abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  zondag 29 november 2020 @ 23:17:23 #1
493708 StimpyMcStimp
I'm totally stimped!
pi_196477665
Ik ken iemand die in internaten is opgegroeid vroeger zo rond 1999 en vroeg zich af hoe je die mensen weer op zou kunnen zoeken, als men dat wilt natuurlijk.
Ik heb even meegeholpen met zoeken maar ik kan bijna zo goed als niets vinden. Ik dacht aan fora over soortgelijke gevallen enzo maar ik zou niet eens weten waar ik zou moeten beginnen met zoeken.
n van de instellingen waar ze bijvoorbeeld even heeft gewoond vroeger is de Bijengroep van stichting de Ark in Den Haag. Echter is daar echt niets meer over te vinden. Wel de stichting maar geen woonvormen meer enzo. Bleek ook niet echt al te best te zijn en dus misschien onder tapijten geschoven enzo.

Ik vraag dan maar de hulp in van de alwetende FOK!kers om ons proberen te helpen in de goede richting.
Ik weet niet eens of ik in de goede subforum zit.

Waar zouden we moeten beginnen met zoeken?
In de archieven van Den Haag bijvoorbeeld? Of zijn er instanties voor?
  zondag 29 november 2020 @ 23:27:00 #2
405314 Dries4Ever
De enige echte Dries
pi_196477797
Privacy is a bitch, ben al veel vrienden uit wolfheze zo kwijt geraakt
Fallus Gianticus .. .. ..
Op vrijdag 24 januari 2020 18:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wolfheze Warriors! _O_
pi_196477904
quote:
5s.gif Op zondag 29 november 2020 23:17 schreef StimpyMcStimp het volgende:
Ik ken iemand die in internaten is opgegroeid vroeger zo rond 1999 en vroeg zich af hoe je die mensen weer op zou kunnen zoeken, als men dat wilt natuurlijk.
Ik heb even meegeholpen met zoeken maar ik kan bijna zo goed als niets vinden. Ik dacht aan fora over soortgelijke gevallen enzo maar ik zou niet eens weten waar ik zou moeten beginnen met zoeken.
n van de instellingen waar ze bijvoorbeeld even heeft gewoond vroeger is de Bijengroep van stichting de Ark in Den Haag. Echter is daar echt niets meer over te vinden. Wel de stichting maar geen woonvormen meer enzo. Bleek ook niet echt al te best te zijn en dus misschien onder tapijten geschoven enzo.

Ik vraag dan maar de hulp in van de alwetende FOK!kers om ons proberen te helpen in de goede richting.
Ik weet niet eens of ik in de goede subforum zit.

Waar zouden we moeten beginnen met zoeken?
In de archieven van Den Haag bijvoorbeeld? Of zijn er instanties voor?
Heb je de naam al ingetikt op facebook of google?
Water towers can fly! :D
pi_196477926
Je zou ook een oproepje kunnen plaatsen in facebookgroepen daar in de buurt. Er is vast wel een oud-medewerker in een van die groepen te vinden die misschien de juiste weg weet.
Water towers can fly! :D
  zondag 29 november 2020 @ 23:41:34 #5
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_196478038
Ik denk dat internaten ook wel als school te vinden zijn op schoolbank.nl
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')