quote:Volgens mij snap je dit hele forum nog niet. F A Q!!!
Op woensdag 9 april 2003 18:20 schreef litle_gamer het volgende:
wat probeer je nou
Vanaf nu is ik ontopic.
quote:?>?>?
Op woensdag 9 april 2003 18:40 schreef DigiJasper het volgende:
* DigiJasper zou al ontopic blijven, dus...
quote:Ja alleen bij yuri's revenge ja.
Op woensdag 9 april 2003 19:18 schreef litle_gamer het volgende:
hee seal met yuri's revenge had je toch ook slaven
quote:Iraq is het sterkste land. Heeft de beste 'special' units van alle landen, namelijk de desolators. Een goeie Iraq speler wint 8 v/d 10 keer van een goeie allied speler.
Op woensdag 9 april 2003 16:18 schreef w-mmm het volgende:
Er is geen sterkste leger in RA2. T ligt er maar net aan wat je zelf liever hebt. De Sovjets hebben meer brute kracht, terwijl de Allies het moeten hebben van technology
maja dit alles maakt niets meer uit, EA heeft de rankingsladder verpest dus RA2 is nu echt zo goed als dood..;(
dit is de huidige rankingsladder, 't gekke alleen is dat dit nicks/scores zijn van 18 februari, bijna 2 maanden geleden dus. EA heeft dus de echte ladder vervangen door een backup die ze nog hadden. Geen idd wrom ze dit hebben gedaan, nouja eig wel, ze willen RA2 kapotmaken (Chat was al disabled en nu dit) in de hoop dat de spelers 't zat worden en overstappen naar Generals. Ben bang dat 't die eikels van EA nog gaat lukken ook.. :/
quote:Owja, dat verklaart mischien ook waarom mijn stats in RA2 (de stats die je dus te zien krijgt na het inloggen) na een format van m'n harde schijf ook verdwenen waren. Nu stelden die stats ook niet zoveel voor maar toch.
Op vrijdag 11 april 2003 02:38 schreef S3ifer het volgende:
http://westwood.ea.com/westwoodonline/tournaments/redalert2/rankindex.htmldit is de huidige rankingsladder, 't gekke alleen is dat dit nicks/scores zijn van 18 februari, bijna 2 maanden geleden dus. EA heeft dus de echte ladder vervangen door een backup die ze nog hadden. Geen idd wrom ze dit hebben gedaan, nouja eig wel, ze willen RA2 kapotmaken (Chat was al disabled en nu dit) in de hoop dat de spelers 't zat worden en overstappen naar Generals. Ben bang dat 't die eikels van EA nog gaat lukken ook.. :/
Het ranking systeem van Generals is ook brak hoor, gaat echt vaak mis met disconnects, win/los fouten etc. Mijn stats daarin slaan nergens meer op
.
Laatste waarschuwing.
quote:wat waren je RA2 stats dan als ik vragen mag?
Op vrijdag 11 april 2003 10:45 schreef w-mmm het volgende:[..]
Owja, dat verklaart mischien ook waarom mijn stats in RA2 (de stats die je dus te zien krijgt na het inloggen) na een format van m'n harde schijf ook verdwenen waren. Nu stelden die stats ook niet zoveel voor maar toch.
Het ranking systeem van Generals is ook brak hoor, gaat echt vaak mis met disconnects, win/los fouten etc. Mijn stats daarin slaan nergens meer op
.
En Generals ga ik pas spelen als er een official ladder komt (en als ik mn pc heb geupgrade)
quote:Mijn stats? 0 wins en 3 loses. Maar dat komt dus omdat ik het nog maar 3 week online speel, en als je dan tournament games gaat joinen..... dan weet je wel hoe dat gaat
Op vrijdag 11 april 2003 12:26 schreef S3ifer het volgende:[..]
wat waren je RA2 stats dan als ik vragen mag?
En Generals ga ik pas spelen als er een official ladder komt (en als ik mn pc heb geupgrade)
quote:Alles bij mijn woord niet opgeslagen alleen RANK.
