abonnement Unibet Coolblue
pi_196421193
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Sta wel te kijken dat die mensen geen commentaar hebben op die vier containers, ziet er toch ook niet uit.
karton
plastic
rest afval
groen

En voor iedere bak mag je extra betalen.
Ook zo'n mooie goudmijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196421204
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:15 schreef Glazenmaker het volgende:
Zo'n wethouder moet toch ook wel iemand in de omgeving hebben die nog niet helemaal is afgestompt door werken bij de overheid die tegen hem kan zeggen: he Piet wat vindt je er zelf van als de gemeente al deze grappen bij jou komt doen? Kun je misschien een beetje meedenken met de bewoners in plaats van het regelboekje?
Exact.
Of die is totaal afgestompt door eerdere aanvaringen met dit figuur dat die dat ook niet meer durft.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196421233
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:10 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat noem ik toch ook in m'n post :?
Dat de gemeente naderhand een rioolkast in je voortuin komt zetten en een boom voor je oprit terwijl je huis net is gebouwd, daar kan je de gemeente zeker wel op aankijken. Inderdaad super zwart wit kijken, gewoon doorrammen en je achter de regeltjes verschuilen.

Praktisch inzicht van een gespleten doperwt. Als het onbewust is. Bewust is het gewoon burgertje pesten. In beide gevallen ongeschikt voor het werk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 26 november 2020 @ 13:23:59 #54
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196421259
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 08:38 schreef Montagui het volgende:
Hier een wat duidelijker overzicht.

[ afbeelding ]

Het lijkt me dat er best nog wel ruimte is om de oprit op te rijden.

Dat rioolkastje staat m.i. vóór de tuin. De gemeente heeft aangegeven dat kastje te verkleinen, en dat is nog niet gebeurd. Lijkt me een ok oplossing als je er nu zo tegenaan kijkt:

[ afbeelding ]
Ik krijg eerder de indruk dat men van ellende de tuin visueel maar een stukje naar achteren verplaatst heeft, met die heg voor die kast.

Wel apart, hij lijkt op die eerste foto van dit topic veel dichterbij die uitbouw te staan dan op deze foto's. Misschien optisch bedrog, maar dan nog vind ik het een opmerkelijk verschil.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 26 november 2020 @ 14:00:15 #55
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196421696
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:07 schreef Red_85 het volgende:

De werkwijze van hem is gewoon bestuurlijke onkunde en liegen?
Daar lijkt het het meeste op ja :Y
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_196421848
quote:
15s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:04 schreef junkiesietze het volgende:
Dat die mensen dit zo pikken _O- die kast in de voortuin had er na een uur al uitgelegen. en die boom had ik ze niet eens laten planten, bel de politie maar en pak me maar op. die boom komt er niet in.
Zou het zelf ook vervelend binden zo'n grote kast voor mijn tuin, maar zou dan zelf de hele voortuin vol planten met dennenbomen en andere dichte struiken en vlak achter het gemaal een heg laten plaatsen. Volgens de APV mogen schuttingen en muren aan de straatkant maar 1 meter hoog zijn, echter voor begroeiing geld dit niet, deze morgen zelfs meters de hoogte in gaan. Reken maar dat binnen enkele jaren mijn hele voortuin als een oerwoud dicht gegroeid zal zijn en geen last meer van het gemaal en inkijk. :)

Voor de boom zou ik niet ophef maken zolang ik maar met mijn fiets de oprit op kan komen. Een poort plaatsen en schuttingen aan weerszijden en dan heb ik daar ook geen inloop of loslopende honden op mijn oprit. :)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_196421901
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 14:00 schreef daNpy het volgende:

[..]

Daar lijkt het het meeste op ja :Y
Het is meer zo’n populistisch figuur van de plaatselijke ‘Leefbaar’-partij, die de verkiezingen onder meer gewonnen heeft met gratis OV voor 65+’ers, die massaal daarop stemden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_196422403
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 14:14 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Zou het zelf ook vervelend binden zo'n grote kast voor mijn tuin, maar zou dan zelf de hele voortuin vol planten met dennenbomen en andere dichte struiken en vlak achter het gemaal een heg laten plaatsen. Volgens de APV mogen schuttingen en muren aan de straatkant maar 1 meter hoog zijn, echter voor begroeiing geld dit niet, deze morgen zelfs meters de hoogte in gaan. Reken maar dat binnen enkele jaren mijn hele voortuin als een oerwoud dicht gegroeid zal zijn en geen last meer van het gemaal en inkijk. :)

Voor de boom zou ik niet ophef maken zolang ik maar met mijn fiets de oprit op kan komen. Een poort plaatsen en schuttingen aan weerszijden en dan heb ik daar ook geen inloop of loslopende honden op mijn oprit. :)
Hoi Guus :W
pi_196422439
Gemeenteambtenaren zijn vaak hele, hele nare mensen met een opleiding uit de jaren 80 van de middelbare school. Dan eindigen ze als hoofd juridische zaken ofzo.

Walgelijke instellingen.
pi_196423768
Ambtenaren :')
pi_196423894
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 14:14 schreef -Hakuna- het volgende:
Voor de boom zou ik niet ophef maken zolang ik maar met mijn fiets de oprit op kan komen. Een poort plaatsen en schuttingen aan weerszijden en dan heb ik daar ook geen inloop of loslopende honden op mijn oprit. :)
Sommige mensen hebben ook gewoon een of meerdere auto's ipv een fiets.
pi_196423963
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:23 schreef Kriegel het volgende:

Ik krijg eerder de indruk dat men van ellende de tuin visueel maar een stukje naar achteren verplaatst heeft, met die heg voor die kast.
Dat lijkt mij ook. Maar ook dit:

quote:
Hij refereert daarbij aan het conflict over de rioolkast, die nog altijd niet verwijderd is, ondanks gemeentelijke beloftes.
Dus de gemeente doet beloftes om deze weg te halen maar dat gebeurt ook niet...
  donderdag 26 november 2020 @ 17:29:41 #63
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196424072
Doet me denken aan het begin van the Hitchhiker's guide to the galaxy.

Beware of the leopard...
  donderdag 26 november 2020 @ 18:15:35 #64
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_196424677
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:23 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Ik krijg eerder de indruk dat men van ellende de tuin visueel maar een stukje naar achteren verplaatst heeft, met die heg voor die kast.

Wel apart, hij lijkt op die eerste foto van dit topic veel dichterbij die uitbouw te staan dan op deze foto's. Misschien optisch bedrog, maar dan nog vind ik het een opmerkelijk verschil.
Volgens mij is er nooit sprake van geweest dat dat rioolgemaal in iemands voortuin is geplaatst. Die voortuin is nogal smal, ook door de erker. De rioolkast staat voor de tuin, op gemeentegrond. Wel op een ongelukkige plek, zo pal voor het woonkamerraam. Ook een andere plek dan op de tekening had gestaan.

De gemeente had in eerste instantie beloofd dat de kast verplaatst zou worden, maar dat zou tonnen gaan kosten. Dus koos de gemeente uiteindelijk voor een lagere kast en een schadevergoeding.
pi_196424718
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 08:38 schreef Montagui het volgende:
Hier een wat duidelijker overzicht.

[ afbeelding ]

Het lijkt me dat er best nog wel ruimte is om de oprit op te rijden.

Dat rioolkastje staat m.i. vóór de tuin. De gemeente heeft aangegeven dat kastje te verkleinen, en dat is nog niet gebeurd. Lijkt me een ok oplossing als je er nu zo tegenaan kijkt:

[ afbeelding ]
Ik denk toch dat ik per ongeluk een keer met een gehuurde graafmachine dat huisje en die boom eruit rij.
En dan zeggen dat die mensen moeilijk zijn maar zelf het nog steeds niet opgelost hebben.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_196424918
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 18:15 schreef freako het volgende:
De gemeente had in eerste instantie beloofd dat de kast verplaatst zou worden, maar dat zou tonnen gaan kosten. Dus koos de gemeente uiteindelijk voor een lagere kast en een schadevergoeding.
Waar kan ik dat terugvinden?
  donderdag 26 november 2020 @ 19:22:21 #67
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_196425700
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 18:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Waar kan ik dat terugvinden?
Hier bijvoorbeeld: https://www.rijnmond.nl/n(...)e-kast-toch-niet-weg
pi_196425750
quote:
Thanks! Het werd al een paar keer terloops gemeld in dit topic maar ik had nog geen bron gezien.

Edit:

Het lijkt wel wat genuanceerder te liggen...

quote:
Schadevergoeding en kleinere kast

De gemeente kiest er daarom voor om de bewoners een schadevergoeding aan te bieden. Hoe hoog die is wil de gemeente niet zeggen. Om het leed voor de bewoners verder te verzachten biedt de gemeente aan om de kast te vervangen door een lager exemplaar.

