abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 november 2020 @ 10:51:38 #176
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_196419489
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:47 schreef skrn het volgende:

[..]

Paul Cliteur had ik vroeger ook hoger zitten.
Ja ik ook, die loyaliteit aan Tjerrie verbaast me.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 26 november 2020 @ 10:52:26 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196419498
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:51 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ja ik ook, die loyaliteit aan Tjerrie verbaast me.
De ware aard van een heel aantal mensen komt boven deze dagen
pi_196419501
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat Baudet allerlei fascistische en andere bruinhemd-gedachten had stond al in 2017 op zijn voorhoofd geschreven.

Maar veel mensen hebben blijkbaar een matig afgestelde radar als het gaat om vertiefte karakters.
Het standaard verhaal is dan toch steevast dat "links" iedereen voor racist of fascist uit zou maken en dat het dus niet duidelijk is wanneer het serieus zou zijn ofzo?
  donderdag 26 november 2020 @ 10:53:17 #179
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196419509
quote:

[..]

Dat Baudet allerlei fascistische en andere bruinhemd-gedachten had stond al in 2017 op zijn voorhoofd geschreven.

Maar veel mensen hebben blijkbaar een matig afgestelde radar als het gaat om vertiefte karakters.
Ja, dat stond al wel vast. Maar het ging mij meer om de complotwaanzinnige die hij nu uitsprak te zijn.
Antifa
pi_196419514
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hij had een bericht geplaatst over hoe de situatie omtrent die appjes werd aangepakt, dat dat goed was.

Vervolgens plaatste Nanninga een tweet "helemaal niet, hard aanpakken".

Wat mij betreft werd vanaf toen een intern probleem op straat uitgevochten, en dat was de doodsteek. Dus haar keuze om hem weg te krijgen was toen al gemaakt denk ik. Ze heeft al vaker laten weten niet met hem op een lijn te zitten.

Ik weet dat Hiddema ook niet blij was met zijn tweets. Hij deed ook onhandige dingen. Maar dit ging niet over andere mensen binnen de partij.
Dat gesprek waar die brief van Pouw over gaat is voor die tweets, hè? Dat Nanninga sinds dat gesprek op de lijn "Baudet moet weg uit kamer en bestuur" zit is logisch. En ze boden nog wel 2 mooie opties: hij mocht naar de EU of hij mocht naar het wetenschappelijk bureau. Nette oplossingen, waarmee Baudet zijn hachje en inkomen had kunnen redden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 26 november 2020 @ 10:55:27 #181
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_196419535
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:53 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja, dat stond al wel vast. Maar het ging mij meer om de complotwaanzinnige die hij nu uitsprak te zijn.
Dus volgens de achterban mag je best Joden haten, als je maar geen rare complotjes aanhangt.

Interessante kiezersgroep wel. :')
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_196419540
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:44 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Het is mijn humor niet, maar als je bij dit soort kutgrappen meteen de treinen naar het oosten ziet rijden dan heb je zelf ook wel wat radicale trekjes.
Jarenlang regelmatig dat soort ‘grapjes’ openbaar het internet opslingeren zegt toch ook wel iets over je persoonlijkheid. Dat hoeft nog niks met treinen naar het oosten te maken te hebben. Daarover beginnen zie je ook vaker bij pogingen om dat soort grappen goed te praten (ja, maar degenen die dit onsmakelijk vinden roepen (als ik het erg overdrijf) gelijk iets over een nieuwe holocaust en daarom is dit minder erg...).
pi_196419542
Net even snel de beruchte brief gelezen. Wat een circus. Als de lezing op waarheid berust, is Baudet flink de weg kwijt (al was mij dat al veel langer duidelijk).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 26 november 2020 @ 10:56:47 #184
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196419548
Doorzichtig ook hoe hij steeds niet ontkent de uitspraken gedaan te hebben...

Deze man ;)
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_196419549
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:44 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Het is mijn humor niet, maar als je bij dit soort kutgrappen meteen de treinen naar het oosten ziet rijden dan heb je zelf ook wel wat radicale trekjes.
Ik denk niet dat iemand bij die tweets meteen treinen naar het oosten ziet rijden het is wel een normalisering van dat soort gedachtegoed. Wat te denken geeft, waarom zou je dat als publiek persoon doen?
Zelf vind ik dat soort grapjes in de privé sfeer absoluut geen probleem en ik zou ook niet denken dat die persoon dan nazi is ofzo. In dit geval lijkt me duidelijk dat Annabel geen nazi is want ze neemt nu toch redelijk stelling tegen dat het de normaalste zaak van de wereld is. Natuurlijk een beetje schijnheilig is het wel maar dat is gewoon voortschrijdend inzicht, denk niet dat we van Annabel in de toekomst nog antisemtische tweets hoeven te verwachten ik denk dat die wel een les geleerd heeft uit haar gedrag iets wat de Grote leider niet lijkt te kunnen.
  donderdag 26 november 2020 @ 10:56:50 #186
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196419551
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:55 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dus volgens de achterban mag je best Joden haten, als je maar geen rare complotjes aanhangt.

Interessante kiezersgroep wel. :')
Nee, dat is een andere discussie. Het gaat niet om de kiezersgroep, of om de rest van de partij, ik had het gewoon over Baudet zelf.
Antifa
pi_196419552
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:47 schreef skrn het volgende:

[..]

Paul Cliteur had ik vroeger ook hoger zitten.
Grote publieke aandacht doet dingen met mensen.
pi_196419567
quote:

[..]

In de hype rond de PS verkiezingen vorig jaar kan ik me voorstellen dat een deel van de stemmers dat onderdeel gemist heeft. Maar wie daarvoor of daarna die club steunde, steunt gewoon actief allerlei ranzigheid.
pi_196419596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
Net even snel de beruchte brief gelezen. Wat een circus. Als de lezing op waarheid berust, is Baudet flink de weg kwijt (al was mij dat al veel langer duidelijk).
Het wordt door Eerdmans en Vlaardingerbroek onderschreven en niet serieus weersproken bij mijn weten, dus het ziet er wel naar uit dat dit klopt.
pi_196419633
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het wordt door Eerdmans en Vlaardingerbroek onderschreven en niet serieus weersproken bij mijn weten, dus het ziet er wel naar uit dat dit klopt.
Er waren tien man (al bijzonder in coronatijd), weten we ook al welke 10 dat waren? Baudet, Jansen, Pouw, Vlaardingerbroek, Eerdmans, Nanninga (?)... dan missen we er 4. Waren Fentrop en Cliteur er bij?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 26 november 2020 @ 11:02:47 #191
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_196419643
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
Oh god, Baudet barst zo in tranen uit bij Goedemorgen Nederland.
Kreeg live een mes van die Eva in zijn rug. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 26 november 2020 @ 11:03:34 #192
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196419654
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat, en hij ontkent het niet.
Elke keer draait hij er omheen, maar dit lijkt me gewoon waar.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_196419655
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:02 schreef Hanca het volgende:

[..]

Er waren tien man (al bijzonder in coronatijd), weten we ook al welke 10 dat waren? Baudet, Jansen, Pouw, Vlaardingerbroek, Eerdmans, Nanninga (?)... dan missen we er 4. Waren Fentrop en Cliteur er bij?
Dit waren volgens mij de 10 tweede kamer kanidaten.

Maar goed, die brief van Pouw is wel bijzonder. Dan is Baudet nog gekker dan ik dacht, totaal knettergek eigenlijk. Rijp voor de GGZ.
٩๏̯͡๏)۶
pi_196419680
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:03 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Dat, en hij ontkent het niet.
Elke keer draait hij er omheen, maar dit lijkt me gewoon waar.
Ja, dat is wel opvallend. Zijn verweer is "ik ga niet steeds op alles reageren"... maar als je dit voor de voeten wordt gegooid, dan reageer je gewoon als het niet klopt.
pi_196419690
quote:

[..]

Het enige wat we nog missen is dat er een aantal corona hebben opgelopen bij dat diner :D
pi_196419698
quote:

[..]

De meeting was voor de top 10 van de kandidatenlijst zoals in de brief van Pouw-Verweij staat.
pi_196419715
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:06 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, dat is wel opvallend. Zijn verweer is "ik ga niet steeds op alles reageren"... maar als je dit voor de voeten wordt gegooid, dan reageer je gewoon als het niet klopt.
Misschien heeft hij al door dat zijn politieke carriere over is en wil hij zijn carriere in het wappie circuit met boekjes en optredens in praatprogrammas zoals dat van Frans of columnpjes op sites als DDS niet in gevaar brengen.
pi_196419739
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

De meeting was voor de top 10 van de kandidatenlijst zoals in de brief van Pouw-Verweij staat.
Ah, daar heb ik dan overheen gelezen. Dan waren Van Haga, Ephraim en Smolders dus aanwezig en alsnog steunen ze Baudet...
pi_196419743
Ik snap eigenlijk niet dat zo'n Nicki Pouw, (die blijkbaar wel een redelijk stel hersens heeft als arts?) niet al met de staart tussen de benen verdwenen is. Ik zou toch helemaal niks meer met dit hele zooitje te maken willen hebben.

Nou zitten er ook wel wat figuren bij die zelf ook niks kunnen, dus dan snap ik dat je Baudet steunt, maar als je toch je eigen carrière nog een beetje wil redden moet je maken dat je weg komt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_196419746
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:03 schreef Ronald het volgende:

[..]

Dit waren volgens mij de 10 tweede kamer kanidaten.

Maar goed, die brief van Pouw is wel bijzonder. Dan is Baudet nog gekker dan ik dacht, totaal knettergek eigenlijk. Rijp voor de GGZ.
Gezien de verwijzing in de brief dat hij op een moment corona als "cijona" uitsprak rijst het vermoeden dat hij wel aardig dronken was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')