abonnement Unibet Coolblue
pi_196420013
Kan iemand hier een melancholisch muziekje onder zetten?

twitter
  donderdag 26 november 2020 @ 11:35:07 #102
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196420047
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:30 schreef spinazieruiker het volgende:
Kan iemand hier een melancholisch muziekje onder zetten?

[ twitter ]
Die zit er doorheen, logisch ook wel
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 26 november 2020 @ 11:41:01 #103
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_196420114
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:35 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Die zit er doorheen, logisch ook wel
Zou me niks verbazen als zijn vrouwtje hem straks ook smeert als hij aan lager wal raakt. Allemaal van die opportunisten daar.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 26 november 2020 @ 11:41:42 #104
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196420124
Thierry kan beter snel zijn eigen partij in elkaar flansen. Kan hij met een drietal zetels bruinhemd en complotwappie Nederland gaan vertegenwoordigen
pi_196420177
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:41 schreef Hexagon het volgende:
Thierry kan beter snel zijn eigen partij in elkaar flansen. Kan hij met een drietal zetels bruinhemd en complotwappie Nederland gaan vertegenwoordigen
Die laatste zin is sowieso treffend.

Hoe meer mensen je wilt vertegenwoordigen met je partij, hoe meer je discussie zult moeten dulden in fracties en besturen.

En hoe groter je wordt, hoe minder ruimte er is voor extreme standpunten zoals mensen als Thierry Baudet en Freek Jansen die hebben.

Door een grote partij te willen worden heeft Baudet de ruimte voor zijn eigen ideologie zelf kleiner gemaakt.
pi_196420200
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:30 schreef spinazieruiker het volgende:
Kan iemand hier een melancholisch muziekje onder zetten?

[ twitter ]
Treurig einde. Je ziet dat hij het wel heeft gezegd. Ten prooi gevallen aan de propaganda van complotdenkers.
pi_196420209
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:41 schreef Hexagon het volgende:
Thierry kan beter snel zijn eigen partij in elkaar flansen. Kan hij met een drietal zetels bruinhemd en complotwappie Nederland gaan vertegenwoordigen
Forum voor Democide
Nieuw is niet altijd beter.
  Redactie Frontpage donderdag 26 november 2020 @ 11:54:16 #108
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_196420254
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Forum voor Democide
Eerder Forum voor Antisemitisme of Forum voor Holocaustontkenning.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  donderdag 26 november 2020 @ 11:54:44 #109
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196420263
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:48 schreef Confetti het volgende:

[..]

Treurig einde. Je ziet dat hij het wel heeft gezegd. Ten prooi gevallen aan de propaganda van complotdenkers.
Thierry kun je natuurlijk geen slachtoffer noemen als hij gelooft in waanideen van anderen :N

Iemand die met twee benen op de grond staat, zichzelf een leider & intellectueel noemt, vormt zijn eigen mening en dat is ook precies wat Thierry gedaan heeft. En dat is ook waarom de mensen met een beetje nuchter verstand afstand van hem hebben genomen. Wellicht heeft hij toch een jonkootje te veel gepakt.
pi_196420303
De brief.
twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 26 november 2020 @ 12:00:28 #111
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196420389
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_196420517
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:54 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Eerder Forum voor Antisemitisme of Forum voor Holocaustontkenning.
Forum na Democratie
pi_196420597
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:54 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Eerder Forum voor Antisemitisme of Forum voor Holocaustontkenning.
Kunnen ze ook aansluiten bij de grootste politieke partij van Nederland.

twitter
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196420696
Maar goed.

Tussen al het hoongelach (terecht overigens) is er een bedroevende conclusie te trekken;

Veel mensen die geen geloof hadden in de politiek, en o.a. daarom op het Forum hebben gestemd hebben nu nog minder vertrouwen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 26 november 2020 @ 12:42:22 #116
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196420812
quote:
4s.gif Op donderdag 26 november 2020 12:34 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar goed.

Tussen al het hoongelach (terecht overigens) is er een bedroevende conclusie te trekken;

Veel mensen die geen geloof hadden in de politiek, en o.a. daarom op het Forum hebben gestemd hebben nu nog minder vertrouwen.
Dat mag Baudet zich zeer zwaar aanrekenen, die heeft er een janboel van gemaakt.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196420941
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:21 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zo jammer he, dat mensen stemmen op een persoon ipv op een partijprogramma.

Zo zie je in de media tegenwoordig dagelijks ene Kaag constant op TV. Het partijprogramma van D'66 is volksverraad, maar Kaag moet en zal 'als persoon' gepromoot worden. Opdat mensen stemmen op Kaag, en niet op het partij programma van D'66. Geldt hetzelfde voor dat lieve koppie van een Klaver.

Intelligente mensen stemmen niet op personen maar op een partijprogramma. Jammer dat er zoveel makkelijk te benvloeden mensen zijn dat dergelijk personen gepromoot gewoon een valide strategie kan zijn.
Intelligente mensen stemmen in het geheel nooit op een partijprogramma of op personen, ze zijn toch niet gek.
pi_196421013
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 12:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat mag Baudet zich zeer zwaar aanrekenen, die heeft er een janboel van gemaakt.
Absoluut.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196421053
quote:
4s.gif Op donderdag 26 november 2020 12:34 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar goed.

Tussen al het hoongelach (terecht overigens) is er een bedroevende conclusie te trekken;

Veel mensen die geen geloof hadden in de politiek, en o.a. daarom op het Forum hebben gestemd hebben nu nog minder vertrouwen.
Mogelijk, mogelijk.
Er zullen ook mensen zijn die na deze soap voortaan eerder voor een meer traditionele partij kiezen.

Wat heeft de kwestie gedaan met het vertrouwen in de media?

De media heeft een rol gehad in de onthullingen maar Baudet maakt in zijn strijd ook volop gebruik van het podium dat ze hem bieden.
pi_196421144
als 't zover is dat de partij in scheiding raakt, wie krijgt er dan de piano?
en de lavendel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 26 november 2020 @ 13:15:11 #121
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_196421161
quote:
4s.gif Op donderdag 26 november 2020 12:34 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar goed.

Tussen al het hoongelach (terecht overigens) is er een bedroevende conclusie te trekken;

Veel mensen die geen geloof hadden in de politiek, en o.a. daarom op het Forum hebben gestemd hebben nu nog minder vertrouwen.
Dat komt ook omdat mensen denken dat fvd iets anders is.

Fat zijn ze niet, ze zijn nou juist het tegenovergestelde. Ze zijn politiek voor eigen gewin en dat houdt nooit stand in een partij.
pi_196421173
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
als 't zover is dat de partij in scheiding raakt, wie krijgt er dan de piano?
en de lavendel.
Gewoon de leden laten kiezen en dan naar rato verdelen

pi_196421189
Zou Baudet die Eva gesnoten hebben?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196421358
Dat mensen eerder die maffe Baudet blindelings geloven i.p.v. meerdere anderen, waaronder ook zeker mensen met een fatsoenlijke kijk op zaken zoals Eerdmans, blijf ik toch bijzonder vinden _O- Hiddema heeft niet voor niets het zinkende schip verlaten. Ik neem aan dat hij als advocaat best tegen glasharde leugens in had willen gaan, als het daadwerkelijk leugens waren. Maar waarschijnlijker is dat hij de bui al zag hangen.
pi_196421395
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:18 schreef Hathor het volgende:
Zou Baudet die Eva gesnoten hebben?
Zijn ex-lovers begreep ik :)
pi_196421421
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:04 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Mogelijk, mogelijk.
Er zullen ook mensen zijn die na deze soap voortaan eerder voor een meer traditionele partij kiezen.
Geen idee. Ik heb juist 4 jaar geleden voor het eerst politiek gestemd omdat ik juist tegen de traditionele partijen ben, ik zou nu in ieder geval ook niet daarop stemmen. Toch even kijken en afwachten hoe het forum zich verder ontwikkeld, en anders stem ik op Wilders.
quote:
Wat heeft de kwestie gedaan met het vertrouwen in de media?

De media heeft een rol gehad in de onthullingen maar Baudet maakt in zijn strijd ook volop gebruik van het podium dat ze hem bieden.
De media dien je van zoveel mogelijk kanten te volgen. Als je alleen de NOS/RTL nieuws volgt ben ik van mening dat je onvolledig en eenzijdig geupdate word.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:15 schreef xzaz het volgende:

[..]

Dat komt ook omdat mensen denken dat fvd iets anders is.

Fat zijn ze niet, ze zijn nou juist het tegenovergestelde. Ze zijn politiek voor eigen gewin en dat houdt nooit stand in een partij.
Of dit voor het forum in zn geheel van toepassing is, dat weet ik niet. Wat dat betreft heb je dit soort egostisch politiek gedoe zowat overal helaas. Tenminste dat idee heb ik wel.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196421429
quote:
Wie zijn dit verder naast Baudet?
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  donderdag 26 november 2020 @ 13:39:34 #128
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196421438
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:38 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Wie zijn dit verder naast Baudet?
Victor Reinier toch?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196421448
quote:
4s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:38 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb juist 4 jaar geleden voor het eerst politiek gestemd omdat ik juist tegen de traditionele partijen ben, ik zou nu in ieder geval ook niet daarop stemmen. Toch even kijken en afwachten hoe het forum zich verder ontwikkeld, en anders stem ik op Wilders.
[..]

Als er iemand al lang zit in de kamer, is het Wilders wel. :D
Definitely not CIA
  donderdag 26 november 2020 @ 13:45:40 #130
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196421504
We gaan nu LPF toestanden zien waarbij allerlei lui, die hun kansje zien, elkaar van racisme en antisemitisme zullen blijven beschuldigen met uiteindelijk het einde van de partij
Het zou me niet verbazen als Baudet straks bij de PVV op de lijst komt. Hij brengt toch wat stemmers mee en als hij op een bepaald dossier gezet wordt (bijvoorbeeld immigratie) kan hij voor leuk vuurwerk in de kamer zorgen
  donderdag 26 november 2020 @ 13:46:22 #131
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196421510
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Als er iemand al lang zit in de kamer, is het Wilders wel. :D
Kan zijn maar de PVV is niet traditioneel
pi_196421532
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:45 schreef the-eye het volgende:
We gaan nu allerlei LPF toestanden zien waarbij allerlei lui, die hun kansje zien, elkaar van racisme en antisemitisme zullen blijven beschuldigen met uiteindelijk het einde van de partij
Het zou me niet verbazen als Baudet straks bij de PVV op de lijst komt. Hij brengt toch wat stemmers mee en als hij op een bepaald dossier gezet wordt (bijvoorbeeld immigratie) kan hij voor leuk vuurwerk in de kamer zorgen
Ik denk niet dat Wilders daar zin in heeft en het kan tevens ook sommige traditionele PVV stemmers afschrikken wellicht.

Overigens is de inhoud van die brief van Nicki zojuist onofficieel bevestigd door die Ephraim lees ik? Dan wordt het nogal lastig voor hem om zich eruit te lullen.
pi_196421545
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:38 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Wie zijn dit verder naast Baudet?
Naast Baudet staat Han ten Broeke, voorzitter van BOVAG (https://twitter.com/HanTenBroeke)
Links staat de hoofdredactie van het Nieuw Israelisch Weekblad (NIW), Esther Voet en Bart Schut.

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_196421547
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Als er iemand al lang zit in de kamer, is het Wilders wel. :D
Wat verklaart waarom de PVV is, zoals de PVV is.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196421564
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Zijn ex-lovers begreep ik :)
Dat is natuurlijk geen al te best scenario als je dan samen in een fractie zit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196421590
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:49 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Naast Baudet staat Han ten Broeke, voorzitter van BOVAG (https://twitter.com/HanTenBroeke)
Links staat de hoofdredactie van het Nieuw Israelisch Weekblad (NIW), Esther Voet en Bart Schut.

[ twitter ]
Dank!
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  donderdag 26 november 2020 @ 13:53:34 #137
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196421600
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:48 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Wilders daar zin in heeft en het kan tevens ook sommige traditionele PVV stemmers afschrikken wellicht.

Overigens is de inhoud van die brief van Nicki zojuist onofficieel bevestigd door die Ephraim lees ik? Dan wordt het nogal lastig voor hem om zich eruit te lullen.
Dat gedoe over die brief is misschien leuk voor de ingewijden van de partij, de doorsnee kiezer interesseert de zoveelste racisme/nazi vergelijking geen moer.
Hoe je het ook wend of keert, Baudet is het gezicht van de partij. De rest daar gaat echt geen stemmen binnenhalen. Niemand kent ze en als ze op eieren naar de verkiezingen gaan zullen ze maar weinig mensen aanspreken omdat ze geen stelling zullen durven nemen
pi_196421680
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:53 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dat gedoe over die brief is misschien leuk voor de ingewijden van de partij, de doorsnee kiezer interesseert de zoveelste racisme/nazi vergelijking geen moer.
Hoe je het ook wend of keert, Baudet is het gezicht van de partij. De rest daar gaat echt geen stemmen binnenhalen. Niemand kent ze en als ze op eieren naar de verkiezingen gaan zullen ze maar weinig mensen aanspreken omdat ze geen stelling zullen durven nemen
Ik denk dat er toch nog redelijk wat mensen zijn die best op FvD zouden willen stemmen of gestemd hebben, die zich niet identificeren met dat vrij extreme geblaat van Baudet. En andersom natuurlijk ook, zoals je zegt, dat er mensen zijn die op Thierry stemmen, ongeacht wie er nog meer in de partij zitten.

Maar als de FvD nu zonder Baudet weer 2-3+ zetels kan scoren kunnen ze nog relevant blijven in de kamer en zich voorbereiden over de nieuwe verkiezingen over 4 jaar met een nieuwe insteek. Als het dan weer niet lukt of klapt is het wel klaar ja.

Overigens zijn de uitspraken van Baudet zoals ze genoemd worden nog een tikje erger dan zelfs Wilders op het gebied van racisme, maar soit, genoeg mensen die dat wel kunnen accepteren. Maar vervolgens ook nog dat gedweep met complottheorien welke hij zeer serieus lijkt te nemen... Nee het totaalplaatje is toch niet bijster positief meer vind ik.
pi_196421682
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:53 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dat gedoe over die brief is misschien leuk voor de ingewijden van de partij, de doorsnee kiezer interesseert de zoveelste racisme/nazi vergelijking geen moer.
Hoe je het ook wend of keert, Baudet is het gezicht van de partij. De rest daar gaat echt geen stemmen binnenhalen. Niemand kent ze en als ze op eieren naar de verkiezingen gaan zullen ze maar weinig mensen aanspreken omdat ze geen stelling zullen durven nemen
Wat mij betreft waren Baudet en Hiddema samen het gezicht van de partij. Nu Hiddema opgestapt is, is het oorspronkelijke gezicht sowieso verloren gegaan.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 26 november 2020 @ 14:01:57 #140
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196421709
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:59 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik denk dat er toch nog redelijk wat mensen zijn die best op FvD zouden willen stemmen of gestemd hebben, die zich niet identificeren met dat vrij extreme geblaat van Baudet. En andersom natuurlijk ook, zoals je zegt, dat er mensen zijn die op Thierry stemmen, ongeacht wie er nog meer in de partij zitten.

Maar als de FvD nu zonder Baudet weer 2-3+ zetels kan scoren kunnen ze nog relevant blijven in de kamer en zich voorbereiden over de nieuwe verkiezingen over 4 jaar met een nieuwe insteek. Als het dan weer niet lukt of klapt is het wel klaar ja.

Overigens zijn de uitspraken van Baudet zoals ze genoemd worden nog een tikje erger dan zelfs Wilders op het gebied van racisme, maar soit, genoeg mensen die dat wel kunnen accepteren. Maar vervolgens ook nog dat gedweep met complottheorien welke hij zeer serieus lijkt te nemen... Nee het totaalplaatje is toch niet bijster positief meer vind ik.
FvD kan beter samengaan met Code Oranje en een frisse start maken.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196421788
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 14:01 schreef -XOR- het volgende:

[..]

FvD kan beter samengaan met Code Oranje en een frisse start maken.
Ik heb even snel gekeken naar die partij (kende hem niet), maar die komt qua insteek en uitstraling toch wel anders over mijn inziens, hoewel beiden pleiten voor meer inspraak van de burger. Denk dat de doelgroepen toch flink anders zijn
pi_196421830
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:45 schreef the-eye het volgende:
We gaan nu LPF toestanden zien waarbij allerlei lui, die hun kansje zien, elkaar van racisme en antisemitisme zullen blijven beschuldigen met uiteindelijk het einde van de partij
Het zou me niet verbazen als Baudet straks bij de PVV op de lijst komt. Hij brengt toch wat stemmers mee en als hij op een bepaald dossier gezet wordt (bijvoorbeeld immigratie) kan hij voor leuk vuurwerk in de kamer zorgen
We willen niet verveeld worden met ingestudeerde debatten tussen politieke vrienden. Aangezien die toch geen moer doen aan de inmiddels vele loopse reuen.
pi_196421877
twitter
  Beste debater 2022 donderdag 26 november 2020 @ 14:25:58 #144
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196421975
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:53 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dat gedoe over die brief is misschien leuk voor de ingewijden van de partij, de doorsnee kiezer interesseert de zoveelste racisme/nazi vergelijking geen moer.
Hoe je het ook wend of keert, Baudet is het gezicht van de partij. De rest daar gaat echt geen stemmen binnenhalen. Niemand kent ze en als ze op eieren naar de verkiezingen gaan zullen ze maar weinig mensen aanspreken omdat ze geen stelling zullen durven nemen
En dat is precies het probleem.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 november 2020 @ 14:35:20 #145
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196422116
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:53 schreef the-eye het volgende:
Dat gedoe over die brief is misschien leuk voor de ingewijden van de partij, de doorsnee kiezer interesseert de zoveelste racisme/nazi vergelijking geen moer.
Mwah. Jou wellicht niet, maar het is al die tijd wel een kwestie gebleven die e.a. losmaakte.
  donderdag 26 november 2020 @ 14:35:21 #146
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196422117
.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En dat is precies het probleem.
Ach... er zijn ondertussen, als we sommigen zouden moeten geloven, al zo veel nieuwe Hitlers dat ntje meer of minder de pret niet zal drukken
  Beste debater 2022 donderdag 26 november 2020 @ 14:36:26 #147
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196422127
quote:
7s.gif Op donderdag 26 november 2020 14:35 schreef the-eye het volgende:
.
[..]

Ach... er zijn ondertussen, als we sommigen zouden moeten geloven, al zo veel nieuwe Hitlers dat ntje meer of minder de pret niet zal drukken
Precies, dat de FvD Jugend zich al niet eens meer achter de oren krabt bij zoveel Strmer gelul, is logisch, want je wordt al racist en jodenhater genoemd als je joden haat en racistisch bent. Echt, schandalig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 november 2020 @ 14:37:29 #148
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196422136
Beau en Thierry even informeel, gisteren na de uitzending...

Beau: "Hee Thierry, maar hoe zat dat nou met die oude buurvrouw die in haar blote kont bij jou thuis rondliep. Wat moest je daar dan mee?" :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 november 2020 @ 14:40:30 #149
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196422169
quote:
Poging tot karaktermoord. Uhu.
  donderdag 26 november 2020 @ 14:40:31 #150
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196422170
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 14:35 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Mwah. Jou wellicht niet, maar het is al die tijd wel een kwestie gebleven die e.a. losmaakte.
Je moet als FvD niet zo nodig bij de talkshows e.d. aan willen schuiven, denken dat je als anti immigratiepartij in gelijke tred met de rest van de partijen kan gaan. Doet de PVv ook niet, die zijn daar wat handiger in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')