest is een baudet-applausmachine, met extreemrechtse elementen bij JFvD die natuurlijk gewoon doorgaat olv Jansen
Overwinning voor Baudet ? Lijkt me een pyrrhus-overwinning
pi_196526198
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 23:08 schreef Bluesdude het volgende:
Bij Beau:
Otten noemt fractiekamer FvD Tweede kamer: boreale bunker _O- :o
Hij blijft vaag of hij de hiddemazetel zal overnemen. Zegt geen Ja of Nee.
De kiesraad heeft hem nog niet gevraagd.
Frits Wester zegt dat Baudet zich ingestort voelde vanmiddag
for rum and democracy!
pi_196526267
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:13 schreef archito het volgende:

[..]


[..]

Volgens mij wel ja, alleen mocht van Haga om de een of andere reden vertrekken gaat die zetel terug naar de VVD dacht ik.
Niet de VVD maar naar de eerste persoon op de kieslijst van de VVD die nog geen zetel heeft. Die persoon kan inmiddels ook ergens anders zitten in theorie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196527199
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 23:32 schreef Bluesdude het volgende:

Overwinning voor Baudet ? Lijkt me een pyrrhus-overwinning
Wie er ook wint, het zal altijd een Pyrrhus overwinning zijn, ik verwacht namelijk niet al te veel zetels voor deze partij..... ten dode opgeschreven.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_196527956
twitter

Otten zegt dat Baudet lijdt aan psychopathie. Zie einde van de clip

quote:
Psychopaten staan vooral bekend om hun veronachtzaming voor de sociale en morele normen, waarbij ze vaak relaties hebben die zich kenmerken door geweld, uitbuiting of verleiding. Ze zijn niet tot nauwelijks in staat om empathie en berouw te voelen en ze reageren vaak abnormaal op angst en pijn. Andere emoties worden vaak oppervlakkiger gevoeld dan door niet-psychopaten. Psychopaten hebben geen respect voor de sociale en morele normen, omdat zij niet beïnvloed worden door gevoelens als schuld, wroeging en soms ook angst
https://nl.wikipedia.org/wiki/Psychopathie
  donderdag 3 december 2020 @ 10:57:58 #290
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196528958
quote:
Dan moet hij wel zijn senaatszetel opgeven en die krijgt hij niet terug in maart na de verkiezingen.
  donderdag 3 december 2020 @ 11:45:53 #292
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196529454
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 11:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dan moet hij wel zijn senaatszetel opgeven en die krijgt hij niet terug in maart na de verkiezingen.
Hij zal wel de gok nemen dat zijn partij daarmee een boost krijgt. Voor het geld hoeft hij niet in de senaat te zitten.
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 12:27:18 #293
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196530142
Ik kan niet anders zeggen dan: _O-

Sorry, ik weet dat posts inhoudelijk moeten zijn maar dit is ondertussen zo'n circus geworden dat ik er alleen maar hard om kan lachen en iedere dag komt er weer een nieuw persoon uit het houtwerk die zichzelf ineens heel belangrijk acht :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196530175
Wordt helemaal niks meer denk ik.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_196530888
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:29 schreef Vimbavimba het volgende:
Wordt helemaal niks meer denk ik.
Die gaan inderdaad geen zetel meer pakken. En dat is maar goed ook, want het clubje dat nu over zal blijven omarmd de meest bizarre ideeën.
pi_196531285
Ik vind het knusser als FvD olv Baudet 10 zetels pakt, waarvan 8 van rechtse partijen afkomstig.
Verdeel en heers... En af en toe een rel rond B. is toch smulluhhh ?
pi_196531602
Forum-lid Almekinders uit Enschede uit partij gezet: "Forum wordt gekaapt door boreale bunkerboys
----------
https://www.rtvoost.nl/ni(...)r-boreale-bunkerboys
  donderdag 3 december 2020 @ 14:07:11 #298
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_196531647
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 14:04 schreef Bluesdude het volgende:
Forum-lid Almekinders uit Enschede uit partij gezet: "Forum wordt gekaapt door boreale bunkerboys
----------
https://www.rtvoost.nl/ni(...)r-boreale-bunkerboys
Wel een interessante manier om van een lid af te komen. Je zegt gewoon zijn lidmaatschap op. Dat scheelt allemaal moeilijk gedoe als royeren.
pi_196531848
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2020 14:07 schreef freako het volgende:

[..]

Wel een interessante manier om van een lid af te komen. Je zegt gewoon zijn lidmaatschap op. Dat scheelt allemaal moeilijk gedoe als royeren.
quote:
ARTIKEL 14
1. Opzegging van het lidmaatschap kan ook door de partij plaatsvinden. Deze
procedure wordt uitgewerkt in het huishoudelijk reglement. Opzegging van het
lidmaatschap door de partij kan plaatsvinden in het geval het lid:
a. ophoudt te voldoen aan de eisen aan het lidmaatschap in deze statuten
gesteld;
b. met betaling van de aan de partij, een afdeling of een met de partij gelieerde
rechtspersoon verschuldigde gelden in gebreke is gebleven;
c. bij toelating zodanige onjuiste of onvolledige gegevens heeft verstrekt dat,
naar redelijkerwijs valt aan te nemen, tot weigering zou zijn besloten indien
de juiste en volledige gegevens bekend zouden zijn geweest;
d. zich zodanig gedraagt dat van de partij redelijkerwijs niet gevergd kan
worden het lidmaatschap te laten voortduren.
2. In de in lid 1 sub a, c en d genoemde gevallen wordt niet tot opzegging
overgegaan dan nadat het lid in de gelegenheid is gesteld zich te verweren.
https://dnpprepo.ub.rug.nl/11144/1/FvD%20Statuten%202016.pdf

maw het af te voeren lid moet eerst de gelegenheid krijgen zich te verweren.
Is dat gebeurd bij Almekinders ?
pi_196531900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 13:37 schreef Bluesdude het volgende:
Ik vind het knusser als FvD olv Baudet 10 zetels pakt, waarvan 8 van rechtse partijen afkomstig.
Verdeel en heers... En af en toe een rel rond B. is toch smulluhhh ?
Nee, ik zou het verschrikkelijk vinden als er zoveel Nederlanders achter Baudet staan dat het 8 zetels oplevert. Dat zoveel Nederlanders blind zijn voor nazisme. Ik hoop gewoon dat FvD wordt weggestemd. Dat Nederlanders te verstandig blijken om Baudet in de kamer te laten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')