abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196453015
Wat is het langste dat jullie hebben moeten wachten op een Amazon levering?

Ik heb 2 bestellingen geplaatst op 18 november bij amazon.nl maar tot nu toe nog helemaal geen voortgang.
De status: ''Wordt voorbereid voor verzending''.

Terwijl hetzelfde product op amazon.de wel te koop is met lever datum 5 december en ruim op voorraad.
Helaas gaat het om een groot bed wat de duitse amazon niet naar Nederland verzendt.
Erg frustrerend, want de matras topper is wel gestuurd maar die ligt nu op de grond stof te verzamelen.
pi_196453186
2 weken. Maarja dat was geen groot bed. en dit is waarschijnlijk ook niet verkocht door amazon zelf?
wat zegt de klanten service?
:]
  zaterdag 28 november 2020 @ 14:40:15 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_196453252
4 dagen of zo maar ik bestel daar niet vaak en dit ging om een koptelefoon.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_196453264
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 14:32 schreef wootahH het volgende:
2 weken. Maarja dat was geen groot bed. en dit is waarschijnlijk ook niet verkocht door amazon zelf?
wat zegt de klanten service?
Verkocht en verzonden door Amazon zelf. Dus je zou denken dat als het bed op voorraad is op amazon.de en amazon.fr dat het geen probleem zou moeten zijn om het naar Nederland te sturen. Nederland heeft immers zelf geen amazon center/warenhuis.

De klantenservice zegt dat ze mij op de hoogte zullen houden via email en dat het ''wordt voorbereid op de verzending''. Oftewel compleet nutteloos.

Ondanks dat het een groot bed is, is het heel compact verpakt in 1 doos van 180 x 60cm.
Maar het gewicht van 40 kilo zorgt ervoor dat de andere amazon websites het niet versturen.
  Moderator zaterdag 28 november 2020 @ 17:58:54 #5
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_196455622
Meer iets voor WGR :)
pi_196455645
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 14:17 schreef davedave333 het volgende:
Wat is het langste dat jullie hebben moeten wachten op een Amazon levering?
4 maanden. Was net na de vorige lockdown. Artikel moest uit China komen.
pi_196567739
Soms komen artikelen van Amazon direct uit China. Als je goed zoekt op AliExpress, zul je het dan daar meestal voor 1/3 - 1/2 van de prijs vinden. Ik heb wel eens twee maanden gewacht. Het artikel is nooit gekomen en ik heb toen het geld teruggevraagd en uiteraard ook gekregen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_196570345
Ja ok hij staat er nu op als verzonden en verkocht door Amazon.

Maar is dat ook zo bij jou order? Kan best dat je zelf via een andere verkoper hebt besteld, omdat die op dat moment de goedkoopste was (dan gaat dat automatisch).

Kijk eens in je order historie. En neem even contact op met Amazon waar hij blijft. De service is fantastisch.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')