quote:Wat gaat het snel he, nog even en we hebben deel 2
Op zondag 8 juni 2003 20:26 schreef DigiJasper het volgende:
Op naar de 255 posts (Nog 55)
Wat ik al een tijdje vragen wou: kun je in Red Alert 2 online geen 3vs3 doen? Ik wou een tijdje geleden met twee vrienden tegen 3 anderen maar dat kon niet. Als 5e en 6e speler kon ik alleen maar een pc tegenstander toevoegen.
quote:Oke zal even kijken wel bedankt
Op woensdag 4 juni 2003 20:05 schreef w-mmm het volgende:[..]
Als ik me niet sterk vergis moet je deze ftp://ftp.westwood.com/pub/redalert/updates/RA108USP.EXE hebben. Heb die laatst geloof ik ook gebruikt om RA 1 onder XP goed te krijgen.
quote:Gaaf man hij doet het nu echt heel goed
Op woensdag 4 juni 2003 20:05 schreef w-mmm het volgende:[..]
Als ik me niet sterk vergis moet je deze ftp://ftp.westwood.com/pub/redalert/updates/RA108USP.EXE hebben. Heb die laatst geloof ik ook gebruikt om RA 1 onder XP goed te krijgen.
En dan met een spectator om te kijken of er niet gecheat wordt.
quote:Ja, lijkt me tof. Alleen krijg je genoeg mensen...
Op donderdag 12 juni 2003 18:36 schreef JeroenMeloen het volgende:
Kunnen we niet een tournament organiseren? Als we genoeg mensen kunnen vinden (ook op GoT) kunnen we dat best doen.En dan met een spectator om te kijken of er niet gecheat wordt.
quote:Welk spel?
Op donderdag 12 juni 2003 18:47 schreef w-mmm het volgende:[..]
Ja, lijkt me tof. Alleen krijg je genoeg mensen...
Wij moeten ook nog es tegen elkaar spelen he.
Seal--> Red Alert 2 natuurlijk! Ik zal ff op GoT kijken of we een tournament kunnen organiseren.
Hier heb ik een GoT topic geopend. Dus geef je op. Als je geen GoT account hebt, doe het dan maar hier ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenMeloen op 13-06-2003 11:20]
quote:Red Alert 2 zonder uitbreiding, toch jeroenmeloen?
Op donderdag 12 juni 2003 20:01 schreef Seal_force het volgende:[..]
Welk spel?
quote:Yep, dat is hem! Ik zie dat je je ook op GoT aangemeld hebt, goed bezig!
Op vrijdag 13 juni 2003 12:47 schreef w-mmm het volgende:[..]
Red Alert 2 zonder uitbreiding, toch jeroenmeloen?
.
Weet iemand nog goede maps laat mij het even weten.
Al vast bedankt.
quote:Moet je bij W-mmm zijn die weet alles van dit spel daarom is hij ook zo goed
Op maandag 23 juni 2003 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben op zoek naar Maps voor Red Alert 2 (Dus niet voor Yuri's Revenge).
De maps waar ik naar op zoek ben moeten geschikt zijn voor 8 spellers en het liefst in een stedelijke omgeving afspelen.Weet iemand nog goede maps laat mij het even weten.
Al vast bedankt.
Maar die map, ik weet er zo geen een. Maar je zou es kunnen kijken op fansites, www.cncden.com is een goede en die heeft geloof ik ook wel links naar andere fansites. Daar staan altijd een hoop zelfgemaakte maps op. Alleen als je online wilt spelen met die map, online met 8 spelers kan niet he, max. 4 spelers.
Edit:
Je moet niet op www.cncden.com zijn, daar staat niks over RA2 maar je moet op www.cncgames.com zijn.
Wie kan mij helpen??
quote:Je zelfgemaakte maps moet je idd gewoon in de hoofdmap van RA2 neer pleuren. Zijn het wel .mpr bestanden?
Op woensdag 3 september 2003 15:25 schreef DaMascot het volgende:
Ik heb pasgeleden een map gemaakt, maar als ik hem in de hoofddirectory zet (C:/westwood/RA2/) dan kan hij hem niet vinden in skirmish??
Weet iemand in welke map ik hem wel moet zetten??
Ik heb nog 2 mappen in mijn hoofddirectory staan, genaamd Taunts, en RMCACHEWie kan mij helpen??
quote:Zeg meneer, jij sluit zo mooi mijn topic, maar hij doet het nog steeds niet, ik krijg die zelfde .dll missing message...
Op woensdag 22 januari 2003 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wou dat ik RA1 kon spelen... maar XP trekt hem niet...
quote:Mijn ra1 doet het wel en draai hem op XP
Op donderdag 2 oktober 2003 19:09 schreef evil_cupido het volgende:[..]
Zeg meneer, jij sluit zo mooi mijn topic, maar hij doet het nog steeds niet, ik krijg die zelfde .dll missing message...
quote:Er is nooit een demo van RA2 uitgebracht voor zover ik weet
Op maandag 6 oktober 2003 17:24 schreef Perfect het volgende:
Kan iemand mij helpen aan een demo van RA2.
Google heb ik al geprobeerd.
quote:Dixons.
Op maandag 6 oktober 2003 19:18 schreef Perfect het volgende:
Cool dat pakket, en ik heb het inderdaad nog nooit gespeeld.
Maar waar kun je dat pakket halen?
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 21:35 schreef BDisOKE het volgende:
da's echt geen geld zeg!
Bedoel al vind je alle spellen die erinzitten niks, heb je altijd nog hele kinky onderzetters!
quote:spijtig, spijtig?
Op maandag 6 oktober 2003 21:50 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Spijtig dat ik alle delen gekocht heb zodra ze uit waren, want anders had ik dit pakket zeker aangeschaft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |