Dat lijkt me inderdaad de juiste volgorde. Flink actieve hersenen staan slaap nog wel eens in de weg.quote:Op zondag 29 november 2020 00:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed, maar druk en moe. Hele avond zin gehad om te gaan tukken, maar avonddienst gehad en nu eerst tot rust komen voor ik dat ga doen
Als ik te vroeg wil gaan slapen werkt dat meestal ook averechts en ben ik nog ruim na mijn normale slaaptijd nog wakker. Dan is het soms toch beter om wat langer op te blijven en domme tv te kijken of zoiets en het daarna nog eens te proberenquote:Op zondag 29 november 2020 00:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad de juiste volgorde. Flink actieve hersenen staan slaap nog wel eens in de weg.
Ik ga m'n nachtleven vervolgen zonder een computer die aanstaat.quote:Op zondag 29 november 2020 01:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik te vroeg wil gaan slapen werkt dat meestal ook averechts en ben ik nog ruim na mijn normale slaaptijd nog wakker. Dan is het soms toch beter om wat langer op te blijven en domme tv te kijken of zoiets en het daarna nog eens te proberen
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
Wat vreselijk voor die man en zijn familie. Maar wat ontzettend dom van die zorgverlener, hoe kom je tot zo'n beslissing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal ook een grote impact hebben op je vader en zijn collega's.
Marokko heeft in totaal wel het meest constant gescoord van alle landen ooitquote:Op zondag 29 november 2020 10:19 schreef Cyan9 het volgende:
Of doe eens gek, met een "overzicht" van Marokko:
Typoquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:37 schreef Meke het volgende:
@:greys over dingen waar je tijdens The Crown achter komt : dat het bij een koning natuurlijk God Dave The King wordt
(De typo was te leuk om te veranderen)
quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:45 schreef Strani het volgende:
Over The Crown gesproken, inclusief spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koutist in opleiding.
Ja die was briljant.quote:
quote:Op zondag 29 november 2020 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Typo![]()
En Elizabeth zit er ook al zó lang dat het idd niet zo gek is om te denken dat het altijd de Queen is die gesaved wordt in dat lied. We weten niet beter.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou Charles dat niet zelf mogen beslissen? Ik denk dat die nog wel even wil. Hij wacht er al zo lang opquote:Op zondag 29 november 2020 10:43 schreef Greys het volgende:
Dit stukje hoeft denk ik niet in een spoiler want het is gewoon 'echt' maar als Elizabeth zou overlijden of niet meer de kwien kan zijn, zouden ze dan niet meteen overgaan op William? Charles is nu immers ook al in de zeventig. William 38.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |