SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ja vogelspinnen schijnen nogal lomp te zijn door dat zware achterlijf. Bij sommige soorten moet je het terrarium ook niet in de hoogte inrichten want ze mogen niet vallen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende: [..] Ik had een keer zo'n zelfde soort spin in mijn slaapkamer in Azië, misschien nog iets groter wel, ik tikte hem voorzichtig aan met een bezemsteel en hij viel iets van 2 meter naar beneden op de vloer en zijn lichaam plofte uit elkaar, hij bewoog nog eventjes en dat was het wel, dus ze zijn vrij ongevaarlijk.
![]()
*maakt notitie*quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja vogelspinnen schijnen nogal lomp te zijn door dat zware achterlijf. Bij sommige soorten moet je het terrarium ook niet in de hoogte inrichten want ze mogen niet vallen.
zo gigantische fakequote:Op zaterdag 28 november 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Irritant beest vind ik dat maar die dikke blije kwok.
Van Marco en Ali?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Dat filmpje was wel tof trouwens.
Maatje schuin achter me zei meteen, ok het was een vrouwtje want ik zag een hoop kleintjes wegschietenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja vogelspinnen schijnen nogal lomp te zijn door dat zware achterlijf. Bij sommige soorten moet je het terrarium ook niet in de hoogte inrichten want ze mogen niet vallen.
Aww zielig.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maatje schuin achter me zei meteen, ok het was een vrouwtje want ik zag een hoop kleintjes wegschieten![]()
Heb daar dus geen oog dichtgedaan en dat was maar goed ook
nee maar als ik ooit zon terrarium tegenkom met zon monster zorg ik dat die van grote hoogte valtquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar als ik ooit zon terrarium tegenkom met zon monster zorg ik dat die van grote hoogte valt
Ben je je hotelkamer niet uitgeweest ?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb alleen kakkerlakken en varanen gezien in Azië. En zo'n Japanse megawesp denk ik.
Dan was ik naar huis toe gegaan. Huilend.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb alleen kakkerlakken en varanen gezien in Azië. En zo'n Japanse megawesp denk ik.
Schorpioenen in Italië.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
omdat die er zo uitziet, onnatuurlijk etcquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
w
[..]
aarom denk je dat die fake is?
Botoxkwok.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat die er zo uitziet, onnatuurlijk etc
nee ze schijnen wel zo te zijn omdat ze geen natuurlijke vijanden hebben dus je kan er heel makkelijk bij komen zonder dat ze er vandoor schieten. Maar nu ben ik ff vergeten hoe ze hetenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat die er zo uitziet, onnatuurlijk etc
Die vond ik een keer achter de toiletrolhouder op een toilet, ben met bruine bips hard weggerendquote:
pestkopquote:
Ik ben alleen naar normale landen/steden geweestquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
Ben je je hotelkamer niet uitgeweest ?
Ratelslang in de VS, maar die was niet zo engquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:17 schreef crv het volgende:
[..]
pestkop![]()
ja![]()
Ondertussen ook een arm die niet wil
In de douche in Bergamo. Heb ‘m snel weggespoeldquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vond ik een keer achter de toiletrolhouder op een toilet, ben met bruine bips hard weggerend
In het wild?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ratelslang in de VS, maar die was niet zo eng
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:17 schreef crv het volgende:
[..]
pestkop![]()
ja![]()
Ondertussen ook een arm die niet wil
Elleboog ....quote:
hoe heb je dat nou weer gedaanquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Elleboog ....
Zowel aan de binnen als de buitenkant de pezen en banden ingescheurd
Die in Thailand wel, kleine scharen, dikke staart.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de douche in Bergamo. Heb ‘m snel weggespoeld
Maar ze schijnen niet giftiger te zijn dan een wesp.
Je kunt blijkbaar makkelijk selfies met ze maken omdat ze een beetje goedgelovig zijn tov mensenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze schijnen wel zo te zijn omdat ze geen natuurlijke vijanden hebben dus je kan er heel makkelijk bij komen zonder dat ze er vandoor schieten. Maar nu ben ik ff vergeten hoe ze heten
maar je been werkt wel weer (beetje) mee?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Elleboog ....
Ik ook naar mijn mening maar heb toch veel flora en fauna gezienquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alleen naar normale landen/steden geweest
wtfquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Elleboog ....
ja geen natuurlijke vijandquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt blijkbaar makkelijk selfies met ze maken omdat ze een beetje goedgelovig zijn tov mensen
[ afbeelding ]
Maar dacht eens gelezen te hebben dat selfies maken met die beestjes nu verboden was.
HOE DAN!?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Elleboog ....
Ja flora hadden we het niet overquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:20 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ook naar mijn mening maar heb toch veel flora en fauna gezien
Dat gaat redelijkquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je been werkt wel weer (beetje) mee?
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die in Thailand wel, kleine scharen, dikke staart.
tegenwoordig hebben we hier ook de wolf hoorquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat is zo fijn aan Nederland en Engeland. Je kunt je hooguit prikken aan een verdwaalde egel
Ja klein beetje samba, maar hij ging er snel vandoor.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet, maakte hij ook muziek of dat nog niet?
Wij hebben wel erg vriendelijke natuur jaquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat is zo fijn aan Nederland en Engeland. Je kunt je hooguit prikken aan een verdwaalde egel
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
h
[..]
hoe heb je dat nou weer gedaan
Paar kuub grond verplaatsen en een overwinteringstent voor de planten neergezetquote:
Wel adders toch. Maar vrij onschuldige.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben wel erg vriendelijke natuur ja
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben we hier ook de wolf hoor
Heb dan altijd de neiging om zo'n beest even bij zijn staart te pakken.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klein beetje samba, maar hij ging er snel vandoor.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:22 schreef crv het volgende:
[..]
Paar kuub grond verplaatsen en een overwinteringstent voor de planten neergezet
Waarschijnlijk bij het erin rammen van de palen gebeurd
Ik zou meer uitkijken voor wilde zwijnen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die lopen ook rond waar mijn pod staat.
Maar die zijn redelijk schuw.
In Slowakije ben ik wel gewaarschuwd om niet het bos in te gaan vanwege de beren
Die hier zat van de zomer was totaal niet schuw, die liep gewoon rond alsof het hem allemaal geen fuck boeide, keek niet eens naar mensen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die lopen ook rond waar mijn pod staat.
Maar die zijn redelijk schuw.
In Slowakije ben ik wel gewaarschuwd om niet het bos in te gaan vanwege de beren
Waar was je in Azie dan, is nogal grootquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja flora hadden we het niet over
Fauna vooral in dierentuinen.
Oh.. doet het pijn?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:22 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Paar kuub grond verplaatsen en een overwinteringstent voor de planten neergezet
Waarschijnlijk bij het erin rammen van de palen gebeurd
Japan en Singapore. En Shanghai alleen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
Waar was je in Azie dan, is nogal groot
Die hebben me in Hongarije ook weleens achterna gezetenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou meer uitkijken voor wilde zwijnen.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hier zat van de zomer was totaal niet schuw, die liep gewoon rond alsof het hem allemaal geen fuck boeide, keek niet eens naar mensen.
Dat moet juist andersom budaquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben me in Hongarije ook weleens achterna gezeten
Denk ik toch wel 7 of 8 keer zien lopen afgelopen zomer dat beest, vraag me af waar die is gebleven.quote:
quote:
Waar?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk ik toch wel 7 of 8 keer zien lopen afgelopen zomer dat beest, vraag me af waar die is gebleven.
Tofquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Wolf heb ik ook in het wild gezien, wel veilig vanuit de auto
[ afbeelding ]
Ah jaquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japan en Singapore. En Shanghai alleen.
In de Rocky Mountains is de kans volgens mij groter dat je ze wel dan niet ziet in de winterquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb ze alleen gezien in Beieren, in een natuurpark.
Ja daarom vroeg ik of dode dieren ook teldenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:28 schreef crv het volgende:
[..]
Ah ja
Singapore zoo is wel leuk ( althans.... toen ik er in 1997 was... de nightsafari)
Heb wel wat meer landen en grote steden bezocht.
In de steden vindt je de fauna enkel op je bord
Zit hier zo'n natuurgebied De Moerputten, daar liep hij vaak, stonden de regionale kranten vol van want hij heeft echt over de 100 schapen doodgebeten.quote:
Hier is hij ook gezien bij de schaapskooi maar heb er sindsdien niks meer over gehoord.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit hier zo'n natuurgebied De Moerputten, daar liep hij vaak, stonden de regionale kranten vol van want hij heeft echt over de 100 schapen doodgebeten.
Dat is inderdaad dezelfdequote:Op zaterdag 28 november 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier is je wolf.
https://www.telegraaf.nl/(...)lammetjes-sterven-af
Nog even en ze bereiken de Biesboschquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dezelfde![]()
Dan is hij nogal een eind weg gelopen zeg
Vreten ze die adelaars op of wat broedde daar?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even en ze bereiken de Biesbosch
Beversquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vreten ze die adelaars op of wat broedde daar?
Een van mijn zussen woont daar redelijk in de buurt en die heeft een paar keer gehad dat er gewoon meerdere wijken aan hond aanslaan omdat ze die wolf opgemerkt hadden midden in de nacht.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even en ze bereiken de Biesbosch
Beversquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vreten ze die adelaars op of wat broedde daar?
Ja dat gebeurt hier met zwijnenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn zussen woont daar redelijk in de buurt en die heeft een paar keer gehad dat er gewoon meerdere wijken aan hond aanslaan omdat ze die wolf opgemerkt hadden midden in de nacht.
Kan ook een vos zijn. Het halve dorp gaat liggen loeien als er in Hongarije een vos door de tuinen sluipt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn zussen woont daar redelijk in de buurt en die heeft een paar keer gehad dat er gewoon meerdere wijken aan hond aanslaan omdat ze die wolf opgemerkt hadden midden in de nacht.
Bij m'n neef in Londen liepen ze ook door de straat. Brutale beestjes.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ook een vos zijn. Het halve dorp gaat liggen loeien als er in Hongarije een vos door de tuinen sluipt.
Vossen heb ik regelmatig gezien daar bij haar in de wijk, maar dat aanslaan viel tegelijk met de schaapsaanvallen en de waarnemingen overdag.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ook een vos zijn. Het halve dorp gaat liggen loeien als er in Hongarije een vos door de tuinen sluipt.
Gewoon lang sabbelen als een dropveter.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje een paar uur op die staart knauwen.
Misschien heb je geluk en smaakt het naar bevergeil.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon lang sabbelen als een dropveter.
doen ze in nederland ook hoor. Vossen doen het erg goed in stedelijk gebied. Heb ze regelmatig gezien grens den haag/scheveningen en rijswijk ookquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n neef in Londen liepen ze ook door de straat. Brutale beestjes.
Morgen een biefstukje aan mijn pod spijkerenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vossen heb ik regelmatig gezien daar bij haar in de wijk, maar dat aanslaan viel tegelijk met de schaapsaanvallen en de waarnemingen overdag.
Keek even op het weerbericht voor je voor Velp morgen, krijgt een 9.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen een biefstukje aan mijn pod spijkeren
Prima wandelweer.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keek even op het weerbericht voor je voor Velp morgen, krijgt een 9.
Bij jou snap ik het welquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraag jij je ook welles af waar het toch allemaal vandaan komt?
Jij eet voor een heel gezin dus dat is niet heel verwonderlijk.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraag jij je ook welles af waar het toch allemaal vandaan komt?
Het meisje heeft een gezonde eetlustquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
En dan het type kerkelijk gezin dat tegen voorbehoedsmiddelen is en dus 24 kinderen heeft.
Eerder een onstilbare hongerquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het meisje heeft een gezonde eetlust
Geen succesvolle exodus?quote:
Je je stopt het er zelf allemaal eerst in he.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het meisje heeft een gezonde eetlust
Dat was zo fijn toen ik daar personeel voor had, wat een kutwerk blijft dat.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:04 schreef CherryLips het volgende:
Bed verschonen blijft na al die jaren nog een topsport hé
Maar een net verschoond bed is zoooooo lekker.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:04 schreef CherryLips het volgende:
Bed verschonen blijft na al die jaren nog een topsport hé
Dat is normaal wolven gedrag.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Beest is ook niet helemaal in orde volgens mij want hij bijt talloze schapen dood zonder ze op te eten, denk dat hij/ze denkt dat er een roedel te voeden is.
M'n zomerdekbed past ook gewoon niet lekker in de overtrek. Linksom of rechtsom, aan één kant hou ik ruimte over en aan de andere kant zit het steeds een beetje dubbelgevouwen. Kan daar zo slecht tegenquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was zo fijn toen ik daar personeel voor had, wat een kutwerk blijft dat.
Bij de jongere exemplaren toch?quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is normaal wolven gedrag.
Als ze eenmaal doorhebben dat die schapen niet wegkunnen moeten ze allemaal dood.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de jongere exemplaren toch?
Ah zo kan ik er een vangenquote:
Zou zomaar kunnen inderdaad, ik ben geen wolvoloog.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is normaal wolven gedrag.
Ja maar zijn te schattigquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat je weer honger had
zeg bal, kun je nog een keer die twee vis smileys posten...quote:
kijk nouquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat je weer honger had
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg bal, kun je nog een keer die twee vis smileys posten...
Dat is wel een beetje een bitterballetje als koala hoor, koppig eigenwijs geval.quote:
de martelgang, tering...quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen tegenreactie? Jongs ik ga slapen..morgen een mtb tochtje door ons mooie natuurgebied, 90
Km aan klimmen, dalen en singletracks op het programma.![]()
Ik eet het ook hooguit drie keer per jaar zodat het speciaal blijftquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog nooit gehad![]()
![]()
Maar ik zie bij het lezen van Pokebowl altijd Pikachu voor me![]()
![]()
![]()
![]()
Siiiquote:
Klaar om naar je cabin in the woods te gaan?quote:
Ik ging vroeg slapen; maar was om 2:30 weer klaarwakker na een matige droom. Gelukkig vanmorgen nog paar uurtjes meegepikt.quote:Op zondag 29 november 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voortreffelijk geslapen jongens
weet je nog wat je hebt gedroomd?quote:Op zondag 29 november 2020 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging vroeg slapen; maar was om 2:30 weer klaarwakker na een matige droom. Gelukkig vanmorgen nog paar uurtjes meegepikt.
In dit geval maar vaag. Het waren er twee vrij kort achter elkaar, waarbij een een terugkerend onderwerp had.quote:Op zondag 29 november 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je nog wat je hebt gedroomd?
leuk! Is het niet koud daar?quote:Op zondag 29 november 2020 10:42 schreef kwiwi het volgende:
Vertrek zo weer naar de bergenGeen lange wandeling vandaag, maar gewoon een beetje rexalen in de zon met een drankje en lunch.
wanneer is er weer een aflevering van koken met fles?quote:Op zondag 29 november 2020 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het ook lekker weer. Hoop te doen nog, maar over anderhalf uur is de was klaar. Als dan al mijn klusjes klaar zijn en het is nog steeds lekker weer dan ga ik er ook op uit
heeft ook altijd wel watquote:Op zondag 29 november 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
Zit hier alweer potdicht van de mist
teringquote:Op zondag 29 november 2020 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
-6 vandaag, maar droge kou dus dat voelt niet zo koud.
chillquote:Op zondag 29 november 2020 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
lekkerquote:Op zondag 29 november 2020 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja een foto uit een milkareclamequote:Op zondag 29 november 2020 10:49 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi heb je nou gisteren een foto geplaatst?
Economie gaat 24/7 door hequote:Op zondag 29 november 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Varen die schepen trouwens snachts ook daar in de maas?
Nee alleen tijdens kantooruren. Vijf uur gaat alles aan de kant en gaat de Maas op slot.quote:Op zondag 29 november 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Varen die schepen trouwens snachts ook daar in de maas?
Met zon dekzeil over de maas?quote:Op zondag 29 november 2020 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen tijdens kantooruren. Vijf uur gaat alles aan de kant en gaat de Maas op slot.
mm ik heb iets in mijn hoofd dat kwiwi ee foto van haar wandeling heeft geplaatst met bergen op de achtergrond. Maar misschien heb ik het gedroomd?quote:
Niet gedroomdquote:Op zondag 29 november 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
h
[..]
mm ik heb iets in mijn hoofd dat kwiwi ee foto van haar wandeling heeft geplaatst met bergen op de achtergrond. Maar misschien heb ik het gedroomd?
scheepvaart niet hoor. Als zeeman ben je de slaaf van de walquote:Op zondag 29 november 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja schiphol heeft ook 'nachtrust'
Lekker man, frisse berglucht en een winterzonnetjequote:Op zondag 29 november 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tering
en dan vrijwillig buiten zijn
warme chocolademelk drinkenquote:Op zondag 29 november 2020 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker man, frisse berglucht en een winterzonnetje
ja weet ik toch allemaal niet joh :pquote:Op zondag 29 november 2020 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
scheepvaart niet hoor. Als zeeman ben je de slaaf van de wal
een aantal bakkers hier langs de grens en met name nagenoeg alle bakkers in België maken broodpudding van hun oud brood/koekjes/ontbijtoek etc. in tegenstelling tot het weg te gooien.quote:
samequote:Op zondag 29 november 2020 11:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit gehad dus kan het niet zeggen.
quote:Op zondag 29 november 2020 11:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit gehad dus kan het niet zeggen.
ja misschien wel.quote:Op zondag 29 november 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Raar woord eigenlijk speculaas, speeksel, u en haas.
Ja hier ook alleen maar grijs, was best fris zo met wandelenquote:Op zondag 29 november 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
Zit hier alweer potdicht van de mist
Fris aan de visquote:Op zondag 29 november 2020 11:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier ook alleen maar grijs, was best fris zo met wandelen
Nee. Die Japanners kunnen hun baas niet meer laten zien dat ze op het werk in slaap vallen en zijn daarom depressief.quote:Op zondag 29 november 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Zou dat hier ook aan de hand zijn?
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-hnk/index.html
Een schaamtecultuur is het wel ja.quote:Op zondag 29 november 2020 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Die Japanners kunnen hun baas niet meer laten zien dat ze op het werk in slaap vallen en zijn daarom depressief.
Zohee, moet je nagaan.quote:Op zondag 29 november 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Zou dat hier ook aan de hand zijn?
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-hnk/index.html
Goddomme nu je het zegt, heb mijn pa of ma al zeker 3 weken niet gesproken, vanavond misschien ff langs wippen.quote:Op zondag 29 november 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Pa en ma in een kwartier uitleggen hoe ze tekst op en foto kunnen zetten in Paint voor een kerstkaart. En het vervolgens de volgende dag in een half uur nog een keer kunnen gaan uitleggen...
OF het in twee minuten even zelf doen.
Neeee dat kan niet. Ze willen het zelf kunnen. Okee dan
Zolang het niet glad is vind ik het primaquote:
quote:Op zondag 29 november 2020 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Lol iemand plaatst dit onder een bericht van jumbo dat vanaf één december mondkapje verplicht is:
Nou Jumbo dat was dan mijn laatste dag dat ik bij jullie mijn boodschappen haal. Ga wel ergens anders heen. Mondkapjes doen meer kwaad dan goed dus waarom daar aan meedoen.
😂😂 Nou succes ermee dan.
quote:Op zondag 29 november 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me, bbrrrr koud buiten [ afbeelding ]
Neem de oude tegenwoordig 2x per jaar mee de bergen in of een eiland om te hiken. Mooi man, en zolang het vlak is loopt ie mij er nog uit.quote:Op zondag 29 november 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Zuinig zijn op jullie pappa's jongens.
Ja het is toch eigenlijk ook belachelijk hè, hele horeca op zijn gat maar de binnensteden zitten vol tokkies op jacht naar een paar euro kortingquote:Op zondag 29 november 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
4 MINUTEN GELEDEN
Aboutaleb: burgemeesters wilden verbod Black Friday, kabinet hield dat tegen
De 25 burgemeesters die voorzitter zijn van een veiligheidsregio hebben er de afgelopen tijd bij het kabinet op aangedrongen om Black Friday te verbieden. "Maar het kabinet vond dat niet nodig", zei de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb in Buitenhof.
Het koopjesfestijn zorgde afgelopen week voor drukke winkelstraten. Daarbij was het vaak nauwelijks mogelijk om 1,5 meter afstand te houden. Verschillende burgemeesters, onder wie Aboutaleb, besloten daarom de winkels in het centrum eerder te sluiten.
Wilde woeste man ben je toch ook.quote:Op zondag 29 november 2020 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan ergens heen zo om te wandelen en daar krijg je een knapzak mee met soep, borrels, snoep (voor de kindern)
En bij terugkomst kunnen de kinderen marshmallows roosteren en wij wat eten/drinken.
Lokaal bandjequote:Op zondag 29 november 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
hoe hebben jullie je muziek geregeld in de woonkamer?
Ouderwets, een versterker en twee boxen.quote:Op zondag 29 november 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
Haha tja soms moet je ook familie dingen doen, zolang ik een biertje kan drinken en die kinderen wat survivalskills kan leren vind ik het best.quote:Op zondag 29 november 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde woeste man ben je toch ook.
Harman Kardon BDS580 setje, niet te gek, klinkt lekker en mooie speakers.quote:Op zondag 29 november 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik doe youtube aan als ik zin heb.quote:Op zondag 29 november 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
ja maar waar speelt die vanaf dan?quote:Op zondag 29 november 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ouderwets, een versterker en twee boxen.
Ja jij hebt je pc ook in de woonkamer staan toch? dat heb ik nu idd ook.quote:Op zondag 29 november 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe youtube aan als ik zin heb.
ja kloptquote:Op zondag 29 november 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jij hebt je pc ook in de woonkamer staan toch? dat heb ik nu idd ook.
Snap je vraag niet zo goedquote:Op zondag 29 november 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar waar speelt die vanaf dan?
vast welquote:Op zondag 29 november 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht misschien is er nu zon sonos dingetje te scoren voor black friday
quote:Op zondag 29 november 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
Ja daarom!quote:Op zondag 29 november 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een versterker versterkt toch iets
https://www.blackfridaynederland.nl/audio/sonos/quote:Op zondag 29 november 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:
Platenspeler als ik zin heb ik muziek en anders stream ik vanaf een pc'tje.quote:Op zondag 29 november 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar waar speelt die vanaf dan?
Al een tijdje aan het rondkijken voor iets nieuws, heb nu een goedkope JBL Bluetooth speaker die redelijk vaak aan staat en een ongebruikte Pioneer blue-ray 2.1 receiverquote:Op zondag 29 november 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
komt verrassend goed geluid uit die JBL bluetooth speakersquote:Op zondag 29 november 2020 12:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al een tijdje aan het rondkijken voor iets nieuws, heb nu een goedkope JBL Bluetooth speaker die redelijk vaak aan staat en een ongebruikte Pioneer blue-ray 2.1 receiver
Klopt maar wil een grotere en ook de tv er aan kunnen hangen. Merk en kwaliteit van deze bevalt inderdaad primaquote:Op zondag 29 november 2020 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt verrassend goed geluid uit die JBL bluetooth speakers
127. Dank jequote:Op zondag 29 november 2020 12:55 schreef Koen66 het volgende:
een ongebruikte Pioneer blue-ray 2.1 receiver
quote:Op zondag 29 november 2020 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt maar wil een grotere en ook de tv er aan kunnen hangen. Merk en kwaliteit van deze bevalt inderdaad prima
Sonos is mono tenzij je meerdere speakers koopt.quote:Op zondag 29 november 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik wist het toen, eerder dit jaar, ook niet en heb toen een paar avonden wat reviews enz gecheckt.quote:
God ja dat was lachenquote:Op zondag 29 november 2020 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doet me denken aan een loungeset dit
hmm ja zoiets kan ook. en dit kan ook op de tv aangesloten wordenquote:Op zondag 29 november 2020 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sonos is mono tenzij je meerdere speakers koopt.
Dit is een leuk tafelmodel:
https://teufelaudio.nl/ra(...)T=&partner_id=sea-nl..google.334772655.221262187838.&gclid=EAIaIQobChMI372Z39mn7QIVT-h3Ch0TfABkEAQYASABEgJd-fD_BwE
Leuk stereo setje:
https://teufelaudio.nl/ko(...)T=&partner_id=sea-nl..google.334772655.418345188442.&gclid=EAIaIQobChMI372Z39mn7QIVT-h3Ch0TfABkEAQYAyABEgIbv_D_BwE
Beter dan donos
Jaquote:Op zondag 29 november 2020 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doet me denken aan een loungeset dit
Oh ja misschien ook. Dacht dta een soundbar eigenlijk altijd specifiek voor de tv was?quote:Op zondag 29 november 2020 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
Is een soundbar met bluetooth optie niet iets voor je bal?
kan je dan zowat alles wat je wil op aansluiten.
nee joh, kan je van alles op aansluiten.quote:Op zondag 29 november 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja misschien ook. Dacht dta een soundbar eigenlijk altijd specifiek voor de tv was?
maar wat is dan het verschil tussen een box en zon soundbar? Alleen de vorm?quote:Op zondag 29 november 2020 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee joh, kan je van alles op aansluiten.
Bij m'n ouders zit de TV, internetradio en vaak nog een iPad ofzo via bluetooth erop.
Pretty muchquote:Op zondag 29 november 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wat is dan het verschil tussen een box en zon soundbar? Alleen de vorm?
inbouwspeakers?quote:Op zondag 29 november 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb mijn hele huis vol Bowers and Wilkins speakers laten installeren toen ik hierin trok maar ik gebruik eigenlijk alleen maar de vloerstaande stereoboxen
quote:Op zondag 29 november 2020 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Lol iemand plaatst dit onder een bericht van jumbo dat vanaf één december mondkapje verplicht is:
Nou Jumbo dat was dan mijn laatste dag dat ik bij jullie mijn boodschappen haal. Ga wel ergens anders heen. Mondkapjes doen meer kwaad dan goed dus waarom daar aan meedoen.
😂😂 Nou succes ermee dan. Want is overal verplicht.
Ja dat was een paar jaar geleden helemaal in, bij de TV wand speakers in de muur en plafond, in de douche, op de plee, slaapkamers, buiten, in de keuken en zelfs in de garage maar ik heb altijd ruzie met dat spul dus ik gebruik het amper.quote:
ah!quote:Op zondag 29 november 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat was een paar jaar geleden helemaal in, bij de TV wand speakers in de muur en plafond, in de douche, op de plee, slaapkamers, buiten, in de keuken en zelfs in de garage maar ik heb altijd ruzie met dat spul dus ik gebruik het amper.
Het heeft wat chiques en poenerigs maar serieus ik gebruik het amper, ja die op de benedenplee laat ik altijd aan.quote:Op zondag 29 november 2020 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
Naja het staat hier wel op een wish list voor toekomstig huisBadkamer/WC/Garage/Keuken/Kantoor etc.
Maatje van me heeft in werkelijk elke ruimte in z'n huis. En in de 'technische ruimte' staat dan zo'n multizone receiver/versterker. Werkt wel mooimaar hij heeft het gekoppeld aan domotica. Dus zodra er een deur open gaat naar een ruimte gaat volgens een bepaald schema daar dan weer automatisch verlichting/muziek/etc. aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |