abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 november 2020 @ 22:20:28 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196414769
quote:
Oefening loopt mis: kazerne brandweer Antwerpen lijkt wel ondergesneeuwd

AntwerpenEen opvallend schouwspel vandaag bij de Brandweer van de zone Antwerpen. Tijdens een oefening ging er iets mis en werd een aanzienlijke hoeveelheid bluspoeder de kazerne in geblazen, met bijzonder veel opruimwerk tot gevolg.



Rond half drie hield de brandweer een oefening in en rond een van haar kazernes. Een technisch defect aan een van de wagens gooide echter roet in het eten. Een grote massa bluspoeder, dat gebruikt wordt als alternatief bij gebrek aan voldoende water, werd de kazerne in geblazen met onderstaande taferelen als resultaat. Momenteel wordt nog onderzocht hoe het defect kon worden veroorzaakt.

De brandweer bevestigt wel dat de voertuigen die bedekt zijn met het bluspoeder geen functionele defecten geleden hebben en de dienstverlening dus niet in het gedrang komt. Het ongeval is vooral te betreuren omdat het bluspoeder heel fijn van aard is, waardoor het makkelijk overal tussen kruipt. Men heeft momenteel geen idee hoe lang het schoonmaken zal duren.











https://www.hln.be/antwer(...)rgesneeuwd~ab05aea8/
--------------------------

Dit kan ook alleen maar in België _O- Die kunnen het hele wagenpark en alle elektronica in het gebouw gaan vervangen :o _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196415009
Technisch defect :+
Gewoon randdebiel op verkeerde knop gedrukt :7
pi_196415088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]

--------------------------

Dit kan ook alleen maar in België _O- Die kunnen het hele wagenpark en alle elektronica in het gebouw gaan vervangen :o _O-
In Nederland werd de eerste F-35 na de landing per ongeluk met blusschuim "verwelkomd", dat vinden miljarden kostende hight tech jachtvliegtuigen over het algemeen niet zo fijn...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 25 november 2020 @ 23:32:04 #4
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_196415925
iemand heeft no nut november niet gehaald
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_196418842
quote:
6s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Technisch defect :+
Gewoon randdebiel op verkeerde knop gedrukt :7
Dat dus!
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_196418959
Amai hè! Je moet de cast van een aflevering van Jambers ook niet tot de brandweer toelaten.
  donderdag 26 november 2020 @ 10:39:00 #7
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196419319
Mijn zwager werkt daar en stuurde gisteravond al de filmpjes :D .
Die troep schijnen ze zelfs 2 verdiepingen hoger in de serverruimte gevonden te hebben ;( .
pi_196419660
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:39 schreef bleiblei het volgende:
Mijn zwager werkt daar en stuurde gisteravond al de filmpjes :D .
Die troep schijnen ze zelfs 2 verdiepingen hoger in de serverruimte gevonden te hebben ;( .
LOL dat gaat knaken kosten :P
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_196419782
"bluspoeder" zo zou je het kunnen noemen ja.
  donderdag 26 november 2020 @ 11:40:35 #10
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_196420107
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
"bluspoeder" zo zou je het kunnen noemen ja.
Je denkt dat stiekem om een cocaïne ongeluk gaat?
pi_196420312
quote:
7s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:40 schreef borbit het volgende:

[..]

Je denkt dat stiekem om een cocaïne ongeluk gaat?
Ze moeten toch wat op die saaie corona lockdown no fireworks dagen en nachten?
  vrijdag 27 november 2020 @ 06:23:26 #12
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_196432151
Stofzuiger halen en aan de slag dan maar :P
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  vrijdag 27 november 2020 @ 06:31:36 #13
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196432185
Oei hopelijk is dat poeder niet op basis van zouten 😬
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_196432200
Wat een prutsers!! Ik weet nu iig wel, als mijn huis in de fik staat ga ik de brandweer niet laten komen hoor! Is gewoon kwestie van gezond verstand!!
pi_196439330
Maak je het met die ventilatoren op de laatste foto het niet alleen maar erger?
  vrijdag 27 november 2020 @ 18:16:57 #16
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_196440560
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:38 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

In Nederland werd de eerste F-35 na de landing per ongeluk met blusschuim "verwelkomd", dat vinden miljarden kostende hight tech jachtvliegtuigen over het algemeen niet zo fijn...
klopt, het kan in stealth vliegen, on staat om de zwaarste wapens te ontwijken, maar een poederblusser is van een andere orde.
Tot nooit .......
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 18:19:22 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196440595
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:39 schreef bleiblei het volgende:
Mijn zwager werkt daar en stuurde gisteravond al de filmpjes :D .
Die troep schijnen ze zelfs 2 verdiepingen hoger in de serverruimte gevonden te hebben ;( .
Dat lijkt mij niet zo gek met die ventilator :P Dat blaas je overal in _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 28 november 2020 @ 01:17:43 #18
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_196447730
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:16 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

klopt, het kan in stealth vliegen, on staat om de zwaarste wapens te ontwijken, maar een poederblusser is van een andere orde.
Hij heeft het over blusschuim. Volgens mij heel wat minder problematisch als poeder. Zeker als dit op zoutbasis is kun je de meeste electronica wel afschrijven dus. Begrijp ook niet dat ze het afdoen met

quote:
de voertuigen die bedekt zijn met het bluspoeder geen functionele defecten geleden hebben en de dienstverlening dus niet in het gedrang komt.
want de voertuigen zullen deze reut in hun motoren absoluut niet prettig vinden! En las van een andere user dat dit poeder in de serverruimte twee verdiepingen hoger ook al terug werd gevonden (waarschijnlijk door de filters van de koeling geglipt zo fijn is dit poeder). Dat kan dus echt wel een stevige schadepost worden. Met schuim op een vliegtuig is dit een veel kleiner probleem (hoewel dit natuurlijk ook in de motoren kan worden gezogen).
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')