abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196458401
Hoi!

Ik had nou een vraagje. Ik heb het idee dat mijn vingertop tijdens het uitsmeren van een kleine hoeveelheid crème op mijn wangen bijvoorbeeld, het eerder opneemt dan dat de huid het doet. Dus dacht ik van laat ik het doen met een wattenstaafje. Of slurpt deze ook de crème op alvorens deze wordt opgenomen door de huid zelf?

Dankü
  zaterdag 28 november 2020 @ 21:24:36 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196458417
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:23 schreef Werkperd het volgende:
Hoi!

Ik had nou een vraagje. Ik heb het idee dat mijn vingertop tijdens het uitsmeren van een kleine hoeveelheid crème op mijn wangen bijvoorbeeld, het eerder opneemt dan dat de huid het doet. Dus dacht ik van laat ik het doen met een wattenstaafje. Of slurpt deze ook de crème op alvorens deze wordt opgenomen door de huid zelf?

Dankü
Gebruik anders een spateltje.
pi_196458455
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Gebruik anders een spateltje.
Is gewoon een serieuze vraag hoor.
pi_196458471
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:27 schreef Werkperd het volgende:
Is gewoon een serieuze vraag hoor.
Een spateltje is anders een serieus antwoord hoor.

Er zijn crèmes waar een klein spateltje bij zit. Ze heeft het niet over keukenspatels oid ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196458536
Spatel is een goeie inderdaad. Al zijn je vingers an sich gewoon het beste voor de meeste cremes
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_196458623
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een spateltje is anders een serieus antwoord hoor.

Er zijn crèmes waar een klein spateltje bij zit. Ze heeft het niet over keukenspatels oid ;)
Oh, ik kwam alleen keukengereedschap tegen.

Maar is een wattenstaafje niet goed genoeg dan?
pi_196458656
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:37 schreef Werkperd het volgende:

Oh, ik kwam alleen keukengereedschap tegen.

Maar is een wattenstaafje niet goed genoeg dan?
Een wattenstaafje is erg klein en lijkt mij de creme ook enorm te absorberen. Is er een reden dat je niet gewoon een klein beetje meer creme gebruikt? Je vingers zullen amper wat opnemen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Spellchecker zaterdag 28 november 2020 @ 21:39:17 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196458669
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:23 schreef Werkperd het volgende:
Hoi!

Ik had nou een vraagje. Ik heb het idee dat mijn vingertop tijdens het uitsmeren van een kleine hoeveelheid crème op mijn wangen bijvoorbeeld, het eerder opneemt dan dat de huid het doet. Dus dacht ik van laat ik het doen met een wattenstaafje. Of slurpt deze ook de crème op alvorens deze wordt opgenomen door de huid zelf?

Dankü
Spateltje. Schoner ook dan telkens met je vingers in dat potje. Een wattenstaafje absorbeert ook crème ...
pi_196458689
Ik gebruik altijd deze
Twiddel
pi_196458754
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een wattenstaafje is erg klein en lijkt mij de creme ook enorm te absorberen. Is er een reden dat je niet gewoon een klein beetje meer creme gebruikt? Je vingers zullen amper wat opnemen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:39 schreef maily het volgende:

[..]

Spateltje. Schoner ook dan telkens met je vingers in dat potje. Een wattenstaafje absorbeert ook crème ...
OKE, VINGERTOP DAN!
pi_196458759
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:40 schreef summer2bird het volgende:
Ik gebruik altijd deze
[ afbeelding ]
Wacht, ff lachen. Ha ha..
pi_196458850
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:43 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Wacht, ff lachen. Ha ha..
Leuk he, posten op een forum?
Twiddel
pi_196458874
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Leuk he, posten op een forum?
Neen.
pi_196459336
Een wattenstaafje absorbeert ook wat.
Je kunt bijvoorbeeld de vingers van latex handschoenen knippen en dan steeds een latex vinger om je smeervinger doen (snap je? :P ). Dan hoef je niet een hele handschoen te gebruiken elke keer.
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 29 november 2020 @ 01:32:45 #15
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_196461892
Hangt er maar vanaf wat je gebruikt. Zelf gebruik ik als ik me klaar maak voor de dag, gewoon een beetje nivea om te voorkomen dat mijn huid schraal wordt en daarmee ouder lijkt.
En een redelijke pot nivea kost nog geen 3 euro. Dus geen probleem om er iets extra's van te nemen, en je doet er langer dan een jaar mee.

Enne... Nivea is net zo goed (soms zelf beter) dan andere veel duurdere vochtinbrengende crèmes. En daarnaast ook een van de weinige crèmes die ook door mannen gebruikt worden. Dat kun je dus zonder blozende wangetjes afrekenen bij de kassa van de supermarkt (ook niet onbelangrijk).
En het leuke is (zeker als je het al lang gebruikt, zoals ik) dat ik er toch al gauw 10 tot 15 jaar jonger uitzie dan dat ik ben (okay ik heb ook geluk met het feit dat ik niet kalend ben) ;) .
pi_196466224
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 22:15 schreef kuolema het volgende:
Een wattenstaafje absorbeert ook wat.
Je kunt bijvoorbeeld de vingers van latex handschoenen knippen en dan steeds een latex vinger om je smeervinger doen (snap je? :P ). Dan hoef je niet een hele handschoen te gebruiken elke keer.
Precies it, gewoon met van die latex handschoenen, al denk ik dat je vingers niet veel absorberen, dan neem je gewoon toch wat extra creme. Met een wattenstaafje lijkt het me ook lastig door de 'dikte'. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196473265
Bij mijn la mer zit een spateltje. Wel zo fijn.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')