De bewoners zitten niet op een schadevergoeding te wachten. "Die kast moet gewoon weg. Wij zijn door wethouder Stam en zijn ambtenaren twee jaar aan het lijntje gehouden. Wie in het bedrijfsleven zoiets flikt krijgt ontslag."
Er is een schadevergoeding en een lagere kast aangeboden door de gemeente maar de bewoners gaan daar niet mee akkoord, de belofte was dat die kast verplaatst wordt.

Dus het is nog steeds niet duidelijk of er nu een lagere kast staat en er een schadevergoeding betaald is. Eea lijkt me dus een aanname.

[ Bericht 20% gewijzigd door AchJa op 26-11-2020 19:34:03 ]
pi_196425965
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 18:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik denk toch dat ik per ongeluk een keer met een gehuurde graafmachine dat huisje en die boom eruit rij.
En dan zeggen dat die mensen moeilijk zijn maar zelf het nog steeds niet opgelost hebben.
Dit. En de ambtenaar die dan komt kijken ook maar even vertellen dat er geen nieuwe hoeven te komen en dat anders 'mien maten van 't kamp' wel even komen praten.
pi_196426603
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 12:16 schreef Bocaj het volgende:
Dit lijkt wel pesterij...
Dit ís gewoon pesterij.

Je moet wel een gigantische hekel aan je medeburgers hebben wanneer je besluit politicus of ambtenaar te worden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_196428610
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Thanks! Het werd al een paar keer terloops gemeld in dit topic maar ik had nog geen bron gezien.

Edit:

Het lijkt wel wat genuanceerder te liggen...
[..]

Er is een schadevergoeding en een lagere kast aangeboden door de gemeente maar de bewoners gaan daar niet mee akkoord, de belofte was dat die kast verplaatst wordt.

Dus het is nog steeds niet duidelijk of er nu een lagere kast staat en er een schadevergoeding betaald is. Eea lijkt me dus een aanname.
Hij staat er nog niet, maar de gemeente heeft wel een impressie foto gepubliceerd :D

https://www.ad.nl/dordrec(...)straks-uit~aa0b0355/

Volgens deze impressie staat de boom overigens wel correct. Zo lijkt er ook geen sprake van een dubbele oprit te zijn.
pi_196428628
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Thanks! Het werd al een paar keer terloops gemeld in dit topic maar ik had nog geen bron gezien.

Edit:

Het lijkt wel wat genuanceerder te liggen...
[..]

Er is een schadevergoeding en een lagere kast aangeboden door de gemeente maar de bewoners gaan daar niet mee akkoord, de belofte was dat die kast verplaatst wordt.

Dus het is nog steeds niet duidelijk of er nu een lagere kast staat en er een schadevergoeding betaald is. Eea lijkt me dus een aanname.
En kost het nou echt tonnen om zo'n schakelkast alsnog naar de hoek van de straat te verplaatsen? Dat is toch gewoon kast en bekabeling uitgraven en weer op en andere plek erin gooien? Als belanghebbende bewoner zou ik desnoods wel meehelpen hoor met tegels tillen en weer terugleggen en wat met de kruiwagen heen en weer lopen, even de gedachten loslaten en hoef ik die dag niet meer naar de sportschool.

Tonnen. Daar bouw je een heel huis voor. En al is het zo duur, dan hef je maar een paar euro meer gemeentebelasting het komende jaar, vind ik alsnog beter dan een aantal mensen zo enorm te duperen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fleischmeister op 26-11-2020 21:56:19 ]
pi_196428695
Het zit deze mensen echt niet mee, ik vind het vreselijk, dat onrecht wat ze wordt aangedaan. Ook met die schakelkast in die voortuin. Verplaatsing gaat boven de begroting. Ergens is fout gecommuniceerd, of dat nou bij gemeente, aannemer of uitvoerder is geweest, alle partijen kunnen toch eens wat medemenselijkheid tonen. Gezamenlijk water bij de wijn doen en de kosten voor verplaatsing delen. Het zou alleen maar positieve reclame voor ze opleveren. Maar nee, lekker afwentelen en gewoon doorgaan met de orde van de dag. Triest.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:04 schreef Confetti het volgende:
Gemeenteambtenaren zijn vaak hele, hele nare mensen met een opleiding uit de jaren 80 van de middelbare school. Dan eindigen ze als hoofd juridische zaken ofzo.

