abonnement Unibet Coolblue
  ESF Reporter donderdag 26 november 2020 @ 17:43:24 #51
87554 Cee
Welluk?
pi_196424225
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Gevonden. Ik heb me daar dan te veel aan opgehangen denk ik. :+

[ twitter ]

[ twitter ]
Dat is een door Trump aangewezen kerel, en Trump loopt elke maand al te zeggen dat het virus weg is over 2 weken, het vaccin er voor de zomer is, alles binnen 3 dagen normaal is, dat soort dingen. Tevens is/was Moncef Slaoui verbonden aan Moderna dus hij zal daarin zeker 'zijn' firma hoog de hemel in prijzen als zijnde het beste van het beste, aangezien hij er aandelen in heeft.

Ik denk dat we van geluk mogen spreken dat er nu al meerdere vaccins in aanmerking komen voor snelle goedkeuring en dat er vrij snel daaropvolgend al een groepje mensen ingeënt kan worden.
Wat ik ook hoop is dat ze met het inenten van de ouderen en kwetsbaren in het eerste kwartaal, het aandurven om maatregelen wat te versoepelen, als het aantal dagelijkse positieve tests niet continu de pan uit rijst. En dat er meer wordt gekeken naar evenementen waar doorstroom en toeschouwers goed geregisseerd kunnen worden, om deze zo veel mogelijk doorgang te laten vinden. Want: Ikea's, woonboulevards etc., hebben dagelijks ook duizenden mensen over de vloer.

Maar dat dat dan met de volle 100% bezetting is verwacht ik echt niet. Daar ging ik niet vanuit en ondanks alle positieve berichten en lichten aan het einde van de tunnel ga ik er ook niet stiekem op hopen want de kans is klein dat het kan. Het vaccineren duurt gewoon echt lang, niet alles is meteen in 1 klap voorradig, mensen moeten twee prikken verdeeld over meerdere weken, misschien duurt het geen heel jaar, maar we mogen van geluk spreken als we over een half jaar eindelijk aan de beurt zijn.
  donderdag 26 november 2020 @ 17:44:02 #52
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_196424235
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Gevonden. Ik heb me daar dan te veel aan opgehangen denk ik. :+

[ twitter ]

[ twitter ]
Merkel is dan wel geen viroloog maar haar uitspraak vond ik ook wel hoopvol. Ze heeft het alleen over een zware winter.

quote:
Bondskanselier Merkel roept Duitsers op om geduld te hebben zolang de maatregelen tegen verspreiding van het virus van kracht zijn. Met de vaccins die in ontwikkeling zijn, is er licht aan de tunnel, zei Merkel in het parlement, een dag na de verlenging van de Duitse coronamaatregelen tot zeker 20 december. "De winter zal zwaar worden, maar dit gaat voorbij."
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  ESF Reporter donderdag 26 november 2020 @ 17:46:24 #53
87554 Cee
Welluk?
pi_196424260
Iedere keer dat ik "dit gaat voorbij" lees of hoor (zoals Merkel vandaag zei) moet ik bijna een beetje huilen van geluk want eerlijk is eerlijk, tot een paar maanden geleden had ik dat gevoel absoluut niet en dat gevoel is echt killing. :@
pi_196424275
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:46 schreef Cee het volgende:
Iedere keer dat ik "dit gaat voorbij" lees of hoor (zoals Merkel vandaag zei) moet ik bijna een beetje huilen van geluk want eerlijk is eerlijk, tot een paar maanden geleden had ik dat gevoel absoluut niet en dat gevoel is echt killing. :@
Altijd positief blijven :Y
  donderdag 26 november 2020 @ 17:49:09 #55
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196424304
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben álles behalve TeamTjer, maar je kunt ook niet zomaar degene met wie je ruzie hebt een mediastilte opleggen natuurlijk. Hoe zien ze dat voor zich? Dat ie "oh oke" zegt? _O-
Klopt, maar het verschil is natuurlijk wel dat Thierry overal al zijn zegje heeft gedaan en het bestuur dat eigenlijk niet gedaan heeft. Hij zoekt de media op, zij niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter donderdag 26 november 2020 @ 17:50:54 #56
87554 Cee
Welluk?
pi_196424329
Wat ik wel een beetje naar vind is dat zo'n Diederik Gommers, die ik toch wel hoog had zitten, nu dingen loopt te roepen als "sla kerst maar over" en tegelijkertijd oppert om speciaal voor jongeren evenementen te organiseren want ze vervelen zich zo. Dat ze dan bijvoorbeeld drie dagen vooraf sneltests kunnen doen en daarna in quarantaine gaan zodat ze naar hun evenement/feestje kunnen.
Dat gaat ze toch helemaal niet doen joh. :')
En het lijkt ook een beetje alsof je als niet-jongere meteen ook nooit meer naar evenementen of feestjes gaat of wilt, dat alle pret stopt en je met je gezin lekker binnen gaat zitten Rummikubben. Dus dat die mensen nergens naar toe kunnen maakt niet uit.
  donderdag 26 november 2020 @ 17:51:01 #57
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196424330
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:14 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Dat is echt een halve maand voor het ESF :{ Hoop niet dat nu al dit soort dingen besloten zijn dan...
Edit.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 26 november 2020 @ 17:52:54 #58
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196424347
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:46 schreef Cee het volgende:
Iedere keer dat ik "dit gaat voorbij" lees of hoor (zoals Merkel vandaag zei) moet ik bijna een beetje huilen van geluk want eerlijk is eerlijk, tot een paar maanden geleden had ik dat gevoel absoluut niet en dat gevoel is echt killing. :@
Er gaat absoluut een betere tijd aan komen. Daar hoef je niet over in te zitten. Of dat over een paar maanden is of over een halfjaar is afwachten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter donderdag 26 november 2020 @ 17:54:02 #59
87554 Cee
Welluk?
pi_196424372
Heb sowieso al zin in 2021 want dan kan ik eindelijk mijn ouders en zusje eens een knuffel geven. Of überhaupt aanraken. Kijk ik het meeste naar uit. Niet te hoeven wegspringen van mensen.
  donderdag 26 november 2020 @ 17:57:04 #60
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196424406
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:46 schreef Cee het volgende:
Iedere keer dat ik "dit gaat voorbij" lees of hoor (zoals Merkel vandaag zei) moet ik bijna een beetje huilen van geluk want eerlijk is eerlijk, tot een paar maanden geleden had ik dat gevoel absoluut niet en dat gevoel is echt killing. :@
Wir schaffen das!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  donderdag 26 november 2020 @ 17:57:11 #61
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196424410
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus de kans op een normaal ESF is ook verwaarloosbaar? :{
Dat is toch niet heel verbazingwekkend? Volledig normaal dan. Het zal altijd nog een aangepaste versie zijn. Alleen hoever aangepast is nog even afwachten. Maar verwacht wel dat er een prima oplossing komt :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 26 november 2020 @ 17:59:11 #62
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196424437
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:50 schreef Cee het volgende:
Wat ik wel een beetje naar vind is dat zo'n Diederik Gommers, die ik toch wel hoog had zitten, nu dingen loopt te roepen als "sla kerst maar over" en tegelijkertijd oppert om speciaal voor jongeren evenementen te organiseren want ze vervelen zich zo. Dat ze dan bijvoorbeeld drie dagen vooraf sneltests kunnen doen en daarna in quarantaine gaan zodat ze naar hun evenement/feestje kunnen.
Dat gaat ze toch helemaal niet doen joh. :')
En het lijkt ook een beetje alsof je als niet-jongere meteen ook nooit meer naar evenementen of feestjes gaat of wilt, dat alle pret stopt en je met je gezin lekker binnen gaat zitten Rummikubben. Dus dat die mensen nergens naar toe kunnen maakt niet uit.
Ho ho, Rummikubben ís pret!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  donderdag 26 november 2020 @ 17:59:58 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_196424445
quote:
11s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:59 schreef Strani het volgende:

[..]

Ho ho, Rummikubben ís pret!
Inderdaad. Niks mis met rummikubben.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_196424500
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het is inderdaad weer een stap verder, wat lastig is. Maar ze zal daar dan wel weer prettiger door kunnen slapen. Hopelijk houdt ze het daar nog wel een stuk langer vol op een manier die voor haar ook prettig is :)

Die zuurstof apparaten zijn wel altijd nog erg luidruchtig. Daar ga je niet voor je plezier naast liggen.
Dat zeker. :)
Het ding is niet stil, nee,
Wij vinden ‘m klinken als onze afwasmachine. _O-
  donderdag 26 november 2020 @ 18:04:38 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196424511
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 18:03 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Dat zeker. :)
Het ding is niet stil, nee,
Wij vinden ‘m klinken als onze afwasmachine. _O-
Mijn vader moest op een gegeven moment de hele dag zuurstof, dus dan stond dat ding de hele dag te brullen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 november 2020 @ 18:09:23 #66
163650 Greys
pi_196424579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:49 schreef Redefine het volgende:

[..]

Klopt, maar het verschil is natuurlijk wel dat Thierry overal al zijn zegje heeft gedaan en het bestuur dat eigenlijk niet gedaan heeft. Hij zoekt de media op, zij niet.
Helemaal eens daarmee, maar ik bedoelde dat ik denk dat ze hem dat niet kunnen verbieden door het in een memo te zetten. Het zou beter zijn als ie stil zou zijn, maar geloof er niks van dat ie dat gaat doen puur omdat het bestuur dat wil. Als je mot hebt doe je vaak het tegenovergestelde van wat je vijand eil, bedoel ik. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 november 2020 @ 18:10:51 #67
163650 Greys
pi_196424601
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:57 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is toch niet heel verbazingwekkend? Volledig normaal dan. Het zal altijd nog een aangepaste versie zijn. Alleen hoever aangepast is nog even afwachten. Maar verwacht wel dat er een prima oplossing komt :)
Nou ik had toch echt gewoon in elk geval nog hoop dat er tegen die tijd makkelijke blaastestjes zijn etc, waarmee je alsnog een zaal vol negatief getesten vol kunt stoppen. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196424647
Mag ik mij voorstellen, ik ben Bobby!
Na heel lang zeuren, miauwen, kopjes geven en steeds maar weer door het slaapkamerraam naar binnen glippen, vooral 's nachts want dan hebben de andere kostgangers niets in de gaten, mag ik blijven *O*

Ja en ik maar steeds zeggen, ik wil geen hond of kat er bij, maar deze zwerfkat heeft echt zoveel moeite gedaan.
Begon een paar maanden geleden al, hij was heel erg mager, en sliep onder de bamboe in de tuin.
Ik had al een berichtje gezet op de FB groep van onze wijk maar niemand wist wie hij was. Dus ik heb hem elke dag eten gegeven en hij at van de kattenbrokjes van de egels. En de laatste paar dagen kroop hij door het slaapkamerraam wat ik dag en nacht open heb staan en lag hij 's morgens op de tafel te pitten.
Ik heb hem ontvlooit en een wormkuur gegeven.
Nu eerst goed wennen en tot rust laten komen want hij is heel erg bang en schichtig en dan moet hij gecastreerd en gechipt worden!

  donderdag 26 november 2020 @ 18:13:50 #69
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196424649
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 18:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal eens daarmee, maar ik bedoelde dat ik denk dat ze hem dat niet kunnen verbieden door het in een memo te zetten. Het zou beter zijn als ie stil zou zijn, maar geloof er niks van dat ie dat gaat doen puur omdat het bestuur dat wil. Als je mot hebt doe je vaak het tegenovergestelde van wat je vijand eil, bedoel ik. :P
Er zouden meerdere dingen beter zijn voor beide kanten. Maar ja echt normale mensen zitten niet bij de FvD, dus moeten we ook niet teveel verwachten :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 26 november 2020 @ 18:14:47 #70
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196424665
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 18:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ik had toch echt gewoon in elk geval nog hoop dat er tegen die tijd makkelijke blaastestjes zijn etc, waarmee je alsnog een zaal vol negatief getesten vol kunt stoppen. :@
Dat er tegen die tijd wat andere mogelijkheden zijn met speciale tests etc. verwacht ik wel. Maar het risico is ook dan nog te groot om met een volledig volle zaal te gaan werken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 november 2020 @ 18:15:35 #71
163650 Greys
pi_196424678
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:50 schreef Cee het volgende:
Wat ik wel een beetje naar vind is dat zo'n Diederik Gommers, die ik toch wel hoog had zitten, nu dingen loopt te roepen als "sla kerst maar over" en tegelijkertijd oppert om speciaal voor jongeren evenementen te organiseren want ze vervelen zich zo. Dat ze dan bijvoorbeeld drie dagen vooraf sneltests kunnen doen en daarna in quarantaine gaan zodat ze naar hun evenement/feestje kunnen.
Dat gaat ze toch helemaal niet doen joh. :')
En het lijkt ook een beetje alsof je als niet-jongere meteen ook nooit meer naar evenementen of feestjes gaat of wilt, dat alle pret stopt en je met je gezin lekker binnen gaat zitten Rummikubben. Dus dat die mensen nergens naar toe kunnen maakt niet uit.
Ja. Dit. Eens. Werd ik ook wat kriegelig van.

Ga je wel naar je ouders met Kerst? Ik ga wel. En dan niet aan één tafel gourmetten ofzo, maar op de eettafel een buffetje maken met lekkere dingen (ik neem ook dingen mee) en dan je bordje vullen en in de woonkamer zitten waar we wel afstand kunnen houden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 november 2020 @ 18:15:44 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196424680
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 18:13 schreef summer52 het volgende:
Mag ik mij voorstellen, ik ben Bobby!
Na heel lang zeuren, miauwen, kopjes geven en steeds maar weer door het slaapkamerraam naar binnen glippen, vooral 's nachts want dan hebben de andere kostgangers niets in de gaten, mag ik blijven *O*

Ja en ik maar steeds zeggen, ik wil geen hond of kat er bij, maar deze zwerfkat heeft echt zoveel moeite gedaan.
Begon een paar maanden geleden al, hij was heel erg mager, en sliep onder de bamboe in de tuin.
Ik had al een berichtje gezet op de FB groep van onze wijk maar niemand wist wie hij was. Dus ik heb hem elke dag eten gegeven en hij at van de kattenbrokjes van de egels. En de laatste paar dagen kroop hij door het slaapkamerraam wat ik dag en nacht open heb staan en lag hij 's morgens op de tafel te pitten.
Ik heb hem ontvlooit en een wormkuur gegeven.
Nu eerst goed wennen en tot rust laten komen want hij is heel erg bang en schichtig en dan moet hij gecastreerd en gechipt worden!

[ afbeelding ]
O+ Wat mooi dat je het doet. En ook een mooie kat :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 26 november 2020 @ 18:16:19 #73
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_196424684
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 18:13 schreef summer52 het volgende:
Mag ik mij voorstellen, ik ben Bobby!
Na heel lang zeuren, miauwen, kopjes geven en steeds maar weer door het slaapkamerraam naar binnen glippen, vooral 's nachts want dan hebben de andere kostgangers niets in de gaten, mag ik blijven *O*

Ja en ik maar steeds zeggen, ik wil geen hond of kat er bij, maar deze zwerfkat heeft echt zoveel moeite gedaan.
Begon een paar maanden geleden al, hij was heel erg mager, en sliep onder de bamboe in de tuin.
Ik had al een berichtje gezet op de FB groep van onze wijk maar niemand wist wie hij was. Dus ik heb hem elke dag eten gegeven en hij at van de kattenbrokjes van de egels. En de laatste paar dagen kroop hij door het slaapkamerraam wat ik dag en nacht open heb staan en lag hij 's morgens op de tafel te pitten.
Ik heb hem ontvlooit en een wormkuur gegeven.
Nu eerst goed wennen en tot rust laten komen want hij is heel erg bang en schichtig en dan moet hij gecastreerd en gechipt worden!

[ afbeelding ]
Welkom Bobby O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 26 november 2020 @ 18:19:58 #74
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_196424734
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 18:13 schreef summer52 het volgende:
Mag ik mij voorstellen, ik ben Bobby!
Na heel lang zeuren, miauwen, kopjes geven en steeds maar weer door het slaapkamerraam naar binnen glippen, vooral 's nachts want dan hebben de andere kostgangers niets in de gaten, mag ik blijven *O*

Ja en ik maar steeds zeggen, ik wil geen hond of kat er bij, maar deze zwerfkat heeft echt zoveel moeite gedaan.
Begon een paar maanden geleden al, hij was heel erg mager, en sliep onder de bamboe in de tuin.
Ik had al een berichtje gezet op de FB groep van onze wijk maar niemand wist wie hij was. Dus ik heb hem elke dag eten gegeven en hij at van de kattenbrokjes van de egels. En de laatste paar dagen kroop hij door het slaapkamerraam wat ik dag en nacht open heb staan en lag hij 's morgens op de tafel te pitten.
Ik heb hem ontvlooit en een wormkuur gegeven.
Nu eerst goed wennen en tot rust laten komen want hij is heel erg bang en schichtig en dan moet hij gecastreerd en gechipt worden!

[ afbeelding ]
Wat een schatje. Katten hebben zo hun eigen wil

twitter


Katten zijn onze beste maatjes, en wij hun personeel
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_196424830
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:54 schreef Cee het volgende:
Heb sowieso al zin in 2021 want dan kan ik eindelijk mijn ouders en zusje eens een knuffel geven. Of überhaupt aanraken. Kijk ik het meeste naar uit. Niet te hoeven wegspringen van mensen.
O+

Iets wat tot voorheen ook zo voor lief werd genomen, en nu pas duidelijk wordt hoe waardevol alleen een knuffel al is
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')