je kunt beter alles op alles zetten om de resterende drie wedstrijden te winnenquote:Op woensdag 25 november 2020 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doelsaldo kan nog wel een flinke rol gaan spelen dus Ajax moet er alles op zetten om vanavond veel te scoren.
Deze tip zal helpen hoop ik.
Als je alle drie de wedstrijden met 13-0 wint maak je een goede kans om door te gaan.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:25 schreef Adames het volgende:
[..]
je kunt beter alles op alles zetten om de resterende drie wedstrijden te winnen
we spelen nog drie finalesquote:Op woensdag 25 november 2020 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je alle drie de wedstrijden met 13-0 wint maak je een goede kans om door te gaan.
Vandaag is een dag die we nooit meer vergeten! Rust in vrede Diego. Je was en zal legende '10' zijn. Bedankt voor alles.quote:
Het is voor mij ook moeilijk te volgen. De mods mogen dat wel wat duidelijker makenquote:Op woensdag 25 november 2020 19:28 schreef TLC het volgende:
Dan is t op Veronica, dan weer op sbs... pfff
Check gewoon de OP debielquote:Op woensdag 25 november 2020 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is voor mij ook moeilijk te volgen. De mods mogen dat wel wat duidelijker maken
grasquote:Op woensdag 25 november 2020 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is voor mij ook moeilijk te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |