SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Haha echt vreselijk ja!quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
@:Guanabana ik zit er weer klaar voor hoorLekker de hele nacht roeien
Ja dat idee heb ik ook, toen ze naar de tactische fase gingen konden ze volgens mij weer gewoon slapenquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha echt vreselijk ja!
Ik heb het idee dat ze hier nog minder mogen slapen dan in Kamp Waes. Vind dat ze een beetje overdrijvenZe kunnen straks echt niks meer.
Vreselijk ben benieuwd hoe hij er zich nu bij voelt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vergeef je jezelf toch ook nooit meer
Ik heb bij Thijs in de klas gezeten en kan bevestigen dat ie vroeger ook al een goed gevoel voor humor had.quote:
Ik had je nog wel willen taggen bij Finland. Toch een van de hoogtepunten van dit jaar,quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb bij Thijs in de klas gezeten en kan bevestigen dat ie vroeger ook al een goed gevoel voor humor had.
Inmiddels ESF afgezet en nu Sex and the City the Movie opgezet
Lief!quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had je nog wel willen taggen bij Finland. Toch een van de hoogtepunten van dit jaar,
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa prachtig dezequote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]Dat vergeef je jezelf toch ook nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Lief!
Moet er nog eens een project van maken om alle teksten te vertalen
Die van Aina mun pitää ken ik al
Goed, maar druk en moe. Hele avond zin gehad om te gaan tukken, maar avonddienst gehad en nu eerst tot rust komen voor ik dat ga doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |