later pasquote:
ben al in the moodquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
later pas
maar het voelt wel zoen jij? Al genieten van de vrijheid
funnyquote:
ja funny hequote:
Ja!!quote:
eet smakelijkquote:
smooth,,, me likequote:
quote:
Heerlijk powerwifequote:
Prachtig!quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prachtig!
Ligt wat onderuit, draaid rondjes met zijn glas..
Een teug van wat homegrow..,
Wow!! Nu al?quote:
Wha ! Lekker!quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:56 schreef puzziepie het volgende:
Dan kan ik ook mijn kerst collectie erbij halen![]()
Ik weet nu al dat ik je NIET kerstmuziek beter vindquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jawel![]()
En ik vind kerst vreselijk
Wacht ff dit moet ik nog ff een paar keer lezenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik je NIET kerstmuziek beter vind
#Noopenmindisaregretforever
Actionquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha ! Lekker!
Ik heb vorige week ook buiten no fuck lichtjes opgehangen.
Let there be Light!
Dat ben ikquote:Op zaterdag 28 november 2020 00:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
ActionRandom lichtjes maar het kan een woord vormen, ik zie iets van:
Als je goed in puzzelen bent
quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jaja, ik weet hoe je over kerst denkt.
Nog niet, maar gaat zeker komen x 4 minimaalquote:Op zaterdag 28 november 2020 00:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Heb jij ook al een adventskalender ?![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nog niet, maar gaat zeker komen x 4 minimaal![]()
Eenschquote:Op zaterdag 28 november 2020 00:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een zwak voor die gozer.
#metooquote:Op zaterdag 28 november 2020 00:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een zwak voor die gozer.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weetje, we doen er gewoon nog eentje
Een verhaaltje!quote:
Goquote:Op zaterdag 28 november 2020 00:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Een verhaaltje!
Mijn favo liedjes.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Een verhaaltje!
Mijn favo liedjes.
Verhaaltje?quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Een verhaaltje!
Mijn favo liedjes.
Tale as old as timequote:Op zaterdag 28 november 2020 01:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een liedje wat een verhaaltje verteld
Echt wel. Het tijdperk van veranderingen, niet altijd even leuk maar wel voor iedereen. Ik als Stier zal altijd tegensputteren, het tegengeluid.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt wel. Het tijdperk van veranderingen, niet altijd even leuk maar wel voor iedereen. Ik als Stier zal altijd tegensputteren, het tegengeluid.
Sputterenquote:Op zaterdag 28 november 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt wel. Het tijdperk van veranderingen, niet altijd even leuk maar wel voor iedereen. Ik als Stier zal altijd tegensputteren, het tegengeluid.
Stierquote:Op zaterdag 28 november 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je houdt er ook niet van?quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het zegt alleen maar dat autisme geen uitzondering is, slechts een gradatie.quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:36 schreef IxCalypso het volgende:
De meeste mensen houden niet van grote veranderingen, zijn we echt zo erg?
Stieren zijn altijd autistisch?quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zegt alleen maar dat autisme geen uitzondering is, slechts een gradatie.
Kloptquote:Op zaterdag 28 november 2020 01:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zegt alleen maar dat autisme geen uitzondering is, slechts een gradatie.
Ja mooi. Die heb ik een tijd terug al eens gezien. Prachtig nummer en indrukwekkende beelden erbij.quote:
Iemand waarvan je zeker weet dattie terug komt als ik er weer benquote:Op zaterdag 28 november 2020 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
Gvd, corona blijft teleurstellen.![]()
Ik ben niet maanden weggeweest. Probeer het nog eens en probeer niet nog een keer gebant te worden. Ik garandeer je dat de volgende een perm ban wordt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 02:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Iemand waarvan je zeker weet dattie terug komt als ik er weer ben
Dat was het alquote:Op zaterdag 28 november 2020 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben niet maanden weggeweest. Probeer het nog eens en probeer niet nog een keer gebant te worden. Ik garandeer je dat de volgende een perm ban wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |