SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wittechocoladekransje.quote:
Wil je het met ons delen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg daarstraks in de supermarkt een raar compliment/belediging trouwens, ga ik nog even een plekje geven.
Mag je die reep wel eten of moet je dat mondkapje op?quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Reep Tony"s en mondkapje van het werk gekrijgt
Eet wel lastig met een mondkapje opquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag je die reep wel eten of moet je dat mondkapje op?
Ingewikkeld
Voordeel van buiten werken, geen mondkapje, dus eten kan makkelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ingewikkeld
chocolade smelten en dan door 't kapje heen zuigenquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eet wel lastig met een mondkapje op
spierpijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
En godgloeiende. Ik moest de trap af.
Tien procent schat ik zoquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je deelt toch alles met ons?
Schouders maar voren gooien gaat het snelst.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
En godgloeiende. Ik moest de trap af.
Dan ziet je mondkapje eruit als een gebruikt wc-papiertjequote:Op vrijdag 27 november 2020 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
chocolade smelten en dan door 't kapje heen zuigen
In de kantine, op mijn eigen werkplek en in de wijk hoef ik geen kapje te dragen, dus mogelijkheid genoeg om te snoepenquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ingewikkeld
lekker manquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ziet je mondkapje eruit als een gebruikt wc-papiertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |