abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 26 november 2020 @ 00:03:56 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196416329
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Goh ja, verschrikkelijk zeg dat die fransen met al die aanslagen en hun noodtoestand een bepaald soort migratie beu zijn. Echte monsters! Waarom kunnen ze niet gewoon lekker donner eten en blij zijn met de fantastische verrijking? Wat boeit een onthoofde leraar hier en daar en af en toe eens een vrachtwagen door een mensenmassa, wie heeft er ook behoefte aan vrije pers en satirici als je ook lekker vijfmaaldaags kunt genieten van de azan? Ik ben al die Europese decadentie ook wel beu. Tijd voor de nieuwe Europeanen!
Ja joh, Le Pen was voor 2001 redelijk 8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_196416334
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja joh, Le Pen was voor 2001 redelijk 8)7
Een ware visionair dus! Zat zullen er willen dat ze geluisterd hadden in plaats van "FAKSIST!!! " te krijsen.
  donderdag 26 november 2020 @ 00:04:59 #253
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196416337
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:02 schreef Ixnay het volgende:
En Baudet kan volgens mij niet zomaar de partij uitgezet worden.

Ik zou niet weten waarom.
Wegens het in diskrediet brengen van de partij en misbruik maken van bestuursmiddelen.
pi_196416338
Die apjes van lullo's is bijzaak.
Dat Freek Jansen die lullo's in bescherming neemt is ook bijzaak
Dat Baudet Freek verdedigt in dit evenzo bijzaak
Belangrijke bijzaken, dat wel

Hoofdzaak is Baudet zelf... Zijn hele persoonlijkheid en vooral dat hij ineens zich toont als anti-semiet en complotdenker over corona
  donderdag 26 november 2020 @ 00:05:35 #255
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196416342
quote:
17s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Een ware visionair dus! Zat zullen er willen dat ze geluisterd hadden in plaats van "FAKSIST!!! " te krijsen.
Gast :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 26 november 2020 @ 00:06:57 #256
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_196416352
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Goh ja, verschrikkelijk zeg dat die fransen met al die aanslagen en hun noodtoestand een bepaald soort migratie beu zijn. Echte monsters! Waarom kunnen ze niet gewoon lekker donner eten en blij zijn met de fantastische verrijking? Wat boeit een onthoofde leraar hier en daar en af en toe eens een vrachtwagen door een mensenmassa, wie heeft er ook behoefte aan vrije pers en satirici als je ook lekker vijfmaaldaags kunt genieten van de azan? Ik ben al die seculiere Europese decadentie ook wel beu. Tijd voor de nieuwe Europeanen! :9~ _O_
Front national is echt al van ver voor de aanslagen hoor. Begon ooit met de oude Le Pen die de holocaust ontkent. De holocaust was ook wel te begrijpen omdat ?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_196416357
Ik ben niet eens lid van FvD, maar ieder weldenkend en kritisch denkend mens is het hier toch mee eens. Je onderzoekt pas actie nadat er is onderzocht wat er is gebeurd en waarom. We leven tenslotte in een rechtstaat. Granted, we praten hier niet over om naar de rechter te gaan, maar het principe geldt nog steeds. Laat zo'n commisie even onderzoek doen, waren er leden die antisemitisch waren etc, gewoon royeren en verder gaan. Rotte appels heb je overal zitten en voornamelijk in jeugd bewegingen, die zijn wat losser in hun taal dan de wat oudere persoon.
  donderdag 26 november 2020 @ 00:08:02 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196416360
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:05 schreef Bluesdude het volgende:
Die apjes van lullo's is bijzaak.
Dat Freek Jansen die lullo's in bescherming neemt is ook bijzaak
Dat Baudet Freek verdedigt in dit evenzo bijzaak
Belangrijke bijzaken, dat wel

Hoofdzaak is Baudet zelf... Zijn hele persoonlijkheid en vooral dat hij ineens zich toont als anti-semiet en complotdenker over corona
Je mekkert nieuwsberichten na ipv een eigen mening te vormen is mijn indruk nu.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 26 november 2020 @ 00:08:28 #259
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 26 november 2020 @ 00:08:38 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196416366
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:06 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Front national is echt al van ver voor de aanslagen hoor. Begon ooit met de oude Le Pen die de holocaust ontkent. De holocaust was ook wel te begrijpen omdat ?
Hij lult maar wat
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_196416367
Brief aan leden gelekt naar de T.Terwijl Thierry Baudet bij Beau tekst en uitleg mag geven, dropt de Telegraaf even een bommetje. Nicki Pouw-Verweij, die eerder vanavond al opriep tot royement, luidde de noodklok over uitspraken van de oud-partijvoorzitter. De brandbrief die zij stuurde naar een aantal leden is in handen van de Telegraaf.

De Brief
Op de partijbijeenkomst van afgelopen vrijdag hing een ’gespannen sfeer’, schrijft Pouw-Verweij. Daarbij zei Baudet volgens haar onder meer dat hij bereid was om ’drie miljoen coronadoden te accepteren als daarmee onze vrijheid gered werd’.Deze uitspraak bevreemde Pouw-Verweij, maar er was meer. Zo vertelde Freek Jansen, toen nog de leider van de jongerenafdeling, die avond dat er een artikel aankwam over antisemitisme onder de jongerentak van FvD. „Er ontstond een discussie over of er bij de vorige meldingen goed gehandeld was. Freek en Thierry gaven aan dat zij vonden dat er nooit iemand geroyeerd had moeten worden, want we hadden daarmee toegegeven aan de linkse media.”Volgens Pouw-Verweij vond Freek dat ’heulen met de vijand’ en ziet hij dat als ’het ergste wat je kan doen’. De senator, wist niet wat ze hoorde, schrijft ze in haar brief. „Ik gaf aan dat ik vond dat we antisemitisme of nazisme niet moesten tolereren. Thierry vroeg toen: ’waar komt jouw kruistocht tegen het antisemitisme vandaan? Bijna iedereen die ik ken is antisemiet.’”Meerdere aanwezigen vroegen volgens de brievenschrijfster of Baudet een grap maakte. „Maar dat ontkende hij.” Pouw-Verweij wees er vervolgens op dat „zelfs als je voor absolute vrijheid van meningsuiting bent, het relativeren van de Holocaust in een appgroep met relatieve vreemden erg dom was” en dat de leden in kwestie toch geroyeerd moesten worden vanwege ’dom en schadelijk gedrag’.„Thierry zei toen ’ze zijn niet dom, ze hebben juist een heel hoog IQ, daarom zeggen ze deze dingen ook’.” Op 18 maart, de dag na de verkiezingen, zouden alle geroyeerde leden weer teruggehaald worden, zou Baudet hebben besloten. „De rest van de avond heeft Thierry grapjes tegen mij gemaakt in de trant van ’dat moeten we niet zeggen, dan vindt Nicki ons antisemitisch.’”[...]Op een gegeven moment riep Thierry dat corona de wereld in gebracht was door George Soros en anderen om ons onze vrijheid af te nemen en een nieuwe wereldheerschappij te starten. Hij riep dat het Hillary Clinton ’en de pedofielen’ niet gelukt was, maar dat het via corona nu wel zou lukken.”Er inhoudelijk op ingaan, lukte volgens haar niet. „Baudet zei nog dat vechten over andere thema’s zoals EU en immigratie of islam zinloos was, want als ’ze onze vrijheid hebben afgenomen en we een communistische staat zijn, dan schoppen ze toch alle domme negers Europa uit.’”Uiteindelijk bond Baudet volgens de klokkenluidster enigszins in met de woorden: „Ik weet dat ik hier alleen in sta, dus ik zal doen en zeggen wat jullie willen.”


De avond kwam niet lang daarna tot een einde, schrijft Pouw-Verweij.
============

https://www.nieuwnieuws.n(...)van-nummer-drie-fvd/
  donderdag 26 november 2020 @ 00:09:02 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196416369
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:07 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben niet eens lid van FvD, maar ieder weldenkend en kritisch denkend mens is het hier toch mee eens. Je onderzoekt pas actie nadat er is onderzocht wat er is gebeurd en waarom. We leven tenslotte in een rechtstaat. Granted, we praten hier niet over om naar de rechter te gaan, maar het principe geldt nog steeds. Laat zo'n commisie even onderzoek doen, waren er leden die antisemitisch waren etc, gewoon royeren en verder gaan. Rotte appels heb je overal zitten en voornamelijk in jeugd bewegingen, die zijn wat losser in hun taal dan de wat oudere persoon.
Nee. Voorgeschiedenis.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_196416375
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij lult maar wat
Dank voor de duiding, zou je deze rol in meer topics op je willen nemen? Het voegt wel flair toe aan mijn posts.
  donderdag 26 november 2020 @ 00:09:40 #264
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196416377
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:07 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben niet eens lid van FvD, maar ieder weldenkend en kritisch denkend mens is het hier toch mee eens. Je onderzoekt pas actie nadat er is onderzocht wat er is gebeurd en waarom. We leven tenslotte in een rechtstaat. Granted, we praten hier niet over om naar de rechter te gaan, maar het principe geldt nog steeds. Laat zo'n commisie even onderzoek doen, waren er leden die antisemitisch waren etc, gewoon royeren en verder gaan. Rotte appels heb je overal zitten en voornamelijk in jeugd bewegingen, die zijn wat losser in hun taal dan de wat oudere persoon.
Maar waarschijnlijk waren die appjes gewoon zo klaar als een klontje. Een foponderzoek was enkel om het naar de doofpot te duwen.
  donderdag 26 november 2020 @ 00:10:09 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196416379
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja maar waarom dan Joden? Marokkanen zouden een eenvoudiger doelwit zijn.
Omdat de Marokkanen niet alle touwtjes in handen hebben achter de schermen.
Huilen dan.
  donderdag 26 november 2020 @ 00:10:14 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196416381
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:08 schreef Bluesdude het volgende:
Brief aan leden gelekt naar de T.Terwijl Thierry Baudet bij Beau tekst en uitleg mag geven, dropt de Telegraaf even een bommetje. Nicki Pouw-Verweij, die eerder vanavond al opriep tot royement, luidde de noodklok over uitspraken van de oud-partijvoorzitter. De brandbrief die zij stuurde naar een aantal leden is in handen van de Telegraaf.

De Brief
Op de partijbijeenkomst van afgelopen vrijdag hing een ’gespannen sfeer’, schrijft Pouw-Verweij. Daarbij zei Baudet volgens haar onder meer dat hij bereid was om ’drie miljoen coronadoden te accepteren als daarmee onze vrijheid gered werd’.Deze uitspraak bevreemde Pouw-Verweij, maar er was meer. Zo vertelde Freek Jansen, toen nog de leider van de jongerenafdeling, die avond dat er een artikel aankwam over antisemitisme onder de jongerentak van FvD. „Er ontstond een discussie over of er bij de vorige meldingen goed gehandeld was. Freek en Thierry gaven aan dat zij vonden dat er nooit iemand geroyeerd had moeten worden, want we hadden daarmee toegegeven aan de linkse media.”Volgens Pouw-Verweij vond Freek dat ’heulen met de vijand’ en ziet hij dat als ’het ergste wat je kan doen’. De senator, wist niet wat ze hoorde, schrijft ze in haar brief. „Ik gaf aan dat ik vond dat we antisemitisme of nazisme niet moesten tolereren. Thierry vroeg toen: ’waar komt jouw kruistocht tegen het antisemitisme vandaan? Bijna iedereen die ik ken is antisemiet.’”Meerdere aanwezigen vroegen volgens de brievenschrijfster of Baudet een grap maakte. „Maar dat ontkende hij.” Pouw-Verweij wees er vervolgens op dat „zelfs als je voor absolute vrijheid van meningsuiting bent, het relativeren van de Holocaust in een appgroep met relatieve vreemden erg dom was” en dat de leden in kwestie toch geroyeerd moesten worden vanwege ’dom en schadelijk gedrag’.„Thierry zei toen ’ze zijn niet dom, ze hebben juist een heel hoog IQ, daarom zeggen ze deze dingen ook’.” Op 18 maart, de dag na de verkiezingen, zouden alle geroyeerde leden weer teruggehaald worden, zou Baudet hebben besloten. „De rest van de avond heeft Thierry grapjes tegen mij gemaakt in de trant van ’dat moeten we niet zeggen, dan vindt Nicki ons antisemitisch.’”[...]Op een gegeven moment riep Thierry dat corona de wereld in gebracht was door George Soros en anderen om ons onze vrijheid af te nemen en een nieuwe wereldheerschappij te starten. Hij riep dat het Hillary Clinton ’en de pedofielen’ niet gelukt was, maar dat het via corona nu wel zou lukken.”Er inhoudelijk op ingaan, lukte volgens haar niet. „Baudet zei nog dat vechten over andere thema’s zoals EU en immigratie of islam zinloos was, want als ’ze onze vrijheid hebben afgenomen en we een communistische staat zijn, dan schoppen ze toch alle domme negers Europa uit.’”Uiteindelijk bond Baudet volgens de klokkenluidster enigszins in met de woorden: „Ik weet dat ik hier alleen in sta, dus ik zal doen en zeggen wat jullie willen.”


De avond kwam niet lang daarna tot een einde, schrijft Pouw-Verweij.
============

https://www.nieuwnieuws.n(...)van-nummer-drie-fvd/
Thanks, maar is al gepost meen ik. Reageerde jij nog op.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_196416384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk waren die appjes gewoon zo klaar als een klontje. Een foponderzoek was enkel om het naar de doofpot te duwen.
Als dat zo is, dan dwing je actie. Maar dit is niet hoe je tot oplossingen gaat komen. Rationeel en objectief blijven en niet laten leiden door emoties.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2020 00:11:01 ]
  donderdag 26 november 2020 @ 00:11:09 #268
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196416389
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wegens het in diskrediet brengen van de partij en misbruik maken van bestuursmiddelen.
Nee en nee.

Hij heeft juist een stap teruggedaan om niet de dictator rol te spelen. Hij neemt niet de verantwoordelijkheid voor de shit die geschreven zou zijn. Eerst onderzoeken wat er gebeurd is en dan actie. Daarover was een verschil van meningen. Er moest meteen hard opgetreden worden voordat men wist wat er gebeurd is. Baudet wilde dit niet en is daardoor afgetreden als lijsttrekker.

Hij had ook kunnen blijven en zijn zin doordrijven. Daardoor de stap terug. Laat anderen die beslissingen maar nemen, maar hij stond achter Jansen en JFVD totdat er uit dat onderzoek bepaalde dingen zouden komen.

Geen diskrediet en een zeer dapper besluit. En het is zeker niet ten gunste van zichzelf.

En misbruik maken van bestuursmiddelen? :?
Die zul je me even moeten uitleggen.
  donderdag 26 november 2020 @ 00:11:24 #269
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196416390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:07 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben niet eens lid van FvD, maar ieder weldenkend en kritisch denkend mens is het hier toch mee eens. Je onderzoekt pas actie nadat er is onderzocht wat er is gebeurd en waarom. We leven tenslotte in een rechtstaat. Granted, we praten hier niet over om naar de rechter te gaan, maar het principe geldt nog steeds. Laat zo'n commisie even onderzoek doen, waren er leden die antisemitisch waren etc, gewoon royeren en verder gaan. Rotte appels heb je overal zitten en voornamelijk in jeugd bewegingen, die zijn wat losser in hun taal dan de wat oudere persoon.
Leuk theoretisch geneuzel, maar verdiep je eens in wat er zoal is gebeurd daar. Daar komt toch een iets ander beeld uit naar voren dan dat onderzoek diende om goed in kaart te brengen wat er is gezegd en gebeurd. Zoals al gezegd: dat onderzoek diende een heel ander doel, zelfs Baudet was er al prima van op de hoogte.
pi_196416392
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Graag dat de raad van bestuur van die universiteit daar eens de stofzuiger doorheen gaat halen
Echt hoor, helemaal prima dat hoogleraren een uitgesproken politieke mening hebben maar als je die Cliteur hoort zwetsen over dit soort zaken is hij echt volledig losgezongen van de realiteit wat me een probleem lijkt op zijn positie. Echt hoe kan hij beweren dat als je iets liberaals zegt je wordt uitgemaakt voor fascist of rascist. Ik zie dat nou werkelijk nooit gebeuren bij Rutte.
  donderdag 26 november 2020 @ 00:12:02 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196416396
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dank voor de duiding, zou je deze rol in meer topics op je willen nemen? Het voegt wel flair toe aan mijn posts.
Misschien overschat je de impact van jouw posts? :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_196416398
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wel bijzonder dat het nu pas een probleem is
Dit!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196416401
quote:
7s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:11 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Leuk theoretisch geneuzel, maar verdiep je eens in wat er zoal is gebeurd daar. Daar komt toch een iets ander beeld uit naar voren dan dat onderzoek diende om goed in kaart te brengen wat er is gezegd en gebeurd. Zoals al gezegd: dat onderzoek diende een heel ander doel, zelfs Baudet was er al prima van op de hoogte.
Hoe weet jij dit? Door te speculeren?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2020 00:13:36 ]
pi_196416417
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:11 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Nee en nee.

Hij heeft juist een stap teruggedaan om niet de dictator rol te spelen. Hij neemt niet de verantwoordelijkheid voor de shit die geschreven zou zijn. Eerst onderzoeken wat er gebeurd is en dan actie. Daarover was een verschil van meningen. Er moest meteen hard opgetreden worden voordat men wist wat er gebeurd is. Baudet wilde dit niet en is daardoor afgetreden als lijsttrekker.

Hij had ook kunnen blijven en zijn zin doordrijven. Daardoor de stap terug. Laat anderen die beslissingen maar nemen, maar hij stond achter Jansen en JFVD totdat er uit dat onderzoek bepaalde dingen zouden komen.

Geen diskrediet en een zeer dapper besluit. En het is zeker niet ten gunste van zichzelf.

En misbruik maken van bestuursmiddelen? :?
Die zul je me even moeten uitleggen.
Hoe vind je het dat Baudet binnen 48 uur alweer terug lijsttrekker wilde zijn? En via een filmpje binnen 6 dagen verkiezingen wilde uitschrijven?
pi_196416424
Ik mis nog de reactie van Eva Vlaardingerbroek, of zou die morgen aan de beurt komen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')