abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 november 2020 @ 14:51:11 #151
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196437956
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 14:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, en dat terwijl een groot deel van die rechters gewoon republikeinen zijn.
Wel opvallend dat die rechters toch gewoon integer zijn, een eigenschap die bij conservatieven lijkt te ontbreken. De rechterlijke macht daar houdt de boel echt overeind heb ik het idee.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 14:53:03 #152
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196437989
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 14:12 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dat heb ik begrepen dat je dat vind, daarom vraag ik je wat volgens jou wel voldoende bewijs zou zijn
Mischien is het belangrijker wat de rechtbank voldoende bewijs vindt? En tot op heden heeft Trump nog geen enkel bewijs voor zijn beweringen geleverd in 39 rechtszaken.

Er wordt door zijn advocaten voor de rechter ook gewoon toegegeven dat er geen bewijs is voor fraude. Mischien een puntje wat jij hebt gemist?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196438404
Zijn de Republikeinen bij gebrek aan overwinningen nu serieus hun eigen "hoorzittingen" aan het houden?

Als het allemaal zo duidelijk is, waarom wint Trump met deze "bewijzen" dan geen echte rechtszaken?
pi_196438863
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:26 schreef spinazieruiker het volgende:
Zijn de Republikeinen bij gebrek aan overwinningen nu serieus hun eigen "hoorzittingen" aan het houden?

Als het allemaal zo duidelijk is, waarom wint Trump met deze "bewijzen" dan geen echte rechtszaken?
Dit genereert geld.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_196438896
Dat zal best.

Je ziet op Twitter en in de comments op YouTube allemaal wappies los gaan dat er dingen worden bewezen die de MSM ons niet wil laten weten. Waarschijnlijk denken veel kijkers zelfs dat ze naar een echte rechtszaak aan het kijken zijn. In werkelijkheid is het steeds opnieuw de zoveelste opsomming van onbewezen geruchten.
pi_196438901
edit: verkeerde quote
pi_196438932
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Dat zal best.

Je ziet op Twitter en in de comments op YouTube allemaal wappies los gaan dat er dingen worden bewezen die de MSM ons niet wil laten weten. Waarschijnlijk denken veel kijkers zelfs dat ze naar een echte rechtszaak aan het kijken zijn. In werkelijkheid is het steeds opnieuw de zoveelste opsomming van onbewezen geruchten.
Hoe kun je daar in godesnaam intrappen :') Dan ben je wel echt teringdom zeg.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196438985
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Dat zal best.

Je ziet op Twitter en in de comments op YouTube allemaal wappies los gaan dat er dingen worden bewezen die de MSM ons niet wil laten weten. Waarschijnlijk denken veel kijkers zelfs dat ze naar een echte rechtszaak aan het kijken zijn. In werkelijkheid is het steeds opnieuw de zoveelste opsomming van onbewezen geruchten.
Tuurlijk, mensen zijn gek en trappen in een nep rechtzaak. Dit was een hearing van de senate van Pennsylvania.
Officieel degene die volgens de constitutie het recht hebben om de kiesmannen te kiezen.
Als je hem had gekeken kwam er ook de vraag in voor wat er gedaan kon worden en of er suggesties waren van voor en nadelen. Het is niet een of andere fake shit
pi_196438992
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 14:35 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Mooi, ik ben blij dat we dan op 1 lijn zitten eindelijk met dat we moeten wachten tot het juridische proces doorlopen is
Dat zou in normale omstandigheden inderdaad de juiste reactie zijn.

Maar als je constant de media opzoekt, roept dat alles en iedereen corrupt is en een "Kraken" belooft, dan moet je ook wat laten zien. Talk the talk, walk the walk, zoals de Amerikanen dat zeggen.

- "Iedereen is corrupt. Ik heb keisterk bewijs daarvoor".
Oh ja? Laat zien dan.
- "Nee, wacht de rechtszaken maar af"
Maar je hebt er al 40 gehad en allemaal verloren.
- "Wacht nou maar af, the Kraken komt er aan"

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:12 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Tuurlijk, mensen zijn gek en trappen in een nep rechtzaak. Dit was een hearing van de senate van Pennsylvania.
Officieel degene die volgens de constitutie het recht hebben om de kiesmannen te kiezen.
Als je hem had gekeken kwam er ook de vraag in voor wat er gedaan kon worden en of er suggesties waren van voor en nadelen. Het is niet een of andere fake shit
Die neprechtszaak was dan ook corrupt.
pi_196439037
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:12 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Tuurlijk, mensen zijn gek en trappen in een nep rechtzaak. Dit was een hearing van de senate van Pennsylvania.
Officieel degene die volgens de constitutie het recht hebben om de kiesmannen te kiezen.
Als je hem had gekeken kwam er ook de vraag in voor wat er gedaan kon worden en of er suggesties waren van voor en nadelen. Het is niet een of andere fake shit
Voorbeeldje:


De president die via de telefoon meedoet:

De neutraliteit van de bijeenkomst is ver te zoeken. Er worden geen kritische vragen gesteld aan insprekers. Elk betoog wordt met applaus ontvangen. Als het niet de politiek beïnvloedt, dan wel de publieke opinie.
pi_196439071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:16 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Voorbeeldje:


De neutraliteit van de bijeenkomst is ver te zoeken. Er worden geen kritische vragen gesteld aan insprekers. Elk betoog wordt met applaus ontvangen. Als het niet de politiek beïnvloedt, dan wel de publieke opinie.
Precies en dat werd tijd.
Een beeld wat onderdrukt wordt door de MSM en Socials maar er daadwerkelijk echt is op lokaal nivo
pi_196439076
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:12 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Tuurlijk, mensen zijn gek en trappen in een nep rechtzaak. Dit was een hearing van de senate van Pennsylvania.
Officieel degene die volgens de constitutie het recht hebben om de kiesmannen te kiezen.
Als je hem had gekeken kwam er ook de vraag in voor wat er gedaan kon worden en of er suggesties waren van voor en nadelen. Het is niet een of andere fake shit
Nee, dat was het niet. Dit was een campagnebijeenkomst van het deel van de GOP dat in PA in de senaat van PA zit. Als het echt een hearing van de senaat van PA was, hadden ze deze wel in een overheidsgebouw gehouden.

Ik neem aan dat je dit ook wel weet en je gewoon weer zit te trollen.

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 27-11-2020 16:27:52 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196439110
Dit:


Is niet dit:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196439166
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]

Is niet dit:
[ afbeelding ]

Heb ik dat ergens beweerd?
Nee
Ik heb ook nergens beweerd dat het een neutrale bijeenkomst was. Ik heb beweerd dat het een Senate hearing was in PA. En dat was het ook
Inderdaad de republikeine deel. Dat neemt toch niet weg dat er echte mensen waren met echte getuigenissen?
Plus ik heb gezegd dat het geweldig was voor het moraal.

Tevens was het niet fake en is er daadwerkelijk een echte hearing waar zaken uit voort kunnen komen

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pRTj8GG5ULs&feature=youtu.be&t=9708
[/youtube]

(hopelijk werkt mijn like met timestamp)
pi_196439188
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:27 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Heb ik dat ergens beweerd?
Nee
Ik heb ook nergens beweerd dat het een neutrale bijeenkomst was. Ik heb beweerd dat het een Senate hearing was in PA. En dat was het ook
Inderdaad de republikeine deel. Dat neemt toch niet weg dat er echte mensen waren met echte getuigenissen?
Plus ik heb gezegd dat het geweldig was voor het moraal.

Tevens was het niet fake en is er daadwerkelijk een echte hearing waar zaken uit voort kunnen komen

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pRTj8GG5ULs&feature=youtu.be&t=9708
[/youtube]
(hopelijk werkt mijn like met timestamp)
Verlicht ons even over hoe dit jurisch in elkaar zit dan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196439215
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Verlicht ons even over hoe dit jurisch in elkaar zit dan.
Bedankt dat je het vraagt:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pennsylvania_State_Senate
meerderheid GOP en dan de hearing op 2:41:48
(hopelijk werkt deze link wel met timestamp)

Er werd op de vraag van een blond vrouwelijk senate member ook een antwoord gegeven maar dat vind ik nu niet, was in hetzelfde vragen deel)
pi_196439256
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:31 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Bedankt dat je het vraagt:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pennsylvania_State_Senate
meerderheid GOP en dan de hearing op 2:41:48
(hopelijk werkt deze link wel met timestamp)

Er werd op de vraag van een blond vrouwelijk senate member ook een antwoord gegeven maar dat vind ik nu niet, was in hetzelfde vragen deel)
Ik heb niet het idee dat je er veel van snapt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196439866
Donnie snapt het ook allemaal niet zo

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196440206
twitter


:') :') :') 8)7 8)7 8)7
pi_196440411
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:02 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Toch fantastisch, een shitpost van de president en heel kamp biden over de zeik 🤣
Zelfs het juridische team is gewoon lekker aan het shitposten terwijl de andere kant zich verschrikkelijk druk maakt:

twitter


twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196440516
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:05 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Zelfs het juridische team is gewoon lekker aan het shitposten terwijl de andere kant zich verschrikkelijk druk maakt:

[ twitter ]

[ twitter ]
Geweldige timeline leven we in 🙂
Ze maken zich in elk geval geen zorgen 🙂
  vrijdag 27 november 2020 @ 18:36:32 #172
8369 speknek
Another day another slay
pi_196440794
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:02 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Toch fantastisch, een shitpost van de president en heel kamp biden over de zeik 🤣
Intussen, in de echte wereld:

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196440811
Nee hoor Donnie maakt zich echt niet druk!

twitter


Intussen bij Donnie voor de deur:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196440826
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:38 schreef Kijkertje het volgende:
Nee hoor Donnie maakt zich echt niet druk!

[ twitter ]
Ohja je zou het bijna vergeten maar Twitter is natuurlijk ook nog corrupt :D
pi_196440895
Blijkbaar snap ik er wel wat van want wat ik linkte uit de PA hearing gaat Mastrianto inderdaad doen in PA. zojuist bij war room pandemic / bannon:

Doug Mastriano is on War Room and just broke that he's working with PA Senate & House to take the ability to seat the electors back from the SoS.
pi_196440912
Blijkbaar snap ik er wel wat van want wat ik linkte uit de PA hearing gaat Mastrianto inderdaad doen in PA. zojuist bij war room pandemic / bannon:

Doug Mastriano is on War Room and just broke that he's working with PA Senate & House to take the ability to seat the electors back from the SoS.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:39 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ohja je zou het bijna vergeten maar Twitter is natuurlijk ook nog corrupt :D
Twitter censureert inderdaad de trending hashtags, meen je werkelijk dat dat nieuws is voor je? Dat is al jaren aan de gang
pi_196440931
twitter

twitter


Wie had gedacht dat je bewijs moest leveren in een rechtszaak?!
  vrijdag 27 november 2020 @ 18:50:14 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_196440934
Ze mogen wel opschieten, de PA senaat is bijna ontbonden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 27 november 2020 @ 19:03:56 #179
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196441125
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

Wie had gedacht dat je bewijs moest leveren in een rechtszaak?!
De mannen waarvan trump het vak heeft afgekeken hoeven dat ook niet, ik begrijp de verwarring. Zijn doodseskaders in Portland waren ook al een mislukking. Arme man.
  vrijdag 27 november 2020 @ 19:20:39 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_196441369
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

Wie had gedacht dat je bewijs moest leveren in een rechtszaak?!
1-39? Of was deze al bekend?


(I'm b4 dat alle zaken mislukken was al bekend toen ze ingediend werden)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196441381
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:48 schreef 4moreyears het volgende:
Blijkbaar snap ik er wel wat van want wat ik linkte uit de PA hearing gaat Mastrianto inderdaad doen in PA. zojuist bij war room pandemic / bannon:

Doug Mastriano is on War Room and just broke that he's working with PA Senate & House to take the ability to seat the electors back from the SoS.
[..]

Twitter censureert inderdaad de trending hashtags, meen je werkelijk dat dat nieuws is voor je? Dat is al jaren aan de gang
war room / bannon, al die complotwappies worden niet voor niks gecensureerd
en war room klinkt alleen al erg fout.

hoe staat het inmiddels met het bewijs van fraude en het aantal gewonnen rechtzaken ?!
is de Kraken al los ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196441478
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:38 schreef Kijkertje het volgende:
Nee hoor Donnie maakt zich echt niet druk!

[ twitter ]

Intussen bij Donnie voor de deur:

[ twitter ]
Twitter heeft er een handje van om trends te manipuleren, de manipulatie is zoals altijd politiek gemotiveerd. Vandaar dat gedoe over section 230, de Republikeinen hebben ruim de tijd gehad om aanpassingen te maken maar dat hebben ze nagelaten helaas.
pi_196441486
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:20 schreef speknek het volgende:

[..]

1-39? Of was deze al bekend?

(I'm b4 dat alle zaken mislukken was al bekend toen ze ingediend werden)
Deze is net binnen, maar een beroep van een eerdere zaak, dus ik weet niet hoe je hem wil tellen?
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 19:31:58 #184
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196441519
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Twitter heeft er een handje van om trends te manipuleren, de manipulatie is zoals altijd politiek gemotiveerd. Vandaar dat gedoe over section 230, de Republikeinen hebben ruim de tijd gehad om aanpassingen te maken maar dat hebben ze nagelaten helaas.
Hoezo helaas eigenlijk? Overigens willen de Democraten Sec 230 ook aanpassen maar hun insteek vindt ik ook geen goed idee.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 27 november 2020 @ 19:34:51 #185
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196441549
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 14:12 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dat heb ik begrepen dat je dat vind, daarom vraag ik je wat volgens jou wel voldoende bewijs zou zijn
2 of meer personen die onafhankelijk van elkaar onder ede verklaren dat iets is gebeurd en dit met bewijs kunnen aantonen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 27 november 2020 @ 19:35:41 #186
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196441555
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 14:51 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wel opvallend dat die rechters toch gewoon integer zijn, een eigenschap die bij conservatieven lijkt te ontbreken. De rechterlijke macht daar houdt de boel echt overeind heb ik het idee.
Nee... die rechters hebben decennia lang meegeholpen met gerrymandering.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_196441567
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:20 schreef speknek het volgende:

[..]

1-39? Of was deze al bekend?


(I'm b4 dat alle zaken mislukken was al bekend toen ze ingediend werden)
Ze weten allang dat dit een verloren zaak is. Maar ze kunnen wel verdeeldheid creëeren.

En met succes. Je ziet zelfs hier een aantal opgeleide mensen die enorm hun best doen om het te geloven, ze willen ondanks alle berichten en zelfs feiten per se geloven in een politiek schandaal waar de gewone man weer het slachtoffer is. Veel mensen willen zo graag en een Baudet in Nederland ziet zijn kans schoon om het succes te kopieren
pi_196443977
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ze weten allang dat dit een verloren zaak is. Maar ze kunnen wel verdeeldheid creëeren.

En met succes. Je ziet zelfs hier een aantal opgeleide mensen die enorm hun best doen om het te geloven
Dat zijn geen opgeleide mensen. Dat zijn hooggeleide mensen.
pi_196447380
Trompie heeft weer wat moois hoor, in PA zijn er 47 keer USB drives aan de stemcomputers gekoppeld die elk 50.000 stemmen uploaden voor Biden. Niet alleen zou Trump z'n aandeel dan boven de 80% liggen als dit waar was, maar die stemcomputer heeft niet eens een USB poort. :D :D :D
pi_196447517
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 00:18 schreef illusions het volgende:
Trompie heeft weer wat moois hoor, in PA zijn er 47 keer USB drives aan de stemcomputers gekoppeld die elk 50.000 stemmen uploaden voor Biden. Niet alleen zou Trump z'n aandeel dan boven de 80% liggen als dit waar was, maar die stemcomputer heeft niet eens een USB poort. :D :D :D
En zelfs al was er wel zo'n mogelijkheid, er is altijd nog een 'paper trail'. Iedere stem uitgebracht via een touch-screen gaat gepaard met een uitgeprint exemplaar dat gecontroleerd kan worden en vervolgens wordt afgegeven. Als er dus geknoeid zou zijn met de stemmachine zou er verschil moeten zijn in het aantal stemmen in vergelijking met de geprinte exemplaren en dat is nergens vastgesteld.

Komt nog bij dat in de 14 counties in PA waar die machines gebruikt werden Trump won met 52% :D

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196447802
De hertelling in Milwaukie County (WI) heeft 132 extra stemmen voor Biden opgeleverd

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196448182
Ik weet niet wie er wat in het drinken heeft gedaan bij CNN maar dit klinkt best chaotisch:

twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196448235
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 02:55 schreef chroestjov het volgende:
Ik weet niet wie er wat in het drinken heeft gedaan bij CNN maar dit klinkt best chaotisch:

[ twitter ]
Je hebt het filmpje zeker niet gekeken?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196448332
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 02:55 schreef chroestjov het volgende:
Ik weet niet wie er wat in het drinken heeft gedaan bij CNN maar dit klinkt best chaotisch:

[ twitter ]
Misschien moet je het filmpje eens kijken, dat zou kunnen helpen :)
pi_196448523
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2020 03:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Je hebt het filmpje zeker niet gekeken?
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 03:26 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Misschien moet je het filmpje eens kijken, dat zou kunnen helpen :)
_O-

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2020 04:03:47 ]
  Beste debater 2022 zaterdag 28 november 2020 @ 04:04:32 #196
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196448532
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 02:55 schreef chroestjov het volgende:
Ik weet niet wie er wat in het drinken heeft gedaan bij CNN maar dit klinkt best chaotisch:

[ twitter ]
Misschien onderhand eens accepteren dat overal dat rechts-populistisch geneuzel uitgespeeld is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196448546
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 04:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Misschien onderhand eens accepteren dat overal dat rechts-populistisch geneuzel uitgespeeld is.
Vrijwel elke leugen die hij post wordt binnen 5 minuten gedebunked maar sommige mensen willen het gewoon niet zien.
pi_196448578
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 04:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Misschien onderhand eens accepteren dat overal dat rechts-populistisch geneuzel uitgespeeld is.
Ik ben toch bang dat er weinig geleerd wordt en dat iedere komende rechts-populistische uitspraak gewoon weer ogenblikkelijk als waar wordt aangenomen -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196448608
De volgende poging is het blokkeren van de certificatie van de stemmen in Wisconsin.

twitter


Ik heb ergens gelezen dat er in totaal 51 zaken behandeld zullen worden en men begint zich nu af te vragen of Trump de 50 zal gaan halen als in 1 - 50 *O* _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196449598
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2020 03:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Je hebt het filmpje zeker niet gekeken?
Nou enlighten us...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')