abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196442417
Stel je zou zelf je eigen tracker kunnen samenstellen. Welke onderliggende aandelen zou je hierin opnemen en met welke weging als je uitgangspunt is een zo hoog mogelijk rendement te maken?

Ga ervan uit dat geld en organisatie geen probleem is.

Samen met jullie zou het mij leuk lijken deze samen te stellen en dan ga ik hem voor ons uitproberen.

Bij gebleken succes kunnen we er meerdere maken.

Dus bij deze de vraag: wat zit er in welke verhouding in jouw ideale FOK! hoogrendement ETF?
pi_196450742
Dit klinkt mij als een tegenstrijdigheid.
Een ETF is een tracker, Die volgt een index en daardoor zijn er minder kosten dan voor een beleggingsfonds bijvoorbeeld, waar je wel een team hebt die keuzes maakt.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_196451418
Je hebt gelijk, alhoewel de term tracker een beetje aan het verwateren is en er ook allerlei trackers zijn die geen index volgen, of in andere portefeuilleverhoudingen.

Om het dan even helderder te maken, ik zoek samen met jullie het ideale mandje voor een hoog rendement, of we het dan een fonds, mandje of tracker noemen, so be it :-).
pi_196885730
Ik heb de top 10 aandelen van Ark K, G en W gecombineerd. Als ik deze etfs gewoon kon kopen in de EU, dan deed ik dat wel.
pi_196889734
Ik heb ze via Trading212 in een "pie" zitten, bijna een volledige kopie incl de juiste weging. Ik leg er elke maand automatisch een bedrag in. Leuke ETF's die ARK en prima rendementen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')