abonnement Unibet Coolblue
pi_196464899
Ik heb nu Valhalla opgestart en diverse veranderingen waar het in mij ogen soepeler loopt dan oddyssey vallen mij gelijk op. De missende nl tekst is wel een misser denk ik.

Enfin, ik zie soms als ik in een kamp ben op het scherm pijlen staan met ‘fire ....’ en ook iets met ‘wealth...’ staan, wat houdt dit in en is dit uit te zetten? Denk telkens dat er een objective is, maar dan als ik erheen loop gaat het weg :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2020 12:36:12 ]
  zondag 29 november 2020 @ 12:51:16 #102
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196465072
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2020 12:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb nu Valhalla opgestart en diverse veranderingen waar het in mij ogen soepeler loopt dan oddyssey vallen mij gelijk op. De missende nl tekst is wel een misser denk ik.

Enfin, ik zie soms als ik in een kamp ben op het scherm pijlen staan met ‘fire ....’ en ook iets met ‘wealth...’ staan, wat houdt dit in en is dit uit te zetten? Denk telkens dat er een objective is, maar dan als ik erheen loop gaat het weg :')
Nederlandse tekst?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_196465133
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 12:51 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Nederlandse tekst?
Er is geen nlse ondertiteling of nlse ingame tekst meer
pi_196465239
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2020 12:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb nu Valhalla opgestart en diverse veranderingen waar het in mij ogen soepeler loopt dan oddyssey vallen mij gelijk op. De missende nl tekst is wel een misser denk ik.

Enfin, ik zie soms als ik in een kamp ben op het scherm pijlen staan met ‘fire ....’ en ook iets met ‘wealth...’ staan, wat houdt dit in en is dit uit te zetten? Denk telkens dat er een objective is, maar dan als ik erheen loop gaat het weg :')
Onder sound - closed captions : off.
  zondag 29 november 2020 @ 13:12:11 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196465327
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 13:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Onder sound - closed captions : off.
Dit. Behoorlijk irritant die 'feature'.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196465349
Had ik ook eerst en snel uitgezet.

Maar ja met de Nederlandse tekst had ik meteen geweten dat het uit moest.
SOONY
pi_196466784
quote:
11s.gif Op zondag 29 november 2020 09:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Watskeburt?
Zesde oor operatie. Heb choleosteem, hardnekkige infectie. Heb nu een radicale oorholte, als het goed is gaan ze 7 dec mijn oor oorholte afvullen met glas en krijg ik titanium hoorbotjes. Ach, het is wat het is.
pi_196466818
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 10:46 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Bol, ygz,nedgame
Ook al bol. Dan maar daar bestellen, scheelt me een ritje. Thnx!
  zondag 29 november 2020 @ 14:50:19 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196466955
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:43 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Zesde oor operatie. Heb choleosteem, hardnekkige infectie. Heb nu een radicale oorholte, als het goed is gaan ze 7 dec mijn oor oorholte afvullen met glas en krijg ik titanium hoorbotjes. Ach, het is wat het is.
Los van De problemen, klinkt dit best Stoer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196466986
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:43 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Zesde oor operatie. Heb choleosteem, hardnekkige infectie. Heb nu een radicale oorholte, als het goed is gaan ze 7 dec mijn oor oorholte afvullen met glas en krijg ik titanium hoorbotjes. Ach, het is wat het is.
Ouch sterkte ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196467020
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Los van De problemen, klinkt dit best Stoer.
Ja, dat vind ik ook wel een beetje. Het is een techniek wat pas 2 jaar in Nederland gebruikt wordt. Daar heb ik heel veel mazzel mee. Ben nu 38 en heb 30 jaar lang met nagenoeg 1 oor moeten leven. Als et verband eraf mag zal ik eindelijk met 2 oren kunnen horen. Dat zal echt bizar worden.
pi_196467140
Stomme vraag wellicht, maar aangezien sommige PS5's konden bricken door de controller in de Rest Mode op te laden (ik weet niet of dat al gepatched is met de systeem update van van de week).

Als ik nou mijn PS5 controller aansluit op mijn PS4 (wel met de eigen kabel want USB C), en die in Rest Mode zet, dan wordt de controller toch ook opgeladen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196467341
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Los van De problemen, klinkt dit best Stoer.
Ja dan ben je een cyborg
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196467354
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 14:58 schreef StateOfMind het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar aangezien sommige PS5's konden bricken door de controller in de Rest Mode op te laden (ik weet niet of dat al gepatched is met de systeem update van van de week).

Als ik nou mijn PS5 controller aansluit op mijn PS4 (wel met de eigen kabel want USB C), en die in Rest Mode zet, dan wordt de controller toch ook opgeladen?
De Dualsense wordt ook gewoon opgeladen in de Nintendo Switch-Dock.
Moet dus haast wel.
SOONY
pi_196467427
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2020 15:07 schreef DKUp het volgende:

[..]

De Dualsense wordt ook gewoon opgeladen in de Nintendo Switch-Dock.
Moet dus haast wel.
Top ^O^
Dan hang ik hem straks aan mijn PS4 in Rest Mode en dan is ie straks als ik terug ben weer netjes opgeladen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196467453
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 15:06 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Ja dan ben je een cyborg
Resistance is futile _O_
Seven of Nine :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196468239
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 09:29 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Thnx voor de tip. Maandag word ik geopereerd, daarna minimaal 2 tot 6 weken revalideren. Zaterdag dan maar bij Intertoys ophalen. :)
Sterkte!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_196468426
Net voor het eerst in ruim anderhalve week de PS4 weer eens aangezet (om de PS5 controller voor de zekerheid daaraan op te laden in de rust modus).
Maar wat een verschil is dat nu ik eenmaal de DualSense gewend ben :D
Zo licht en klein.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 29 november 2020 @ 16:27:16 #119
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196469576
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:53 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook wel een beetje. Het is een techniek wat pas 2 jaar in Nederland gebruikt wordt. Daar heb ik heel veel mazzel mee. Ben nu 38 en heb 30 jaar lang met nagenoeg 1 oor moeten leven. Als et verband eraf mag zal ik eindelijk met 2 oren kunnen horen. Dat zal echt bizar worden.
Zou gelijk een 3d headset kopen als cadeautje aan jezelf
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196469662
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 16:27 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Zou gelijk een 3d headset kopen als cadeautje aan jezelf
Ik heb me al een Sony soundbar/sub kado gedaan, maar je brengt me wel op een idee. Heb je enige suggesties?
pi_196470041
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:53 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook wel een beetje. Het is een techniek wat pas 2 jaar in Nederland gebruikt wordt. Daar heb ik heel veel mazzel mee. Ben nu 38 en heb 30 jaar lang met nagenoeg 1 oor moeten leven. Als et verband eraf mag zal ik eindelijk met 2 oren kunnen horen. Dat zal echt bizar worden.
Ik heb zelf in de afgelopen 8 jaar 3 keer een zware oorontsteking gehad.
Waarbij ik de laatste keer ondanks de maximale dosis pijnstillers en antibiotica zo'n beetje 24 uur per dag last van die pijnaanvallen waarbij het leek of er telkens een reepje van mijn hersenen afgesneden werd.
En dat zo'n beetje om de 10 minuten.
Ik kon me dag en nacht, letterlijk en figuurlijk, geen houding nemen van de pijn.
Dat waren echt 2 verschrikkelijke weken :X :X

Sindsdien heb ik nog 1 goed oor, en het andere oor is nog 75%.
In drukke situaties/geroezemoes heb ik soms moeite gesprekken te volgen, maar gek genoeg hoor ik geluiden, hoe zacht dan ook, wel nog steeds goed.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 29 november 2020 @ 16:49:23 #122
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196470198
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 16:31 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik heb me al een Sony soundbar/sub kado gedaan, maar je brengt me wel op een idee. Heb je enige suggesties?
geen idee, die van sony ps5?

ben niet zo'n audiofiel dus heb er weinig verstand van... Koop meestal qua audio wat ik in de aanbieding zie en een verschrikkelijk goede rating krijgt op tweakers/andere websites.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196470369
https://twitter.com/dark1x
Only approved followers can see @dark1x’s Tweets.

boze fanboys genot
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196470447
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 16:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb zelf in de afgelopen 8 jaar 3 keer een zware oorontsteking gehad.
Waarbij ik de laatste keer ondanks de maximale dosis pijnstillers en antibiotica zo'n beetje 24 uur per dag last van die pijnaanvallen waarbij het leek of er telkens een reepje van mijn hersenen afgesneden werd.
En dat zo'n beetje om de 10 minuten.
Ik kon me dag en nacht, letterlijk en figuurlijk, geen houding nemen van de pijn.
Dat waren echt 2 verschrikkelijke weken :X :X

Sindsdien heb ik nog 1 goed oor, en het andere oor is nog 75%.
In drukke situaties/geroezemoes heb ik soms moeite gesprekken te volgen, maar gek genoeg hoor ik geluiden, hoe zacht dan ook, wel nog steeds goed.
Oorontsteking is idd fucked up. Van mijn 8ste tot mijn 19de elk jaar 3 a 4 van gehad. Het komt omdat de buis van Eustatius van mij erg nauw is en daardoor mijn binnenoor niet kan luchten/drogen.

Echt verschrikkelijk, ik begrijp je dondersgoed.

Het klinkt alsof je een beetje lawaaidoof bent geworden. Dat is niet tof. Ik moet mij telkens omdraaien om mijn linkeroor tegen de prater te richten. :')

Maar, door al dat gedoe aan mijn rechteroor is mijn linkeroor extreem goed. Ik heb met dat oor het gehoor van een tiener. Daardoor kon ik mijn functie als monitortech erg goed uitvoeren.

Denk altijd aan oordoppen! En voor koptelefoons, denk eens aan bone conducting. Er ging voor mij ook een wereld open. Ik heb nu al de derde aftershockz set binnen, fantastisch spul.
pi_196470467
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2020 16:55 schreef KennyPowers het volgende:
https://twitter.com/dark1x
Only approved followers can see @:dark1x’s Tweets.

boze fanboys genot
Wat hebben we gemist?
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')