Het is best heet.quote:Op zondag 29 november 2020 16:02 schreef PirE het volgende:
Die ene brandweergast met zijn blusser. Nee, dat helpt vanaf 10 meter spuiten met een straaltje van 2 meter
Ik las ergens een reactie waar iemand beweerde dat hij haaks in de vangrail reedquote:Op zondag 29 november 2020 16:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat het loodrecht is. Het moment van de impact tussen de neus van de auto en de vangrail zit wel dichterbij de 90 dan 30 graden. Onder een hoek van 30 graden zou de auto meer langs de vangrails afgaan. Hier wordt de vangrail gewoon duidelijk doorboort en dat kan niet met een opstelling waarbij de auto onder een hoek van 30 graden bevindt.
Maak me nou niet gek.
Dat gaan tellen Het is niet alsof er een brandend lijk ligt hoor. Het is nu eenmaal heftig en mensen willen het zienquote:Op zondag 29 november 2020 16:02 schreef Newone82 het volgende:
Ik heb geteld. Nu 21 keer de herhaling van de crash bij Ziggo.
Mijn inziens was ie dan dood geweest. Ik bedoel die auto ligt in 2en, en die vangrail geeft mee. Een betonblok geeft nul nada niks mee en dan had ie m dus gekopt met zijn hoofd. Dat vertel je dan niet na.quote:Op zondag 29 november 2020 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Uitbuiging van een geleiderail vangt de energie op. Een betonnen muur niet. Dus of je daar nou zoveel beter uit komt dan...
Ik waag het te betwijfelen. Doordat ze ervoor liftten moest hij naar rechts uitwijken omdat hij meer snelheid had.quote:Op zondag 29 november 2020 15:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daarvoor had ie al een probleem, zo stuur je normaal niet in
Uhh juist wel.quote:Op zondag 29 november 2020 16:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Praktijk laat zien dat deze eisen niet kloppen.
Volgend jaar staan hier Tecpro barriers waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 november 2020 16:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Praktijk laat zien dat deze eisen niet kloppen.
Ongelukken gebeuren. Gelukkig is dit een uitzondering. Voldoet verder aan alle eisenquote:Op zondag 29 november 2020 16:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Praktijk laat zien dat deze eisen niet kloppen.
Zoals ik al zei geen enkele vangrails kan berekend worden op een impact met een verkeerde hoek. Dat is op andere circuits niet anders.quote:Op zondag 29 november 2020 16:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Praktijk laat zien dat deze eisen niet kloppen.
Vind je het dan zo gek dat een van de grootste klappers van de laatste jaren flink wordt uitvergroot?quote:Op zondag 29 november 2020 16:02 schreef Newone82 het volgende:
Ik heb geteld. Nu 21 keer de herhaling van de crash bij Ziggo.
Wel als het een safer wall is.quote:Op zondag 29 november 2020 16:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mijn inziens was ie dan dood geweest. Ik bedoel die auto ligt in 2en, en die vangrail geeft mee. Een betonblok geeft nul nada niks mee en dan had ie m dus gekopt met zijn hoofd. Dat vertel je dan niet na.
Nou een fijn circuit dan waarbij de kans bestaat dat je een barričre doorboort en geluk moet hebben om niet in as op te gaan.quote:
Ow snap het wel. Alleen 21 keer. Tsja.quote:Op zondag 29 november 2020 16:05 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vind je het dan zo gek dat een van de grootste klappers van de laatste jaren flink wordt uitvergroot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |