abonnement Unibet Coolblue
pi_196451691
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2020 11:59 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Nee, in de juiste omstandigheden niet.
En dit voornamelijk. ;)
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 28 november 2020 @ 12:00:23 #27
319979 Fok-it
All is well
pi_196451693
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 11:55 schreef ArnoldAR het volgende:

[..]

Wilde na zolang wachten het gelijk goed doen.
Dus daarom ging je maar naar de hoeren?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_196451698
De eerste keer, het ontmaagd worden, wordt denk ik behoorlijk geromantiseerd. Je doet iets voor het eerst, dat heel spannend is en waarvan veel mensen zich heel veel voorstellen. Geen wonder dat het vaak tegenvalt en helemaal niet die geweldige romantische O+ eerste keer is.

Je hebt het nu een keer gedaan, je weet hoe het moet. That's it. Grote kans dat het alleen maar beter wordt naarmate je het vaker doet. Ik vind zelf het idee dat het met gevoel veel beter is, ook een nogal romantische weergave. Natuurlijk kan seks met iemand waar je gek op bent heel fijn zijn, maar ook seks puur om het lichamelijke kan erg lekker zijn. Ik neem aan dat dat ook voor betaalde seks kan gelden, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Vink het af als 'eerste keer gehad' en maak ook deze ontmaagding niet groter dan het is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196451700
Voor mij hoort bij seks ook zoenen en voorspel. Ook doet het goed te weten dat de persoon vrijwillig seks met je heeft. Dat je er een beetje moeite in stopt.

Het is logisch dat je meteen komt van het handwerk. De eerste keren zijn sowieso om te janken ;)

Een prostituee is net als de mac, je kan er gruwelijk veel zin in hebben, maar achteraf valt het tegen en voel je je vies.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_196451702
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2020 11:59 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Nee, in de juiste omstandigheden niet.
En waaruit bestaan de juiste omstandigheden?
pi_196451710
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:01 schreef ArnoldAR het volgende:

[..]

En waaruit bestaan de juiste omstandigheden?
De juiste persoon en kunnen aangeven wat je wel of niet leuk vindt
pi_196451712
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:01 schreef ArnoldAR het volgende:

[..]

En waaruit bestaan de juiste omstandigheden?
Seks met iemand die je aantrekkelijk vindt en dat wederzijds ook van jou vindt. Lekker bij iemand thuis ipv een hok waar een uur eerder een heftruckchauffeur en een loodgieter voor je zijn geweest. Geen haast, niets moet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 28-11-2020 12:02:51 ]
pi_196451715
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 11:55 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Als je matige seks zonder gevoel hebt gehad, dan ja. Neem maar een random dronken wijf mee naar huis na het stappen, kans is groot dat het weer gebeurt.
Gaat het dan vooral om de matigheid van de sex of het gebrek aan gevoel? Liever een goede prostituee of matige nuchtere meid van het stappen?
pi_196451716
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dus daarom ging je maar naar de hoeren?
Om van faalangst af te komen.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 28 november 2020 @ 12:05:36 #35
319979 Fok-it
All is well
pi_196451745
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:03 schreef ArnoldAR het volgende:

[..]

Om van faalangst af te komen.
Maar 'dan doe ik het maar gelijk goed' is niet heel passend voor het bezoeken van een hoer. En dat je nu ontmaagd bent zorgt er niet per definitie voor dat je faalangst zomaar verdwenen is
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 28 november 2020 @ 12:07:04 #36
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_196451757
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:02 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Seks met iemand die je aantrekkelijk vindt en dat wederzijds ook van jou vindt. Lekker bij iemand thuis ipv een hok waar een uur eerder een heftruckchauffeur en een loodgieter voor je zijn geweest. Geen haast, niets moet.
De heftruckchauffeur om een verzakking te verhelpen en de loodgieter om de verstopping en lekkage na de werkzaamheden van de heftruckchauffeur te fixen?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_196451832
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar 'dan doe ik het maar gelijk goed' is niet heel passend voor het bezoeken van een hoer. En dat je nu ontmaagd bent zorgt er niet per definitie voor dat je faalangst zomaar verdwenen is
Het gelijk goed doen verwijst naar het naar het hoeren gaan: Als je dan naar de hoeren gaat, dan gelijk los gaan. Het verwijst dus niet naar het ontmaagd worden want ben me er van bewust dat dat niet bepaald ideale omstandigheden waren.

Wat faalangst betreft heb je ook een punt maar het helpt wel denk ik om de zenuwen te minderen.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 28 november 2020 @ 12:17:48 #38
319979 Fok-it
All is well
pi_196451860
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:15 schreef ArnoldAR het volgende:

[..]

Het gelijk goed doen verwijst naar het naar het hoeren gaan: Als je dan naar de hoeren gaat, dan gelijk los gaan. Het verwijst dus niet naar het ontmaagd worden want ben me er van bewust dat dat niet bepaald ideale omstandigheden waren.

Wat faalangst betreft heb je ook een punt maar het helpt wel denk ik om de zenuwen te minderen.
Ok. Ik zou liever maagd blijven dan me te laten ontmaagden door een hoer, zeker als ik pas in de 20 was maar daar zal iedereeen anders in zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_196451865
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:07 schreef M1stral het volgende:

[..]

De heftruckchauffeur om een verzakking te verhelpen en de loodgieter om de verstopping en lekkage na de werkzaamheden van de heftruckchauffeur te fixen?
Gelachen, like gegeven.
pi_196451873
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ok. Ik zou liever maagd blijven dan me te laten ontmaagden door een hoer, zeker als ik pas in de 20 was maar daar zal iedereeen anders in zijn
Het was ook heel impulsief maar denk dat het er vroeg of laat wel van zou zijn gekomen als het op de normale manier nog lang had geduurd.

Hoe oud was je zelf als ik vragen mag? Want in theorie is bijna iedereen het daar mee eens lijkt me maar de praktijk ik vaak toch anders, 23 en niet eens een meisje gezoend.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 28 november 2020 @ 12:23:41 #41
319979 Fok-it
All is well
pi_196451905
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:20 schreef ArnoldAR het volgende:

[..]

Het was ook heel impulsief maar denk dat het er vroeg of laat wel van zou zijn gekomen als het op de normale manier nog lang had geduurd.

Hoe oud was je zelf als ik vragen mag? Want in theorie is bijna iedereen het daar mee eens lijkt me maar de praktijk ik vaak toch anders, 23 en niet eens een meisje gezoend.
Ik was zelf 16. Met een serieuze relatie dus gemiddelder qua leeftijd kan niet. Al sta ik nu behoorlijk wat jaren al droog maar heb nooit behoefte gehad om naar de hoeren te gaan. Maar kan met meerdere oorzaken te maken hebben natuurlijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 28 november 2020 @ 12:25:16 #42
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196451918
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:20 schreef ArnoldAR het volgende:

[..]

Het was ook heel impulsief maar denk dat het er vroeg of laat wel van zou zijn gekomen als het op de normale manier nog lang had geduurd.

Hoe oud was je zelf als ik vragen mag? Want in theorie is bijna iedereen het daar mee eens lijkt me maar de praktijk ik vaak toch anders, 23 en niet eens een meisje gezoend.
How come? 23 jaar achter je console gewoond tot vorige week?

Voel je maar niet bijzonder, er komen nog een paar generaties aan die daar ook last van gaan hebben.

Vroeger speelden we doktertje in de bosjes naast de speeltuin... tegenwoordig zijn speeltuinen meer hondenuitlaatplaatsen omdat de jeugd binnen lelijke monsters zit te slachten op de Xdoos.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196451994
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:25 schreef K.loon het volgende:

[..]

How come? 23 jaar achter je console gewoond tot vorige week?

Voel je maar niet bijzonder, er komen nog een paar generaties aan die daar ook last van gaan hebben.

Vroeger speelden we doktertje in de bosjes naast de speeltuin... tegenwoordig zijn speeltuinen meer hondenuitlaatplaatsen omdat de jeugd binnen lelijke monsters zit te slachten op de Xdoos.
In m'n comfortzone blijven vanwege xtreme vorm van faalangst waardoor ik de neiging had zodra het er ook maar van leek te komen ik het zelf ging saboteren :').
pi_196452004
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik was zelf 16. Met een serieuze relatie dus gemiddelder qua leeftijd kan niet. Al sta ik nu behoorlijk wat jaren al droog maar heb nooit behoefte gehad om naar de hoeren te gaan. Maar kan met meerdere oorzaken te maken hebben natuurlijk
Hoe oud ben je nu dan als ik vragen mag en waarom sta je al zo lang droog als je seksleven er voorheen normaal uitzag?
pi_196452008
Je moet seks vooral leuk vinden natuurlijk. Idealiter is dit al bij je ontmaagding, maar er zijn natuurlijk genoeg users hier die kunnen zeggen dat hun ontmaagding ook maar niks was, zo'n ramp is dat niet.

Kan je zeggen dat je ontmaagd bent? Ja, dat kan je wel. Maar echt iets toegevoegd heeft het natuurlijk niet. Een kerel word je pas als een vrouw het zelf ook wilde, en het niet als transactie zag. Maar je bent pas 23, dus dat komt nog wel.
-nee-
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 28 november 2020 @ 12:39:35 #46
319979 Fok-it
All is well
pi_196452020
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:36 schreef ArnoldAR het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu dan als ik vragen mag en waarom sta je al zo lang droog als je seksleven er voorheen normaal uitzag?
Combinatie van factoren. Plus mijn libido is ook niet heel erg hoog dus dan ben je er ook steeds minder mee bezig
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 28 november 2020 @ 12:41:22 #47
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196452033
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:34 schreef ArnoldAR het volgende:

[..]

In m'n comfortzone blijven vanwege xtreme vorm van faalangst waardoor ik de neiging had zodra het er ook maar van leek te komen ik het zelf ging saboteren :').
Zelfverzekerdheid ontwikkel je door overtuigd te zijn van je eigen kunnen, dus je zult een keer ergens moeten beginnen, en je bent dus op zoek naar een meisje die daar begrip voor heeft en je evt kan begeleiden.. of wellicht een meisje wat net als jij ook nog niet zo ervaren is, zodat jullie samen lekker aan het experimenteren kunnen? Geen maten in je buurt die close genoeg zijn om erover te praten en waar je tips en tricks vandaan kunt halen?

Je hebt nu iig het fysieke kunstje gezien en gedaan, dus dat gaat wel werken, nu nog de natural way en mét gevoelens proberen, en daarna ben je verslaafd en met een beetje mazzel verliefd :P
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196452073
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:37 schreef Marsenal het volgende:
Je moet seks vooral leuk vinden natuurlijk. Idealiter is dit al bij je ontmaagding, maar er zijn natuurlijk genoeg users hier die kunnen zeggen dat hun ontmaagding ook maar niks was, zo'n ramp is dat niet.

Kan je zeggen dat je ontmaagd bent? Ja, dat kan je wel. Maar echt iets toegevoegd heeft het natuurlijk niet. Een kerel word je pas als een vrouw het zelf ook wilde, en het niet als transactie zag. Maar je bent pas 23, dus dat komt nog wel.
Ja maar vond dit zo dramatisch dat ik liever had dat dit niet telde als ontmaagding :').
pi_196452133
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:41 schreef K.loon het volgende:

[..]

Zelfverzekerdheid ontwikkel je door overtuigd te zijn van je eigen kunnen, dus je zult een keer ergens moeten beginnen, en je bent dus op zoek naar een meisje die daar begrip voor heeft en je evt kan begeleiden.. of wellicht een meisje wat net als jij ook nog niet zo ervaren is, zodat jullie samen lekker aan het experimenteren kunnen? Geen maten in je buurt die close genoeg zijn om erover te praten en waar je tips en tricks vandaan kunt halen?

Je hebt nu iig het fysieke kunstje gezien en gedaan, dus dat gaat wel werken, nu nog de natural way en mét gevoelens proberen, en daarna ben je verslaafd en met een beetje mazzel verliefd :P
Niemand die ik het durf te vertellen, juist omdat ik het imago heb van een soort Nederlandse Donald Trump :'). Het interesse wekken is een ding maar het is vooral van belang om 'de deal' te kunnen 'closen' en daar gaat het bij mij vaak mis want dan ging ik vaak zelfsaboteren uit angst om te falen/dat iemand iets doorhad. Kan me echter haast niet voorstellen dat die prostituees van gisteren niet doorhadden dat ik maagd was.
pi_196452138
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:44 schreef ArnoldAR het volgende:

[..]

Ja maar vond dit zo dramatisch dat ik liever had dat dit niet telde als ontmaagding :').
Haha! Denk dat heel veel meisjes dit herkennen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')