Op vrijdag 11 april 2003 14:01 schreef w-mmm het volgende:[..]
Mijn stats? 0 wins en 3 loses. Maar dat komt dus omdat ik het nog maar 3 week online speel, en als je dan tournament games gaat joinen..... dan weet je wel hoe dat gaat
.
quote:3 weken 'ervaring' is idd wat weinig om je gelijk te gaan meten met de topspelers
Op vrijdag 11 april 2003 14:01 schreef w-mmm het volgende:[..]
Mijn stats? 0 wins en 3 loses. Maar dat komt dus omdat ik het nog maar 3 week online speel, en als je dan tournament games gaat joinen..... dan weet je wel hoe dat gaat
.
quote:Oja nog ff een handige prog voor de ra2 spelers op dit mb:
Ik speel de laatste weken (sinds ik adsl heb ) ook veel RA2 online.
Is er nog een Fok!er die es tegen me wil spelen?
Ik vind wel dat er veel mensen zijn op WOL die er niet veel van kunnen, als ik al een zooitje tanks heb en ik bouw een spy sattaliet en kijk naar wat zij hebben dan zou ik er zo overheen kunnen walsen met m'n tanks.
http://xccu.sourceforge.net/utilities/MF.zip
als je dit gebruikt bij een online tournament game kom je automatisch op een alternatieve ra2 ladder te staan:
quote:Ja, zoveel ervaring heb ik nog niet online. Maar wel offline, speel het spel nu al 2.5 jaar, soms een paar maand niet maar ik bleef het spelen.
Op zaterdag 12 april 2003 23:25 schreef S3ifer het volgende:[..]
3 weken 'ervaring' is idd wat weinig om je gelijk te gaan meten met de topspelers
maja , ik dacht dat je een wat betere speler was aangezien je dit zei:
[..]
Oja nog ff een handige prog voor de ra2 spelers op dit mb:http://xccu.sourceforge.net/utilities/MF.zip
als je dit gebruikt bij een online tournament game kom je automatisch op een alternatieve ra2 ladder te staan:
http://xccu.sourceforge.net/xcl/?lid=ra2
En ja, meten met de topspelers kan nog niet natuurlijk, niet om te patsen, maar ik win zo'n beetje alles wat ik speel. Vandaag ook nog tegen iemand gespeeld die iets lager gerankt was als mij (heb nu rank rond de 7000 stats 2-1) maar ik heb toch redelijk makkelijk gewonnen.
Ik speel ook veel met mn neef 2vs2. We zijn beiden even goed (als we tegen elkaar spelen zijn we lang bezig
)
Maar we winnen bijna alles, alleen tegen spelers die al lang samenspelen bv verliezen we.
Ik denk dat de hardcore RA2 spelers overgestapt zijn naar Generals (wat ik zelf ook online speel) en dat de wat mindere goden RA2 zijn blijven spelen. Ik heb ook aardig vaak dat ze zeggen dat ze nog niet goed zijn, hebben ze het spel pas 2 week ofzo.
bij me broer doet het perfect *hij kan gewoon op multiplayer klikken*
maar als ik erop klik blijf ik gewoon in het hoofdmenu
en dan kan ik bij opties ziet ie me netwerk kaart niet
hoe kan i kzorgen datie die wel vind? :/
hi jzit er toch echt in anders had ik ook geen internet nu
quote:Heb je wel TCP/IP geinstalleerd? Dat moet namelijk, en anders moet je ff in de opties van RA2 mbt je netwerk kloten, der staan 3 regels met getallen ergens waarvan je er eentje moet kiezen (zo uit m'n hoofd hoor, dus kan er naast zitten). Maar probeer es. Ik denk gewoon dat je TCP/IP niet geinstald hebt want dan kun je idd op multiplayer klikken wat je wilt maar het helpt niet.
Op zaterdag 12 april 2003 23:52 schreef LocoShady het volgende:
ik heb sinds gister Ra2 er ook even opgegooit en wou even via netwerk met me broerbij me broer doet het perfect *hij kan gewoon op multiplayer klikken*
maar als ik erop klik blijf ik gewoon in het hoofdmenu
en dan kan ik bij opties ziet ie me netwerk kaart niet
hoe kan i kzorgen datie die wel vind? :/
hi jzit er toch echt in anders had ik ook geen internet nu
quote:lol, ik heb ook heel veel potjes ra2 tegen mn neef gespeeld, kan me nog een potje van 7 uurtjes herinneren
Op zaterdag 12 april 2003 23:43 schreef w-mmm het volgende:[..]
Ja, zoveel ervaring heb ik nog niet online. Maar wel offline, speel het spel nu al 2.5 jaar, soms een paar maand niet maar ik bleef het spelen.
Ik ken het spel dan ook van binnen en buiten.En ja, meten met de topspelers kan nog niet natuurlijk, niet om te patsen, maar ik win zo'n beetje alles wat ik speel. Vandaag ook nog tegen iemand gespeeld die iets lager gerankt was als mij (heb nu rank rond de 7000 stats 2-1) maar ik heb toch redelijk makkelijk gewonnen.
Ik speel ook veel met mn neef 2vs2. We zijn beiden even goed (als we tegen elkaar spelen zijn we lang bezig
)
Maar we winnen bijna alles, alleen tegen spelers die al lang samenspelen bv verliezen we.
Ik denk dat de hardcore RA2 spelers overgestapt zijn naar Generals (wat ik zelf ook online speel) en dat de wat mindere goden RA2 zijn blijven spelen. Ik heb ook aardig vaak dat ze zeggen dat ze nog niet goed zijn, hebben ze het spel pas 2 week ofzo.
Heel veel hardcore spelers zijn idd overgestapt naar Generals (of Warcraft 3) maar gelukkig zijn er nog een hoop gasten die nog ra2 zijn blijven spelen. ik ook, tis namelijk naar mijn mening een van de beste online games ooit, daarom zit ik dit spel nu al een jaartje hardcore te spelen (gemiddeld 80 tournament games per maand). Helaas dat EA's gamesupport heel wat te wensen overlaat..
quote:lol, 7 uur!!!! Wij hadden laatst een potje van 1.5 uur, maar toen was ik er al flauw van. Je hebt beiden een leger, maar je kunt elkaar toch niet krijgen, als je aanvalt word je aanval net afgeslagen en heeft de ander nog maar een paar tanks over en begin je weer opnieuw met opbouwen. Harvesters mollen werkt ook niet zo goed, je hebt beiden een spy sattaliet en kunt precies zien wat de ander doet (behalve in de bais vanwege gapgenerators) en dan ga je dus ergens anders op de map elkaars tanks mollen en kun je daarna weer opnieuw beginnen
Op zondag 13 april 2003 00:39 schreef S3ifer het volgende:[..]
lol, ik heb ook heel veel potjes ra2 tegen mn neef gespeeld, kan me nog een potje van 7 uurtjes herinneren
(hij gaf uiteindelijk op omdat ie ging slapen :p )
Heel veel hardcore spelers zijn idd overgestapt naar Generals (of Warcraft 3) maar gelukkig zijn er nog een hoop gasten die nog ra2 zijn blijven spelen. ik ook, tis namelijk naar mijn mening een van de beste online games ooit, daarom zit ik dit spel nu al een jaartje hardcore te spelen (gemiddeld 80 tournament games per maand). Helaas dat EA's gamesupport heel wat te wensen overlaat..
Ik ben er ook wel achter ja dat EA niet zo'n beste gamesupport heeft (daarom vind ik het ook vreselijk dat ze Westwood overgenomen hebben, maar dat is een beetje offtopic hier denk ik). Ik heb ergens gehoord geloof ik dat zij sinds Generals uit is de chat in Red Alert 2 disabled hebben? En ook dat ze de rankings hebben verpest? Ik speel het pas nadat Generals uit is online (en speel dus RA2 en Generals online).
Wie kan mij hiermee helpen?
Over 2 weken gingen we nog een keer meeten en dan wil ik een wat betere indruk maken.
Alvast hartstikke bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |