Was dit niet in de tijd dat hij de Italiaanse nummers nog in het Italiaans coverde?quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:45 schreef usagi414 het volgende:
Ik zou een link kunnen plaatsen van Marco Borsato en "Alles kwijt"
Maar nee. Ik wil dat jullie besparen.
Wij zouden dat soort posts kunnen rapporteren inderdaad.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:45 schreef usagi414 het volgende:
Dat soort posts zouden kunnen verdwijnen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij zouden dat soort posts kunnen rapporteren inderdaad.
Vlak erna denk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Was dit niet in de tijd dat hij de Italiaanse nummers nog in het Italiaans coverde?
Wat aardig van jequote:Op zaterdag 28 november 2020 21:45 schreef usagi414 het volgende:
Godverquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
Wel fijn dat er ook iemand is om de boekhouding te doen.
Ja, Portugal scoort vaak lager dan ze verdienen. Maar dit is oprecht ook gewoon niet veelquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
Dit is zelfs voor Portugese standaarden matig.
Neuhquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:49 schreef Fred_B het volgende:
Portugal gaat nooit winnen op deze manier.
WAWAWEEWAWEEEEquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeuhLaat ze eens wat vuurwerk sturen ofzo
Borsato heeft best goede nummers gemaakt maar dit is er niet één van.quote:
verwerkt? Wat voor een fabriek was het?quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
Als daar maar geen buitenechtelijke kinderen verwerkt zijn.
@Strani kan dit jaar beter overslaan.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:50 schreef Sableheart het volgende:
Wat heeft @:Strani dit jaar voor ons in petto?
Kelderfabriek.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
verwerkt? Wat voor een fabriek was het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |