SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ja vogelspinnen schijnen nogal lomp te zijn door dat zware achterlijf. Bij sommige soorten moet je het terrarium ook niet in de hoogte inrichten want ze mogen niet vallen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende: [..] Ik had een keer zo'n zelfde soort spin in mijn slaapkamer in Azië, misschien nog iets groter wel, ik tikte hem voorzichtig aan met een bezemsteel en hij viel iets van 2 meter naar beneden op de vloer en zijn lichaam plofte uit elkaar, hij bewoog nog eventjes en dat was het wel, dus ze zijn vrij ongevaarlijk.
![]()
*maakt notitie*quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja vogelspinnen schijnen nogal lomp te zijn door dat zware achterlijf. Bij sommige soorten moet je het terrarium ook niet in de hoogte inrichten want ze mogen niet vallen.
zo gigantische fakequote:Op zaterdag 28 november 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Irritant beest vind ik dat maar die dikke blije kwok.
Van Marco en Ali?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Dat filmpje was wel tof trouwens.
Maatje schuin achter me zei meteen, ok het was een vrouwtje want ik zag een hoop kleintjes wegschietenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja vogelspinnen schijnen nogal lomp te zijn door dat zware achterlijf. Bij sommige soorten moet je het terrarium ook niet in de hoogte inrichten want ze mogen niet vallen.
Aww zielig.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maatje schuin achter me zei meteen, ok het was een vrouwtje want ik zag een hoop kleintjes wegschieten![]()
Heb daar dus geen oog dichtgedaan en dat was maar goed ook
nee maar als ik ooit zon terrarium tegenkom met zon monster zorg ik dat die van grote hoogte valtquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar als ik ooit zon terrarium tegenkom met zon monster zorg ik dat die van grote hoogte valt
Ben je je hotelkamer niet uitgeweest ?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb alleen kakkerlakken en varanen gezien in Azië. En zo'n Japanse megawesp denk ik.
Dan was ik naar huis toe gegaan. Huilend.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb alleen kakkerlakken en varanen gezien in Azië. En zo'n Japanse megawesp denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |