Ik zit dit wel gebeuren eigenlijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:47 schreef Fred_B het volgende:
Zou Sietse nog overwegen om El Diablo meteen na Noorwegen (Fallen Angel) te zetten![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:34 schreef blackswangreen het volgende:
Het nummer is amper een uurtje online en de eerste rel is al geboren: Zara Larsson is not amused, vanwege videoclip-plagiaat.
Op het eerste gehoor niet verkeerd, kan prima in het rechterrijtje van de finale eindigen en misschien wel hoger als de performance klopt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Komt vanavond nog als het goed is
Hier het grootste gedeelte wel.
[ twitter ]
Zou goed kunnen. Twee hele verschillende liedjes in feel en tempo dus ik zou het wel geinig vinden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:47 schreef Fred_B het volgende:
Zou Sietse nog overwegen om El Diablo meteen na Noorwegen (Fallen Angel) te zetten![]()
Subtiele verwijzingen naar de sponsors, net als die bananen in de clip van Fuego.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:42 schreef H_T het volgende:
Clip gekeken!
-Waar de hel slaan die Head & Shoulders-shots op?
-Als dit live een beetje lekker uit de verf komt kan het denk ik goed gaan scoren
Ik gok dat de Cypriotische platenmaatschappij wat extra clicks op hun website wiltquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:09 schreef Em31 het volgende:
Snap niet dat die clip nog steeds nergens officieel staat?
Staat alleen op de website van de recordlabelquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:49 schreef Guanabana het volgende:
Ligt het aan mij dat ik dit nummer niet kan vinden op Youtube, welke is het nou?
Meen je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |