abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_196422853
Omdat mijn vrouw tegenover mij werkt, en vaak tegelijk met mij aan het zoomen/skypen/etc is, kunnen onze klanten vaak ongewild beide gesprekken horen.

Als ik zoek op noice cancelling vind ik alleen maar reviews van headset die ervoor zorgen dat de drager zelf zijn omgevingsgeluid niet meer hoort. Dat is wat mij betreft een pr maar niet wat ik zoek.

Ik wil vooral dat als ik in zoom zit, dat degene met wie ik in gesprek ben mijn omgevingsgeluid niet hoort.

Hoe kan ik hier reviews van vinden? Of heeft iemand goede ervaringen? In dat laatste geval zoek ik een headset die helemaal over beide oren gaat.
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
  donderdag 26 november 2020 @ 16:17:13 #2
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_196423280
Ik heb een microfoon in mijn Asus zitten die ik kan instellen dat hij alleen het geluid van voren oppikt. Werkt prima.

Gewoon Realtek
De mens veroorzaakt de klimaatcrisis, dit is een bewezen feit.
Verbied religie, sta geloof toe.
pi_196426572
Ik check ff welke wij op kantoor hebben.. die zijn echt super goed..
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_196431094
nvidia RTX voice werkt ook goed, geen idee wat voor pc je hebt
pi_196436508
We gebruiken hier evolve 65, al is daar tegenwoordig ook een versie 2 van uit.

https://tweakers.net/pric(...)ms-stereo-zwart.html
pi_196439078
bedankt allemaal voor de tips, ik ga eens vergelijken van 't weekend :-)
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')