Walgelijke instellingen.
Idd. Vastgeroeste, inflexibele, afgestompte figuren die de letter van de wet/verordening/regelgeving star blijven volgen zonder enig inlevingsvermogen en medemenselijkheid - uitzonderingen daargelaten-. Ik treed verder niet in detail, maar de afkeer kan ik nog steeds niet verbergen als ik die engbek in het dorp tegenkom, al is het bijna 20 jaar geleden. Walgelijke vent.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_196435173
https://www.telegraaf.nl/(...)en-fout-van-gemeente

In de zomervakantie pas een gewijzigde tekening indienen
Vinger wijzen naar bewoners die de oprit zouden hebben verbreed en een heg hebben weggehaald. Wat wordt ontkend door de bewoners
Eerder een boom op de tekening dan een rioolgemaal
Nergens anders in de straat een vergelijkbare situatie

Ik neig echt naar de bewoners in deze.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196435716
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:41 schreef Red_85 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-fout-van-gemeente

In de zomervakantie pas een gewijzigde tekening indienen
Vinger wijzen naar bewoners die de oprit zouden hebben verbreed en een heg hebben weggehaald. Wat wordt ontkend door de bewoners
Eerder een boom op de tekening dan een rioolgemaal
Nergens anders in de straat een vergelijkbare situatie

Ik neig echt naar de bewoners in deze.
Idd...
quote:
De werkzaamheden zijn uitgevoerd op basis van de in de zomervakantie aangepaste tekening waartegen geen bezwaar is ingediend.
Iedereen weet dat als je een vergunning aanvraagt waarbij je kans hebt dat er bezwaar op komt je dit in de vakantieperiode moet doen aangezien je dan de minste kans op bezwaren hebt... :')

Daarnaast zijn natuurlijk al die lokale krantjes waarin dit soort zaken vroeger aangekondigd werden meestal wegbezuinigd en mag je zelf gaan zoeken op "Over uw buurt" om dit in de gaten te houden... Als je je niet abonneert op de mailservice ben je per definitie te laat.

Wat een kutgemeente. :r
pi_196435738
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:13 schreef AchJa het volgende:

[..]

Idd...
[..]

Iedereen weet dat als je een vergunning aanvraagt waarbij je kans hebt dat er bezwaar op komt je dit in de vakantieperiode moet doen aangezien je dan de minste kans op bezwaren hebt... :')

Daarnaast zijn natuurlijk al die lokale krantjes waarin dit soort zaken vroeger aangekondigd werden meestal wegbezuinigd en mag je zelf gaan zoeken op "Over uw buurt" om dit in de gaten te houden... Als je je niet abonneert op de mailservice ben je per definitie te laat.

Wat een kutgemeente. :r
En nog opletten ook, want negen van die tien mails staat vol onzin meldingen.
pi_196435776
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:14 schreef ootjekatootje het volgende:
En nog opletten ook, want negen van die tien mails staat vol onzin meldingen.
Klopt, hier gaat het ondertussen aan de lopende band over de kap van bomen door de gemeente... Ook heel apart, alle parken, bomen, struiken, groenstroken zijn ondertussen weggehaald... -O-
pi_196435778
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En nog opletten ook, want negen van die tien mails staat vol onzin meldingen.
Exact.
Juist om dit soort voor bewoners belangrijke mededelingen te verhullen. Is immers alleen maar lastig, zo'n mondige burger.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196435784
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

Klopt, alhoewel het hier ondertussen aan de lopende band over de kap van bomen gaat door de gemeente... Ook heel apart, alle parken, bomen, struiken, groenstroken zijn ondertussen weggehaald... -O-
1 woord: Biomassa.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 27 november 2020 @ 15:45:28 #81
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196438632
Als er in de originele bouwplannen niet uitgegaan is van een dubbele oprit, dan mag die boom er toch gewoon staan?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:45:49 #82
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197270825
’Pesten’ bewoners gaat door: nu weer heg geplaatst voor pad

Burgemeester en wethouders van Dordrecht weigeren vooralsnog het almaar uitdijende blunderdossier van het omstreden rioolgemaal aan de gemeenteraad te verstrekken.


Er is nu deels een heg geplaatst naast het rioolgemaal en voor het toegangspad van de bewoners.

Volgens het college hebben de gedupeerde bewoners een advocaat in de arm genomen en wordt een gang naar de rechter voorbereid. „Daarom is besloten de beantwoording van de vragen op te schorten.”

De PvdA-fractie, die enkele maanden geleden het college verzocht om de raad eindelijk openheid van zaken te geven via het beantwoorden van tientallen vragen, neemt geen genoegen met de botte afwijzing. Met steun van andere fracties is het college opnieuw dringend verzocht tekst en uitleg te geven.

„De bewoners hebben aangegeven zonder tussenkomst van een rechter er met de gemeente uit te willen komen. De door ons gevraagde informatie kan dus gewoon aan de raad worden verstrekt”, aldus PvdA-fractievoorzitter Cor van Verk.

Advocaat
De bewoners, die de gemeente willen houden aan de belofte dat het rioolgemaal wordt verplaatst, bevestigen woensdag desgevraagd dat er geen rechtsgang in voorbereiding is. „Natuurlijk is er wel een advocaat geraadpleegd. Maar zou de gemeente dan geen juridische bijstand hebben? Bovendien is ons door de gemeente meerdere keren geadviseerd om een advocaat in de arm te nemen. Maar als we dat bij alle blunders moeten doen, wordt het een dure grap.”

Nieuw obstakel
Inmiddels blijkt er namelijk bij het aanbrengen van de definitieve bestrating opnieuw een obstakel voor de woning te zijn geplaatst. Het pad naar de voordeur wordt versperd door een heg. „Met de rioolkast en een boom voor de oprit is er nu nog een plek over. Wordt het een bushalte of een frietkot”, vragen de bewoners zich vertwijfeld af.

’Pesterijen’
Raadslid Van Verk reageert onthutst op de nieuwste ontwikkelingen. „Dit begint op pesterijen te lijken en dat maakt de situatie nog veel ernstiger.”

Een gemeentewoordvoerder laat in een reactie weten dat wethouder Piet Sleeking de bewoners heeft toegezegd dat de inrichting zal worden aangepast. Volgens de zegsman heeft het college woensdag nog geen besluit genomen over het nieuwe raadsverzoek om openheid van zaken te geven.

https://www.telegraaf.nl/(...)g-geplaatst-voor-pad

:') :') :') :') :') :') :') :')
pi_197275333
Nou ja, dat onkruid heb je er zo uit getrokken natuurlijk. Kan je gewoon onder het mom van veiligheid doen ook, een pad moet immers goed begaanbaar blijven.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:38:01 #84
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_197275496
Ook gewoon 2x dezelfde bewoner gepakt. Zeker een opgestapt raadslid.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_197275903
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:38 schreef hollandia02 het volgende:
Ook gewoon 2x dezelfde bewoner gepakt. Zeker een opgestapt raadslid.
*3 keer
Gemaal
Boom
Heg
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_197279848
Als je beetje kerel bent los je dit toch zelf op?
Je huurt een buldozer en ragt die hele zooi er net zolang uit tot ze door hebben hoe debiel ze bezig zijn, levert ook vast nog wat leuke publiciteit op.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197279914
Naaistreek van die gemeente zal vast wel een gefrustreerd ambtenaartje achter zitten
I will do what i must !!
  Redactie Frontpage vrijdag 8 januari 2021 @ 06:22:51 #88
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197279932
Zo, daar zitten wat haantjes hoor, daar bij de gemeente. Luister nu gewoon naar de eigenaar en verplaats die boom, wat een onzin. En als het rioolgemaal daar niet hoort te staan, verplaats dat dan ook. Ga er vanuit dat de bewoners hier nog flinke planschade voor kunnen verhalen, want door een dergelijke monstruositeit in je tuin keldert de waarde van je nieuwbouwwoning tot onder de kale VON waarde.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:13:14 #89
338319 ZarB
Piña colada
pi_197283456
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Als er in de originele bouwplannen niet uitgegaan is van een dubbele oprit, dan mag die boom er toch gewoon staan?
En op de impressie te zien zijn alle voortuinen even diep en is de stoep gemeentegrond. Het gemaal staat dus niet in de voortuin.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:15:12 #90
338319 ZarB
Piña colada
pi_197283487
Als het wel pesterijtjes zijn dan vraag ik me af hoe diep de haat voor de bewoners moet gaan (en watvoor types dit dan zijn) dat die ambtenaar geen enkel probleem heeft met een slechte reputatie.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_197283576
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:15 schreef ZarB het volgende:
dat die ambtenaar geen enkel probleem heeft met een slechte reputatie.
Dat die ambtenaar 0 fucks geeft is wel duidelijk. Is deze kerel: https://www.rijnmond.nl/n(...)motie-van-wantrouwen
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:35:47 #92
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197285449
Voor wie nog twijfels had. Zijn nu wel weg lijkt mij.

Dit is heel duidelijk burgertje pesten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197285847
Burgertje pesten, sukkels.
Ik hoop dat deze mensen een ruime vergoeding krijgen voor hun leed.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 15:37:24 #94
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197286781
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 05:11 schreef raptorix het volgende:
Als je beetje kerel bent los je dit toch zelf op?
Je huurt een buldozer en ragt die hele zooi er net zolang uit tot ze door hebben hoe debiel ze bezig zijn, levert ook vast nog wat leuke publiciteit op.
Tja, of tot ze besluiten de boel beter in de gaten te houden na de tweede keer en je betrapt wordt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:21:35 #95
3542 Gia
User under construction
pi_197287801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 21:49 schreef FYazz het volgende:


Hij staat er nog niet, maar de gemeente heeft wel een impressie foto gepubliceerd :D

https://www.ad.nl/dordrec(...)straks-uit~aa0b0355/

Volgens deze impressie staat de boom overigens wel correct. Zo lijkt er ook geen sprake van een dubbele oprit te zijn.
Als je op googlemaps kijkt, zie je alleen kassen. Het is dus een nieuwe wijk.

M.i. hebben deze bewoners voor zichzelf een dubbele oprit bedacht, omdat ze daar de ruimte voor hebben. Echter, de gemeente gunt ze allemaal een enkele oprit.
De aanleg van gemeentelijk groen loopt meestal achter op de aanleg van opritten. Je kunt niet zomaar een dubbele oprit claimen.

Wb die rioolkast, staat op gemeentegrond en is straks vanuit huis niet meer te zien.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:08:47 #96
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198763815
Bewoners kunnen zich niet vinden in oplossing

Blunderdossier rioolgemaal Dordrecht: kast is nu kopje kleiner



Met het verlagen van de schakelkast bij het omstreden rioolgemaal voor een woning in Dordrecht is volgens de gemeente een belangrijke stap gezet om het blunderdossier na jarenlang gesteggel te kunnen sluiten.

In de visie van het college :') rest alleen nog het bereiken van overeenstemming met de bewoners van het huis aan de Hazelaarlaan over de hoogte van de schadevergoeding. Een woordvoerder benadrukt dat verantwoordelijk wethouder Piet Sleeking de zaak het liefst zonder tussenkomst van de rechter schikt. „Maar daar zijn twee partijen voor nodig.”

De bewoners van het huis in de Dordtse wijk Dubbeldam werden in 2018 verrast door de plaatsing van een rioolgemaal pal voor hun erker.

Dordt beloofde in 2019 dat het rioolgemaal zou worden verplaatst, maar zag daar vanwege hoge kosten van af. De bewoners blijven er bij dat verplaatsing de enige mogelijkheid is om de kwestie af te kunnen wikkelen. Nu voor de gemeente die optie van de baan is, lijkt een gang naar de rechter onontkoombaar.

https://www.telegraaf.nl/(...)-is-nu-kopje-kleiner
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:10:39 #97
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198763835
Wethouder Piet Sleeking
Ruimtelijke Ordening, Binnenstad, Cultuur en Toerisme, Personeel en Organisatie

https://cms.dordrecht.nl/(...)houder_Piet_Sleeking

Wat een lul :r
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:18:06 #98
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198763933
Ah ja. De volwassen werkwijzen van onze verantwoordelijke en volwassen zakenlui.... wat een gaaf land toch.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198764028
Het is wel beter geworden dan het eerst was :D
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:30:16 #100
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198764090
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:18 schreef Fcu030 het volgende:
Ah ja. De volwassen werkwijzen van onze verantwoordelijke en volwassen zakenlui.... wat een gaaf land toch.
Ik mis alleen nog de vieze grijns van Rutte :r
En Grapperhaus natuurlijk :') die zegt dat hij er niet mee mag bemoeien omdat de zaak onder de rechter is
Ondertussen de Rutte doctrine :r aan het werk, dossiers door de papierversnipperaar, stukken zwart lakken,
Herinneringen wissen, onvolledig dossier aan rechter sturen, werkinstructie aan rechter geven.
En kamervragen gewoon ontwijken

Dossier kan dicht

:r :r :r :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')