abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 november 2020 @ 20:32:33 #51
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_196457613
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 17:09 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Nadeel van knappe vrouwen, ze kunnen veel doen want wanneer ze hun benen spreiden ben je als man alle problemen weer vergeten :')
Een zoeken die net zo lekker is en goed neukt, maar niet voor allerhande gezeik zorgt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_196463241
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:54 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ze moet mij gewoon met rust laten en doorgaan met haar leven, zoals ze zelf al per brief en via WhatsApp heeft aangegeven.Ik kan makkelijk functioneren zonder haar zolang ik haar niet kan bereiken. Maar elke keer als ze mij opzoekt dan heeft zij weer kans om met mooie praatjes te komen en daar trap ik dan weer in, daarom wil ik ook geen contact want heb al genoeg dames afgekapt toen ze weer terug kwam.
Na een paar maanden gaat het toch weer fout, kan ze nog de liefde van mijn leven geweest zijn, maar als het niet lukt dan moet ik ook verder en nu kan ik niet eerlijk daten omdat ik wil voelen want ik voor mijn ex voelde qua liefde en seks.

Dat is voor andere meiden ook niet eerlijk.
Heb nu iemand leren kennen die een goede invloed heeft op mij en waar ik denk ik ook wel gevoelens voor heb, dus heb ik geen zin in die spelletjes van mijn ex.

Never stick your dick in crazy, ookal is het op dat moment leuk, zodra het fout gaat zit je met een gek wijf die je leven wil verpesten :')
Zij moet helemaal niks. Je hebt alleen invloed op je eigen gedrag. Als jij er lang genoeg niet op in gaat stopt ze ooit wel een keer.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196463462
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 17:09 schreef Aiciu het volgende:
Nadeel van knappe vrouwen, ze kunnen veel doen want wanneer ze hun benen spreiden ben je als man alle problemen weer vergeten :')
En dat is een nadeel van knappe vrouwen zelf, en niet...
- van jou die zo oppervlakkig is ze uit te kiezen tov lelijke
- van jou die met zijn lul denkt en niet nee kan zeggen en toelaat dat seks andere problemen tijdelijk verdringt, terwijl ze er niet mee weggaan
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 29 november 2020 @ 09:44:33 #54
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196463482
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 09:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

En dat is een nadeel van knappe vrouwen zelf, en niet...
- van jou die zo oppervlakkig is ze uit te kiezen tov lelijke
- van jou die met zijn lul denkt en niet nee kan zeggen en toelaat dat seks andere problemen tijdelijk verdringt, terwijl ze er niet mee weggaan
Niet van die moeilijke vragen hier hè! We hadden vastgesteld dat TS hier het slachtoffer is, dus nou niet allerlei complexe “je zou ook eens naar je eigen rol/gedrag kunnen kijken” shit ertussen door gooien. Straks leert TS er nog iets van. Dat kunnen we niet hebben.
pi_196464980
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 17:20 schreef stokj het volgende:

[..]

Doe nooit dingen waar je je niet goed bij voelt.

Ik had ooit een date met een meid die eiste dat ik afstand deed als HoS en maar werk moest zoeken voor 3 dagen en dan de andere 4 dagen met haar voor de kinderen zorgen die we dan zouden hebben... Of een date die weigerde om uit haar eigen stad te verhuizen naar mij.

Als een meid een groot deel van jouw leven wilt bepalen en je staat daar niet voor open dan moet je het niet doen.
HoS?
pi_196465982
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 12:43 schreef NightDancert het volgende:

[..]

HoS?
Head of State mijn beste Dancer
pi_196467342
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:03 schreef stokj het volgende:

[..]

Head of State mijn beste Dancer
Beweer je nu Willem-Alexander te zijn?
pi_196468657
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 19:14 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Precies, genoeg vrouwen die wel normaal zijn.
Je ex gedraagt zich 'crazy' omdat je telkens reageert en zelf geen einde aan het knipperlichtcontact durft te breien, want dat zou betekenen dat je geen vaste terugval meer hebt wanneer het bij anderen een keer niet wil lukken. Moeilijk om haar gedrag dan nog crazy te noemen. Je houdt het riedeltje gewoon in stand. En normale vrouwen ga je op die manier niet krijgen, want die hebben zelfrespect en kappen jouw aantrekken en afstoten direct af.
pi_196469425
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 15:48 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Je ex gedraagt zich 'crazy' omdat je telkens reageert en zelf geen einde aan het knipperlichtcontact durft te breien, want dat zou betekenen dat je geen vaste terugval meer hebt wanneer het bij anderen een keer niet wil lukken. Moeilijk om haar gedrag dan nog crazy te noemen. Je houdt het riedeltje gewoon in stand. En normale vrouwen ga je op die manier niet krijgen, want die hebben zelfrespect en kappen jouw aantrekken en afstoten direct af.
Wat snappen jullie niet aan ik heb haar nummer niet meer en contact haar niet
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_196469440
Echt mensen zijn kanker dom hier :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_196469737
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 16:20 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Wat snappen jullie niet aan ik heb haar nummer niet meer en contact haar niet
In vorige posts schreef je dat je nog steeds op haar appjes reageert. Hoe is dat niet meer er op ingaan ?
pi_196471202
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 16:34 schreef 01100101 het volgende:

[..]

In vorige posts schreef je dat je nog steeds op haar appjes reageert. Hoe is dat niet meer er op ingaan ?
Dat schreef ik niet.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_196471209
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2020 15:06 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Beweer je nu Willem-Alexander te zijn?
Dat kan ik helaas niet bekennen noch ontkennen.
pi_196471271
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 15:48 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Je ex gedraagt zich 'crazy' omdat je telkens reageert en zelf geen einde aan het knipperlichtcontact durft te breien, want dat zou betekenen dat je geen vaste terugval meer hebt wanneer het bij anderen een keer niet wil lukken. Moeilijk om haar gedrag dan nog crazy te noemen. Je houdt het riedeltje gewoon in stand. En normale vrouwen ga je op die manier niet krijgen, want die hebben zelfrespect en kappen jouw aantrekken en afstoten direct af.
De hoer en de dikbil kregen een relatie met elkaar nadat het uit ging met beide exen. In de relatie die zij hadden kwamen de verwachtingen niet overeen. Maar beiden wilden het niet uit maken omdat het dan gevoelig zou zijn voor de ander. Ondertussen kwamen de exen weer in beeld bij beide. Uiteindelijk had de hoer het uitgemaakt en ging ze trouwen en werpen met haar ex. Datzelfde geldt voor de dikbil.

Doordat beiden het alsmaar uitstelden om uit te maken kwam er meer gelazer en hoofdpijn richting elkaar. Dat wil je niet, daarom moet je de koe gelijk bij de horens vatten.
pi_196473795
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 17:27 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dat schreef ik niet.
Je hebt gelijk, totaal verkeerd gelezen.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 18:24 schreef Aiciu het volgende:

Vlak voor mijn verjaardag appt ze of ik die brief heb gelezen, dus ik zeg ja, dus waarom app je mij.

En nu net heeft ze me op mijn verjaardag gefeliciteerd :') Lees ik pas net, ik heb nu echt de neiging om haar te appen dat ze op moet tyfen, maar dan gaat ze denk ik weer vaker contact zoeken :')

pi_196475023
quote:
16s.gif Op zondag 29 november 2020 19:17 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, totaal verkeerd gelezen.
[..]

Dus van haar 3 pogingen heb ik 1 keer gevraagd waarom ze contact zoekt terwijl ze zelf dat niet zou doen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 29 november 2020 @ 20:38:36 #67
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196475090
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:33 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dus van haar 3 pogingen heb ik 1 keer gevraagd waarom ze contact zoekt terwijl ze zelf dat niet zou doen.
Als je het serieus meent. Nieuw abbo met nieuw nummer nemen. Probleem opgelost.
pi_196476753
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:27 schreef Aiciu het volgende:
Als ik haar blokkeer dan komt ze langs of probeert ze het via een andere weg. Plus dan kan ik haar nummer vinden als ik haar ineens zou missen, dus liever blok ik haar niet heb haar nummer gewist dus kan haar niet bellen.

Ik zie haar nu ook als dat vermoeiende wijf ipv als dat lekkere wijf die ik eerst wilde neuken voordat ik normaal kon functioneren met haar.
Holy shit. Als iemand mij ooit blokkeert dan weet ik hoe laat het is, dan ben ik voor diegene van de aardbodem verdwenen :')
Ik ben oprecht verbaasd dat er mensen zijn die blijven proberen na geblokkeerd te zijn.
pi_196478316
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 22:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Holy shit. Als iemand mij ooit blokkeert dan weet ik hoe laat het is, dan ben ik voor diegene van de aardbodem verdwenen :')
Ik ben oprecht verbaasd dat er mensen zijn die blijven proberen na geblokkeerd te zijn.
Soms haat je elkaar maar kan je ook niet zonder elkaar :P
Daarom wil ik geen contact want als ze weet dat ik een ander date gaat ze haar opzoeken :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_196478359
Heb je je sloten al veranderd?
  Moderator maandag 30 november 2020 @ 00:29:39 #71
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196478441
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 16:21 schreef Aiciu het volgende:
Echt mensen zijn kanker dom hier :')
Succes met je gedoe dan. Dan hoef je hier ook geen topic te openen en al helemaal niet als je dat soort termen gaat gebruiken.

Doei.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')